НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от Leclair36
|
84 635 преглеждания 398 отговора |
|
1...14 15 16...20
преди 1 година

здрасти


Депозирах £100 в MyStake преди около час и те не са поставени в сметката ми


Започвам да се притеснявам, че го няма

Автоматичен превод:
TonyP789
преди 1 година

Здравейте,

Депозитите в повечето случаи не са незабавни, въпреки общоизвестното. Е, какво ще кажете сега? Добре ли е? Определено се надявам!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте... Няколко пъти поисках изтегляне на част от акаунта (първо ми казаха, че xrp (крипто) адресът ми е грешен и затова го отхвърлиха. Проверих и е правилен. След това опитах с друг крипто, същото отхвърляне от тях.

Аз съм потвърден потребител на платформата. Направих няколко залога, но не ми позволяват да изтегля баланса си.

Надявам се, че можете да ми помогнете.

Автоматичен превод:
Alexisyago
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите.

Що се отнася до първото ви теглене, казахте ли на казиното, че това е правилният адрес и какъв беше проблемът? Що се отнася до второто теглене, какъв беше проблемът там, също същият? Опитахте ли да попитате казиното дали имате друга опция за теглене, ако това не е подходящо? Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ви много, че преместихте темата където й е мястото.

В отговор получих това от поддръжката на казиното: file Споменавам, че отхвърлят моите тегления, без да обясняват причината, те отговарят, че използвам друг метод. Но ако го направя, той автоматично го отхвърля, защото това е различен метод, използван, когато направих депозита (това е безкраен цикъл).

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бях уведомен, че отзивите на Mystake за TRUSTPILOT достигат над 17 000! Според мен това изглежда непропорционално! При по-внимателно разглеждане открих много повторени отзиви, което намирам за тревожно. Издадох жалба до TRUSTPILOT и въпреки че вие сте отделни компании, смятам, че си струва да споделя това с играчите в GC, така че те да са наясно с евентуални фалшиви отзиви, които се добавят за увеличаване на статуса им.

Трябва да се зададе въпросът "ако Mystake е уважаван оператор на казино, защо е необходимо това поведение?!"

Ако се установи, че това е вярно, това ТРЯБВА да се разглежда като изключително нередно и трябва да се разгледа, за да се защитят играчите:

filefile

file

копирането и поставянето на ⬆️ по-горе не сработи съвсем за този рецензент 😂

filefile

Имам много други, но току-що споделих няколко тук поради ограничения, а също и защото това не са отзиви, взети директно от CG - надявам се скоро да се чуя от TP и ще върна всички актуализации!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Дискусията за това казино е толкова популярна, че дори искам да знам дали наистина е толкова добро. Виждам, че хората по-горе също са проверили Trustpilot, мислех, че проверяват коментарите, но някои отзиви изглежда, че gpt ги е създал..

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Е, успех с това. Що се отнася до мен, предплатените клиенти са, да речем, за...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много, че преместихте темата където й е мястото.

В отговор получих това от поддръжката на казиното: file Споменавам, че отхвърлят моите тегления, без да обясняват причината, те отговарят, че използвам друг метод. Но ако го направя, той автоматично го отхвърля, защото това е различен метод, използван, когато направих депозита (това е безкраен цикъл).

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам по-добре ситуацията ви и екранната снимка също казва, че трябва да използвате различен метод за теглене. Тогава не виждам смисъл да използвам различен метод за теглене, веднага се отхвърля, защото не е същият метод, който сте използвали за депозита. Посочихте ли също на поддръжката, че ако се опитате да изтеглите по друг метод, той незабавно се отхвърля?

Видях обаче, че сте подали жалба при нас, което е добра стъпка, ако продължавате да се въртите. Кристина очаква вашия отговор, така че ако е възможно, определено би било полезно да отговорите. Просто щракнете тук .

Искрено се надявам, че този проблем ще бъде решен възможно най-скоро и справедливо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, успех с това. Що се отнася до мен, предплатените клиенти са, да речем, за...

Бих казал, че играчите, на които се плаща в завъртания / стимули, разбира се, ще бъдат в полза… това е сделката!

filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Опитваме се да бъдем много внимателни относно подобни потребителски отзиви и е против нашите правила играчите да бъдат възнаграждавани за това. Но предполагам, че всички знаем, че винаги ще има казина, които от време на време ще имат подобно предложение за играчите под формата на бонус за добър преглед.

