НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 21)

преди 2 години от Leclair36
|
86 697 преглеждания 404 отговора |
|
1...20 21
kaairo
преди 3 дни

Здравейте, мисля, че ако пишете на казиното, че това е текущата ви ситуация, трябва да можете да я промените или те трябва да могат да я променят. Казахте ли им, че имате различен адрес? Ако е така, какво казаха?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Здравейте, написах на казиното точно същото, което написах тук и те блокираха акаунта ми, защото смятат, че използвам чужди данни? въпреки че всъщност дори не бях качил доказателство за пребиваване в акаунта си, защото се страхувах, че нещо може да се случи, тъй като адресите не съвпадаха, сега те вече не отговарят на имейлите ми и подадох жалба точно тук, на този сайт и Очаквам отговор, ще се радвам, ако можете да проверите и него и да ми кажете какво мислите

Автоматичен превод:
kaairo
преди 2 дни

Винаги бих препоръчал да се свържете с казиното в случай на неприятност, дори от такова естество. Няма за какво да се притеснявате, защото колкото повече чакате, толкова по-лошо може да бъде в бъдеще.

Както и да е, тъй като сте подали жалба, Вероника сега е в процес на разрешаване и се надяваме, че ще бъде изяснена и ще можете да промените инцидента.

Разгледах жалбата и тъй като не се занимавам с тях, ще ви питам неща тук от време на време.

Разбира се, когато имате актуализация, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Както ви казах вече не ми отговарят, според вас има ли начин да го върнат, ще разберат ли ситуацията? също защото може много добре да се провери какво казах на Вероника в съобщението, на което тя все още не е отговорила

Автоматичен превод:
kaairo
преди 18 часове

Според моя опит MyStake Casino обикновено отговаря на оплаквания, когато се свържем с нас. Първо трябва да разберем от играча всичко необходимо, за да се случи това. Не искам да ви давам напразни надежди, че това ще се разреши, по-скоро бих изчакал да видя как ще се развие цялата ситуация и какво ще разбере нашият екип и от вас. Тогава ще видим какво ще каже казиното.

Освен това Вероника няма само едно оплакване, а имате таймер в горния десен ъгъл на оплакването си, който ви казва колко време трябва да отговори всяка страна. Така че не е нужно да се притеснявате, че няма да получите отговор от нея.🙂

Автоматичен превод:
1...20 21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини