НачалоФорумКазинаPowbet Casino - обща дискусия

Powbet Casino - обща дискусия (страница 7)

 от vfranky
|
22 426 преглеждания 138 отговора |
|
1...6 7
oscar9999

Здравейте, ако сте въвели тегленето току-що, опитайте се да бъдете търпеливи и да изчакате какво ще се случи. Казиното не ви е искало документи? Играхте ли тук с бонуса или не?

Автоматичен превод:

Това казино вероятно плаща за реклама, за да бъде оценено като най-сигурното казино.


Едно от най-лошите казина.


Проблеми с тегления, груби хора в отдела за поддръжка на клиенти и на всичкото отгоре чакате до час само някой да ви даде копие-поставяне на отговор и след това напускате чата.


1/10

Автоматичен превод:
vladan4053

Поздрави, според това, което видях в нашия преглед, казиното трябва да бъде затворено.

Играеш ли тук нормално? Нямахме много добър индекс на безопасност и беше доста нисък, ако трябва да бъда честен.

Имате ли още пари за теглене?

Имам един въпрос, видях, че имате оплакване срещу Powbet Casino и имам малко чувство, че тази публикация може да е за това казино, а не за това, за което пишете. Случайно ли е така и просто сте си объркали темите? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

да прав си. Възражението се отнася до казино Powbet.. Казино Powbet е скандално, заслужава най-строго осъждане, бих ви помолил да не давате на такива казина най-голямото изнудване за сигурност в бъдеще, вие съсипвате репутацията си и създавате проблеми на нас играчите.

Автоматичен превод:
vladan4053

Виждам, че се проточи с оттеглянето ви от доста време и определено не е приятно. Ако казиното не успее да разреши това оплакване, тогава индексът на безопасност ще се промени, но дотогава вероятно няма да се промени. Независимо, че продължава от изключително много време, до момента не са имали нито една жалба, която да са игнорирали и да не са разрешили, така че очаквам и във вашия случай. Надявам се всичко да се уреди възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
  • Здравейте, аз съм потребител от Испания и се опитвам да изтегля печалбите си от Powbet, но те само изпращат топката и не обработват моите тегления.
Edited
Автоматичен превод:

Вече са минали 3 и 5 работни дни, колкото те броят, за да продължат да приемат тегленето, и като чета този уебсайт, виждам, че всеки има проблеми с това казино, за да изтегли печалбите си.

Автоматичен превод:
jairosantander9991

здравей

Съжалявам, че не попаднахте на тази тема или дори на отзиви от потребители по-рано. Сега поне знаете, че това казино изплаща на играчите; все още е бавен с плащанията, според други. Въпреки по-високия резултат, играчите продължават да докладват забавени плащания.

За да ви успокоя малко, доколкото знаем, казиното ще плати в крайна сметка; честно казано, отнема повече време от обикновено.

Опитайте се да бъдете търпеливи.


Автоматичен превод:
Radka

Все още ли плащат на това казино? Опитвам се да тегля от 1 януари и непрекъснато ми отменят тегленето

Автоматичен превод:
1bazat

здрасти

Искам да ви дам категоричен отговор, но не е толкова лесно, както може би се досещате. Според индекса за безопасност, това казино изплаща на играчи, които следват правилата и печелят; играчите обаче се оплакват от много негативно преживяване, което може да включва по-дълъг период на отказ и други проблеми.

Има ли шанс анулирането да е причинено от технически проблеми? Вярвам, че става въпрос за добра комуникация от поддръжката. И така, какво ви казаха, моля?

Автоматичен превод:

Те анулират моите тегления и не посочват никаква причина, след това отидох да се свържа с тях в чата и те твърдят, че имат технически проблеми и ми казват да поискам тегленето отново, 4 тегления и 4 анулирани

Автоматичен превод:
1bazat

Кога за последен път отмениха заявката ви?

Може би е време да подадете жалба, ако не могат сами да отстранят проблема. какво мислиш

Вярвам, че нашият екип може да се опита да се намеси и да се надяваме да помогне да го направим.

Просто следвайте тази връзка , където можете да го направите. Ще чакаме актуализации от вас.

Автоматичен превод:
Romi

В петък отмениха последното ми теглене и днес поисках тегленето отново, връзката ми казва, че съм играл с бонус, мисля, че всички казина предлагат бонус за добре дошли и аз го играх миналата година и оттогава продължавам да играя с истински пари.

Автоматичен превод:
1bazat

окей Да видим сега как ще се развие оплакването ви и дали ще се наложи намесата на нашия екип.

Автоматичен превод:

отменени залози и отменено теглене!!!

Автоматичен превод:
livetimelv

Дали обаче казиното е предоставило някакво обяснение за това?

Автоматичен превод:
Romi

В чата казаха, че съжаляват, че съм загубил пари... Дори не разбраха въпроса ми. Защо ми взеха парите и не ги изтеглиха...Направиха се на глупаци и това е...

Автоматичен превод:
livetimelv

Може би получихте имейл от поддръжката?

Нашият екип със сигурност ще проучи целия въпрос във вашата жалба сега и се надяваме, че ще успеем да открием причината.

Моля, следете и изчакайте следващите стъпки.🙏

Автоматичен превод:
Romi

Изобщо не мога да вляза в акаунта си и няма отговор, нищо и пари от тях... те просто анулираха моите залози и тегления и блокираха акаунта!

Автоматичен превод:
livetimelv

Така че наистина трябва да ви е трудно по този начин. Моля, опитайте се да издържите и нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

За съжаление, с големия брой жалби, с които трябва да се справим, не е възможно да се свържем с вас веднага, така че просто гледайте таймера на вашата жалба.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини