ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия

преди 2 години от Leclair36
|
75644 преглеждания 392 отговора |
|
1 2...20
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MyStake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Аз съм от САЩ и нямам KYC и имам чакащо изтегляне. Ще ми бъде ли разрешено да изтегля средствата си, ако KYC като гражданин на САЩ?

Автоматичен превод:
Leclair36
преди 2 години

Здравейте, тази информация ще дойде от казиното, сигурен съм.

Според информационния панел на Casino Guru, това казино не приема играчи от САЩ обаче:

file

Кажете ни как преминавате KYC, моля.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам въпрос относно тегления в Mystake Casino, в техните правила и условия са посочили, че за да изтеглите вашия депозит, той ще бъде подложен на минимален залог от 1x, какво точно означава това? че за да изтегля парите, първо трябва да ги изиграя изцяло? Благодаря ти

Автоматичен превод:
mekk
преди 2 години

Здравейте,

вероятно това е правило за AML (правилото за борба с изпирането на пари).

За да изтеглите парите си, трябва да играете с депозираните пари.

Чувствайте се свободни да прочетете този разговор:

https://casino.guru/forum/casinos/casinos-ridiculous-deposit-wagering-rule#post-366

Все още е в сила.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Спечелих вноска на моя залог, която бих искал да изплащам нормално и те ми създават проблеми. никъде не е посочено, че не е възможно бързо плащане към Швейцария. сега ми предлагат само опцията със skrill, но нямам skrill акаунт и не искам да имам такъв, защото не мога да го използвам. Това трябваше да е в условията. Какво трябва да направя сега? как да процедирам?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Предадено и осребрено

Автоматичен превод:
Leclair36
преди 2 години

Уау, добре - благодаря за тази информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

Спечелих вноска на моя залог, която бих искал да изплащам нормално и те ми създават проблеми. никъде не е посочено, че не е възможно бързо плащане към Швейцария. сега ми предлагат само опцията със skrill, но нямам skrill акаунт и не искам да имам такъв, защото не мога да го използвам. Това трябваше да е в условията. Какво трябва да направя сега? как да процедирам?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Честно казано, от вас и казиното ще зависи да намерите споразумение, мисля. Прав си, че трябва да има някакъв списък с поддържани опции за плащане, независимо дали е актуален или коригиран за всяка държава поотделно, това е друг въпрос, сигурен съм.

Казиното е ограничено от своя доставчик на плащания, възможно е да се появят някои проблеми с бързите плащания, така че Skrill е алтернативата. Той е много популярен, доста лесен за използване, бих казал.

Мога ли да знам защо не можете да го използвате, моля?

Автоматичен превод:
Ismeta
преди 2 години

Чудя се защо не можете да използвате акаунта в Skrill, когато го създавате? Свързано ли е с факта, че си в Швейцария?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

защото можете да имате акаунт в Skrill в Швейцария, но тогава парите не могат да бъдат изплатени в швейцарска сметка. Така че вие сте много ограничени, дори да не кажа, че не можете да правите почти нищо. всъщност можете да използвате парите само за игра или за криптовалути, така че сте обвързани с това.

Автоматичен превод:
Ismeta
преди 2 години

Проверих дали можете да прехвърлите средствата си към PayPal - като използвате допълнително приложение за това, плюс средствата ще бъдат преобразувани в криптовалута, за да ги прехвърлите. Не съм сигурен обаче дали помага.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте как стоят нещата? Преди около 5 часа направих теглене на usd от моя mystake акаунт и преводът все още се обработва. Колко още време ще отнеме? Благодаря ти

Автоматичен превод:
maxigonnet17
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но трябва да попитате казиното. Може да отнеме няколко дни, в зависимост от няколко фактора.

Трябва да получите най-точната информация от персонала на казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как мога да се свържа с персонала на казиното?

Автоматичен превод:
maxigonnet17
преди 2 години

Имейлът за контакт, който дават на уебсайта си на казиното, е = mailto:support@mystake.com

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Благодаря ти много!


Автоматичен превод:
maxigonnet17
преди 2 години

Единственият друг начин да получите отговор от тях е да публикувате оригиналната си публикация тук (копирайте и поставете) на потребителски уебсайт, наречен Trustpilot, уверете се, че пишете в MyStake, той има добра репутация там, и изчакайте техния отговор . Те са активни там, отговаряйки на публикации. Разбира се, Casino Guru ще направи всичко възможно, за да ви помогне, тъй като имат лиценз за електронни игри Curaçao, но аз бих проучил всеки път, за да върна парите на синовете ви. Това е ужасно нещо да се случи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как мога да се свържа с персонала на казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва също да попитате в чата на живо или да намерите техния мета профил и да попитате там.

В случай, че нищо не се промени до следващата седмица, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте как стоят нещата? Преди около 5 часа направих теглене на usd от моя mystake акаунт и преводът все още се обработва. Колко още време ще отнеме? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, измина седмица, как сте?

Платено ли ви е?

Автоматичен превод:
1 2...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини