НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 21)

 от Leclair36
|
101 489 преглеждания 428 отговора |
|
1...20 21 22
kaairo

Здравейте, мисля, че ако пишете на казиното, че това е текущата ви ситуация, трябва да можете да я промените или те трябва да могат да я променят. Казахте ли им, че имате различен адрес? Ако е така, какво казаха?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, написах на казиното точно същото, което написах тук и те блокираха акаунта ми, защото смятат, че използвам чужди данни? въпреки че всъщност дори не бях качил доказателство за пребиваване в акаунта си, защото се страхувах, че нещо може да се случи, тъй като адресите не съвпадаха, сега те вече не отговарят на имейлите ми и подадох жалба точно тук, на този сайт и Очаквам отговор, ще се радвам, ако можете да проверите и него и да ми кажете какво мислите

Автоматичен превод:
kaairo

Винаги бих препоръчал да се свържете с казиното в случай на неприятност, дори от такова естество. Няма за какво да се притеснявате, защото колкото повече чакате, толкова по-лошо може да бъде в бъдеще.

Както и да е, тъй като сте подали жалба, Вероника сега е в процес на разрешаване и се надяваме, че ще бъде изяснена и ще можете да промените инцидента.

Разгледах жалбата и тъй като не се занимавам с тях, ще ви питам неща тук от време на време.

Разбира се, когато имате актуализация, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Както ви казах вече не ми отговарят, според вас има ли начин да го върнат, ще разберат ли ситуацията? също защото може много добре да се провери какво казах на Вероника в съобщението, на което тя все още не е отговорила

Автоматичен превод:
kaairo

Според моя опит MyStake Casino обикновено отговаря на оплаквания, когато се свържем с нас. Първо трябва да разберем от играча всичко необходимо, за да се случи това. Не искам да ви давам напразни надежди, че това ще се разреши, по-скоро бих изчакал да видя как ще се развие цялата ситуация и какво ще разбере нашият екип и от вас. Тогава ще видим какво ще каже казиното.

Освен това Вероника няма само едно оплакване, а имате таймер в горния десен ъгъл на оплакването си, който ви казва колко време трябва да отговори всяка страна. Така че не е нужно да се притеснявате, че няма да получите отговор от нея.🙂

Автоматичен превод:

Любимото ми казино, в което някога съм залагал по някакъв начин. Страхотен избор на игри при страхотен rtps. След като бъдете потвърдени, не би трябвало да имате никакви проблеми. Оформлението е много лесно за използване и навигация. Обичам да играя тук

Автоматичен превод:
Brina19

Здравейте, радвам се, че ви харесва казиното. Когато очертахте проверката, колко време ви отне? Какви игри обичате да играете и кой доставчик на игри е най-добрият за вас? 🙂

Автоматичен превод:

След като бяха поставени документи, почти бях сигурен, че бях потвърден в рамките на 24 часа, но това беше преди известно време, но съм сигурен, че не беше много дълго и страхотното е, че след като това беше направено, бях готов да си тръгна и да се скрия нямах никакви проблеми. Що се отнася до доставчиците на игри, буквално всички наистина са добри и играят много добре. Харесвам pragmatic, hacksaws и pg soft, но всички доставчици играят наистина добре и изглежда са най-добрите версии на наличните игри, настроени на добър rtp. Това е, което прави mystake малко по-висок, според мен. Имах страхотни победи от време на време. Силно препоръчвам 👌

Автоматичен превод:
Brina19

Страхотно описание, харесва ми начина, по който го обобщихте. Ако трябва да си спомните, коя беше най-голямата ви печалба и кой слот? Имате ли екранна снимка, с която да се похвалите? 😀

Автоматичен превод:

Здравейте, преди 2 дни депозирах 20 евро на моя залог. Играх с тях и постепенно изтеглих 122 евро. Тегленето първо беше потвърдено, но след няколко часа в историята на игрите беше казано, че моите тегления са анулирани. Сигурен съм, че парите не са ми върнати по сметката. Когато писах на поддръжката, те ми писаха, че са ми върнали парите и че съм ги загубил, но след като изтеглих 122 евро, не продължих да играя, така че съм сигурен, че не са ми върнали парите, какво да правя?

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря, мисля, че най-добрата ми печалба може да е 2700 коефициент на ze zuez, когато излезе за първи път. Както знаем, всички игри се играят по-добре, когато излязат за първи път. Също така имаше някои големи победи на le bandit.

Автоматичен превод:

Здравейте, преди 2 дни депозирах 20 евро на моя залог. Играх с тях и постепенно изтеглих 122 евро. Тегленето първо беше потвърдено, но след няколко часа в историята на игрите беше казано, че моите тегления са анулирани. Сигурен съм, че парите не са ми върнати по сметката. Когато писах на поддръжката, те ми писаха, че са ми върнали парите и че съм ги загубил, но след като изтеглих 122 евро, не продължих да играя, така че съм сигурен, че не са ми върнали парите, какво да правя?

Автоматичен превод:

В този случай, ако казиното не може да разреши ситуацията, би било най-добре да подадете жалба тук и нашият екип ще се намеси.

какво ще кажеш

Ако искате да го направите, просто следвайте връзката , където можете да го направите.

Моля, информирайте ни за всякакви актуализации.


Автоматичен превод:

Благодаря, мисля, че най-добрата ми печалба може да е 2700 коефициент на ze zuez, когато излезе за първи път. Както знаем, всички игри се играят по-добре, когато излязат за първи път. Също така имаше някои големи победи на le bandit.

Автоматичен превод:

наистина ли е така

Не съм сигурен обаче дали казиното може да промени RTP, когато пожелае. Ако казиното се регулира от някакъв орган, те трябва да го контролират, нали знаете.

Автоматичен превод:
Romi

Опитах, но не можах да намеря mystake casino в менюто.

Автоматичен превод:
Romi

Не, не мисля, че могат да го променят както и когато, но имат избор да вземат играта на по-висок или малко по-нисък rtp и според моя опит обикновено се задава най-добрият наличен rtp, плюс има малко по-различни версии на всяка игра (в начина, по който се играе) и отново според моя опит това обикновено е най-добрата версия.

Звучя като някакъв партньор или служител на mystake, който се блъска по този начин! Не съм, просто наистина ги оценявам като казино

Автоматичен превод:

Опитах, но не можах да намеря mystake casino в менюто.

Автоматичен превод:

Няма проблем, ако не можете да намерите това казино в списъка. Просто изберете всяко казино от списъка и му обяснете добре, че искате да подадете жалба за MyStake. нашият екип за оплаквания ще го коригира по-късно.

Ще го опитате ли, моля, и ще ни уведомите?

Автоматичен превод:

Не, не мисля, че могат да го променят както и когато, но имат избор да вземат играта на по-висок или малко по-нисък rtp и според моя опит обикновено се задава най-добрият наличен rtp, плюс има малко по-различни версии на всяка игра (в начина, по който се играе) и отново според моя опит това обикновено е най-добрата версия.

Звучя като някакъв партньор или служител на mystake, който се блъска по този начин! Не съм, просто наистина ги оценявам като казино

Автоматичен превод:

Напълно е наред; харесваме вашия опит и че искате да споделите опита си тук.

Е, всичко това зависи от доставчика на играта и след това от лицензиращия орган, както казах преди, за контрол.

Така че, когато има някакъв проблем, не се колебайте да се свържете с тях, разбира се.


Автоматичен превод:
Brina19 deleted the post

Затова съм много щастлив, че успяхте да спечелите доста добра сума от бонуса. Купувате ли ги често в играта? Надявам се, че ще продължите да се справяте добре в такава добра аркада. Нямате ли екранни снимки?😀☘️🎉

Автоматичен превод:
Brina19 deleted the post
1...20 21 22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини