преди 2 месеца
но не съм създал 2 коктейла имам един
but I didn't create 2 cocktails I have one
0
Добре тогава, нека изчакаме и да видим какво ще ни донесе. Освен това отговорихте на публикация, която не е посветена на вас, така че вашата ситуация не е същата.
Но все още вярвам, че в крайна сметка ще се реши и ще получите парите.
Успех ☘️
Okay then, let's wait and see what it gets us. Also, you replied to a post that wasn't dedicated to you, so your situation is not about the same thing.
But I still believe that it will eventually be resolved and you will get the money.
Good luck ☘️
Здравейте, спечелих над 2000 евро в Mr.Bet. Моят акаунт вече беше потвърден от няколко години. След като поисках тегленето на 2100 евро, няколко дни нищо не се случи, след което получих съобщение, че трябва да верифицирам акаунта си отново. Тъй като междувременно адресът ми се промени, помолих поддръжката да промени адреса ми. Попълних формуляра в чата на живо и сега чакам промяната повече от две седмици, нищо не се случи, просто ме отлагат и се надяват да загубя парите. Моля за помощ, ако някой знае какво още мога да направя.
Hello, I won over 2000 euros at Mr.Bet. My account had already been verified for several years. After I requested the withdrawal of 2100 euros, nothing happened for several days, then I got a message saying I had to verify my account again. Since my address had changed in the meantime, I asked support to change my address. I filled out the form in the live chat and have now been waiting for the change for over two weeks, nothing has happened, I'm just being put off and they hope that I lose the money. I'm asking for help if anyone knows what else I can do.
Hallo ich habe über 2000 euro gewonnen bei Mr.Bet. Mein Account war bereits mehrere Jahre verifiziert. Nach dem ich die Auszahlung in Höhe von 2100 Euro beantragt habe, passierte mehrere Tage nichts, dann kam eine Meldung das ich mein Konto erneut verifizieren muss. Da sich meine Adresse geändert hat in der zwischenzeit habe ich beim support angefragt meine Adresse zu ändern. Ich habe das Formular im Live Chat ausgeführt und warte nun seit mittlerweile über zwei Wochen auf die Änderung, es passiert nichts ich werde nur vertröstet und man hofft das ich das Geld verspiele. Ich bitte um Hilfe falls einer weiß was ich noch machen kann.
здравей
Видях, че свързаната ви жалба е изпратена успешно, така че ще направим всичко възможно, за да ви помогнем с това.
Моля, направете каквото можете, за да запазите баланса непокътнат, моля. Въпреки че жалбата е създадена, винаги е необходимо известно време, за да се запознаете с подробностите и да изберете най-добрия подход за разрешаване на въпроса.
Кога за последен път разговаряхте с някой от казиното? За смяната на адреса ли беше?
Опитвам се да добия представа какво може да усложни такава обичайна заявка.
Hello,
I saw your associated complaint has been successfully submitted, so we will do our best to help you with that.
Please do whatever you can to keep the balance intact, please. Even though the complaint has been created, a certain amount of time is always necessary to get familiar with details and pick up the best approach to resolving the matter.
When was the last time you spoke with someone from the casino? Was it about the address change?
I'm trying to get some idea of what might possibly complicate such a usual request.
Здравейте, пиша на поддръжката всеки ден. Точно днес отново, винаги един и същ отговор: трябва да изчакам и не могат да кажат колко време ще отнеме
Hello, I write to support every day. Just today again, always the same answer: I should wait and they can't say how long it will take
Hallo, ich schreibe jeden Tag den Support an . Gerade heute wieder , immer die selbe Antwort : ich soll noch warten und die können nicht sagen wie lang es dauert
Лично аз не мисля, че това би било достатъчно, когато казвате, че продължава две седмици. Много е и няма да е достатъчно само да чуем, че не знаят кога ще се реши. Ако просто трябва да сменят адреса, не мога да си представя какво може да направи казиното.
Така че добре, че сте пуснали жалба както Радка каза и ние ще се опитаме да помогнем.
Надявам се да се развие добре и да видите парите си възможно най-скоро.
Personally, I don't think that would be enough when you say it's been going on for two weeks. It's quite a lot, and it wouldn't be enough just to hear that they don't know when it's going to be resolved. If it's just that they have to change the address I can't imagine what the casino can do.
So it's good that you've filed a complaint like Radka said and we'll try to help.
I hope it will turn out well and you will see your money as soon as possible.
Здравейте, изплатих 2x 300 на 08.10, 1x беше направено за 48 часа, 1x все още не е направено днес, пише, че се обработва. Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя?
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя?
Винаги банката е виновна, нали?
Искам да знам защо не са направили просто едно просто плащане за цялата сума. Разбира се, всички знаем защо... Няколко плащания означават повече възможности нещата да се „объркат", което означава повече шансове за забавени плащания и надеждата, че в крайна сметка ще изиграете печалбите си.
НЯМА абсолютно НИКАКВО ИЗВИНЕНИЕ казиното да не може да извърши изплащания в същия ден. Това е може би най-големият проблем в онлайн игрите.
According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
It's always the bank that's to blame, right?
I'd be demanding to know why they didn't just make one simple payment for the full amount. Of course, we all know why.. Multiple payments means more opportunities for things "to go wrong", meaning more chances for delayed payments and the hope that you'll eventually play your winnings away.
There is absolutely NO EXCUSE for a casino to not be able to complete same-day payouts. This is probably the single biggest issue in online gaming.
Много просто, спечелих 345 с истински пари, изплатих 300 и продължих да играя, 10 минути по-късно отново спечелих голяма сума и отново изплатих 300. Не мога да знам, че ще продължа да печеля. Става въпрос и за времето без уикенд, трябва да продължи максимум 5 дни, това щеше да е днес, но нищо не се случи, така че
Very simple, I won 345 with real money, paid out 300 and continued playing, 10 minutes later I won big again and paid out 300 again. I can't know that I'll keep winning. It's also about the time without a weekend, it should last a maximum of 5 days, that would have been today but nothing happened, so
Ganz einfach ich habe mit echtgeld 345 gewonnen 300 ausgezahlt und weiter gespielt 10 min später erneut hoch gewonnen wieder 300 ausgezahlt. Kann ja nicht wissen das ich weiter Gewinne. Es geht auch um die Zeit ohne Wochenende sollte max 5 Tage dauern das wäre heute gewesen aber es ist nichts passiert deshalb
Здравейте, изплатих 2x 300 на 08.10, 1x беше направено за 48 часа, 1x все още не е направено днес, пише, че се обработва. Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя?
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Здравейте!
Вероятно го смятате за нелепо оправдание и нямам интерес да не се съглася с вас, но искам да се уверя, че казиното е заявило ясно, че вашата банка е виновна.
Честно казано, това е доста стандартно в наши дни. Поради настоящите закони и политики срещу хазарта, играчи от силно регулирани пазари като Германия, Гърция или Италия се сблъскват с проблеми, свързани с банките.
Въпреки това процесорът за плащане, използван от казиното, също може да бъде виновен. Бихте ли любезно предоставили точното обяснение, което сте получили от тях?
Може би можем да измислим нещо солидно, което да помогне.
Hi there!
You probably think of it as a ridiculous justification, and I have no interest in disagreeing with you, but I want to make sure the casino stated clearly that your bank was at fault.
To be honest, it is pretty standard these days. Due to current anti-gambling laws and policies, players from highly regulated markets such as Germany, Greece, or Italy have been facing bank-related problems.
However, the payment processor used by the casino could also be to blame. Would you kindly provide the precise explanation that you received from them?
Perhaps we may think up something solid to help out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.