НачалоФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 20)

 от michifran555
|
75 665 преглеждания 419 отговора |
|
1...19 20 21
Jaro

но не съм създал 2 коктейла имам един

Автоматичен превод:
merlin04102

Добре тогава, нека изчакаме и да видим какво ще ни донесе. Освен това отговорихте на публикация, която не е посветена на вас, така че вашата ситуация не е същата.

Но все още вярвам, че в крайна сметка ще се реши и ще получите парите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:

Здравейте, спечелих над 2000 евро в Mr.Bet. Моят акаунт вече беше потвърден от няколко години. След като поисках тегленето на 2100 евро, няколко дни нищо не се случи, след което получих съобщение, че трябва да верифицирам акаунта си отново. Тъй като междувременно адресът ми се промени, помолих поддръжката да промени адреса ми. Попълних формуляра в чата на живо и сега чакам промяната повече от две седмици, нищо не се случи, просто ме отлагат и се надяват да загубя парите. Моля за помощ, ако някой знае какво още мога да направя.

Автоматичен превод:
sanelinho123

здравей

Видях, че свързаната ви жалба е изпратена успешно, така че ще направим всичко възможно, за да ви помогнем с това.

Моля, направете каквото можете, за да запазите баланса непокътнат, моля. Въпреки че жалбата е създадена, винаги е необходимо известно време, за да се запознаете с подробностите и да изберете най-добрия подход за разрешаване на въпроса.

Кога за последен път разговаряхте с някой от казиното? За смяната на адреса ли беше?

Опитвам се да добия представа какво може да усложни такава обичайна заявка.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, пиша на поддръжката всеки ден. Точно днес отново, винаги един и същ отговор: трябва да изчакам и не могат да кажат колко време ще отнеме

Автоматичен превод:
sanelinho123

Лично аз не мисля, че това би било достатъчно, когато казвате, че продължава две седмици. Много е и няма да е достатъчно само да чуем, че не знаят кога ще се реши. Ако просто трябва да сменят адреса, не мога да си представя какво може да направи казиното.

Така че добре, че сте пуснали жалба както Радка каза и ние ще се опитаме да помогнем.

Надявам се да се развие добре и да видите парите си възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Здравейте, изплатих 2x 300 на 08.10, 1x беше направено за 48 часа, 1x все още не е направено днес, пише, че се обработва. Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя? file

Автоматичен превод:
Katrinrumpf
Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя?


Винаги банката е виновна, нали?

Искам да знам защо не са направили просто едно просто плащане за цялата сума. Разбира се, всички знаем защо... Няколко плащания означават повече възможности нещата да се „объркат", което означава повече шансове за забавени плащания и надеждата, че в крайна сметка ще изиграете печалбите си.


НЯМА абсолютно НИКАКВО ИЗВИНЕНИЕ казиното да не може да извърши изплащания в същия ден. Това е може би най-големият проблем в онлайн игрите.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd

Много просто, спечелих 345 с истински пари, изплатих 300 и продължих да играя, 10 минути по-късно отново спечелих голяма сума и отново изплатих 300. Не мога да знам, че ще продължа да печеля. Става въпрос и за времето без уикенд, трябва да продължи максимум 5 дни, това щеше да е днес, но нищо не се случи, така че

Автоматичен превод:

Здравейте, изплатих 2x 300 на 08.10, 1x беше направено за 48 часа, 1x все още не е направено днес, пише, че се обработва. Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя? file

Автоматичен превод:

Здравейте!

Вероятно го смятате за нелепо оправдание и нямам интерес да не се съглася с вас, но искам да се уверя, че казиното е заявило ясно, че вашата банка е виновна.

Честно казано, това е доста стандартно в наши дни. Поради настоящите закони и политики срещу хазарта, играчи от силно регулирани пазари като Германия, Гърция или Италия се сблъскват с проблеми, свързани с банките.

Въпреки това процесорът за плащане, използван от казиното, също може да бъде виновен. Бихте ли любезно предоставили точното обяснение, което сте получили от тях?

Може би можем да измислим нещо солидно, което да помогне.

Автоматичен превод:

О, уау, Mr.Bet. Искане за теглене 2 декември 2024 г. Получавам горна част от процеса на проверка. Което е абсолютна глупост. Аз съм роден и израснал канадец. Подадох документите, които поискаха: методите на плащане, доказателство от таблото ми за управление, че съм депозирал, доказателство за адрес.

Сега аз, честно казано, спазвайки ме, искайки да актуализирам адреса и телефонния си номер, „очевидно съм предизвикал каквото и да е", което ги е накарало да ме разследват. 😳


Shell шокиран, любезно ги питам дали са орган, летище.

Продължават да отказват и/или да искат повече документи, които са абсолютно ненужни. Доказателство за депозит? Не виждат ли, че е по същия начин при електронния превод на INTERAC и трябваше да проверят банковото ми извлечение.. 7 януари 2025 г. е и аз все още чакам. След 51 и плюс изпратени снимки, обмен по имейл и чат, . Давам им срок до 23h59 est, за да пуснат моите 2k.

Пожелайте ми късмет и ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
Blessings999

С пожелание за късмет! В очакване на добри новини!

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,

Благодаря за милите пожелания. Кажете ми плащали ли сте някога?

Автоматичен превод:

Все още чакам MR.BET от 21 декември 2024 г. И как не изоставям своите 2000$ cdn. Ще държи Casino Guru и FAM в течение за напредъка.

БЛАГОСЛОВЕНИ 🙏

Автоматичен превод:
Blessings999

Здравей Blessings999!

Съжалявам да го чуя. Никога не съм играл в това конкретно казино, така че не мога да добавя нищо от първа ръка, но все още вярвам, че това казино изплаща печалбите, дори ако потребителските отзиви са смесени, което показва, че не е било приятно изживяване за много хора .

Все пак ще бъда тук, а ако се наложи и екипът по жалбите също.


Автоматичен превод:
Blessings999

Здравейте, казиното коментира ли вашата проверка? Оправи ли това, което беше проблемът, или все още не?

Автоматичен превод:
Radka

Радка

Много благодаря за вашата доброта 🙏 и подкрепата и помощта. Наистина е ужасяващо. Тази сутрин получих имейл, в който се казваше от отдела по финансова сигурност. че моята заявка за теглене е одобрена, за да отида и да си взема средствата, но НЕЕЕЕЕ разделът за потвърждение не е актуализиран и за да ме ядоса още повече, очевидно акаунтът ми все още не е верифициран. 😂 Повече съм раздразнен.


Автоматичен превод:
Jaro

Все още не. Но получих зелена светлина от отдел за финансова сигурност на казиното, който каза „да", и все още не мога. Не само това, свързах се с поддръжката на mr.bet и те казаха, че все още не съм верифициран. Това продължава от 21 декември

Автоматичен превод:

Все още не. Но получих зелена светлина от отдел за финансова сигурност на казиното, който каза „да", и все още не мога. Не само това, свързах се с поддръжката на mr.bet и те казаха, че все още не съм верифициран. Това продължава от 21 декември

Автоматичен превод:

Виждам, че много неща се случват едновременно, но крайният резултат е, че все още не е напреднало. Така че, ако имате нужда, както предложи Радка, не се колебайте да се свържете с нашия екип за оплаквания и те ще се опитат да ви помогнат. Не искам да ви оказвам натиск да правите това, защото колкото по-късно го направите, толкова по-дълго може да отнеме целият процес, ако не го подредите.😕

Автоматичен превод:

Радка

Много благодаря за вашата доброта 🙏 и подкрепата и помощта. Наистина е ужасяващо. Тази сутрин получих имейл, в който се казваше от отдела по финансова сигурност. че моята заявка за теглене е одобрена, за да отида и да си взема средствата, но НЕЕЕЕЕ разделът за потвърждение не е актуализиран и за да ме ядоса още повече, очевидно акаунтът ми все още не е верифициран. 😂 Повече съм раздразнен.


Автоматичен превод:

Ох!

Хм, честно казано не знам какво да кажа. Отвъд раздразнен? Много други изрази се въртят в главата ми....

Предполагам, че оптимистът би казал, че все още има напредък и се надяваме, че казиното в крайна сметка ще настоява по-усилено, за да изпълни най-важното задължение на всяко казино. Втората част определено съм отново аз 🙂

Опитвам се да кажа, Дръж се! 🤞🍀


Автоматичен превод:
1...19 20 21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини