ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от Leclair36
|
75670 преглеждания 392 отговора |
|
1...12 13 14...20
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, имах проблем. Приех бонус mystake, който сега не мога да играя на слотове, нито мога да тегля парите си. Имам нужда от спешен отговор, ако някой знае как да го анулирам и да изтегля парите си, ще бъде много полезно, аз също не мога да играя на ротативки

Автоматичен превод:
lucerojosemariano15
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви в казиното, за което говорите. Значи сте получили бонус и не можете да играете нищо? Възможно е да трябва да изпълните условията на бонуса, за да изтеглите парите.

Въпреки това, опитахте ли да попитате поддръжката дали е възможно да премахнете бонуса?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Преди 2 дни имах добра печалба в mystake.bet и направих теглене от 1500 евро. През нощта, когато спях, някой влезе в акаунта ми и промени тегленето на друг адрес на биткойн портфейл.


Получих странен имейл от „mystake.agent.563@gmail.com", който ми казваше, че нещо се е объркало и са направили ново теглене, така че не трябва да се притеснявам и просто да оставя тегленето да бъде прието.


Тъй като имейлът беше акаунт в gmail.com, имах чувството, че това не е правилно, така че влязох в акаунта си и анулирах тегленето и промених паролата.


Примерно 10 минути след това се случи отново, получих нов имейл от измамниците и ми казаха още веднъж да спра, анулирайте тегленето, тъй като те бяха направили нов. Така че промених паролата си на всичките си акаунти, включително gmail, mystake, facebook, разбирате.. Дори възстанових своя iphone и сканирах компютъра ми за вируси..


Те казаха, че поддръжката замрази акаунта ми за 24 часа, но около 2 часа след това получих НОВ имейл от хакерите, който ми каза, че акаунтът ми вече е отворен отново и че паролата е променена и е направено ново теглене, КАК? ! Влязох (проработи) и видях биткойн транзакцията, която НЕ бях направил.


Така че този път направих SEPA теглене и помолих поддръжката да закрие сметката ми, докато тегленето със SEPA приключи, и те го направиха. Дори изпратих видео, на което държа личната си карта.


Как изобщо е възможно това? Мислех за всичко! Моля, помогнете ми, проверих акаунтите си и изобщо нямам данни за вход.

Автоматичен превод:
timgartz
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията под казиното, за което говорите. Разгледах ситуацията ви и е доста странна. Поддръжката или казиното очевидно няма да работят с имейл адреса - gmail предполагам. Така че най-доброто нещо, което можете да направите, е да отговорите и да комуникирате с казиното само от основния им имейл.

Що се отнася до тегленето ви, в момента имате затворена сметка и чакате парите да дойдат, нали? Получавали ли сте още подозрителни имейли, откакто затворихте акаунта си? Бих казал, че е добре, че реагирахте бързо и запазихте хладнокръвие и се опитахте да разрешите ситуацията по някакъв начин. Опитахте ли също да попитате поддръжката на кой биткойн адрес е изпратено тегленето, този, който не сте направили?

Моля, информирайте ни, ако нещо се е променило или как върви вашето теглене в казино. ще чакам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тегленето беше прието тази сутрин и парите пристигнаха, но цялата работа е просто лудост!

Автоматичен превод:
timgartz
преди 1 година

Това искахме да чуем!

Прочетох историята вече два пъти и е много подозрителна. Направихте ли екранни снимки по време на този епизод? Би било доста интересно да ги видите или да ги представите на подкрепа. Просто мислене на глас.

По един или друг начин се радвам, че това приключи така, както се случи!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблем с верифицирането на акаунта и тегленето в mystake Писах на поддръжката и те не отговарят

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 1 година

Здравейте, преместих отговора ви под казиното, за което говорите. От колко време продължава проблемът ви с проверка и теглене? Казиното не ви е дало никаква причина? Кажете ми повече, за да имам по-добър преглед на ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече минаха четири дни и нищо не беше отговорено, по време на проверката ми искат документ за самоличност, за да го снимам и да го кача, отказаха 4 или 5 пъти и тогава получих известие, което гласеше: ние сме съжаляваме, но не успяхме да потвърдим самоличността ви, но дори пичките правят грешки, свържете се с поддръжката

Вече им изпратих два имейла и не получих отговор.

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 1 година

Исках да кажа, че даваме на казината 14 дни да разрешат проблема с тегленето и проверката на сметката, но ми се струва непрофесионално, ако едно казино не е в състояние да отговори на нищо в продължение на 4 дни.

Що се отнася до документите, които сте изпратили, какъв е конкретният проблем, когато е отхвърлен 4-5 пъти?