Така че ми е любопитно какво ще ви каже TP.

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Не предлагайте стимули – пари или подаръци – на клиентите да пишат положителни отзиви за вашия бизнес

Ако рецензиите, които пишете или поръчвате, подвеждат потребителите, може да нарушавате закона.

MYSTAKE .com са над закона!

filefile

Отзиви за казино Mystake

Избрах да разгледам по-отблизо Mystake Casino, което изглежда има непропорционално голям брой 5-звездни отзиви на Trustpilot. Ако повярвах за една минута, че всички тези отзиви са истински, нямаше да бъда толкова привлечен да разследвам по-нататък.


Общо 1008 😂 🚩


22 ное 23 Рецензии 17 161

23 ное 23 Рецензии 17 264

27 ное 23 Рецензии 17 513

28 ноем 23 Рецензии 17 611

29 ноем 23 Рецензии 17 709

02 ное 23 Рецензии 17 889

04 ноември 23 Рецензии 17 991

05 ноем 23 Рецензии 18 169

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Mystake

Ревюта за Spins - толкова нагло!

filefile

Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Жалко, че е така и играчите получават безплатни завъртания за преглед. Мисля, че този стил на преглед вероятно няма да е толкова "честен", тъй като играчите ще направят всичко, за да ги получат. Както и да е, благодаря за екранните снимки. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, има ли играч mystake, който не ви позволява достъп до поддръжката за чат на живо, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, има ли някой, който не ви позволява да отворите поддръжката за чат на живо на mystake.com, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
adrv586
преди 1 година

Здравейте, не съм сигурен дали разбирам какво имате предвид с въпроса си. Какъв конкретен проблем имате с поддръжката за чат на живо? Имате проблем и не можете да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Е, вчера сутринта говорих с тях, но когато вляза отново в раздела, той не ми позволява достъп до него или нещо подобно. Ясно е, че никога не съм се регистрирал при тях

Автоматичен превод:
adrv586
преди 1 година

Значи проблемът ви е, че искахте да попитате чат на живо защо имате акаунт тук, защото не сте се регистрирали в това казино? Или е нещо друго? Бихте ли описали ситуацията малко по-подробно?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Депозирах многократно в това казино и бях напълно потвърден..Получих 10 паунда бонус, който гласеше, че максималната ви печалба от него за теглене може да бъде 5 пъти по-голяма от това, така че 50 паунда.. с други доставчици, след като необходимите изисквания за бонус достигнат vdb c би върнал баланса ви до 50, така че предполагам, че това се е случило.. тогава казиното ми позволи да заложа това, което мислех, че са моите пари до момент, в който изтеглих 800.


Това е мястото, където започват проблемите.. те съобщения с искане за снимка на депозитна карта, което аз изпълнявам.. след това получавам имейл, в който се казва


Надяваме се, че този имейл ще ви намери добре!


Свързваме се с вас днес, защото бихме искали да ви информираме, че според правилата на промоцията можете да изтеглите 5 пъти сумата на бонуса, която във вашия случай е 50 GBP. Също така имайте предвид, че тегленето няма да бъде успешно, освен ако не потвърдите всяка карта, която сте използвали за депозит.


Ако имате допълнителни въпроси или запитвания, моля, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време чрез имейл или чат на живо. Ние сме повече от щастливи да ви помогнем.

Приятен ден!


Така че вместо да върнат бонуса на 50 и да ме оставят да продължа, те ми позволиха да натрупам баланс, който по същество е безполезен поради факта, че никога не мога да го изтегля... той изглежда никога не става моите пари.


Правилна ли е тази практика... изглежда измамно


Редактиране: след като говориха за чат на живо, те казаха, че не е тяхна отговорност да направят това, което трябваше да съм наясно и да осъзная, въпреки че балансът ми каза повече и можех да играя с него само 50 от него някога щеше да бъде мой.. със сигурност лесното нещо е да внедрите система, която след като бонусът свърши, ви връща към вашата максимална печалба от това.. можете да играете и да печелите повече

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
1...14 15 16...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини