ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 19)

преди 2 години от michifran555
|
43981 преглеждания 381 отговора |
|
1...18 19 20
Добавете пост
Публикация на petitgamer е изтрит
преди 3 седмици

Здравейте всички

Исках да обърна внимание на проблем, който изпитвам с казино Mr.Bet. Въпреки продължаващия ми спор тук в Casino.Guru, те последователно отлагаха разрешаването на моя случай, предлагайки само неясни актуализации относно „обработката". Междувременно забелязах, че подобни спорове на друга платформа, AskGamblers, се разрешават много по-бързо.

Това ме кара да се чудя:

Защо Mr.Bet обработва случаи по различен начин в AskGamblers, докато забавянията продължават да съществуват тук в Casino.Guru?

file

Има ли проблем с доверието между Mr.Bet и Casino.Guru или репутацията на Casino.Guru няма същата тежест в техните очи?

file

file

Може ли да има нещо, което ние, като общността на Casino.Guru, пропускаме в ситуацията на AskGamblers?

Това несъответствие е тревожно. Ако Mr.Bet може да разреши проблемите ефективно на една платформа, бих очаквал същото ниво на обслужване тук. Любопитен съм да знам дали други са забелязали подобни разлики или имат мисли защо това може да се случва.

Очакваме вашите прозрения.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 седмици

Здравейте, сега ще се свържем с казиното, тъй като оплакването ви е прехвърлено на Михал. Ще видим в какъв интервал от време ще отговорят. Все пак бих казал, че това може да бъде продиктувано от това колко оплаквания има дадена платформа. Не искам да подвеждам, просто ми хрумна, защото не знам колко оплаквания приема другата страна. Знам, че за 20-тина пререшители, които имаме, ако имаме повече от 1000 жалби за даден месец, това е доста и отнема малко време, за да се справим с всяка от тях в дълбочина. Може би затова отнема малко повече време, за да се свържем с казиното, за да имаме нещо под ръка, с което да го направим.

Въпреки това, докато казиното не се свърже, те обикновено не отговарят на темата. Не съм сигурен какви други неща може да стоят зад това и какъв точно е процесът в Askgamblers и от какво имат нужда там.

Така че това е моето виждане.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За голямо казино трябва да кажете, че Mr. Bet създава доста проблеми, нали?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, сега ще се свържем с казиното, тъй като оплакването ви е прехвърлено на Михал. Ще видим в какъв интервал от време ще отговорят. Все пак бих казал, че това може да бъде продиктувано от това колко оплаквания има дадена платформа. Не искам да подвеждам, просто ми хрумна, защото не знам колко оплаквания приема другата страна. Знам, че за 20-тина пререшители, които имаме, ако имаме повече от 1000 жалби за даден месец, това е доста и отнема малко време, за да се справим с всяка от тях в дълбочина. Може би затова отнема малко повече време, за да се свържем с казиното, за да имаме нещо под ръка, с което да го направим.

Въпреки това, докато казиното не се свърже, те обикновено не отговарят на темата. Не съм сигурен какви други неща може да стоят зад това и какъв точно е процесът в Askgamblers и от какво имат нужда там.

Така че това е моето виждане.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте всички,

Свързах се с екипа на AskGamblers с информация за моя спор и отговорът им беше буквално „без коментари". Интересното е, че още на следващия ден видях отговор на жалбата си тук в Casino.Guru и в рамките на 12 часа средствата бяха в сметката ми. Съвпадение? Не съм толкова сигурен.

След това изпратих имейл до Mr.Bet, за да поискам акаунтът ми да бъде закрит. Не бих искал някой друг да премине през разочароващото преживяване, което имах с тях. Жалко, защото предлагат добри игри, но обслужването на клиентите им наистина падна в очите ми — от 8 звезди на 3.

Само предупреждение за всеки, който обмисля да играе там!

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 седмици

За да сте сигурни, че вашият акаунт наистина е закрит, трябва да информирате доставчика, че сте пристрастени към хазарта. В такива случаи те са задължени по закон да закрият акаунта ви. Само за ваша информация.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте всички,

Свързах се с екипа на AskGamblers с информация за моя спор и отговорът им беше буквално „без коментари". Интересното е, че още на следващия ден видях отговор на жалбата си тук в Casino.Guru и в рамките на 12 часа средствата бяха в сметката ми. Съвпадение? Не съм толкова сигурен.

След това изпратих имейл до Mr.Bet, за да поискам акаунтът ми да бъде закрит. Не бих искал някой друг да премине през разочароващото преживяване, което имах с тях. Жалко, защото предлагат добри игри, но обслужването на клиентите им наистина падна в очите ми — от 8 звезди на 3.

Само предупреждение за всеки, който обмисля да играе там!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че това е добра новина, бих казал. Виждам, че казиното отговори почти веднага, след като Михал се свърза с тях, така че виждам, че се опитват да разрешат трудностите, което е добре, бих казал.

Но разбирам, че сте прибягнали до закриване на акаунта си и ако е по-добре за вас, надявам се, че ще се справите добре някъде другаде.

Майкъл обаче попита нещо друго в жалбата, така че би било добре да го разгледате и да му отговорите, за да може да го затвори, възможно ли е това, моля?

благодаря 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Вече изпратих отговора за приключване на случая. Съобщението се преглежда.

продължавам напред. 🙂


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За да сте сигурни, че вашият акаунт наистина е закрит, трябва да информирате доставчика, че сте пристрастени към хазарта. В такива случаи те са задължени по закон да закрият акаунта ви. Само за ваша информация.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това е много добра карта за игра и премахване на целия спам и, моля, връщайте съобщения 😉

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вече изпратих отговора за приключване на случая. Съобщението се преглежда.

продължавам напред. 🙂


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

О, жалко, може би просто не съм го видял, благодаря ви много. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Не препоръчвам казиното е измама те не ми платиха сумата от 4000 PLN Проверката отнема седмици. Измислят си милиони причини, за да не платят честно спечелените пари. Докладвах въпроса на econsumer.gov. Трябва да затворим всички нечестни хора
Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Не съм първият човек, измамен от казино. Има хиляди хора в Полша, които са били измамени от Mr.Bet
Автоматичен превод:
преди 3 седмици
mr bet никога не изплаща печалби. Те са измамници
Автоматичен превод:
Публикация на merlin04102 е изтрит от Romi
Причина: Спам
merlin04102
преди 3 седмици

Не мога да се съглася с това... стига да няма нарушение на правилата и условията! В края на деня печалбите се изплащат ☝️ единственият недостатък е, че Mr.bet се опитва да продължи тегленето, докато засегнатите хора започнат да губят и да им лази по нервите. Често печалбите се губят или в най-добрия случай просто си мълчат и пишат жалба, която в един момент ще бъде разрешена (никой не знае колко време ще отнеме). Според мен тактиката на забавяне води само до едно!

Lg

Автоматичен превод:
merlin04102
преди 3 седмици

Откъде знаеш, че 1000 поляци са били измамени от Mr.bet?

Автоматичен превод:
Dlhan
преди 3 седмици
Каня ви да посетите полски уебсайтове с мнения за mrbet Там можете да намерите хиляди мнения за това как хората са били измамени от това казино
Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Dlhan
преди 3 седмици
Разбира се, че няма да се съгласите, защото ви лъжат. Mr bet е измама. Никога няма да изтеглите пари. Ето как нечестното казино забогатява.
Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Каня ви да посетите полски уебсайтове с мнения за mrbet Там можете да намерите хиляди мнения за това как хората са били измамени от това казино
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Може да се съглася с вас, ако споделите с нас доказателства за вашия опит с това казино, което между другото се опитваше да забави плащането ми и трябваше да ескалирам по няколко канала, за да получа печалбите си, беше изтощително до степен, която реших никога повече да не играете в това казино.

Бих ви поканил да споделите опита си тук с нас със снимки от взаимодействието ви с отдела за обслужване на клиенти и каква е причината да не изплатят печалбите ви. Мисля, че е много важно да прочетете условията на казиното. внимавайте никога да не използвате vpn и бъдете прозрачни като вода с тях, защото когато става въпрос да не ви плащат, те използват всичко по силите си, за да ви накарат да изиграете печалбите си и, разбира се, да не ви бъдат платени.

Въпреки това, добре дошли в клуба на хората, които няма да посетят тази компания повече.



Автоматичен превод:
merlin04102
преди 3 седмици

Хаха, скъпа моя, преди да напишеш нещо тук, трябва да прочетеш няколко страници ☝️

Може би ще прочетете също, че сам подадох жалба и също получих моето теглене 🫡

Автоматичен превод:
1...18 19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още