преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MyStake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, тази информация ще дойде от казиното, сигурен съм.
Според информационния панел на Casino Guru, това казино не приема играчи от САЩ обаче:
Кажете ни как преминавате KYC, моля.
Hello, this information will come from the casino, I'm sure.
According to the Casino Guru info panel, this casino does not accept players from the US, however:
Let us know how you pass KYC, please.
Здравейте, имам въпрос относно тегления в Mystake Casino, в техните правила и условия са посочили, че за да изтеглите вашия депозит, той ще бъде подложен на минимален залог от 1x, какво точно означава това? че за да изтегля парите, първо трябва да ги изиграя изцяло? Благодаря ти
Hi, I have a question regarding withdrawals at Mystake Casino, in their terms and conditions they have specified that in order to withdraw your deposit, it will be subjected to a minimum bet of 1x, what exactly does this mean? that in order to withdraw the money, I must first play it entirely? Thank you
Ciao, avrei una domanda riguardante i prelievi su Mystake Casino, nei loro termini e condizioni hanno precisato che per poter prelevare il tuo deposito, quest'ultimo verrà sottoposto a una puntata minima dell' 1x, questo cosa significa precisamente? che io per poter ritirare i soldi devo prima giocarli interamente? Grazie
Здравейте,
вероятно това е правило за AML (правилото за борба с изпирането на пари).
За да изтеглите парите си, трябва да играете с депозираните пари.
Чувствайте се свободни да прочетете този разговор:
https://casino.guru/forum/casinos/casinos-ridiculous-deposit-wagering-rule#post-366
Все още е в сила.
Hello,
it is probably an AML rule (the Anti-Money-Laundering rule).
In order to withdraw your money, you have to play with the deposited money.
Feel free to read this conversation:
https://casino.guru/forum/casinos/casinos-ridiculous-deposit-wagering-rule#post-366
It's still valid.
Здравейте
Спечелих вноска на моя залог, която бих искал да изплащам нормално и те ми създават проблеми. никъде не е посочено, че не е възможно бързо плащане към Швейцария. сега ми предлагат само опцията със skrill, но нямам skrill акаунт и не искам да имам такъв, защото не мога да го използвам. Това трябваше да е в условията. Какво трябва да направя сега? как да процедирам?
Hello
I won a contribution at mystake, which I would like to pay out normally and they are causing me problems. it is nowhere stated that a swift payment to switzerland is not possible. now they only offer me the option with skrill, but i don't have a skrill account and don't want to have one either because i can't use it. This should have been in the terms and conditions. What am I supposed to do now? how should I proceed?
Hallo
Ich habe bei mystake einen beitrag gewonnen, welchen ich normal auszahlen möchte und die machen mir probleme. es ist nirgends gestanden, dass eine swift auszahlung in die schweiz nicht möglich ist. jetzt bieten die mir nur die möglichkeit mit skrill an, jedoch besitze ich kein skrill konto und möchte auch kein haben, da ich dies nicht verwenden kann. Dies hätte in den AGB's stehen müssen. was soll ich nun machen? wie soll ich vorgehen?
Здравейте
Спечелих вноска на моя залог, която бих искал да изплащам нормално и те ми създават проблеми. никъде не е посочено, че не е възможно бързо плащане към Швейцария. сега ми предлагат само опцията със skrill, но нямам skrill акаунт и не искам да имам такъв, защото не мога да го използвам. Това трябваше да е в условията. Какво трябва да направя сега? как да процедирам?
Hello
I won a contribution at mystake, which I would like to pay out normally and they are causing me problems. it is nowhere stated that a swift payment to switzerland is not possible. now they only offer me the option with skrill, but i don't have a skrill account and don't want to have one either because i can't use it. This should have been in the terms and conditions. What am I supposed to do now? how should I proceed?
Hallo
Ich habe bei mystake einen beitrag gewonnen, welchen ich normal auszahlen möchte und die machen mir probleme. es ist nirgends gestanden, dass eine swift auszahlung in die schweiz nicht möglich ist. jetzt bieten die mir nur die möglichkeit mit skrill an, jedoch besitze ich kein skrill konto und möchte auch kein haben, da ich dies nicht verwenden kann. Dies hätte in den AGB's stehen müssen. was soll ich nun machen? wie soll ich vorgehen?
Здравейте,
Честно казано, от вас и казиното ще зависи да намерите споразумение, мисля. Прав си, че трябва да има някакъв списък с поддържани опции за плащане, независимо дали е актуален или коригиран за всяка държава поотделно, това е друг въпрос, сигурен съм.
Казиното е ограничено от своя доставчик на плащания, възможно е да се появят някои проблеми с бързите плащания, така че Skrill е алтернативата. Той е много популярен, доста лесен за използване, бих казал.
