ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия

преди 3 години от michifran555
|
55385 преглеждания 389 отговора |
|
1 2...20
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mr Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Скъпи приятели, през нощта играехме със семейството, докато вече се изтощихме и се случи, че когато искахме да си изтеглим парите, не ни оставиха плащането, пише, че е минимум 16 000 чилийски песо и ние имам 16 500 ... затова бих искал да ми помогнете да реша този проблем, моля

file

Автоматичен превод:
michifran555
преди 3 години

Здравейте, само за да имам по-добра представа какъв може да е проблемът, бих искал да ви попитам какво е изявление от казиното за отхвърляне на теглене, моля?

Освен това, приехте ли и играехте ли с някакъв бонус може би?

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в момента?

Автоматичен превод:
michifran555
преди 3 години

Здравейте, екранната снимка показва "Dinero en bonos". Това означава, че имате бонус пари в сметката си, които не можете да изтеглите. Предполагам, че сте взели бонус в казиното и бонусът има определени правила и условия. Правилата за бонус обикновено казват, че трябва да заложите бонус парите X пъти, за да можете да ги конвертирате в реални пари и да изтеглите печалбите. В този случай трябва да разберете какви са правилата за бонус. Казиното трябва да може да ви предостави тази информация.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Това е измама според обслужването на клиентите им. Трябва да изиграя 540 000 чилийски песо, така че те просто да ми платят парите, които депозирам pffff истинска ИЗМАМА, те трябва да уведомят, когато някой ще вложи истинските си пари, че няма да ви платят нищо. ....

Автоматичен превод:
michifran555
преди 2 години

Беше ли бонус за първи депозит, който взехте?

Автоматичен превод:
преди 2 години

От моя гледна точка мога да отчитам само положителни неща. С Мрбет и министър съм там от над 2 години! Що се отнася до проверката и плащането, мога да го подкрепя само положително, бързо чисто и винаги правилно! Поддръжката винаги е много компетентна и приятелска, тъй като Playngo вече не беше достъпен за немски играчи, попитах поддръжката дали мога да играя с VPN? След консултация и това не беше проблем!!! За мен MrBet е казиното, в което всеки има късмет*****

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
soko8888
преди 2 години

Здравейте, добре е да прочетете положителни отзиви за всяко казино в наши дни. 🙂

Мога ли да знам коя опция за плащане работи най-добре за вас там?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, Mr.Bet. Поисках изплащане на 600 евро и отново беше отменено, уж поради липса на документи за онлайн банкиране. Въпреки че направих екранна снимка на превода, на която ясно се вижда името ми като титуляр на сметката, името на банката и IBAN. Това наистина започва да става досадно.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта. Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта. Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба. Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.


Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи? Писах на сервиза и те същото нещо Просто е и чисто крадено и не съм съгласен. Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно. Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.


Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно. Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт. Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта. Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта. Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох. Името Адресът Имейлът Телефонен номер Ако видя това, ще се съглася с вас (знам, че никога не можете да сте прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА) Напълно ме ограбвате, има $2800 в акаунта ми изчакайте отговор Благодаря



Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта.


Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта.

Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба.


Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.


Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи?


Писах на сервиза, те същото

Това е просто и чисто крадено и аз не съм съгласен.


Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно.


Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.

Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно.


Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт.


Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта.


Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта.


Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох.


Името

Адресът

Имейлът

Телефонен номер


Ако видя това, ще се съглася с теб (знам, че никога не можеш да си прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА)


Напълно ме ограбвате, в сметката ми има $2800


Очаквам отговор Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пазете се от този сайт. те блокираха акаунта ми и $2800, обвинявайки ме, че съм създал два акаунта, но знаем много добре, че това никога не трябва да се прави и аз не съм го направил и искат да ме откраднат, обвинявайки ме, че съм имал няколко акаунта.


имейл на моя акаунт: amorrortu43@gmail.com


Искам си парите за една година, когато играя на вашия сайт и никога не съм имал проблем

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта. Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта. Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба. Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.


Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи? Писах на сервиза и те същото нещо Просто е и чисто крадено и не съм съгласен. Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно. Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.


Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно. Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт. Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта. Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта. Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох. Името Адресът Имейлът Телефонен номер Ако видя това, ще се съглася с вас (знам, че никога не можете да сте прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА) Напълно ме ограбвате, има $2800 в акаунта ми изчакайте отговор Благодаря



Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта.


Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта.

Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба.


Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.


Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи?


Писах на сервиза, те същото

Това е просто и чисто крадено и аз не съм съгласен.


Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно.


Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.

Неправилно ме обвинявате, че съм взел парите си и това е погрешно.


Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт.


Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта.


Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта.


Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох.


Името

Адресът

Имейлът

Телефонен номер


Ако видя това, ще се съглася с теб (знам, че никога не можеш да си прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА)


Напълно ме ограбвате, в сметката ми има $2800


Очаквам отговор Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че имате този проблем сега. Моля, имайте предвид, че ние не сме служители на Mr Bet , ние сме Casino Guru .

В този случай смятам, че казиното трябва да ви предостави доказателство, че сте създали няколко акаунта. Вторият важен въпрос е: Спечелихте ли някакво предимство пред казиното, като нарушихте правилото за множество акаунти?

Мисля, че би било разумно, ако можете да подадете жалба през нашия уебсайт, за да можем да се опитаме да проверим каква е ситуацията.

Просто щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Аз съм Инес Одри Ешен и съм канадка, живея в Монреал.


Благодаря ви, че ми дадохте възможност да ви обясня проблема си, наистина се надявам да ми помогнете.

Да отговорим на вашите въпроси;


1- В сайта съм от 29-10-2021 вечерта 9 месеца


2- Да, преминах успешно всички проверки без никакъв проблем


3- Да, получих няколко тегления, натрупаните ми печалби могат да достигнат $30 000.

Освен че често теглят срокове (не се спазват) не съм имал сериозен проблем с тях.


4 – Често играя в казиното, но всичките ми печалби са законно спечелени от спортни залагания.


5- Никога не съм харесвал бонусите, така че печалбите ми винаги са били без бонуси.

6- Никога не съм създавал няколко акаунта и никога не съм се възползвал от печалби. Избягвам бонусите доколкото е възможно, за да нямам проблеми. Правя своя депозит, залагам, ако загубя твърде лошо, ако спечеля, тегля парите си

Завършвам обяснението си.


Както казах по-горе, никога не съм имал проблем, след първата проверка играх без притеснения до февруари 2022 г., когато сайтът ме помоли да направя нова проверка, оплаках се и сайтът ми каза, че ако проверката е преминала този път, няма да отида трябва да го направя отново, освен ако данните ми се променят, казах добре, повторих проверката с близо $2000 в сметката, изпратих банковото си извлечение и фишовете си за заплати и т.н.


5 дни по-късно акаунтът ми беше отключен.


Днес сме през юли и без видима причина, без нищо да се промени, имах почти $2800 в сметката си, когато стартирах моето автоматично блокиращо теглене.

Все още ме искат проверка, изненадан съм, питам сайта и те ми казват, че документите, които изпратих преди няколко месеца, са изтекли, така че трябва да изпратя нови документи.

Докато остава в рамките на сигурността, нямам нищо против.

Така че във вторник изпратих всички искани документи.

Обикновено след 5 дни акаунтът трябва да бъде деблокиран, тъй като всички изпратени документи СА ВАЛИДИРАНИ.


За моя изненада в понеделник получавам имейл, който ми казва, че акаунтът ми е блокиран за постоянно, защото съм нарушил правило, изненадан съм, защото съм добър играч.


Сайтът ми казва, че имам дублиращи се сметки, първо започнах да се смея, защото знаех, че не е наред и разбрах, че той се опитва да ме открадне, може би защото са дали баланса на сметката ми в банковото ми извлечение, при условие че не зная.


Свързах се с обслужването на клиенти за повече информация и за да съобщя за тяхната грешка, защото никога не съм имал няколко акаунта, по-скоро промених имейла си няколко пъти 3 пъти и не е незаконно.


Обслужването на клиенти ми казва, че определено е затворено, казвам, че не е възможно, защото е грешка или или е чиста кражба. 5 часа по-късно изпратих имейл до моя мениджърски акаунт, тъй като след като станете VIP, получавате мениджър, досега няма отговор.


Върнах се в чата и попаднах на агент, който ми каза същото, че акаунтът ми е затворен, защото имам два акаунта. Казах му, че никога не съм правил това, че знам правилата, така че той каза, че ще върнете информацията, така че да изчакате.


Тази история не мирише на добро.

Само защото днес той трябваше да ми позволи да направя моето теглене, те намериха трик да закрият акаунта ми.

Те вярват, че хората са заблудени.


Ако имам дублиращи се акаунти, защо никога не сте закривали акаунта ми преди, когато нямаше нищо и чакате, докато имам пари в сметката, за да затворите акаунта си?!


Поисках отговори и разяснения и по така наречената ми втора сметка.


Така че чакам


Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 2 години

Искам да кажа...дори да сте имали 2 акаунта, но сте използвали само един от тях, тогава няма причина да закривате акаунта си за постоянно, особено когато сте VIP играч. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, което е добра стъпка. Казиното има много добър рейтинг според нашия уебсайт, така че се надявам въпросът да бъде решен скоро.

Също така се чудя какви доказателства може да ни покаже казиното относно предполагаемите множество акаунти, след като твърдите, че имате само 1 акаунт там.

Автоматичен превод:
Fran-87
преди 2 години

Същото нещо ми се случва в mrbet чакам 10 дни да ми платят 350000

Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Здравейте,

в случай на по-големи печалби, може да отнеме известно време, за да продължите с всички плащания.

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден?

Оттегляли ли сте се от Mr Bet преди?

Каква беше последната информация, която получихте от казиното относно вашето теглене, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, преди 4 месеца изтеглих пари и отне 2 дни, за да се провери сметката ми, сега знам какво се случва, че не искат да плащат и това, което казиното ми казва е да чакам, винаги чакам последния, изчакайте 15 дни да ми кажат, че тегленето ми е неуспешно и без обяснение защо е неуспешно

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, изминаха 12 дни, откакто изтеглих 350 000 песо, които днес излизат като платени, но не са в банковата ми сметка. предайте това на всеки, за да вземе предвид, когато играе и предлага бонуси и всичко, в крайна сметка можете да спечелите много пари, но няма да ги изтеглите, това е измама, така че моят съвет е да играете в друго казино и да видите разликата щом платят взимат 1 ден максимум вече минаха 12 дни nk мисля че плащат застраховка връщат ми парите по сметката и ще кажат че е имало проблем

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 2 години

Това е измама, те не искат да ви плащат и правят всичко възможно да ви накарат да скучаете и да кажете

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, изминаха 12 дни, откакто изтеглих 350 000 песо, които днес излизат като платени, но не са в банковата ми сметка. предайте това на всеки, за да вземе предвид, когато играе и предлага бонуси и всичко, в крайна сметка можете да спечелите много пари, но няма да ги изтеглите, това е измама, така че моят съвет е да играете в друго казино и да видите разликата щом платят взимат 1 ден максимум вече минаха 12 дни nk мисля че плащат застраховка връщат ми парите по сметката и ще кажат че е имало проблем

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Не бих казал, че е измама.

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Не можах да намеря отговора дори във вашата жалба .

Позволете ми обаче да споделя нашата гледна точка:

„Това забавяне може да е причинено от незавършена KYC проверка или голям обем заявки за теглене.

Ето защо ние съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното"

Надявам се, че ще оправим нещата, но KYC е от съществено значение.

Автоматичен превод:
1 2...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини