ФорумКазинаPowbet Casino - обща дискусия

Powbet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от vfranky
|
15511 преглеждания 126 отговора |
|
1...4 5 67
albarodriguez1306
преди 4 месеца

Така е, нищо ново не разбирам. Видях, че жалбата ви е ескалирана до Наталия, която ще се свърже с казиното и ще видим какво ще разбере. Надяваме се, че всичко ще бъде наред и ще можете да потвърдите успешно.

Ще бъда тук, ако нещо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добро утро

ден 30.08.2024 г. Депозирах 300 евро чрез buddybank карта на powbet6.com, играейки достигнах 900 евро и поисках теглене на 500 евро, ден 31.08.2024 г. чрез международен банков превод, като въведох iban на моя акаунт в Revolut и ден 01.09.2024 г. Направих още една заявка за теглене на 400 евро винаги с международен банков превод.

(сметките buddybank и Revolut са на мое име)

Днес първата ми заявка за теглене беше отхвърлена, като 500 евро бяха отписани от игралната ми сметка.

Свързах се с поддръжката чрез чат и ми казаха „Много съжаляваме да ви информираме, че вашата заявка за теглене е анулирана поради актуализация на доставчика на плащания, засягаща тегленията.

с кредитна карта.

Във всеки случай общата сума

кореспондент беше

незабавно кредитирани обратно на

акаунт за игра.

Искрено съжаляваме за причиненото неудобство.

Въпреки това ви каним да направите нова заявка за теглене и ще се радваме да ви уведомим.

компетентен отдел да обработи и изпрати новата заявка възможно най-скоро".

Поисках и двете тегления чрез банков превод, а не с кредитна карта.

Бях посъветван да подам отново заявката за теглене чрез банков превод.

На 09.04.2024 г. второто ми теглене от €400 беше отменено. Като се свързах с поддръжката чрез чат, получих тази причина „Изглежда, че предишни опити за теглене са били отменени от доставчика на плащания на вашата банка, така че опитайте да теглите с друг метод за теглене. За да теглите, препоръчваме

обикновено за използване

възможност за банков превод чрез

Банков превод или, ако това не работи, опитайте да теглите директно към картата, с която сте депозирали. В краен случай, ако все пак се отмени, мога да препоръчам използването на електронен портфейл, като Mifinity или Ezeewallet."


Попитах как да продължа и поисках теглене чрез банков превод този път национален и поставих iban на моята сметка. Прилагам чат на екрана на първото и второто отменено теглене.


Никога не са ме помолили да верифицирам акаунта си.


Сега утре със сигурност ще отменят тази от 500 евро направена на 09.03.2024.


Как да изляза от тази ситуация, за да получа парите си? filefilefile

Автоматичен превод:
Stefano0597
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че това е доста неприятна ситуация. Бих казал като начало, че даваме на казината 14 дни да изплатят тегленията на играчите. Все още нищо не се е променило и вие просто получавате информация как да използвате друг метод, който според мен не помага много. Мислите ли, че бихте могли да опитате електронните портфейли, които ви бяха предложени?

Ако нищо не се е променило и все още не сте успели да направите теглене, можете да използвате нашата безплатна функция - формуляр за оплакване.

Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Кажете ми как върви.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добро утро, вчера след отговора, че международният банков превод не е добър метод за теглене, отмених тегленията и направих теглене на 500 с национален банков превод, като въведох моя италиански IBAN.

Днес ще направя същото за второто теглене на оставащи 290 евро.

(все още няма заявка за проверка на акаунт)

Ще видим как ще реагират, ако ме отменят и с този метод.


Ще ви държа в течение и ви благодаря за наличността. file

Автоматичен превод:
Stefano0597
преди 2 месеца

Разбирам, така че нека изчакаме да видим какво ще ви кажат и дали този път тегленето ще мине или ще бъде отхвърлено отново.

Ще чакам вашите новини. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Днес, 8 септември, току-що ми приеха тегленето на 290 евро, направено на по-късна дата от тази на 500, които все още намирам сред чакащите тегления.

Не се изисква проверка на акаунта.


Прилагам екранни снимки преди и след.

Дано пратят и 500-те за плащане.

Ще ви държа в течение!


filefilefile

Автоматичен превод:
Stefano0597
преди 2 месеца

Така че това е страхотна новина, виждам, че нещата вървят напред, макар и бавно. Надявам се също, че следващото ви теглене ще премине и ще бъде одобрено и ще получите парите.

Ще чакам следващия ъпдейт. 😊☘️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чакам тегленето на €500 от powbet от 8 дни и все още нищо, те не ми казват нищо, говоря с тях и те просто ме карат да се откажа

Автоматичен превод:
paolaahmed
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че не сте получили никаква причина защо нямате парите си, което е жалко, защото поне ще имаме от какво да се възстановим.

Бих искал обаче да кажа, че ние даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча, така че ако това не се случи, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Въпреки това, не беше ли необходимо да се направи някаква проверка тук? Играхте ли тук с бонуса или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Никога не съм играл тук, просто искам да си прибера парите и това е.

Автоматичен превод:
paolaahmed
преди 2 месеца

Здравей Паола. Имах проблеми с това казино.

В частта за проверка трябва да предоставите необходимите документи. След като бъдат потвърдени, акаунтът ще бъде потвърден. След това ще ви позволи да го изтеглите.

Беше ми трудно, но най-накрая го потвърдиха. Направих тегленето в понеделник. Да видим дали ще дойдат парите...

Направихте ли проверката?

Автоматичен превод:
paolaahmed
преди 2 месеца

Разбирам, според това, което видях, някои играчи също са изправени пред същия проблем като вас. Ето защо бих препоръчал да бъдете търпеливи и да се опитате да попитате поддръжката от време на време как е вашето оттегляне. Ако продължат да ви игнорират, тогава ще продължа да подавам жалба на нашия уебсайт.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
albarodriguez1306
преди 2 месеца

Казва ми, че нямам нужда от проверка

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Пиша им по 10 пъти на ден и те ми казват, че изостават от графика, че трябва да имам търпение.

Автоматичен превод:
paolaahmed
преди 2 месеца

Без проверка те никога няма да ви позволят да изтеглите парите. Правят се, че го изтеглят, но той така и не пристига. Тъй като първо се изисква проверка.

Тегленето ще бъде отменено след няколко дни. Поискайте отмяна на тегленето, за да можете да бъдете помолени за проверка.

Дадоха ми и да "направя теглене", но не пристигна. След това ми върнаха парите по сметката, отидох в раздела за проверка и ми поискаха информация.

-DNI

- СЕЛФИ СНИМКА С МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН БЛИЗО ДО ЛИЦЕТО С ОТВОРЕНА POWBET СМЕТКА

- СНИМКА НА КАРТАТА, С КОЯТО СЕ ВИЖДАТ САМО ПЪРВИТЕ 2 И ПОСЛЕДНИТЕ 6 ЦИФРИ (ДРУГИТЕ НОМЕРА, ДАТАТА НА ИЗТИЧАНЕ И СЕКРЕТНИЯ НОМЕР ПОКРИХ С МАЛКИ ХАРТИИ)

-PDF НА МЕСЕЧНИТЕ ДВИЖЕНИЯ, КОИТО ИСКАТ. КЪДЕТО ВАШЕТО ПЪЛНО ИМЕ СЕ ПОЯВЯВА ЗАЕДНО С НОМЕРА НА СМЕТКАТА, СВЪРЗАНА С КАРТАТА.


След като бъде проверено, всичко трябва да пристигне правилно. Преминавам през тази фаза. Ако влязат в него, ще се върна да ви съобщя.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още не съм верифициран, тегленето на 290 евро ми беше кредитирано вчера... заявката за теглене на 500 евро все още е висяща от 4 септември.

Доколкото разбрах, те плащат, но в собственото си време и според това, което им казва главата.

Автоматичен превод:
Stefano0597
преди 2 месеца

Първо трябва да потвърдите акаунта. Друг вариант няма.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Пиша им по 10 пъти на ден и те ми казват, че изостават от графика, че трябва да имам търпение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Затова писах от време на време. Ако ги бомбардирате с имейли, вероятно няма какво друго да ви кажат. Разбирам, че искате парите си възможно най-скоро, но този вид неща не помагат.

Виждам, че друг играч също иска проверка като мен и се чудя дали казиното ще я поиска. Би било доста безсмислено за мен да оставя тегленето ви да чака повече от седмица и след това да го анулирам, защото искат вашите документи. Въпреки че и това може да се случи. Така че ще видим дали следващите няколко дни ще донесат нещо ново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Дори пуснах жалба тук. Затова знам, че първо трябва да се направи проверка. поздрави

Автоматичен превод:
albarodriguez1306
преди 2 месеца

Повтарям, имам 290 евро в разплащателната си сметка, без да съм верифицирал сметката.


Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини