ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от michifran555
|
56362 преглеждания 389 отговора |
|
1...17 18 1920
преди 3 месеца

Аааа стара бръчка...нещо такова за 1250 долара??? Каква драма 🙈 Не знам, какво друго да кажа, сигурно всичко съм писала преди! Но може би мой спомен от преди няколко години (трябва да е било около 7). Тогава имах голям късмет и ударих джакпота 😊 петцифрени суми😊 в OC, предпочитам да не ги назовавам! Не бих пожелал това, което се случи след това, на никого... КОШМАРЪТ е на мода... Мисля, че комуникирахме ежедневно в продължение на месец чрез чат или имейл, бях съдействащ и изпратих всичко, което поискаха за проверка! Но това просто не им беше достатъчно (дори официални държавни документи с дата и печат... Бях толкова раздразнена и толкова тъжна, че качих брачното си свидетелство 🙈😂😂😂, никога повече няма да го направя!) Понякога ми се искаше да не бях спечелил такава сума ☝️ накрая вече не бях любезен в чата и заплаших, че ще намеря адвокат и ще подам официална жалба до MGA! След няколко дни всичко беше направено и парите бяха в сметката...

НО какво имах предвид с това, единственото нещо, от което petitgamer се нуждае, е търпение и НИКОГА не започвайте да играете с печалбите!!! В един момент ще свърши и ще стискам палци 👍


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бих казал, че е доста тъжна история, но с щастлив край, за което определено се радвам. Харесва ми също да виждам, когато играчите си помагат взаимно с опита си и мисля, че това е добра поръчка. Винаги трябва да си търпелив и особено да не играеш, докато нещата не се подредят. Много добре го казахте.

Както и да е, не си играл тук от тогава? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще подам жалба.

Забелязах, че на уебсайта askgamblers mr.bet отговаря веднага и спорът се разрешава за по-малко от 48 часа.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Видях, че вече си го настроил. Интересно ми е как ще се реши и се надявам да не отнеме много време.

Чувствайте се свободни да ни уведомите, ако получите повече информация. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Подадох и жалба за Mr.Bet на уебсайта AskGamblers, но тя беше отхвърлена. След това подадох жалбата си в Curaçao eGaming и след седмица или две тя беше разрешена.

Автоматичен превод:
Bozkurt
преди 3 месеца

здравей

Проследих напредъка и тук в тази тема. Благодаря за напомнянето!

Със сигурност трябва да запазя тази информация, защото много хора продължават да казват, че eGaming не отговаря. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Подадох и жалба за Mr.Bet на уебсайта AskGamblers, но тя беше отхвърлена. След това подадох жалбата си в Curaçao eGaming и след седмица или две тя беше разрешена.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Curaçao eGaming? как така, според мен те нямаха власт над Mr.bet, тъй като нямат никакъв лиценз под Кюрасао. но ако това работи е чудесно за вас. да видим как ще мине оплакването. А относно AskGamblers, имам приятел, който имаше акаунт при тях, но той реши да затвори всякакъв бизнес с тях, защото въз основа на неговия опит Askgamblers винаги поставят приоритет на интереса на казината, а не на играчите.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Щастлив съм, когато жалбите се разрешават - но за съжаление трябва да се каже - огромен проблем е това, което казината правят в наши дни. Процесът на проверка и след това изплащането са напълно забравими така или иначе - те вървят напълно по грешен път тук. Регистрирате се в казиното и можете да направите депозит. Още преди да те проверят дали си достатъчно възрастен.

Има ясно правило - регистрирайте се, проверете - ако казиното е съгласно с проверката, можете да депозирате. Но от този момент нататък не би трябвало да има проблеми, когато става въпрос за тегления.


Автоматичен превод:
paclmaya
преди 3 месеца

Това е злоупотреба, трябва да има закон, който да защитава играчите от това. Извън контрола е.

Вярвам, че след тази жалба, независимо от резултата, няма да играя в това казино или който и да е свързан с техния бизнес.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички

Исках да обърна внимание на проблем, който изпитвам с казино Mr.Bet. Въпреки продължаващия ми спор тук в Casino.Guru, те последователно отлагаха разрешаването на моя случай, предлагайки само неясни актуализации относно „обработката". Междувременно забелязах, че подобни спорове на друга платформа, AskGamblers, се разрешават много по-бързо.

Това ме кара да се чудя:

Защо Mr.Bet обработва случаи по различен начин в AskGamblers, докато забавянията продължават да съществуват тук в Casino.Guru?

file

Има ли проблем с доверието между Mr.Bet и Casino.Guru или репутацията на Casino.Guru няма същата тежест в техните очи?

file

file

Може ли да има нещо, което ние, като общността на Casino.Guru, пропускаме в ситуацията на AskGamblers?

Това несъответствие е тревожно. Ако Mr.Bet може да разреши проблемите ефективно на една платформа, бих очаквал същото ниво на обслужване тук. Любопитен съм да знам дали други са забелязали подобни разлики или имат мисли защо това може да се случва.

