преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mr Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Скъпи приятели, през нощта играехме със семейството, докато вече се изтощихме и се случи, че когато искахме да си изтеглим парите, не ни оставиха плащането, пише, че е минимум 16 000 чилийски песо и ние имам 16 500 ... затова бих искал да ми помогнете да реша този проблем, моля
Dear friends, during the night we were playing with the family until we were already exhausted and it happened that when we wanted to withdraw our money, they did not leave us the payment, it says that it is a minimum of 16,000 Chilean pesos and we have 16,500 ... that is why I would like you to help me to solve that problem please
Estimados durante la noche estuvimos jugando con la familia hasta ya estar agotados y paso que al querer retirar nuestro dinero no nos deja la pag dice que es un minimo de 16.000 pesos chilenos y tenemos 16.500.... por eso quisiera que me ayudaran para solucionar ese problema por favor
Здравейте, само за да имам по-добра представа какъв може да е проблемът, бих искал да ви попитам какво е изявление от казиното за отхвърляне на теглене, моля?
Освен това, приехте ли и играехте ли с някакъв бонус може би?
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в момента?
Hello, just to have a better idea of what may be the problem, I would like to ask you what is casino statement for rejecting the withdrawal, please?
Furthermore, did you accept and played with any bonus maybe?
Is your account fully verified at the moment?
Здравейте, екранната снимка показва "Dinero en bonos". Това означава, че имате бонус пари в сметката си, които не можете да изтеглите. Предполагам, че сте взели бонус в казиното и бонусът има определени правила и условия. Правилата за бонус обикновено казват, че трябва да заложите бонус парите X пъти, за да можете да ги конвертирате в реални пари и да изтеглите печалбите. В този случай трябва да разберете какви са правилата за бонус. Казиното трябва да може да ви предостави тази информация.
Hi, the screenshot shows "Dinero en bonos". It means that you have bonus money on your account that you can't withdraw. I suppose that you took a bonus in the casino and the bonus has certain terms and conditions applied. The bonus rules usually say that you need to wager the bonus money X times in order to be able to convert it to real money and withdraw the winnings. In this case, you need to figure out what the bonus rules are. The casino should be able to provide you this information.
Това е измама според обслужването на клиентите им. Трябва да изиграя 540 000 чилийски песо, така че те просто да ми платят парите, които депозирам pffff истинска ИЗМАМА, те трябва да уведомят, когато някой ще вложи истинските си пари, че няма да ви платят нищо. ....
It is a scam according to their customer service I must play 540,000 Chilean pesos so that they just pay me the money that I deposit pfff a real SCAM they should notify when one is going to put their real money that they will not pay you anything .....
Es una estafa según su atención al cliente debo jugar 540.000 pesos chilenos para que recién me paguen el dinero que deposite pfff una real ESTAFA deberían avisar cuando uno va a poner su dinero real que no te pagarán nada .....
Беше ли бонус за първи депозит, който взехте?
Was it a first deposit bonus that you took?
От моя гледна точка мога да отчитам само положителни неща. С Мрбет и министър съм там от над 2 години! Що се отнася до проверката и плащането, мога да го подкрепя само положително, бързо чисто и винаги правилно! Поддръжката винаги е много компетентна и приятелска, тъй като Playngo вече не беше достъпен за немски играчи, попитах поддръжката дали мога да играя с VPN? След консултация и това не беше проблем!!! За мен MrBet е казиното, в което всеки има късмет*****
From my point of view I can only report positive things. I've been with Mrbet and Minister there for over 2 years! As far as the verification and payment is concerned, I can only endorse it positively, quickly clean and always correct! The support is always very competent and friendly, since Playngo was no longer available for German players, I asked the support if I could play with a VPN? After consultation, this was not a problem either!!! For me, MrBet is the casino where everyone gets lucky*****
Aus meiner Sicht kann ich nur positives berichten. Bin seit über 2j bei Mrbet und Minister dort! Was die Verifizierung und Auszahlung betrifft kann ich nur positiv befürworten , schnell sauber und immer korrekt! Der Support ist auch immer sehr kompetent und freundlich, da Playngo nicht mehr für Deutsche Spieler verfügbar war hatte ich im Support gefragt ob ich ich mit VPN spielen könnte? Nach Absprache war dies auch kein Problem!!! MrBet ist für mich das Casino wo jeder Glück wird*****
Здравейте, добре е да прочетете положителни отзиви за всяко казино в наши дни. 🙂
Мога ли да знам коя опция за плащане работи най-добре за вас там?
Hello, it's good to read positive feedback on any casino these days. 🙂
May I know which payment option works best for you there?
Здравейте, Mr.Bet. Поисках изплащане на 600 евро и отново беше отменено, уж поради липса на документи за онлайн банкиране. Въпреки че направих екранна снимка на превода, на която ясно се вижда името ми като титуляр на сметката, името на банката и IBAN. Това наистина започва да става досадно.
Hello Mr.Bet. I requested a payout of 600 euros and it was canceled again, allegedly due to missing online banking documents. Although I took a screenshot of the transfer which clearly shows my name as the account holder, the name of the bank and the IBAN. This is really starting to get annoying.
Hallo Mr.Bet .Habe eine Auszahlung von 600 Euro beantragt und zum wiederholten Male wurde sie angeblich aufgrund von fehlenden Onlinebanking Dokumenten storniert. Obwohl ich ein Screenshot von der Überweisung gemacht habe, auf der eindeutig mein Name als Kontoinhaber, der Name der Bank und die IBAN ersichtlich sind. Das fängt echt an zu nerven.
Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта. Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта. Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба. Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.
Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи? Писах на сервиза и те същото нещо Просто е и чисто крадено и не съм съгласен. Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно. Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.
Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно. Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт. Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта. Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта. Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох. Името Адресът Имейлът Телефонен номер Ако видя това, ще се съглася с вас (знам, че никога не можете да сте прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА) Напълно ме ограбвате, има $2800 в акаунта ми изчакайте отговор Благодаря
Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта.
Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта.
Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба.
Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.
Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи?
Писах на сервиза, те същото
Това е просто и чисто крадено и аз не съм съгласен.
Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно.
Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.
Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно.
Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт.
Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта.
Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта.
Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох.
Името
Адресът
Имейлът
Телефонен номер
Ако видя това, ще се съглася с теб (знам, че никога не можеш да си прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА)
Напълно ме ограбвате, в сметката ми има $2800
Очаквам отговор Благодаря
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts.
For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts.
I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft.
Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works?
I wrote to the service they the same thing
It is simply and purely stolen and I do not agree.
I never did that, accuse me wrongly.
I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong.
Since I created my account I have connected to several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account.
Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts.
Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts.
I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created.
The name
The address
The email
Telephone number
If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST)
You're totally robbing me there's $2800 in my account
I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
Ce matin à ma grande surprise mon compte a été bloqué et la cause c'est parceque j'ai deux comptes.
Depuis plus de un an je joue sur votre site et je n'ai jamais de ma vie créé deux comptes.
J'étais même surpris du message et j'ai directement conclus que c'était du vol masqué.
Depuis plusieurs jours j'ai envoyé mes documents pour une vérification et a la veille du déblocage vous me dite j'ai plusieurs comptes.
Sa fais plus de un an et demi que je joue sur votre site et je n'ai jamais eu de problème j'ai toujours été droite donc pourquoi aller créé un deuxième pourtant j'ai un compte qui fonctionne ?
J'ai écris au service ils la même chose
C'est simplement et purement du volé et je ne suis pas d'accord.
Je n'ai jamais fais cela vous m'accuser a tort .
Je vais aller sur tout les forums pour expliquer votre mauvaise fois et obtenir justice.
Vous m'accuser a tort pour prendre mon argent et ce n'est pas bien.
Depuis j'ai créé mon compte je me suis connecter sur plusieurs téléphone en un an et actuellement j'ai 4 téléphones ou je me connecte en fonction de celui que j'ai en main et j'ai aussi changer de mail 3 fois a part cela je n'ai rien fais je n'ai jamais créé de compte.
C'est peut-être le changement de e-mail qui crée se problème ?! Peut être que l'agent qui a fais le changement de mail ne l'as pas bien fais voilà pourquoi vous pensez que j'ai plusieurs comptes .
Normalement vous devriez fournir les preuves de mon forfait et j'attends mais comme c'est du volé je sais que vous n'allez pas pouvoir prouver que j'ai deux comptes.
Je vous écris pour que vous remonter l'information que c'est une erreur et je veux une preuve et les données du sois disant deuxième compte que j'ai créé.
Le nom
L'adresse
Le mail
Le numéro de téléphone
Si je vois celà je vais vous accordez raison ( je sais que vous ne pouvez jamais avoir raison parceque un deuxième compte avec mon nom et informations N'EXISTE PAS)
Vous êtes carrément entrain de me voler il ya 2800 $ dans mon compte
J'attends une réponse Merci
Пазете се от този сайт. те блокираха акаунта ми и $2800, обвинявайки ме, че съм създал два акаунта, но знаем много добре, че това никога не трябва да се прави и аз не съм го направил и искат да ме откраднат, обвинявайки ме, че съм имал няколко акаунта.
имейл на моя акаунт: amorrortu43@gmail.com
Искам си парите за една година, когато играя на вашия сайт и никога не съм имал проблем
Beware of this site. they blocked my account and the $2800 accusing me of having created two accounts yet we know very well that it should never be done and I did not do it and they want to steal me accusing me of have had multiple accounts.
email of my account: amorrortu43@gmail.com
I want my money for a year I play on your site and never had a problem
Mefiez vous de ce site. ils on bloqué mon compte et les 2800$ en m'accusant d'avoir créé deux comptes pourtant nous savons tres bien qu'il faut jamais le faire et je ne l'ai pas fais et ils veulent me voler en m'accusant d'avoir eu plusieurs comptes.
email de mon compte : amorrortu43@gmail.com
Je veux mon argent depuis un an je joue sur votre site et je n'ai jamais eu de problème
Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта. Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта. Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба. Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.
Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи? Писах на сервиза и те същото нещо Просто е и чисто крадено и не съм съгласен. Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно. Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.
Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно. Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт. Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта. Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта. Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох. Името Адресът Имейлът Телефонен номер Ако видя това, ще се съглася с вас (знам, че никога не можете да сте прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА) Напълно ме ограбвате, има $2800 в акаунта ми изчакайте отговор Благодаря
Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта.
Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта.
Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба.
Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.
Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи?
Писах на сервиза, те същото
Това е просто и чисто крадено и аз не съм съгласен.
Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно.
Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.
Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно.
Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт.
Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта.
Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта.
Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох.
Името
Адресът
Имейлът
Телефонен номер
Ако видя това, ще се съглася с теб (знам, че никога не можеш да си прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА)
Напълно ме ограбвате, в сметката ми има $2800
Очаквам отговор Благодаря
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts.
For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts.
I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft.
Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works?
I wrote to the service they the same thing
It is simply and purely stolen and I do not agree.
I never did that, accuse me wrongly.
I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong.
Since I created my account I have connected to several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account.
Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts.
Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts.
I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created.
The name
The address
The email
Telephone number
If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST)
You're totally robbing me there's $2800 in my account
I await an answer Thank you
This morning to my surprise my account was blocked and the cause is because I have two accounts. For over a year I have been playing on your site and I have never in my life created two accounts. I was even surprised by the message and I directly concluded that it was masked theft. Several days ago I sent my documents for verification and on the eve of the release you tell me I have several accounts.
I've been playing on your site for more than a year and a half and I've never had a problem. I've always been straight so why go create a second one even though I have an account that works? I wrote to the service they the same thing It is simply and purely stolen and I do not agree. I never did that, accuse me wrongly. I will go to all the forums to explain your bad faith and get justice.