Нека му дадем още малко време и ако казиното не може да отговори през следващите няколко дни, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Разбира се, ако чуете нещо ново, информирайте ни. Ще чакам. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Каза, че не можем да потвърдим самоличността, направих няколко снимки с фокус с по-добра разделителна способност без много светлина, така че да е по-четливо и не приех нито една от тях, казвайки, че не мога да проверя самоличността

Благодаря ви много за отговора, ще бъда внимателен за всяка друга информация

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 1 година

Ясно разбирам, че не е възможно да се провери самоличността, просто не разбирам каква е причината, когато сте се опитали да го качите няколко пъти и пак нищо. Не може ли поддръжката да ви помогне с някакъв съвет, за да го направите приемлив, или някой вече ви е отговорил? Не мисля, че това е трудна задача, която е невъзможно да се направи, ако е само този един документ. Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Техническата поддръжка отговори на имейл днес, казаха ми само, че снимките на документа не са правилни и че поради тази причина не може да бъде проверен, но все още не ми дадоха никакво решение, надявам се, че могат да го решат,


Да, това е единственият недостатък, всички други проверки излязоха правилни.

Автоматичен превод:
tovarali16
преди 1 година

Така че е доста неприятна ситуация, когато всичко останало вече е прието и имате проблем само с този документ. Опитахте ли да попитате казиното как трябва да направите снимките правилни? Имат ли проблем да не виждат някаква информация?

Както и да е, надявам се, че казиното ще успее да разреши тази ситуация с вас, а ако не, тогава ви препоръчвам да подадете жалба при нас.

Мислите ли, че ще можете да опитате с тях? Ако нищо не се промени, уведомете ме.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Искам да изтегля прибл. €150 от моя акаунт в MyStake, но видях в техните T&C, че това казино не работи в моята страна, Испания, и бих искал да знам дали това ще накара да нямам налични някои методи за теглене или просто функцията за теглене ще да бъде блокиран в моята страна. Все още не съм потвърдил нито един от тях, защото ми липсва KYC. Известно ли е дали жителите на Испания са успели да изтеглят печалбите си?


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като всички тези билети бяха отворени след моите, наистина бих предупредил играчите да играят на този сайт. Първо, моят вирусен софтуер открива някои неща на този сайт, те не проверяват сметките и отнема МНОГО време, за да се направи теглене. моля casino.guru, трябва да направите голямо предупреждение за това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Искам да изтегля прибл. €150 от моя акаунт в MyStake, но видях в техните T&C, че това казино не работи в моята страна, Испания, и бих искал да знам дали това ще накара да нямам налични някои методи за теглене или просто функцията за теглене ще да бъде блокиран в моята страна. Все още не съм потвърдил нито един от тях, защото ми липсва KYC. Известно ли е дали жителите на Испания са успели да изтеглят печалбите си?


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, мога ли да попитам как успя да се регистрираш в казиното? Когато попълнихте регистрационния формуляр с основна информация, имаше ли избор на държава, от която сте? Забелязахте ли, че Испания не е разрешена страна само след като спечелихте?

Ситуацията е доста трудна и не знам как точно ще се справи казиното. Опитахте ли вече да изтеглите парите?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като всички тези билети бяха отворени след моите, наистина бих предупредил играчите да играят на този сайт. Първо, моят вирусен софтуер открива някои неща на този сайт, те не проверяват сметките и отнема МНОГО време, за да се направи теглене. моля casino.guru, трябва да направите голямо предупреждение за това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имате предвид открита жалба? Доколкото видях, нямате оплаквания срещу MyStake Casino.

Що се отнася до вашия софтуер, какво точно е заснел на тази страница? Колко време ви отне да потвърдите или изтеглите пари?

Уведомете ме, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Казиното не поставя никакви ограничения за регистрация от моята държава, всъщност трябва да попълните формуляр, за да посочите вашата държава и адрес. Испания обаче се появява като забранена страна в нейните T&C.

Все още не съм се опитал да изтегля парите от страх, че сметката и парите ми ще бъдат блокирани. Опитах се да се свържа с поддръжката, за да изясня моята ситуация и техният единствен отговор е „Играчът носи цялата отговорност да знае дали страната му на пребиваване позволява онлайн игри" и „проверете T&Cs".

Автоматичен превод:
crackmundial01
преди 1 година

Здравейте.

Мисля, че и аз бих бил доста нервен.

Е, в такъв случай имам друга гледна точка, гледната точка на справедливостта.

Ние от Casino Guru вярваме, че ако играч може да получи достъп до уебсайта на казиното, да отвори формуляра за регистрация, да създаде акаунт, да депозира и да играе, разбираемо е да приеме, че му е позволено да играе в това казино.

Някои опитни или внимателни играчи може да прочетат T&Cs и да открият, че страната им е ограничена, но тези играчи определено са малцинство.

Затова ви благодаря за това, че бяхте толкова внимателни.

Сега стигаме до важния краен факт:

„Не е приемливо да се позволи на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна."

Така че, ако попаднете в тази ситуация, елате веднага тук. Въпреки че съм напълно убеден, че това добре познато казино е предимно честно, искам да съм сигурен, че всичко е минало справедливо за вас.

Обичайно е операторът за поддръжка или чат да се позовава на точката, спомената в правилата, но мисля, че и двамата сме съгласни, че това само повдига вежда. Аз лично бих предпочел по-надежден отговор на такъв важен въпрос.

Може ли да ме държите в течение, моля?


Автоматичен превод:
1...12 13 14...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини