ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 2 години от michifran555
|
43975 преглеждания 381 отговора |
|
1...19 20
Добавете пост
Публикация на merlin04102 е изтрит
petitgamer
преди 3 седмици
Чакам проверка на акаунта от няколко дни Има информация, че е потвърден, но обслужването на клиенти казва, че е грешка. плащането остава, ще ви уведомя какво ще измисля
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хаха, скъпа моя, преди да напишеш нещо тук, трябва да прочетеш няколко страници ☝️

Може би ще прочетете също, че сам подадох жалба и също получих моето теглене 🫡

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Направих, това, което пропуснах, беше и вашата жалба, която беше разрешена! Удивителни новини!

И както казах, добре дошли в клуба за сбогом mr.bet ;-p

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Аз също съм човек, който обича да критикува. Но трябва да кажа едно нещо: залогът MR наистина изплаща. Но това, което не правят или поне никога не са правили за мен, е да верифицират акаунта ми. Опитвал съм безброй пъти, но не го правят. Лази ми по нервите да чакам, докато данните, които са получили от мен, и документите съвпадат. Но те все пак платиха. Просто винаги трябваше да чакам, за да видя дали е добре или не. Трябва ли да проверя акаунта си или не? Чакането за това отнема 24 часа.

Другият проблем и за мен най-големият проблем. Ако направите теглене - например имате 2000 евро в сметката си и искате да изтеглите 1500 евро и да продължите да играете с 500 евро, тегленето ще бъде потвърдено, но парите не са изчезнали от вашата сметка - с други думи, те не се оставя настрана. Не, 1500, които искате да изтеглите, все още са във вашата сметка и все още могат да се използват.

И смятам, че това е наглост

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Аз също съм човек, който обича да критикува. Но трябва да кажа едно нещо: залогът MR наистина изплаща. Но това, което не правят или поне никога не са правили за мен, е да верифицират акаунта ми. Опитвал съм безброй пъти, но не го правят. Лази ми по нервите да чакам, докато данните, които са получили от мен, и документите съвпадат. Но те все пак платиха. Просто винаги трябваше да чакам, за да видя дали е добре или не. Трябва ли да проверя акаунта си или не? Чакането за това отнема 24 часа.

Другият проблем и за мен най-големият проблем. Ако направите теглене - например имате 2000 евро в сметката си и искате да изтеглите 1500 евро и да продължите да играете с 500 евро, тегленето ще бъде потвърдено, но парите не са изчезнали от вашата сметка - с други думи, те не се оставя настрана. Не, 1500, които искате да изтеглите, все още са във вашата сметка и все още могат да се използват.

И смятам, че това е наглост

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

да, и аз съм го забелязал. преди няколко години тествах едно казино, което също прави същото.

Както и да е. продължавам напред. Сега съм в спор с друго казино, което не иска да разпознае банковото ми извлечение поради презумпцията, че иска да види транзакцията, извършена до тях, и иска да види името на казиното в транзакцията (забавен факт, че рядко използвам кредитната си карта, така че винаги използвам interact и това, което показва в банковото извлечение, е „INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc")

Не искам да бъда параноичен, но това изглежда като потенциален спор.

Засега ще изчакам следващия месец, за да получа банковото извлечение, където транзакцията е направена вчера, или ще се обадя на моята банка по-късно днес, за да ги помоля да ускорят банковото извлечение с последните транзакции.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Не препоръчвам казиното е измама те не ми платиха сумата от 4000 PLN Проверката отнема седмици. Измислят си милиони причини, за да не платят честно спечелените пари. Докладвах въпроса на econsumer.gov. Трябва да затворим всички нечестни хора
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бихте ли ни казали причината, поради която не сте платили парите? Проверихте ли вече акаунта си?

Надяваме се, че можем да ви помогнем с този проблем, след като предоставите още подробности.

Би ли било възможно?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици
акаунтът е потвърден. Получих имейл за потвърждение и тази информация се появява в акаунта ми, казиното твърди, че това е неправилна информация и потвърждава акаунта за втори път Парите не са изплатени от 22 август.
Автоматичен превод:
merlin04102
преди 2 седмици

Или може би трябва да направят допълнителна проверка. Може би са ви искали още документи?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици
още един ден на битка с казиното. След три дни те отхвърлиха проверката ми, защото плащането беше в ero, а не в злоти. Мога ли да помоля за помощ уважаваните модератори на казино гуру?
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Профилът ми беше в процес на проверка от една седмица и те отхвърлиха документите ми по изобретателни причини, сега не е потвърден, защото сумата на плащането не съвпада с извлечението. Попълних акаунта си с Skrill, който поддържа конвертиране на валута. нямам сили.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Описах какво казаха по-долу

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

;/ file

Автоматичен превод:
merlin04102
преди 2 седмици

Нашият екип за жалби със сигурност ще се опита да ви помогне и да разреши проблема възможно най-скоро.

Моля, последвайте тази връзка и изпратете жалбата си, в която опишете подробно цялата ситуация с това казино.

Уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Преди няколко седмици играех в Mr.bet и когато изтеглих парите, които спечелих, те блокираха сметката ми и ми казаха, че няма да ми плащат, тъй като това е втора сметка и само една е разрешена на потребител. Въпросът ми е, ако не е позволено да има повече от един акаунт на потребител, защо при създаване на нов акаунт не го блокират веднага и получават депозитите без никакви възражения. Ще бъде ли възможно да си върна парите, които спечелих? Помощ

Автоматичен превод:
Catmila
преди 2 седмици

Хм, казината обикновено нямат някаква система, която да го проследява, бих казал. В повечето случаи това се установява по време на проверка и други подобни, но така или иначе не трябва да приемат депозити. Ако съзнателно сте създали втори акаунт, въпреки че сте знаели, че имате такъв, за да получите предимство, тогава това е проблем и множеството акаунти е едно от най-основните правила, които не можете да нарушавате в казино.

И така, защо създадохте друг акаунт? Въведохте ли всичките си лични данни и други неща като първия акаунт?

уведомете ме

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

но не съм създал 2 коктейла имам един

Автоматичен превод:
merlin04102
преди 2 седмици

Добре тогава, нека изчакаме и да видим какво ще ни донесе. Освен това отговорихте на публикация, която не е посветена на вас, така че вашата ситуация не е същата.

Но все още вярвам, че в крайна сметка ще се реши и ще получите парите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
1...19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още