You're wrongly accusing me of taking my money and that's wrong. Since I created my account I have connected on several phones in a year and currently I have 4 phones where I connect depending on the one I have in hand and I have also changed email 3 times apart I didn't do anything, I never created an account. Maybe it's the change of e-mail address that is causing the problem?! Maybe the agent who made the change of email didn't do it well, that's why you think I have several accounts. Normally you should provide proof of my package and I'm waiting but as it's stolen I know you won't be able to prove that I have two accounts. I am writing to you so that you can report that it is an error and I want proof and data from the so-called second account I created. The name The address The email Telephone number If I see this I will agree with you (I know you can never be right because a second account with my name and information DOES NOT EXIST) You're totally robbing me there's $2800 in my account I await an answer Thank you
Ce matin à ma grande surprise mon compte a été bloqué et la cause c'est parceque j'ai deux comptes.
Depuis plus de un an je joue sur votre site et je n'ai jamais de ma vie créé deux comptes.
J'étais même surpris du message et j'ai directement conclus que c'était du vol masqué.
Depuis plusieurs jours j'ai envoyé mes documents pour une vérification et a la veille du déblocage vous me dite j'ai plusieurs comptes.
Sa fais plus de un an et demi que je joue sur votre site et je n'ai jamais eu de problème j'ai toujours été droite donc pourquoi aller créé un deuxième pourtant j'ai un compte qui fonctionne ?
J'ai écris au service ils la même chose
C'est simplement et purement du volé et je ne suis pas d'accord.
Je n'ai jamais fais cela vous m'accuser a tort .
Je vais aller sur tout les forums pour expliquer votre mauvaise fois et obtenir justice.
Vous m'accuser a tort pour prendre mon argent et ce n'est pas bien.
Depuis j'ai créé mon compte je me suis connecter sur plusieurs téléphone en un an et actuellement j'ai 4 téléphones ou je me connecte en fonction de celui que j'ai en main et j'ai aussi changer de mail 3 fois a part cela je n'ai rien fais je n'ai jamais créé de compte.
C'est peut-être le changement de e-mail qui crée se problème ?! Peut être que l'agent qui a fais le changement de mail ne l'as pas bien fais voilà pourquoi vous pensez que j'ai plusieurs comptes .
Normalement vous devriez fournir les preuves de mon forfait et j'attends mais comme c'est du volé je sais que vous n'allez pas pouvoir prouver que j'ai deux comptes.
Je vous écris pour que vous remonter l'information que c'est une erreur et je veux une preuve et les données du sois disant deuxième compte que j'ai créé.
Le nom
L'adresse
Le mail
Le numéro de téléphone
Si je vois celà je vais vous accordez raison ( je sais que vous ne pouvez jamais avoir raison parceque un deuxième compte avec mon nom et informations N'EXISTE PAS)
Vous êtes carrément entrain de me voler il ya 2800 $ dans mon compte
J'attends une réponse Merci
Здравейте,
Съжалявам, че имате този проблем сега. Моля, имайте предвид, че ние не сме служители на Mr Bet , ние сме Casino Guru .
В този случай смятам, че казиното трябва да ви предостави доказателство, че сте създали няколко акаунта. Вторият важен въпрос е: Спечелихте ли някакво предимство пред казиното, като нарушихте правилото за множество акаунти?
Мисля, че би било разумно, ако можете да подадете жалба през нашия уебсайт, за да можем да се опитаме да проверим каква е ситуацията.
Просто щракнете върху тази връзка:
Hello,
I'm sorry you have this problem now. Please keep in mind that we are not Mr Bet's employees, we are Casino Guru.
In this case, I believe that the casino should provide you with proof that you have created multiple accounts. The second important question is: Did you gain some advantage over the casino by breaking the multiple account rule?
I think it would be wise if you could submit a complaint through our website, so we can try to check what's the situation.
Just click this link:
Здравейте,
Аз съм Инес Одри Ешен и съм канадка, живея в Монреал.
Благодаря ви, че ми дадохте възможност да ви обясня проблема си, наистина се надявам да ми помогнете.
Да отговорим на вашите въпроси;
1- В сайта съм от 29-10-2021 вечерта 9 месеца
2- Да, преминах успешно всички проверки без никакъв проблем
3- Да, получих няколко тегления, натрупаните ми печалби могат да достигнат $30 000.
Освен че често теглят срокове (не се спазват) не съм имал сериозен проблем с тях.
4 – Често играя в казиното, но всичките ми печалби са законно спечелени от спортни залагания.
5- Никога не съм харесвал бонусите, така че печалбите ми винаги са били без бонуси.
6- Никога не съм създавал няколко акаунта и никога не съм се възползвал от печалби. Избягвам бонусите доколкото е възможно, за да нямам проблеми. Правя своя депозит, залагам, ако загубя твърде лошо, ако спечеля, тегля парите си
Завършвам обяснението си.
Както казах по-горе, никога не съм имал проблем, след първата проверка играх без притеснения до февруари 2022 г., когато сайтът ме помоли да направя нова проверка, оплаках се и сайтът ми каза, че ако проверката е преминала този път, няма да отида трябва да го направя отново, освен ако данните ми се променят, казах добре, повторих проверката с близо $2000 в сметката, изпратих банковото си извлечение и фишовете си за заплати и т.н.
5 дни по-късно акаунтът ми беше отключен.
Днес сме през юли и без видима причина, без нищо да се промени, имах почти $2800 в сметката си, когато стартирах моето автоматично блокиращо теглене.
Все още ме искат проверка, изненадан съм, питам сайта и те ми казват, че документите, които изпратих преди няколко месеца, са изтекли, така че трябва да изпратя нови документи.
Докато остава в рамките на сигурността, нямам нищо против.
Така че във вторник изпратих всички искани документи.
Обикновено след 5 дни акаунтът трябва да бъде деблокиран, тъй като всички изпратени документи СА ВАЛИДИРАНИ.
За моя изненада в понеделник получавам имейл, който ми казва, че акаунтът ми е блокиран за постоянно, защото съм нарушил правило, изненадан съм, защото съм добър играч.
Сайтът ми казва, че имам дублиращи се сметки, първо започнах да се смея, защото знаех, че не е наред и разбрах, че той се опитва да ме открадне, може би защото са дали баланса на сметката ми в банковото ми извлечение, при условие че не зная.
Свързах се с обслужването на клиенти за повече информация и за да съобщя за тяхната грешка, защото никога не съм имал няколко акаунта, по-скоро промених имейла си няколко пъти 3 пъти и не е незаконно.
Обслужването на клиенти ми казва, че определено е затворено, казвам, че не е възможно, защото е грешка или или е чиста кражба. 5 часа по-късно изпратих имейл до моя мениджърски акаунт, тъй като след като станете VIP, получавате мениджър, досега няма отговор.
Върнах се в чата и попаднах на агент, който ми каза същото, че акаунтът ми е затворен, защото имам два акаунта. Казах му, че никога не съм правил това, че знам правилата, така че той каза, че ще върнете информацията, така че да изчакате.
Тази история не мирише на добро.
Само защото днес той трябваше да ми позволи да направя моето теглене, те намериха трик да закрият акаунта ми.
Те вярват, че хората са заблудени.
Ако имам дублиращи се акаунти, защо никога не сте закривали акаунта ми преди, когато нямаше нищо и чакате, докато имам пари в сметката, за да затворите акаунта си?!
Поисках отговори и разяснения и по така наречената ми втора сметка.
Така че чакам
Hello,
I am Inès Audrey Echene and I am Canadian living in Montreal.
Thank you for giving me the opportunity to explain my problem to you, I really hope that you help me.
To answer your questions;
1- I have been on the site since 29-10-2021 evening 9 months
2- Yes I passed all the checks successfully without any problem
3- Yes I received several withdrawals my accumulated earnings can reach $30,000.
Apart from often withdrawal deadlines (Not respected) I have not had a major problem with them.
4 - I often play at the casino but all my winnings have been legally won by playing Sports Betting.
5- I have never liked bonuses so my winnings have always been without bonuses.
6- I have never created several accounts and I have never benefited from any earnings. I avoid bonuses as much as possible so as not to have any problems. I make my deposit I bet if I lose too bad if I win I withdraw my money
I finish my explanation.
As I said above I never had a problem, after the first check I played without worries until February 2022 when the site asked me to do a new check I complained and the site told me that if the check had passed this time I was not going to have to do it again unless my data changes I said ok I redid the verification with nearly $2000 in the account, I sent my bank statement and my payslips etc ....
5 days later my account was unlocked.
Today we are in July and for no apparent reason without anything changing I had nearly $2800 in my account when I launched my automatic blocking withdrawal.
I am still asked for verification, I am surprised I ask the site and they tell me that the documents I sent a few months ago have expired so I have to send new documents.
As long as it stays within the security framework I don't mind.
So on Tuesday I sent all the requested documents.
Normally after 5 days the account should be unblocked since all the documents sent HAVE BEEN VALIDATED.
To my surprise on Monday I receive an email telling me that my account is permanently blocked because I broke a rule, I'm surprised because I'm a decent player.
The site tells me that I have duplicate accounts, I first started laughing because I knew it was wrong and I understood that he was trying to steal from me, maybe because they have given the balance of my account in my bank statement provided I do not know.
I contacted customer service for more information and to report their error because I never had several accounts, I rather changed my email several times 3 times and it is not illegal.
Customer service tells me it's definitely closed I say it's not possible because it's a mistake or either it's pure theft 5 hours later I sent an email to my manager account since once you are VIP you are granted a manager so far no response.
I went back to the chat and I came across an agent who told me the same thing that my account is closed because I have two accounts I told him that I had never done this that I know the rules so he said said he was going to get the information back, so to wait.
This story does not smell good.
Just because today he should allow me to make my withdrawal they found a trick to close my account.
They believe that people are fooled.
If I have duplicate accounts why did you never close my account before when there was nothing and you wait until I have the money in the account to close my account?!
I also asked for answers and explanations on my so-called second account.
So I'm waiting
Bonjour,
Je suis Inès Audrey Echene et je suis canadienne vivant à Montréal.
Merci de me donner l'occasion de vous expliquer mon problème j'espère vraiment que vous m'aidiez.
Pour répondre à vos questions;
1- Je suis sur le site depuis le 29-10-2021 soir 9 mois
2- Oui j'ai passé toutes les vérifications avec succès sans aucun problème
3- Oui j'ai reçu plusieurs retrait mes gains accumulés peuvent arriver à 30.000 $.
A part souvent des délais de retrait ( Non respecté ) je n'ai pas eu de problème majeur avec eux.
4 - Je joue souvent au casino mais tout mes gains ont été légalement gagner en jouant au Paris Sportifs.
5- Je n'ai jamais aimée les bonus alors mes gains ont toujours été sans bonus.
6- Je n'ai jamais créé plusieurs comptes et je n'ai jamais bénéficié de d'un quelconque gains . J'évite au maximum les bonus pour ne pas avoir de problème . Je fais mon dépôt je mise si je perds tant pis si je gagne je retire mon argent
Je termine mon explication.
Comme je disais plus haut je n'ai jamais eu de problème, après la première vérification je jouais sans soucis jusqu'en Février 2022 ou le site ma redemandé de faire une nouvelle vérification je me suis plainte et le site ma dit que si la vérification était passé cette fois je n'allais plus avoir à la faire sauf si mes données changes j'ai dis ok j'ai refais la vérification avec près de 2000$ dans le compte, j'ai envoyé mon relevé bancaire et mes fiches de paies etc ....
5 jours plus tard mon compte a été débloqué.
Aujourd'hui nous sommes en juillet et sans raison apparente sans que quelque chose ne change j'avais près de 2800$ dans mon compte quand j'ai lancé mon retrait automatiquement blocage.
On me demande encore une vérification, je suis étonnée je demande au site et il me disent que les documents que j'ai envoyé il y a quelques mois sont expirée je dois donc envoyé de nouveaux documents.
Tant que sa reste dans le cadre de la sécurité ça ne me dérange pas.
Alors le mardi j'ai envoyé tout les documents demandés.
Normalement après 5 jours le compte devrait être débloqué vu que tout les documents envoyés ONT ÉTÉ VALIDÉ.
A ma grande surprise le lundi je reçois un mail qui me dit que mon compte est bloqué définitivement parceque j'ai enfreint une règle , je suis surprise parceque je suis une joueuse correcte.
Le site me dit que j'ai des comptes en double, j'ai d'abord commencer à rire parceque je savais que c'était faux et j'ai compris qu'il essayait de me voler , peut être parce qu'ils ont vu le solde de mon compte dans mon relevé bancaire fournis je ne sais pas .
J'ai contacte le service client pour avoir plus d'informations et leur signaler leur erreur parceque je n'ai jamais eu plusieurs comptes j'ai plutôt changer de mail plusieurs 3 fois et ce n'est pas illégal.
Le service client me dit que c'est définitivement fermé je dis c'est pas possible car c'est une erreur ou soit c'est du vole a l'état pure 5 h plus tard j'ai envoyé un mail à mon gestionnaire de compte vu que une fois que tu es VIP on vous octroie un gestionnaire jusqu'à présent aucune réponse.
Je suis repartie au chat et je suis tombée sur un agent qui m'a dit la même chose que mon compte est fermé parceque j'ai deux comptes je lui es dis que jamais j'avais fais cela que je connais les règles alors il a dit qu'il allait remonter l'information donc de patienter.
Cette histoire ne sent pas bon.
Juste parceque aujourd'hui il devrait m'autoriser à faire mon retrait ils ont trouvé une astuce pour fermer mon compte.
Ils croient que les gens sont dupe.
Si j'ai des comptes en double pourquoi vous n'avez jamais fermer mon compte auparavant quand il y avait rien et vous attendez que j'ai l'argent dans le compte pour me fermer le compte ?!
J'ai aussi demander des réponses et des explications sur mon soit disant deuxièmes compte.
Donc j'attends
Искам да кажа...дори да сте имали 2 акаунта, но сте използвали само един от тях, тогава няма причина да закривате акаунта си за постоянно, особено когато сте VIP играч. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, което е добра стъпка. Казиното има много добър рейтинг според нашия уебсайт, така че се надявам въпросът да бъде решен скоро.
Също така се чудя какви доказателства може да ни покаже казиното относно предполагаемите множество акаунти, след като твърдите, че имате само 1 акаунт там.
I mean...even if you had 2 accounts, but used only one of them, then there's no reason to close your account permanently, especially when you're a VIP player. I can see you already submitted the complaint, which is a good step. The casino has a very god rating according to our website so I hope the matter will get resolved soon.
I'm also wondering what kind of evidence the casino can show us regarding the alleged multiple accounts since you claim you've got only 1 account there.
Същото нещо ми се случва в mrbet чакам 10 дни да ми платят 350000
The same thing happens to me in mrbet I've been waiting for 10 days to be paid 350000
Me pasa lo mismo en mrbet llevo 10 días esperando que me paguen 350000
Здравейте,
в случай на по-големи печалби, може да отнеме известно време, за да продължите с всички плащания.
Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден?
Оттегляли ли сте се от Mr Bet преди?
Каква беше последната информация, която получихте от казиното относно вашето теглене, моля?
Hello,
in case of bigger wins, it may take some time to proceed with all checkouts.
May I know whether your account has been fully verified?
Have you ever withdrawn from Mr Bet before?
What was the latest information you got from the casino concerning your withdrawal, please?
Здравейте, преди 4 месеца изтеглих пари и отне 2 дни, за да се провери сметката ми, сега знам какво се случва, че не искат да плащат и това, което казиното ми казва е да чакам, винаги чакам последния, изчакайте 15 дни да ми кажат, че тегленето ми е неуспешно и без обяснение защо е неуспешно
Hello, 4 months ago I withdraw money and it took 2 days for my account to be verified, now I know what happens that they don't want to pay and what the casino tells me is to wait, always wait for the last one, wait 15 days for them to tell me that I failed withdrawal and no explanation why it failed
Hola hace 4 meses retire dinero y se demoraron 2 días mi cuenta esta verificada ahora noce que pasa que no quieren pagar y lo que me dice el casino es que espere siempre es que espere la última ve espere 15 días para que me digan que fallo el retiro y ninguna explicación porque fallo
Е, изминаха 12 дни, откакто изтеглих 350 000 песо, които днес излизат като платени, но не са в банковата ми сметка. предайте това на всеки, за да вземе предвид, когато играе и предлага бонуси и всичко, в крайна сметка можете да спечелите много пари, но няма да ги изтеглите, това е измама, така че моят съвет е да играете в друго казино и да видите разликата щом платят взимат 1 ден максимум вече минаха 12 дни nk мисля че плащат застраховка връщат ми парите по сметката и ще кажат че е имало проблем
Well, it's been 12 days since I made my withdrawal of 350,000 pesos, which today comes out as paid but it's not in my bank account. pass this on to anyone so that they take into account when they play and offer bonuses and everything in the end you can win a lot of money but you will not withdraw them it is a scam so my advice is to play in another casino and see the difference as soon as they pay they take 1 day maximum already passed 12 days nk I think they pay for insurance they return the money to my account and they will say that there was a problem
Bueno ya van 12 días desde que hice mi retiro de 350000 pesos aló cual hoy sale como pagado pero no esta en mi cuenta de banco creo que se burlan de los jugadores hacen que sea el proceso engorro nk creo que recupere mi dinero pero que no le pase esto a nadie para que tengan en cuenta cuando juegan y ofrecen bonos y todo al final puedes ganar mucho dinero pero no los retiraras es estafa así que mi consejo jueguen en otro casino y vean la diferencia en cuanto pagan se demoran 1 día máximo ya pasado 12 día nk creo que paguen de seguro me regrasan el dinero ala cuenta y dirán que hubo un problema
Това е измама, те не искат да ви плащат и правят всичко възможно да ви накарат да скучаете и да кажете
That's a scam they don't want to pay you and they do their best to make you bored and say
Eso es estafa no quieren pagarte y hacen lo posible para que te aburras y decistas
Е, изминаха 12 дни, откакто изтеглих 350 000 песо, които днес излизат като платени, но не са в банковата ми сметка. предайте това на всеки, за да вземе предвид, когато играе и предлага бонуси и всичко, в крайна сметка можете да спечелите много пари, но няма да ги изтеглите, това е измама, така че моят съвет е да играете в друго казино и да видите разликата щом платят взимат 1 ден максимум вече минаха 12 дни nk мисля че плащат застраховка връщат ми парите по сметката и ще кажат че е имало проблем
Well, it's been 12 days since I made my withdrawal of 350,000 pesos, which today comes out as paid but it's not in my bank account. pass this on to anyone so that they take into account when they play and offer bonuses and everything in the end you can win a lot of money but you will not withdraw them it is a scam so my advice is to play in another casino and see the difference as soon as they pay they take 1 day maximum already passed 12 days nk I think they pay for insurance they return the money to my account and they will say that there was a problem
Bueno ya van 12 días desde que hice mi retiro de 350000 pesos aló cual hoy sale como pagado pero no esta en mi cuenta de banco creo que se burlan de los jugadores hacen que sea el proceso engorro nk creo que recupere mi dinero pero que no le pase esto a nadie para que tengan en cuenta cuando juegan y ofrecen bonos y todo al final puedes ganar mucho dinero pero no los retiraras es estafa así que mi consejo jueguen en otro casino y vean la diferencia en cuanto pagan se demoran 1 día máximo ya pasado 12 día nk creo que paguen de seguro me regrasan el dinero ala cuenta y dirán que hubo un problema
Здравейте,
Не бих казал, че е измама.
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Не можах да намеря отговора дори във вашата жалба .
Позволете ми обаче да споделя нашата гледна точка:
„Това забавяне може да е причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.
Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното"
Надявам се, че ще оправим нещата, но KYC е от съществено значение.
Hello,
I would not say it's a scam.
Has your account been fully verified, please? I was not able to find the answer even in your complaint.
Allow me to share our point of view, however:
"This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino"
I hope we will sort things out, but the KYC is essential.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.