ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 2 години от michifran555
|
44030 преглеждания 381 отговора |
|
1...17 18 1920
Добавете пост
преди 1 месец

Трябваше да добавя още едно банково извлечение с моя адрес и друга лична карта (национална лична карта) и формуляра с искането за актуализиране на моя адрес, те ми изпратиха имейл с молба за търпение, докато продължат актуализацията на моя акаунт. (Техният IA прие новите ми документи, както и показва екранната снимка, сега зависи от другия екип ръчно да приеме документите)

file

мина доста време и нямам новини от последния им имейл преди 2 дни.

Остават ми 8 дни преди да пусна жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, благодаря за актуализацията, надявам се скоро да разберете как се справяте и това ще бъде добра новина. Ще чакам с нетърпение. 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Това е много неприятно; като се има предвид причината, нищо, което предложихме, вероятно няма да промени темпото или може би по-точно, бавността на процеса.

Страхотно е, че изкуственият интелект ви провери на първо място, но каква е действителната полза, ако казиното не е в състояние да промени важни детайли в рамките на дни?

Във всеки случай изглежда, че търпението е единственият лек сега. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Казаха, че проблемът е причинен, защото съм променил адреса си (преместих се в друг апартамент на 2 пресечки от мястото, където живеех преди) казаха в чата, че това ще отнеме до 28 дни.

Това е нелепо! и техният уебсайт не позволяват на играча да актуализира адреса ръчно.

Имам чувството, че пасивно ме натискат да изиграя 1240$, които поисках за теглене. Защото освен промяната на адреса, те нямат друга причина да задържат парите ми, но за толкова дълго време това е голямо червено знаме.

Търпение за сега.


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Добре, сега съм сериозно объркан!

28 дни за актуализиране на адреса е много близо до глупаво извинение. Дори и в казиното да няма служители, бих искал да се надявам на далеч по-разумно обяснение.

По някакъв начин мога да разбера, че трябва да го променят ръчно. Само не ми казвайте, че подобна "процедура" отнема повече от няколко кликвания. Просто не мога да повярвам, че никой от ръководството не може да направи нищо, за да спаси лицето на казиното.

Аз също бих се съмнявал в неговата яснота; все още ми звучи като ужасна шега.

Е, ако някога се почувствате изкушени, какво ще кажете да опитате да зададете период на размисъл или друго временно ограничение на акаунта, може би ограничение на загубата? Само в случай, че нещо друго се обърка.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, сега съм сериозно объркан!

28 дни за актуализиране на адреса е много близо до глупаво извинение. Дори и в казиното да няма служители, бих искал да се надявам на далеч по-разумно обяснение.

По някакъв начин мога да разбера, че трябва да го променят ръчно. Само не ми казвайте, че подобна "процедура" отнема повече от няколко кликвания. Просто не мога да повярвам, че никой от ръководството не може да направи нищо, за да спаси лицето на казиното.

Аз също бих се съмнявал в неговата яснота; все още ми звучи като ужасна шега.

Е, ако някога се почувствате изкушени, какво ще кажете да опитате да зададете период на размисъл или друго временно ограничение на акаунта, може би ограничение на загубата? Само в случай, че нещо друго се обърка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е новият отговор в техния онлайн чат:

„От съображения за сигурност, свързани с искане за промяна на лични данни и теглене на средства, вашият акаунт е в процес на разследване и тегленето ще бъде обработено, след като разследването приключи."

следващия

„Искам да ви уведомя, че според общите разпоредби времето за обработка на такива заявки може да отнеме до 28 дни, но от наша страна правим всичко възможно, за да ги обработим в най-кратки срокове. моля, имайте предвид, че отнема толкова време, колкото ни е необходимо, за да сме сигурни, че тегленето ще получи вас, но не и третата страна. Наистина оценявам търпението ви и наистина се надявам, че то ще бъде обработено в най-краткия момент."


За всеки случай направих една допълнителна мярка.

file

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Екранната снимка получава палец нагоре; коментарът на казиното не е напълно свързан с него.

Продължавам да вярвам, че става все по-странно. Способността ми да говоря обективно намалява, тъй като го смятам все повече, но не искам да търпя критики.

Как се справяте в тези условия?


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Екранната снимка получава палец нагоре; коментарът на казиното не е напълно свързан с него.

Продължавам да вярвам, че става все по-странно. Способността ми да говоря обективно намалява, тъй като го смятам все повече, но не искам да търпя критики.

Как се справяте в тези условия?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Това беше същият отговор като преди няколко дни.

file

И много повече преди подобно съобщение преди седмица.

file

Чакам 28 дни както казаха. Колкото по-дълго отлагат това, толкова по-лоша репутация изграждат за своя край.


И колкото повече забавят, толкова по-зле за тях, запазих всички имейли и всички разговори в чата. И екранни снимки от предишна проверка на самоличността, преди да откажат поради несъответствие на моя адрес, което беше коригирано веднага и потвърдено от тяхната система за сигурност на IA. Но тяхната човешка роля е да играят бюрократи да не плащат.


Вярвам, че на 10 септември или по-рано ще отворя диспут тук, ако не разрешат това по-рано.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Запазването на цялата свързана комуникация е наистина добра идея! Все се надявам да се вразумят някак.

Да станеш свидетел на подобно преживяване е болезнен процес и се надявам скоро да приключи. Жалбата, разбира се, е на ваше разположение. Бих изпратил един веднага, за да бъда честен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аааа стара бръчка...нещо такова за 1250 долара??? Каква драма 🙈 Не знам, какво друго да кажа, сигурно всичко съм писала преди! Но може би мой спомен от преди няколко години (трябва да е било около 7). Тогава имах голям късмет и ударих джакпота 😊 петцифрени суми😊 в OC, предпочитам да не ги назовавам! Не бих пожелал това, което се случи след това, на никого... КОШМАРЪТ е на мода... Мисля, че комуникирахме ежедневно в продължение на месец чрез чат или имейл, бях съдействащ и изпратих всичко, което поискаха за проверка! Но това просто не им беше достатъчно (дори официални държавни документи с дата и печат... Бях толкова раздразнена и толкова тъжна, че качих брачното си свидетелство 🙈😂😂😂, никога повече няма да го направя!) Понякога ми се искаше да не бях спечелил такава сума ☝️ накрая вече не бях любезен в чата и заплаших, че ще намеря адвокат и ще подам официална жалба до MGA! След няколко дни всичко беше направено и парите бяха в сметката...

НО какво имах предвид с това, единственото нещо, от което petitgamer се нуждае, е търпение и НИКОГА не започвайте да играете с печалбите!!! В един момент ще свърши и ще стискам палци 👍


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Запазването на цялата свързана комуникация е наистина добра идея! Все се надявам да се вразумят някак.

Да станеш свидетел на подобно преживяване е болезнен процес и се надявам скоро да приключи. Жалбата, разбира се, е на ваше разположение. Бих изпратил един веднага, за да бъда честен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще подам жалба.

Забелязах, че на уебсайта askgamblers mr.bet отговаря веднага и спорът се разрешава за по-малко от 48 часа.



Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Разбира се, те решават оплакванията по-бързо на AskGamblers ☝️Погледнете екранната снимка по-долу, какво лого виждате? ASK GAMBLER ПРОМОЦИРА Mr.bet 🫡

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, те решават оплакванията по-бързо на AskGamblers ☝️Погледнете екранната снимка по-долу, какво лого виждате? ASK GAMBLER ПРОМОЦИРА Mr.bet 🫡

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да

вижте забавянето колко бързо са решили проблема.

file

Това е абсолютно същия проблем, който имам с тях.

Жалбата вече е подадена тук. да видим колко време отнема на mr.bet да отговори и да разреши проблема.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аааа стара бръчка...нещо такова за 1250 долара??? Каква драма 🙈 Не знам, какво друго да кажа, сигурно всичко съм писала преди! Но може би мой спомен от преди няколко години (трябва да е било около 7). Тогава имах голям късмет и ударих джакпота 😊 петцифрени суми😊 в OC, предпочитам да не ги назовавам! Не бих пожелал това, което се случи след това, на никого... КОШМАРЪТ е на мода... Мисля, че комуникирахме ежедневно в продължение на месец чрез чат или имейл, бях съдействащ и изпратих всичко, което поискаха за проверка! Но това просто не им беше достатъчно (дори официални държавни документи с дата и печат... Бях толкова раздразнена и толкова тъжна, че качих брачното си свидетелство 🙈😂😂😂, никога повече няма да го направя!) Понякога ми се искаше да не бях спечелил такава сума ☝️ накрая вече не бях любезен в чата и заплаших, че ще намеря адвокат и ще подам официална жалба до MGA! След няколко дни всичко беше направено и парите бяха в сметката...

НО какво имах предвид с това, единственото нещо, от което petitgamer се нуждае, е търпение и НИКОГА не започвайте да играете с печалбите!!! В един момент ще свърши и ще стискам палци 👍


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих казал, че е доста тъжна история, но с щастлив край, за което определено се радвам. Харесва ми също да виждам, когато играчите си помагат взаимно с опита си и мисля, че това е добра поръчка. Винаги трябва да си търпелив и особено да не играеш, докато нещата не се подредят. Много добре го казахте.

Както и да е, не си играл тук от тогава? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще подам жалба.

Забелязах, че на уебсайта askgamblers mr.bet отговаря веднага и спорът се разрешава за по-малко от 48 часа.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях, че вече си го настроил. Интересно ми е как ще се реши и се надявам да не отнеме много време.

Чувствайте се свободни да ни уведомите, ако получите повече информация. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Подадох и жалба за Mr.Bet на уебсайта AskGamblers, но тя беше отхвърлена. След това подадох жалбата си в Curaçao eGaming и след седмица или две тя беше разрешена.

Автоматичен превод:
Bozkurt
преди 1 месец

здравей

Проследих напредъка и тук в тази тема. Благодаря за напомнянето!

Със сигурност трябва да запазя тази информация, защото много хора продължават да казват, че eGaming не отговаря. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Подадох и жалба за Mr.Bet на уебсайта AskGamblers, но тя беше отхвърлена. След това подадох жалбата си в Curaçao eGaming и след седмица или две тя беше разрешена.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Curaçao eGaming? как така, според мен те нямаха власт над Mr.bet, тъй като нямат никакъв лиценз под Кюрасао. но ако това работи е чудесно за вас. да видим как ще мине оплакването. А относно AskGamblers, имам приятел, който имаше акаунт при тях, но той реши да затвори всякакъв бизнес с тях, защото въз основа на неговия опит Askgamblers винаги поставят приоритет на интереса на казината, а не на играчите.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Щастлив съм, когато жалбите се разрешават - но за съжаление трябва да се каже - огромен проблем е това, което казината правят в наши дни. Процесът на проверка и след това изплащането са напълно забравими така или иначе - те вървят напълно по грешен път тук. Регистрирате се в казиното и можете да направите депозит. Още преди да те проверят дали си достатъчно възрастен.

Има ясно правило - регистрирайте се, проверете - ако казиното е съгласно с проверката, можете да депозирате. Но от този момент нататък не би трябвало да има проблеми, когато става въпрос за тегления.


Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 месец

Това е злоупотреба, трябва да има закон, който да защитава играчите от това. Извън контрола е.

Вярвам, че след тази жалба, независимо от резултата, няма да играя в това казино или който и да е свързан с техния бизнес.

Автоматичен превод:
1...17 18 1920
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още