Мога ли да знам защо не можете да го използвате, моля?
Hello,
Frankly, it would be up to you and the casino to find an agreement, I think. You are correct, that there should be some list of supported payment options, whether it's up to date or adjusted for each country separately, well this is another question, I'm sure.
The casino is limited by its payment provider, it may be that some problems rose with swift payments so Skrill is the alternative. It is very popular a pretty easy to use I'd say.
May I know why you can't use it, please?
Чудя се защо не можете да използвате акаунта в Skrill, когато го създавате? Свързано ли е с факта, че си в Швейцария?
I'm wondering, why can't you use the Skrill account when you create it? Is it related to the fact you're in Switzerland?
защото можете да имате акаунт в Skrill в Швейцария, но тогава парите не могат да бъдат изплатени в швейцарска сметка. Така че вие сте много ограничени, дори да не кажа, че не можете да правите почти нищо. всъщност можете да използвате парите само за игра или за криптовалути, така че сте обвързани с това.
because you can have a Skrill account in Switzerland, but then the money cannot be paid out to a Swiss account. So you are very limited, not even to say that you can do almost nothing. you can actually only use the money to play or for cryptocurrencies, so you are tied to that.
weil man in der Schweiz ein Skrill Konto besitzen kann, aber sich danach das Geld nicht auf ein Schweizerkonto auszahlen kann. Somit ist man sehr beschränkt um nicht sogar zu sagen, dass man fast nichts machen kann. man kann eigentlich das Geld nur zum spielen verwende oder für Kryptowährungen, somit ist man an das gebunden.
Проверих дали можете да прехвърлите средствата си към PayPal - като използвате допълнително приложение за това, плюс средствата ще бъдат преобразувани в криптовалута, за да ги прехвърлите. Не съм сигурен обаче дали помага.
I checked that you can transfer your funds to PayPal - using an additional app for this, plus the funds will be converted to crypto in order to transfer those. Not sure if it helps, though.
Здравейте как стоят нещата? Преди около 5 часа направих теглене на usd от моя mystake акаунт и преводът все още се обработва. Колко още време ще отнеме? Благодаря ти
Hi how are things? About 5 hours ago I made a withdrawal of usd from my mystake account and the transfer is still being processed. How much more time will it take? Thank you
Hola que tal? Hace aproximadamente 5 horas hice un retiro de usd de mi cuenta de mystake y aun sigue procesándose la transferencia. Cuanto tiempo mas demorará? Gracias
Здравейте,
Съжалявам, но трябва да попитате казиното. Може да отнеме няколко дни, в зависимост от няколко фактора.
Трябва да получите най-точната информация от персонала на казиното.
Hello,
I'm sorry but you should ask the casino. It can be a few days, depending on several factors.
You should get the most accurate info from the casino's staff.
Имейлът за контакт, който дават на уебсайта си на казиното, е = mailto:support@mystake.com
The contact email they give on their casino website is = mailto:support@mystake.com
Единственият друг начин да получите отговор от тях е да публикувате оригиналната си публикация тук (копирайте и поставете) на потребителски уебсайт, наречен Trustpilot, уверете се, че пишете в MyStake, той има добра репутация там, и изчакайте техния отговор . Те са активни там, отговаряйки на публикации. Разбира се, Casino Guru ще направи всичко възможно, за да ви помогне, тъй като имат лиценз за електронни игри Curaçao, но аз бих проучил всеки път, за да върна парите на синовете ви. Това е ужасно нещо да се случи.
The only other way you might get a response from them is to post your original post on here (copy and paste ) on a consumer website called Trustpilot make sure you type in MyStake, it has a good reputation on there, and wait for their reply. They are active on there responding to posts. Of course Casino Guru will do all they can to help you as they have a Curaçao e gaming license, but I would explore every avenue in order to get your sons money back. It’s a terrible thing to happen.
Трябва също да попитате в чата на живо или да намерите техния мета профил и да попитате там.
В случай, че нищо не се промени до следващата седмица, моля, уведомете ни.
You should also ask the live chat or find their Meta profile and ask there.
In case nothing changes by next week, please let us know.
Здравейте как стоят нещата? Преди около 5 часа направих теглене на usd от моя mystake акаунт и преводът все още се обработва. Колко още време ще отнеме? Благодаря ти
Hi how are things? About 5 hours ago I made a withdrawal of usd from my mystake account and the transfer is still being processed. How much more time will it take? Thank you
Hola que tal? Hace aproximadamente 5 horas hice un retiro de usd de mi cuenta de mystake y aun sigue procesándose la transferencia. Cuanto tiempo mas demorará? Gracias
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.