Здравейте.
Знаете ли, мисля, че би било по-добре да попитате чат оператора или поддръжката на казиното. Когато можем само да гадаем, истинският служител на казиното трябва да даде определени отговори.
Виж това:
Не мога да ви кажа защо казиното смята, че акаунтът ви не трябва да премине KYC проверката. Понякога не е необходимо, например когато сумата за теглене е под определен праг.
„Освен това ми казаха, че мога да направя до 3 тегления по 500 евро, това валидно ли е?"
Какво те кара да мислиш, че не е? Трябва да се консултирате с правилата и условията на казиното, за да разберете.
"и ако спечелите повече пари, губите ли ги?" Разбира се, можете, ако продължите да играете.
Притеснявате ли се какво ще се случи, ако по някакъв начин спечелите повече от 1500 евро? Най-вероятно ще подадете заявка за теглене на по-висока сума и акаунтът ви ще бъде подложен на проверка. Според мен би било добре да се консултирате с ограниченията за теглене на казиното.
Hello.
You know, I think it would be better to ask the chat operator or casino's support. When we can only guess, a real casino employee should provide certain answers.
See this:
I can't tell you why the casino thinks your account does not need to pass the KYC verification. Sometimes it is not necessary, for example, when your withdrawable amount is below a threshold.
"In addition, they told me that I can make up to 3 withdrawals of 500 euros, is this valid?"
What makes you think it is not? You should consult the casino's terms and conditions in order to find out.
"and if you win more money, do you lose it?" Sure, you can, if you keep playing.
Are you concerned about what happens if you somehow win more than 1500 euros? Most likely, you will submit a withdrawal request for a higher sum, and your account will undergo verification. In my opinion, it would be good to consult the casino's withdrawal limits.