Очакваме вашите прозрения.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Здравейте, сега ще се свържем с казиното, тъй като оплакването ви е прехвърлено на Михал. Ще видим в какъв интервал от време ще отговорят. Все пак бих казал, че това може да бъде продиктувано от това колко оплаквания има дадена платформа. Не искам да подвеждам, просто ми хрумна, защото не знам колко оплаквания приема другата страна. Знам, че за 20-тина пререшители, които имаме, ако имаме повече от 1000 жалби за даден месец, това е доста и отнема малко време, за да се справим с всяка от тях в дълбочина. Може би затова отнема малко повече време, за да се свържем с казиното, за да имаме нещо под ръка, с което да го направим.

Въпреки това, докато казиното не се свърже, те обикновено не отговарят на темата. Не съм сигурен какви други неща може да стоят зад това и какъв точно е процесът в Askgamblers и от какво имат нужда там.

Така че това е моето виждане.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За голямо казино трябва да кажете, че Mr. Bet създава доста проблеми, нали?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, сега ще се свържем с казиното, тъй като оплакването ви е прехвърлено на Михал. Ще видим в какъв интервал от време ще отговорят. Все пак бих казал, че това може да бъде продиктувано от това колко оплаквания има дадена платформа. Не искам да подвеждам, просто ми хрумна, защото не знам колко оплаквания приема другата страна. Знам, че за 20-тина пререшители, които имаме, ако имаме повече от 1000 жалби за даден месец, това е доста и отнема малко време, за да се справим с всяка от тях в дълбочина. Може би затова отнема малко повече време, за да се свържем с казиното, за да имаме нещо под ръка, с което да го направим.

Въпреки това, докато казиното не се свърже, те обикновено не отговарят на темата. Не съм сигурен какви други неща може да стоят зад това и какъв точно е процесът в Askgamblers и от какво имат нужда там.

Така че това е моето виждане.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,

Свързах се с екипа на AskGamblers с информация за моя спор и отговорът им беше буквално „без коментари". Интересното е, че още на следващия ден видях отговор на жалбата си тук в Casino.Guru и в рамките на 12 часа средствата бяха в сметката ми. Съвпадение? Не съм толкова сигурен.

След това изпратих имейл до Mr.Bet, за да поискам акаунтът ми да бъде закрит. Не бих искал някой друг да премине през разочароващото преживяване, което имах с тях. Жалко, защото предлагат добри игри, но обслужването на клиентите им наистина падна в очите ми — от 8 звезди на 3.

Само предупреждение за всеки, който обмисля да играе там!

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

За да сте сигурни, че вашият акаунт наистина е закрит, трябва да информирате доставчика, че сте пристрастени към хазарта. В такива случаи те са задължени по закон да закрият акаунта ви. Само за ваша информация.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,

Свързах се с екипа на AskGamblers с информация за моя спор и отговорът им беше буквално „без коментари". Интересното е, че още на следващия ден видях отговор на жалбата си тук в Casino.Guru и в рамките на 12 часа средствата бяха в сметката ми. Съвпадение? Не съм толкова сигурен.

След това изпратих имейл до Mr.Bet, за да поискам акаунтът ми да бъде закрит. Не бих искал някой друг да премине през разочароващото преживяване, което имах с тях. Жалко, защото предлагат добри игри, но обслужването на клиентите им наистина падна в очите ми — от 8 звезди на 3.

Само предупреждение за всеки, който обмисля да играе там!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че това е добра новина, бих казал. Виждам, че казиното отговори почти веднага, след като Михал се свърза с тях, така че виждам, че се опитват да разрешат трудностите, което е добре, бих казал.

Но разбирам, че сте прибягнали до закриване на акаунта си и ако е по-добре за вас, надявам се, че ще се справите добре някъде другаде.

Майкъл обаче попита нещо друго в жалбата, така че би било добре да го разгледате и да му отговорите, за да може да го затвори, възможно ли е това, моля?

благодаря 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Вече изпратих отговора за приключване на случая. Съобщението се преглежда.

продължавам напред. 🙂


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За да сте сигурни, че вашият акаунт наистина е закрит, трябва да информирате доставчика, че сте пристрастени към хазарта. В такива случаи те са задължени по закон да закрият акаунта ви. Само за ваша информация.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е много добра карта за игра и премахване на целия спам и, моля, връщайте съобщения 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече изпратих отговора за приключване на случая. Съобщението се преглежда.

продължавам напред. 🙂


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О, жалко, може би просто не съм го видял, благодаря ви много. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
Не препоръчвам казиното е измама те не ми платиха сумата от 4000 PLN Проверката отнема седмици. Измислят си милиони причини, за да не платят честно спечелените пари. Докладвах въпроса на econsumer.gov. Трябва да затворим всички нечестни хора
Автоматичен превод:
преди 3 месеца
Не съм първият човек, измамен от казино. Има хиляди хора в Полша, които са били измамени от Mr.Bet
Автоматичен превод:
преди 3 месеца
mr bet никога не изплаща печалби. Те са измамници
Автоматичен превод:
1...17 18 1920
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини