НачалоФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 18)

 от michifran555
|
75 827 преглеждания 419 отговора |
|
1...17 18 19...21

Аааа стара бръчка...нещо такова за 1250 долара??? Каква драма 🙈 Не знам, какво друго да кажа, сигурно всичко съм писала преди! Но може би мой спомен от преди няколко години (трябва да е било около 7). Тогава имах голям късмет и ударих джакпота 😊 петцифрени суми😊 в OC, предпочитам да не ги назовавам! Не бих пожелал това, което се случи след това, на никого... КОШМАРЪТ е на мода... Мисля, че комуникирахме ежедневно в продължение на месец чрез чат или имейл, бях съдействащ и изпратих всичко, което поискаха за проверка! Но това просто не им беше достатъчно (дори официални държавни документи с дата и печат... Бях толкова раздразнена и толкова тъжна, че качих брачното си свидетелство 🙈😂😂😂, никога повече няма да го направя!) Понякога ми се искаше да не бях спечелил такава сума ☝️ накрая вече не бях любезен в чата и заплаших, че ще намеря адвокат и ще подам официална жалба до MGA! След няколко дни всичко беше направено и парите бяха в сметката...

НО какво имах предвид с това, единственото нещо, от което petitgamer се нуждае, е търпение и НИКОГА не започвайте да играете с печалбите!!! В един момент ще свърши и ще стискам палци 👍


Автоматичен превод:

Бих казал, че е доста тъжна история, но с щастлив край, за което определено се радвам. Харесва ми също да виждам, когато играчите си помагат взаимно с опита си и мисля, че това е добра поръчка. Винаги трябва да си търпелив и особено да не играеш, докато нещата не се подредят. Много добре го казахте.

Както и да е, не си играл тук от тогава? 🙂

Автоматичен превод:

Ще подам жалба.

Забелязах, че на уебсайта askgamblers mr.bet отговаря веднага и спорът се разрешава за по-малко от 48 часа.



Автоматичен превод:

Видях, че вече си го настроил. Интересно ми е как ще се реши и се надявам да не отнеме много време.

Чувствайте се свободни да ни уведомите, ако получите повече информация. 😉

Автоматичен превод:
Jaro

Подадох и жалба за Mr.Bet на уебсайта AskGamblers, но тя беше отхвърлена. След това подадох жалбата си в Curaçao eGaming и след седмица или две тя беше разрешена.

Автоматичен превод:
Bozkurt

здравей

Проследих напредъка и тук в тази тема. Благодаря за напомнянето!

Със сигурност трябва да запазя тази информация, защото много хора продължават да казват, че eGaming не отговаря. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Подадох и жалба за Mr.Bet на уебсайта AskGamblers, но тя беше отхвърлена. След това подадох жалбата си в Curaçao eGaming и след седмица или две тя беше разрешена.

Автоматичен превод:

Curaçao eGaming? как така, според мен те нямаха власт над Mr.bet, тъй като нямат никакъв лиценз под Кюрасао. но ако това работи е чудесно за вас. да видим как ще мине оплакването. А относно AskGamblers, имам приятел, който имаше акаунт при тях, но той реши да затвори всякакъв бизнес с тях, защото въз основа на неговия опит Askgamblers винаги поставят приоритет на интереса на казината, а не на играчите.

Автоматичен превод:
petitgamer

file

Автоматичен превод:

Щастлив съм, когато жалбите се разрешават - но за съжаление трябва да се каже - огромен проблем е това, което казината правят в наши дни. Процесът на проверка и след това изплащането са напълно забравими така или иначе - те вървят напълно по грешен път тук. Регистрирате се в казиното и можете да направите депозит. Още преди да те проверят дали си достатъчно възрастен.

Има ясно правило - регистрирайте се, проверете - ако казиното е съгласно с проверката, можете да депозирате. Но от този момент нататък не би трябвало да има проблеми, когато става въпрос за тегления.


Автоматичен превод:
paclmaya

Това е злоупотреба, трябва да има закон, който да защитава играчите от това. Извън контрола е.

Вярвам, че след тази жалба, независимо от резултата, няма да играя в това казино или който и да е свързан с техния бизнес.

Автоматичен превод:

Здравейте всички

Исках да обърна внимание на проблем, който изпитвам с казино Mr.Bet. Въпреки продължаващия ми спор тук в Casino.Guru, те последователно отлагаха разрешаването на моя случай, предлагайки само неясни актуализации относно „обработката". Междувременно забелязах, че подобни спорове на друга платформа, AskGamblers, се разрешават много по-бързо.

Това ме кара да се чудя:

Защо Mr.Bet обработва случаи по различен начин в AskGamblers, докато забавянията продължават да съществуват тук в Casino.Guru?

file

Има ли проблем с доверието между Mr.Bet и Casino.Guru или репутацията на Casino.Guru няма същата тежест в техните очи?

file

file

Може ли да има нещо, което ние, като общността на Casino.Guru, пропускаме в ситуацията на AskGamblers?

Това несъответствие е тревожно. Ако Mr.Bet може да разреши проблемите ефективно на една платформа, бих очаквал същото ниво на обслужване тук. Любопитен съм да знам дали други са забелязали подобни разлики или имат мисли защо това може да се случва.

Очакваме вашите прозрения.

Автоматичен превод:
petitgamer

Здравейте, сега ще се свържем с казиното, тъй като оплакването ви е прехвърлено на Михал. Ще видим в какъв интервал от време ще отговорят. Все пак бих казал, че това може да бъде продиктувано от това колко оплаквания има дадена платформа. Не искам да подвеждам, просто ми хрумна, защото не знам колко оплаквания приема другата страна. Знам, че за 20-тина пререшители, които имаме, ако имаме повече от 1000 жалби за даден месец, това е доста и отнема малко време, за да се справим с всяка от тях в дълбочина. Може би затова отнема малко повече време, за да се свържем с казиното, за да имаме нещо под ръка, с което да го направим.

Въпреки това, докато казиното не се свърже, те обикновено не отговарят на темата. Не съм сигурен какви други неща може да стоят зад това и какъв точно е процесът в Askgamblers и от какво имат нужда там.

Така че това е моето виждане.

Автоматичен превод:

За голямо казино трябва да кажете, че Mr. Bet създава доста проблеми, нали?

Автоматичен превод:

Здравейте, сега ще се свържем с казиното, тъй като оплакването ви е прехвърлено на Михал. Ще видим в какъв интервал от време ще отговорят. Все пак бих казал, че това може да бъде продиктувано от това колко оплаквания има дадена платформа. Не искам да подвеждам, просто ми хрумна, защото не знам колко оплаквания приема другата страна. Знам, че за 20-тина пререшители, които имаме, ако имаме повече от 1000 жалби за даден месец, това е доста и отнема малко време, за да се справим с всяка от тях в дълбочина. Може би затова отнема малко повече време, за да се свържем с казиното, за да имаме нещо под ръка, с което да го направим.

Въпреки това, докато казиното не се свърже, те обикновено не отговарят на темата. Не съм сигурен какви други неща може да стоят зад това и какъв точно е процесът в Askgamblers и от какво имат нужда там.

Така че това е моето виждане.

Автоматичен превод:

Здравейте всички,

Свързах се с екипа на AskGamblers с информация за моя спор и отговорът им беше буквално „без коментари". Интересното е, че още на следващия ден видях отговор на жалбата си тук в Casino.Guru и в рамките на 12 часа средствата бяха в сметката ми. Съвпадение? Не съм толкова сигурен.

След това изпратих имейл до Mr.Bet, за да поискам акаунтът ми да бъде закрит. Не бих искал някой друг да премине през разочароващото преживяване, което имах с тях. Жалко, защото предлагат добри игри, но обслужването на клиентите им наистина падна в очите ми — от 8 звезди на 3.

Само предупреждение за всеки, който обмисля да играе там!

Автоматичен превод:
petitgamer

За да сте сигурни, че вашият акаунт наистина е закрит, трябва да информирате доставчика, че сте пристрастени към хазарта. В такива случаи те са задължени по закон да закрият акаунта ви. Само за ваша информация.

Автоматичен превод:

Здравейте всички,

Свързах се с екипа на AskGamblers с информация за моя спор и отговорът им беше буквално „без коментари". Интересното е, че още на следващия ден видях отговор на жалбата си тук в Casino.Guru и в рамките на 12 часа средствата бяха в сметката ми. Съвпадение? Не съм толкова сигурен.

След това изпратих имейл до Mr.Bet, за да поискам акаунтът ми да бъде закрит. Не бих искал някой друг да премине през разочароващото преживяване, което имах с тях. Жалко, защото предлагат добри игри, но обслужването на клиентите им наистина падна в очите ми — от 8 звезди на 3.

Само предупреждение за всеки, който обмисля да играе там!

Автоматичен превод:

Така че това е добра новина, бих казал. Виждам, че казиното отговори почти веднага, след като Михал се свърза с тях, така че виждам, че се опитват да разрешат трудностите, което е добре, бих казал.

Но разбирам, че сте прибягнали до закриване на акаунта си и ако е по-добре за вас, надявам се, че ще се справите добре някъде другаде.

Майкъл обаче попита нещо друго в жалбата, така че би било добре да го разгледате и да му отговорите, за да може да го затвори, възможно ли е това, моля?

благодаря 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Вече изпратих отговора за приключване на случая. Съобщението се преглежда.

продължавам напред. 🙂


Автоматичен превод:

За да сте сигурни, че вашият акаунт наистина е закрит, трябва да информирате доставчика, че сте пристрастени към хазарта. В такива случаи те са задължени по закон да закрият акаунта ви. Само за ваша информация.

Автоматичен превод:

Това е много добра карта за игра и премахване на целия спам и, моля, връщайте съобщения 😉

Автоматичен превод:

Вече изпратих отговора за приключване на случая. Съобщението се преглежда.

продължавам напред. 🙂


Автоматичен превод:

О, жалко, може би просто не съм го видял, благодаря ви много. 🙂

Автоматичен превод:
Не препоръчвам казиното е измама те не ми платиха сумата от 4000 PLN Проверката отнема седмици. Измислят си милиони причини, за да не платят честно спечелените пари. Докладвах въпроса на econsumer.gov. Трябва да затворим всички нечестни хора
Автоматичен превод:
Не съм първият човек, измамен от казино. Има хиляди хора в Полша, които са били измамени от Mr.Bet
Автоматичен превод:
mr bet никога не изплаща печалби. Те са измамници
Автоматичен превод:
1...17 18 19...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини