ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 3 години от michifran555
|
56236 преглеждания 389 отговора |
|
1...19 20
Jaro
преди 2 месеца

но не съм създал 2 коктейла имам един

Автоматичен превод:
merlin04102
преди 2 месеца

Добре тогава, нека изчакаме и да видим какво ще ни донесе. Освен това отговорихте на публикация, която не е посветена на вас, така че вашата ситуация не е същата.

Но все още вярвам, че в крайна сметка ще се реши и ще получите парите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, спечелих над 2000 евро в Mr.Bet. Моят акаунт вече беше потвърден от няколко години. След като поисках тегленето на 2100 евро, няколко дни нищо не се случи, след което получих съобщение, че трябва да верифицирам акаунта си отново. Тъй като междувременно адресът ми се промени, помолих поддръжката да промени адреса ми. Попълних формуляра в чата на живо и сега чакам промяната повече от две седмици, нищо не се случи, просто ме отлагат и се надяват да загубя парите. Моля за помощ, ако някой знае какво още мога да направя.

Автоматичен превод:
sanelinho123
преди 1 месец

здравей

Видях, че свързаната ви жалба е изпратена успешно, така че ще направим всичко възможно, за да ви помогнем с това.

Моля, направете каквото можете, за да запазите баланса непокътнат, моля. Въпреки че жалбата е създадена, винаги е необходимо известно време, за да се запознаете с подробностите и да изберете най-добрия подход за разрешаване на въпроса.

Кога за последен път разговаряхте с някой от казиното? За смяната на адреса ли беше?

Опитвам се да добия представа какво може да усложни такава обичайна заявка.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, пиша на поддръжката всеки ден. Точно днес отново, винаги един и същ отговор: трябва да изчакам и не могат да кажат колко време ще отнеме

Автоматичен превод:
sanelinho123
преди 1 месец

Лично аз не мисля, че това би било достатъчно, когато казвате, че продължава две седмици. Много е и няма да е достатъчно само да чуем, че не знаят кога ще се реши. Ако просто трябва да сменят адреса, не мога да си представя какво може да направи казиното.

Така че добре, че сте пуснали жалба както Радка каза и ние ще се опитаме да помогнем.

Надявам се да се развие добре и да видите парите си възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, изплатих 2x 300 на 08.10, 1x беше направено за 48 часа, 1x все още не е направено днес, пише, че се обработва. Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя? file

Автоматичен превод:
Katrinrumpf
преди 1 месец
Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя?


Винаги банката е виновна, нали?

Искам да знам защо не са направили просто едно просто плащане за цялата сума. Разбира се, всички знаем защо... Няколко плащания означават повече възможности нещата да се „объркат", което означава повече шансове за забавени плащания и надеждата, че в крайна сметка ще изиграете печалбите си.


НЯМА абсолютно НИКАКВО ИЗВИНЕНИЕ казиното да не може да извърши изплащания в същия ден. Това е може би най-големият проблем в онлайн игрите.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 1 месец

Много просто, спечелих 345 с истински пари, изплатих 300 и продължих да играя, 10 минути по-късно отново спечелих голяма сума и отново изплатих 300. Не мога да знам, че ще продължа да печеля. Става въпрос и за времето без уикенд, трябва да продължи максимум 5 дни, това щеше да е днес, но нищо не се случи, така че

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, изплатих 2x 300 на 08.10, 1x беше направено за 48 часа, 1x все още не е направено днес, пише, че се обработва. Според казиното всичко е одобрено, но банката е виновна, какво мога да направя? file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте!

Вероятно го смятате за нелепо оправдание и нямам интерес да не се съглася с вас, но искам да се уверя, че казиното е заявило ясно, че вашата банка е виновна.

Честно казано, това е доста стандартно в наши дни. Поради настоящите закони и политики срещу хазарта, играчи от силно регулирани пазари като Германия, Гърция или Италия се сблъскват с проблеми, свързани с банките.

Въпреки това процесорът за плащане, използван от казиното, също може да бъде виновен. Бихте ли любезно предоставили точното обяснение, което сте получили от тях?

Може би можем да измислим нещо солидно, което да помогне.

Автоматичен превод:
1...19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини