Здравейте,
Депозитите в повечето случаи не са незабавни, въпреки общоизвестното. Е, какво ще кажете сега? Добре ли е? Определено се надявам!
Hello,
Deposits are mostly not instant, despite common knowledge. Well, what about now? Is it ok? I certainly hope so!
Здравейте... Няколко пъти поисках изтегляне на част от акаунта (първо ми казаха, че xrp (крипто) адресът ми е грешен и затова го отхвърлиха. Проверих и е правилен. След това опитах с друг крипто, същото отхвърляне от тях.
Аз съм потвърден потребител на платформата. Направих няколко залога, но не ми позволяват да изтегля баланса си.
Надявам се, че можете да ми помогнете.
Hello... I have requested the withdrawal of a part of the account several times (first they told me that my xrp (crypto) address was wrong that is why they rejected it. I checked and it is correct. Then I tried with another crypto, same rejection from from them.
I am a verified user on the platform. I made several bets, but they won't let me withdraw my balance.
I hope you can help me.
Buenas... he solicitado el retiro de una parte de la cuenta varias veces(primero me dijeron que era erróneo mi dirección de xrp(cripto) por eso lo rechazaron. Verifique y esta correcto. Luego intente con otra cripto, mismo rechazo por parte de ellos.
Soy un usuario verificado en la plataforma. Realicé varias apuestas, pero no me dejan retirar saldo.
Espero me puedan ayudar.
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите.
Що се отнася до първото ви теглене, казахте ли на казиното, че това е правилният адрес и какъв беше проблемът? Що се отнася до второто теглене, какъв беше проблемът там, също същият? Опитахте ли да попитате казиното дали имате друга опция за теглене, ако това не е подходящо? Кажи ми.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your first withdrawal, did you tell the casino that this is the correct address and what was the problem? As for the second withdrawal, what was the issue there, also the same ? Did you try to ask the casino if you have any other option to withdraw if this is not suitable ? Let me know.
Благодаря ви много, че преместихте темата където й е мястото.
В отговор получих това от поддръжката на казиното: Споменавам, че отхвърлят моите тегления, без да обясняват причината, те отговарят, че използвам друг метод. Но ако го направя, той автоматично го отхвърля, защото това е различен метод, използван, когато направих депозита (това е безкраен цикъл).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Бях уведомен, че отзивите на Mystake за TRUSTPILOT достигат над 17 000! Според мен това изглежда непропорционално! При по-внимателно разглеждане открих много повторени отзиви, което намирам за тревожно. Издадох жалба до TRUSTPILOT и въпреки че вие сте отделни компании, смятам, че си струва да споделя това с играчите в GC, така че те да са наясно с евентуални фалшиви отзиви, които се добавят за увеличаване на статуса им.
Трябва да се зададе въпросът "ако Mystake е уважаван оператор на казино, защо е необходимо това поведение?!"
Ако се установи, че това е вярно, това ТРЯБВА да се разглежда като изключително нередно и трябва да се разгледа, за да се защитят играчите:
копирането и поставянето на ⬆️ по-горе не сработи съвсем за този рецензент 😂
Имам много други, но току-що споделих няколко тук поради ограничения, а също и защото това не са отзиви, взети директно от CG - надявам се скоро да се чуя от TP и ще върна всички актуализации!
I have been made aware of Mystake reviews on TRUSTPILOT reaching over 17,000! In my opinion this seems disproportionate! On closer inspection I found many replicated reviews, which I find concerning. I have issued a complaint with TRUSTPILOT and whilst you are separate companies I think it is worth sharing this with players on GC so they are aware of possible fake reviews being added to inflate their status.
The question has to be asked "if Mystake are a reputable casino operator, why would this behaviour be necessary?!"
If this is found to be true this MUST be seen as highly irregular and needs to be dealt with to protect players:
the ⬆️ above copy and paste didn’t quite work for this reviewer 😂
I have plenty of others but just shared a few here due to limits and also because this is not reviews taken directly from CG - I hope to hear from TP soon and will feed back any updates!
Дискусията за това казино е толкова популярна, че дори искам да знам дали наистина е толкова добро. Виждам, че хората по-горе също са проверили Trustpilot, мислех, че проверяват коментарите, но някои отзиви изглежда, че gpt ги е създал..
The dicsussion of this casino is so popular that I even want to know, is it really so good. I see that people above checked Trustpilot as well, i thought that they check comments, but some feedback looks like gpt created it..
Е, успех с това. Що се отнася до мен, предплатените клиенти са, да речем, за...
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
Благодаря ви много, че преместихте темата където й е мястото.
В отговор получих това от поддръжката на казиното: Споменавам, че отхвърлят моите тегления, без да обясняват причината, те отговарят, че използвам друг метод. Но ако го направя, той автоматично го отхвърля, защото това е различен метод, използван, когато направих депозита (това е безкраен цикъл).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Виждам по-добре ситуацията ви и екранната снимка също казва, че трябва да използвате различен метод за теглене. Тогава не виждам смисъл да използвам различен метод за теглене, веднага се отхвърля, защото не е същият метод, който сте използвали за депозита. Посочихте ли също на поддръжката, че ако се опитате да изтеглите по друг метод, той незабавно се отхвърля?
Видях обаче, че сте подали жалба при нас, което е добра стъпка, ако продължавате да се въртите. Кристина очаква вашия отговор, така че ако е възможно, определено би било полезно да отговорите. Просто щракнете тук .
Искрено се надявам, че този проблем ще бъде решен възможно най-скоро и справедливо.
I can see your situation better and the screenshot also says that you have to use a different method to withdraw. I don't see the point of using a different withdrawal method then, it's immediately rejected because it's not the same method you used for the deposit. Did you also point out to the support that if you try to withdraw by another method it is instantly rejected ?
However, I saw that you filed a complaint with us, which is a good step if you keep going round and round. Kristina is waiting for your answer so if it would be possible, it would definitely be useful to reply. Just click here.
I sincerely hope that this problem will be resolved as soon and fairly as possible.
Е, успех с това. Що се отнася до мен, предплатените клиенти са, да речем, за...
Бих казал, че играчите, на които се плаща в завъртания / стимули, разбира се, ще бъдат в полза… това е сделката!
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
I would say players who are paid in spins / incentives will of course be in favour…that’s the deal!
Опитваме се да бъдем много внимателни относно подобни потребителски отзиви и е против нашите правила играчите да бъдат възнаграждавани за това. Но предполагам, че всички знаем, че винаги ще има казина, които от време на време ще имат подобно предложение за играчите под формата на бонус за добър преглед.
Така че ми е любопитно какво ще ви каже TP.
Hm we try to be very careful about similar user reviews and it's against our rules for players to be rewarded for it. But I guess we all know that there will always be casinos that will have a similar offer for players from time to time in the form of a bonus for a good review.
So I'm curious what TP will tell you.
Не предлагайте стимули – пари или подаръци – на клиентите да пишат положителни отзиви за вашия бизнес
Ако рецензиите, които пишете или поръчвате, подвеждат потребителите, може да нарушавате закона.
MYSTAKE .com са над закона!
Отзиви за казино Mystake
Избрах да разгледам по-отблизо Mystake Casino, което изглежда има непропорционално голям брой 5-звездни отзиви на Trustpilot. Ако повярвах за една минута, че всички тези отзиви са истински, нямаше да бъда толкова привлечен да разследвам по-нататък.
Общо 1008 😂 🚩
22 ное 23 Рецензии 17 161
23 ное 23 Рецензии 17 264
27 ное 23 Рецензии 17 513
28 ноем 23 Рецензии 17 611
29 ноем 23 Рецензии 17 709
02 ное 23 Рецензии 17 889
04 ноември 23 Рецензии 17 991
05 ноем 23 Рецензии 18 169
Don’t offer inducements – money or gifts – to customers to write positive reviews about your business
If reviews you write or commission mislead consumers, you may be breaking the law.
Are MYSTAKE.com above the law!
Mystake Casino Reviews
I have chosen to look more closely at Mystake Casino who seem to have a disproportionate number of 5-star Trustpilot Reviews. If I believed for one minute all those reviews were genuine, I would not be so drawn to investigate further.
Tot 1,008 😂 🚩
22 Nov 23 Reviews 17,161
23 Nov 23 Reviews 17,264
27 Nov 23 Reviews 17,513
28 Nov 23 Reviews 17,611
29 Nov 23 Reviews 17,709
02 Nov 23 Reviews 17,889
04 Nov 23 Reviews 17,991
05 Nov 23 Reviews 18,169
Жалко, че е така и играчите получават безплатни завъртания за преглед. Мисля, че този стил на преглед вероятно няма да е толкова "честен", тъй като играчите ще направят всичко, за да ги получат. Както и да е, благодаря за екранните снимки. 🤔
Too bad it's like this and players get free spins for review. I think that this style of review probably won't be as "honest" as players will do anything to get them. Anyway, thanks for the screenshots. 🤔
Здравейте, има ли играч mystake, който не ви позволява достъп до поддръжката за чат на живо, моля?
Hello, is there a mystake player that won't let you access the live chat support please?
Hola hay algún jugador de mystake que no le deje acceder al soporte de chat en vivo porfavor
Здравейте, има ли някой, който не ви позволява да отворите поддръжката за чат на живо на mystake.com, моля?
Hello, is there someone who won't let you open the live chat support on mystake.com please?
Hola hay alguien que no le deje abrir el soporte de chat en vivo en mystake.com porfavor
Здравейте, не съм сигурен дали разбирам какво имате предвид с въпроса си. Какъв конкретен проблем имате с поддръжката за чат на живо? Имате проблем и не можете да се свържете с тях?
Hi, I'm not sure if I know what you mean by your question. What specific problem do you have with live chat support ? Do you have a problem and can't get in touch with them ?
Е, вчера сутринта говорих с тях, но когато вляза отново в раздела, той не ми позволява достъп до него или нещо подобно. Ясно е, че никога не съм се регистрирал при тях
Well, yesterday morning I was talking to them but when I access the tab again it won't let me access it or anything. It is clear that I have never registered with them
Pues ayer por la mañana estuve hablando con ellos pero ya al volver a acceder a la pestaña no me deja acceder ni nada. Consta de que nunca me he registrado con ellos
Значи проблемът ви е, че искахте да попитате чат на живо защо имате акаунт тук, защото не сте се регистрирали в това казино? Или е нещо друго? Бихте ли описали ситуацията малко по-подробно?
So your problem is that you wanted to ask live chat why you have an account here because you didn't register in this casino ? Or is it something else ? Could you describe the situation a little more ?
Депозирах многократно в това казино и бях напълно потвърден..Получих 10 паунда бонус, който гласеше, че максималната ви печалба от него за теглене може да бъде 5 пъти по-голяма от това, така че 50 паунда.. с други доставчици, след като необходимите изисквания за бонус достигнат vdb c би върнал баланса ви до 50, така че предполагам, че това се е случило.. тогава казиното ми позволи да заложа това, което мислех, че са моите пари до момент, в който изтеглих 800.
Това е мястото, където започват проблемите.. те съобщения с искане за снимка на депозитна карта, което аз изпълнявам.. след това получавам имейл, в който се казва
Надяваме се, че този имейл ще ви намери добре!
Свързваме се с вас днес, защото бихме искали да ви информираме, че според правилата на промоцията можете да изтеглите 5 пъти сумата на бонуса, която във вашия случай е 50 GBP. Също така имайте предвид, че тегленето няма да бъде успешно, освен ако не потвърдите всяка карта, която сте използвали за депозит.
Ако имате допълнителни въпроси или запитвания, моля, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време чрез имейл или чат на живо. Ние сме повече от щастливи да ви помогнем.
Приятен ден!
Така че вместо да върнат бонуса на 50 и да ме оставят да продължа, те ми позволиха да натрупам баланс, който по същество е безполезен поради факта, че никога не мога да го изтегля... той изглежда никога не става моите пари.
Правилна ли е тази практика... изглежда измамно
Редактиране: след като говориха за чат на живо, те казаха, че не е тяхна отговорност да направят това, което трябваше да съм наясно и да осъзная, въпреки че балансът ми каза повече и можех да играя с него само 50 от него някога щеше да бъде мой.. със сигурност лесното нещо е да внедрите система, която след като бонусът свърши, ви връща към вашата максимална печалба от това.. можете да играете и да печелите повече
I deposited multiple times with this casino and was fully verified..I got a 10 pound bonus which stated that your max win from it to withdraw could be 5x that so 50 pounds.. with other providers once the required bonus requirements have vdb reached out c would revert your balance to the 50 so I presume this had happened.. the casino then let me wager what I thought was my money up to a point where I withdrew 800.
This is where the problems start.. they messages asking for picture of deposit card which I comply.. then I get a mail saying
We hope this email finds you well!
We are contacting you today because we would like to inform you that according to the rules of the promotion, you can withdraw 5x the bonus amount, which in your case is 50 GBP. Also please note that the withdrawal will not be successful unless you verify every card you used for deposit.
If you have any further questions or inquiries, please, feel free to contact us anytime via email or Live Chat. We are more than happy to assist you.
Have a nice day!
So instead of reverting the bonus to 50 and letting me carry on they have let me build up a balance that is essentially useless due to the fact I can never withdraw it..it seemingly never becomes my money.
Is this practice right.. it feels deceitful
Edit: having spoken up live chat they have said it is not their responsibility to do that I should have been aware and realised even though my balance said more and I could play with it only 50 of it would ever be mine.. surely the easy thing is to implement a system which once the bonus is over reverts you to your max win from that.. they you can play and earn more
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.