ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 2 години от Leclair36
|
66646 преглеждания 383 отговора |
|
1...13 14 15...21
Добавете пост
преди 11 месеца

Вече минаха четири дни и нищо не беше отговорено, по време на проверката ми искат документ за самоличност, за да го снимам и да го кача, отказаха 4 или 5 пъти и тогава получих известие, което гласеше: ние сме съжаляваме, но не успяхме да потвърдим самоличността ви, но дори пичките правят грешки, свържете се с поддръжката

Вече им изпратих два имейла и не получих отговор.

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 11 месеца

Исках да кажа, че даваме на казината 14 дни да разрешат проблема с тегленето и проверката на сметката, но ми се струва непрофесионално, ако едно казино не е в състояние да отговори на нищо в продължение на 4 дни.

Що се отнася до документите, които сте изпратили, какъв е конкретният проблем, когато е отхвърлен 4-5 пъти?

Нека му дадем още малко време и ако казиното не може да отговори през следващите няколко дни, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Разбира се, ако чуете нещо ново, информирайте ни. Ще чакам. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Каза, че не можем да потвърдим самоличността, направих няколко снимки с фокус с по-добра разделителна способност без много светлина, така че да е по-четливо и не приех нито една от тях, казвайки, че не мога да проверя самоличността

Благодаря ви много за отговора, ще бъда внимателен за всяка друга информация

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 11 месеца

Ясно разбирам, че не е възможно да се провери самоличността, просто не разбирам каква е причината, когато сте се опитали да го качите няколко пъти и пак нищо. Не може ли поддръжката да ви помогне с някакъв съвет, за да го направите приемлив, или някой вече ви е отговорил? Не мисля, че това е трудна задача, която е невъзможно да се направи, ако е само този един документ. Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Техническата поддръжка отговори на имейл днес, казаха ми само, че снимките на документа не са правилни и че поради тази причина не може да бъде проверен, но все още не ми дадоха никакво решение, надявам се, че могат да го решат,


Да, това е единственият недостатък, всички други проверки излязоха правилни.

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 11 месеца

Така че е доста неприятна ситуация, когато всичко останало вече е прието и имате проблем само с този документ. Опитахте ли да попитате казиното как трябва да направите снимките правилни? Имат ли проблем да не виждат някаква информация?

Както и да е, надявам се, че казиното ще успее да разреши тази ситуация с вас, а ако не, тогава ви препоръчвам да подадете жалба при нас.

Мислите ли, че ще можете да опитате с тях? Ако нищо не се промени, уведомете ме.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър ден,


Искам да изтегля прибл. €150 от моя акаунт в MyStake, но видях в техните T&C, че това казино не работи в моята страна, Испания, и бих искал да знам дали това ще накара да нямам налични някои методи за теглене или просто функцията за теглене ще да бъде блокиран в моята страна. Все още не съм потвърдил нито един от тях, защото ми липсва KYC. Известно ли е дали жителите на Испания са успели да изтеглят печалбите си?


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

След като всички тези билети бяха отворени след моите, наистина бих предупредил играчите да играят на този сайт. Първо, моят вирусен софтуер открива някои неща на този сайт, те не проверяват сметките и отнема МНОГО време, за да се направи теглене. моля casino.guru, трябва да направите голямо предупреждение за това казино.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър ден,


Искам да изтегля прибл. €150 от моя акаунт в MyStake, но видях в техните T&C, че това казино не работи в моята страна, Испания, и бих искал да знам дали това ще накара да нямам налични някои методи за теглене или просто функцията за теглене ще да бъде блокиран в моята страна. Все още не съм потвърдил нито един от тях, защото ми липсва KYC. Известно ли е дали жителите на Испания са успели да изтеглят печалбите си?


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, мога ли да попитам как успя да се регистрираш в казиното? Когато попълнихте регистрационния формуляр с основна информация, имаше ли избор на държава, от която сте? Забелязахте ли, че Испания не е разрешена страна само след като спечелихте?

Ситуацията е доста трудна и не знам как точно ще се справи казиното. Опитахте ли вече да изтеглите парите?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

След като всички тези билети бяха отворени след моите, наистина бих предупредил играчите да играят на този сайт. Първо, моят вирусен софтуер открива някои неща на този сайт, те не проверяват сметките и отнема МНОГО време, за да се направи теглене. моля casino.guru, трябва да направите голямо предупреждение за това казино.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, имате предвид открита жалба? Доколкото видях, нямате оплаквания срещу MyStake Casino.

Що се отнася до вашия софтуер, какво точно е заснел на тази страница? Колко време ви отне да потвърдите или изтеглите пари?

Уведомете ме, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Казиното не поставя никакви ограничения за регистрация от моята държава, всъщност трябва да попълните формуляр, за да посочите вашата държава и адрес. Испания обаче се появява като забранена страна в нейните T&C.

Все още не съм се опитал да изтегля парите от страх, че сметката и парите ми ще бъдат блокирани. Опитах се да се свържа с поддръжката, за да изясня моята ситуация и техният единствен отговор е „Играчът носи цялата отговорност да знае дали страната му на пребиваване позволява онлайн игри" и „проверете T&Cs".

Автоматичен превод:
crackmundial01
преди 11 месеца

Здравейте.

Мисля, че и аз бих бил доста нервен.

Е, в такъв случай имам друга гледна точка, гледната точка на справедливостта.

Ние от Casino Guru вярваме, че ако играч може да получи достъп до уебсайта на казиното, да отвори формуляра за регистрация, да създаде акаунт, да депозира и да играе, разбираемо е да приеме, че му е позволено да играе в това казино.

Някои опитни или внимателни играчи може да прочетат T&Cs и да открият, че страната им е ограничена, но тези играчи определено са малцинство.

Затова ви благодаря за това, че бяхте толкова внимателни.

Сега стигаме до важния краен факт:

„Не е приемливо да се позволи на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна."

Така че, ако попаднете в тази ситуация, елате веднага тук. Въпреки че съм напълно убеден, че това добре познато казино е предимно честно, искам да съм сигурен, че всичко е минало справедливо за вас.

Обичайно е операторът за поддръжка или чат да се позовава на точката, спомената в правилата, но мисля, че и двамата сме съгласни, че това само повдига вежда. Аз лично бих предпочел по-надежден отговор на такъв важен въпрос.

Може ли да ме държите в течение, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравей Радка,


Благодаря за отговора и информацията.

Вчера проверих, че позволява теглене чрез крипто и транзакцията се обработва. Ще актуализирам веднага щом имам новини и ако тегленето е задоволително. Здравият разум и честността са, както казвате, казиното трябва да носи отговорност за това, че не позволява директно влизане, ако играчите не спазват която и да е точка от T&C. Мисля, че прилагането на разпоредбите само за теглене лично може да граничи с измама.


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
crackmundial01
преди 11 месеца

Здравейте 🙂.

Сега звучи много по-добре. Както казах, това казино всъщност е доста добро и ще бъда наистина изненадан, ако нещо се обърка. От друга страна, всеки прави грешки от време на време, така че ние сме тук, за да ви покрием гърба.

Ще бъда тук, за да те проверя. Надяваме се скоро да чуем добра новина 😉

Автоматичен превод:
Публикация на joko334 е изтрит
Публикация на Anonymized535 е изтрит
Anonymized535
преди 10 месеца

Здравейте, забелязах, че вашата жалба срещу казиното вече е разрешена и сте получили парите си. Радвам се, че се реши доста бързо. Понякога просто трябва да сте малко по-търпеливи, защото ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблемите с тегленето. Разбира се, не е хубаво, когато не знаете нищо за оттеглянето си и продължавате да получавате едни и същи отговори, но понякога не е нужно да бъдете скептични веднага.

Така че още веднъж се радвам, че успя да изтеглиш парите си и всичко е наред. Надявам се, че ще имате само повече добри преживявания. Както и да е, ще останеш ли в казиното? Тъй като това беше първият ви проблем и не беше голям, предполагам, че може да е така, тъй като не сте имали проблем с него в миналото. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Mystake Casino СПРЕТЕ ✋това!

Ако не спрете този нечестен подход към прегледите, ще го продължа!

>>> скорошен преглед на Mystake Casino на Trustpilot!

Ще се радвам да ви помогна да напишете рецензия за уебсайт, но трябва да знам конкретния уебсайт, за който искате да бъде рецензията. Моля, предоставете URL адреса на уебсайта или опишете съдържанието и предназначението му и аз ще ви помогна при създаването на преглед.

Дата на преживяване: 02 ноември 2023 г."

Това е неприемливо и трябва спешно да се реши, този рецензент очевидно не е имал познания за вашето казино! Моля обяснете!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 10 месеца

Здравейте, присъединявам се към вас. Това е казино и техните дъщерни сайтове Freshbet и Goldenbet са подозрителни. Техните транзакции се пренасочват към много различни фирмени имена, Aqua pulse, Novadirect, Monberg и т.н. Отгоре изглежда, че балансите изчезват и те вземат печалби! Понякога балансът просто ще бъде приспаднат неочаквано и те отказват да възстановят тези такси в пълен размер! Имахте ли успех със сторнирания на плащания? Тъй като това е пренасочено към трета страна?

Автоматичен превод:
Rolling
преди 10 месеца

Аква Пулс 😡

Честно казано, няма радост от сторнираните плащания! Единственият начин да спечелите е да НЕ играете!

Нямам нулево доверие в рецензиите поради горната причина, също така забелязах модели за копиране и поставяне, което е много нередовно!


Никога не съм се регистрирал в Mystake , но се чувствам компетентен да коментирам, защото Freshbet Casino ме насочи към тях относно искане за възстановяване на средства!

file

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
1...13 14 15...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още