ФорумКазинаPowbet Casino - обща дискусия

Powbet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от vfranky
|
15461 преглеждания 126 отговора |
|
12 3 4...7
teoprot
преди 1 година

Здравейте.

Знаете ли, мисля, че би било по-добре да попитате чат оператора или поддръжката на казиното. Когато можем само да гадаем, истинският служител на казиното трябва да даде определени отговори.

Виж това:

Не мога да ви кажа защо казиното смята, че акаунтът ви не трябва да премине KYC проверката. Понякога не е необходимо, например когато сумата за теглене е под определен праг.

„Освен това ми казаха, че мога да направя до 3 тегления по 500 евро, това валидно ли е?"

Какво те кара да мислиш, че не е? Трябва да се консултирате с правилата и условията на казиното, за да разберете.

"и ако спечелите повече пари, губите ли ги?" Разбира се, можете, ако продължите да играете.

Притеснявате ли се какво ще се случи, ако по някакъв начин спечелите повече от 1500 евро? Най-вероятно ще подадете заявка за теглене на по-висока сума и акаунтът ви ще бъде подложен на проверка. Според мен би било добре да се консултирате с ограниченията за теглене на казиното.

Започнете точно тук :

file


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждайки тази тема, няма да залагам в това казино. Предпочитам да избегна, отколкото да съжалявам...

Автоматичен превод:
Alexisyago
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че винаги е добра идея да попитате за казино, преди да играете там, и виждам, че сте го направили сега. Това определено е правилното нещо и въз основа на това, което сте видели или прочели, може да си спестите някои притеснения в бъдеще. Поздравявам вашето отношение. 🙂 👍

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър вечер. powbet не работи, не работи и имаме пари в него. Знаеш ли нещо?

Автоматичен превод:
makisithaki
преди 11 месеца

Здравейте, току-що тествах казиното и работи добре за мен, моля, опитайте го отново.

file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

имаше проблеми вчера, сега е добре. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тегленето ми не беше обработено

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Тегленето ми не беше обработено на този сайт, powbet

Автоматичен превод:
wawailhmd10
преди 11 месеца

Здравейте, колко време е минало, откакто тегленето ви не е обработено? Общувахте ли с казиното и казаха ли някаква причина? Имате ли потвърдена казино сметка?

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, инвестирах €250 в powbet, сега имам €270 и искам да ги изтегля. Не разбирам защо не ми позволяват и не ми дават подробности защо са отменили тегленето ми. Винаги отменят тегленето ми.

Не съм верифициран, опитвам се да се верифицирам и не ми позволява и ми казва, че не е нужно да ме верифицират. Не знам как да се верифицирам и искам да изтегля парите и не ми позволява.

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 10 месеца

Здравейте,

Отговорих ви тук 👈, но не се колебайте да запазите разговора тук, ако нямате нищо против. 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не разбирам по какви критерии това конкретно казино има толкова "висок рейтинг" , когато повечето играчи са били ощетени до голяма степен.


Освен парите си, които, ако успеете да ги вземете в даден момент, е много вероятно да загубите спокойствието си . Дългото време, необходимо на някой да направи теглене, е тактиката, следвана от компанията, така че играчът да премине към „анулиране на теглене" , в резултат на което има голяма вероятност да загуби парите си!


Изисква много внимание!

Не е лицензиран от Малтийския орган по хазарта.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
tzoveno
преди 9 месеца

Geia sou. Имам въпрос към вас, може ли 🙋‍♀️? Всъщност ли говорите за някои от вашите преживявания в това казино? Може би бихте искали да го опишете на всички по-добре? 🤔

Освен това за ваше учудване, как така това казино има толкова висок рейтинг, бих искал да опиша малко как работим, кои критерии вземаме под внимание, когато става въпрос за „оценяване" на казината. Нашият процес на преглед на казино взема предвид огромно количество информация за всяко казино, която се събира от членове на нашия екип за преглед. Тази информация може да бъде групирана в пет основни категории, които са:

Размер на казиното

Оплаквания на играчи

Удръжки за ограничителни или нелоялни практики

Добавени точки за положителни качества

Свързани казина

Потребителските рецензии обаче всъщност не са включени в „индекса за безопасност" на казиното, така че ако играчите не подадат жалба, където могат да докажат какво казиното прави погрешно, за съжаление потребителската рецензия, която пишат, няма да съдържа въздействие каквото и да е🤷‍♀️. Същото важи и за публикациите във форума.

Ако се интересувате от малко четене, бих препоръчал тази статия 👈, само за да разберете по-добре как работим. Какво казваш?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това, което споменавам, е моят личен опит, времето за обработка е наистина огромно. Представете си, че има казина, които плащат за минути !

Те имат много хубаво и богато казино и ако запазят печалбите от теглене и депозит кратки , те ще излязат големи победители!

Автоматичен превод:
tzoveno
преди 9 месеца

Не бих казал, че "минутите" са стандартни, но съм съгласен. Най-важното качество, освен отзивчивостта на поддръжката и про-клиентското отношение, без съмнение е скоростта на теглене.

Казината с големи закъснения определено трябва да работят върху това. 🤷‍♀️

Благодаря ви за прозрението.🙏

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Не са получавали изплащане от 6 дни. Извинение след извинение. Долу ръцете. Този сайт е измама. Искат да анулирам изплащането и да загубя всичко

Автоматичен превод:
Knacki
преди 8 месеца

Здрасти. Мога ли да попитам дали това е първото ви теглене в това казино, или сте имали други преди, така че акаунтът ви е напълно потвърден? Причината да питам е, че забавянето може да е причинено от текущата проверка, както Вероника също е обяснила във вашата жалба 👈. Преди да направите каквито и да било заключения за това казино, трябва да проверите верификацията на вашия акаунт. Какво смяташ? Според мен това може да ви помогне да разберете по-добре защо казиното забавя обработката на плащането ви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравейте,

Това е първото ми изплащане и дори не мога да се верифицирам, защото вероятно все още не е „необходимо" 🙂

Без пари от 7 дни. Поддръжката на 100% измама казва едно и също всеки път

Автоматичен превод:
Knacki
преди 8 месеца

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат или процеса на теглене, или процеса на верификация на акаунта, който е споменат във вашата жалба.

Въпреки това, от това, което сте написали в него преди малко, виждам, че казиното е стартирало и е поискало проверка. Така че ще трябва първо да го преминете, преди да можете да теглите пари. Не мисля, че това би трябвало да е проблем и ще видим докъде ще стигнете след това.

Ако проблемите продължават, тогава имате открита жалба и ние ще се опитаме да помогнем.

Ако сте успешно потвърдени или имате актуализация, не забравяйте да ни уведомите. 🙂

Желая ти късмет ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, изпратих проверката, но фактът, че отнема 7 дни само за да я заявите, е смешен. Те знаеха точно, че искат kyc. 7 дни само за да го поискате хахахаха те можеха да го направят в деня на изплащането!!!

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини