НачалоФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 19)

 от michifran555
|
75 741 преглеждания 419 отговора |
|
1...18 19 2021
merlin04102

Не мога да се съглася с това... стига да няма нарушение на правилата и условията! В края на деня печалбите се изплащат ☝️ единственият недостатък е, че Mr.bet се опитва да продължи тегленето, докато засегнатите хора започнат да губят и да им лази по нервите. Често печалбите се губят или в най-добрия случай просто си мълчат и пишат жалба, която в един момент ще бъде разрешена (никой не знае колко време ще отнеме). Според мен тактиката на забавяне води само до едно!

Lg

Автоматичен превод:

Откъде знаеш, че 1000 поляци са били измамени от Mr.bet?

Автоматичен превод:
Dlhan
Каня ви да посетите полски уебсайтове с мнения за mrbet Там можете да намерите хиляди мнения за това как хората са били измамени от това казино
Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Dlhan
Разбира се, че няма да се съгласите, защото ви лъжат. Mr bet е измама. Никога няма да изтеглите пари. Ето как нечестното казино забогатява.
Автоматичен превод:
Каня ви да посетите полски уебсайтове с мнения за mrbet Там можете да намерите хиляди мнения за това как хората са били измамени от това казино
Автоматичен превод:

Може да се съглася с вас, ако споделите с нас доказателства за вашия опит с това казино, което между другото се опитваше да забави плащането ми и трябваше да ескалирам по няколко канала, за да получа печалбите си, беше изтощително до степен, която реших никога повече да не играете в това казино.

Бих ви поканил да споделите опита си тук с нас със снимки от взаимодействието ви с отдела за обслужване на клиенти и каква е причината да не изплатят печалбите ви. Мисля, че е много важно да прочетете условията на казиното. внимавайте никога да не използвате vpn и бъдете прозрачни като вода с тях, защото когато става въпрос да не ви плащат, те използват всичко по силите си, за да ви накарат да изиграете печалбите си и, разбира се, да не ви бъдат платени.

Въпреки това, добре дошли в клуба на хората, които няма да посетят тази компания повече.



Автоматичен превод:
merlin04102

Хаха, скъпа моя, преди да напишеш нещо тук, трябва да прочетеш няколко страници ☝️

Може би ще прочетете също, че сам подадох жалба и също получих моето теглене 🫡

Автоматичен превод:
petitgamer
Чакам проверка на акаунта от няколко дни Има информация, че е потвърден, но обслужването на клиенти казва, че е грешка. плащането остава, ще ви уведомя какво ще измисля
Автоматичен превод:

Хаха, скъпа моя, преди да напишеш нещо тук, трябва да прочетеш няколко страници ☝️

Може би ще прочетете също, че сам подадох жалба и също получих моето теглене 🫡

Автоматичен превод:

Направих, това, което пропуснах, беше и вашата жалба, която беше разрешена! Удивителни новини!

И както казах, добре дошли в клуба за сбогом mr.bet ;-p

Автоматичен превод:

Аз също съм човек, който обича да критикува. Но трябва да кажа едно нещо: залогът MR наистина изплаща. Но това, което не правят или поне никога не са правили за мен, е да верифицират акаунта ми. Опитвал съм безброй пъти, но не го правят. Лази ми по нервите да чакам, докато данните, които са получили от мен, и документите съвпадат. Но те все пак платиха. Просто винаги трябваше да чакам, за да видя дали е добре или не. Трябва ли да проверя акаунта си или не? Чакането за това отнема 24 часа.

Другият проблем и за мен най-големият проблем. Ако направите теглене - например имате 2000 евро в сметката си и искате да изтеглите 1500 евро и да продължите да играете с 500 евро, тегленето ще бъде потвърдено, но парите не са изчезнали от вашата сметка - с други думи, те не се оставя настрана. Не, 1500, които искате да изтеглите, все още са във вашата сметка и все още могат да се използват.

И смятам, че това е наглост

Автоматичен превод:

Аз също съм човек, който обича да критикува. Но трябва да кажа едно нещо: залогът MR наистина изплаща. Но това, което не правят или поне никога не са правили за мен, е да верифицират акаунта ми. Опитвал съм безброй пъти, но не го правят. Лази ми по нервите да чакам, докато данните, които са получили от мен, и документите съвпадат. Но те все пак платиха. Просто винаги трябваше да чакам, за да видя дали е добре или не. Трябва ли да проверя акаунта си или не? Чакането за това отнема 24 часа.

Другият проблем и за мен най-големият проблем. Ако направите теглене - например имате 2000 евро в сметката си и искате да изтеглите 1500 евро и да продължите да играете с 500 евро, тегленето ще бъде потвърдено, но парите не са изчезнали от вашата сметка - с други думи, те не се оставя настрана. Не, 1500, които искате да изтеглите, все още са във вашата сметка и все още могат да се използват.

И смятам, че това е наглост

Автоматичен превод:

да, и аз съм го забелязал. преди няколко години тествах едно казино, което също прави същото.

Както и да е. продължавам напред. Сега съм в спор с друго казино, което не иска да разпознае банковото ми извлечение поради презумпцията, че иска да види транзакцията, извършена до тях, и иска да види името на казиното в транзакцията (забавен факт, че рядко използвам кредитната си карта, така че винаги използвам interact и това, което показва в банковото извлечение, е „INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc")

Не искам да бъда параноичен, но това изглежда като потенциален спор.

Засега ще изчакам следващия месец, за да получа банковото извлечение, където транзакцията е направена вчера, или ще се обадя на моята банка по-късно днес, за да ги помоля да ускорят банковото извлечение с последните транзакции.


Автоматичен превод:
Не препоръчвам казиното е измама те не ми платиха сумата от 4000 PLN Проверката отнема седмици. Измислят си милиони причини, за да не платят честно спечелените пари. Докладвах въпроса на econsumer.gov. Трябва да затворим всички нечестни хора
Автоматичен превод:

Бихте ли ни казали причината, поради която не сте платили парите? Проверихте ли вече акаунта си?

Надяваме се, че можем да ви помогнем с този проблем, след като предоставите още подробности.

Би ли било възможно?

Автоматичен превод:
Romi
акаунтът е потвърден. Получих имейл за потвърждение и тази информация се появява в акаунта ми, казиното твърди, че това е неправилна информация и потвърждава акаунта за втори път Парите не са изплатени от 22 август.
Автоматичен превод:
merlin04102

Или може би трябва да направят допълнителна проверка. Може би са ви искали още документи?

Автоматичен превод:
още един ден на битка с казиното. След три дни те отхвърлиха проверката ми, защото плащането беше в ero, а не в злоти. Мога ли да помоля за помощ уважаваните модератори на казино гуру?
Автоматичен превод:
Romi

Профилът ми беше в процес на проверка от една седмица и те отхвърлиха документите ми по изобретателни причини, сега не е потвърден, защото сумата на плащането не съвпада с извлечението. Попълних акаунта си с Skrill, който поддържа конвертиране на валута. нямам сили.

Автоматичен превод:
Romi

Описах какво казаха по-долу

Автоматичен превод:

;/ file

Автоматичен превод:
merlin04102

Нашият екип за жалби със сигурност ще се опита да ви помогне и да разреши проблема възможно най-скоро.

Моля, последвайте тази връзка и изпратете жалбата си, в която опишете подробно цялата ситуация с това казино.

Уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:

Преди няколко седмици играех в Mr.bet и когато изтеглих парите, които спечелих, те блокираха сметката ми и ми казаха, че няма да ми плащат, тъй като това е втора сметка и само една е разрешена на потребител. Въпросът ми е, ако не е позволено да има повече от един акаунт на потребител, защо при създаване на нов акаунт не го блокират веднага и получават депозитите без никакви възражения. Ще бъде ли възможно да си върна парите, които спечелих? Помощ

Автоматичен превод:
Catmila

Хм, казината обикновено нямат някаква система, която да го проследява, бих казал. В повечето случаи това се установява по време на проверка и други подобни, но така или иначе не трябва да приемат депозити. Ако съзнателно сте създали втори акаунт, въпреки че сте знаели, че имате такъв, за да получите предимство, тогава това е проблем и множеството акаунти е едно от най-основните правила, които не можете да нарушавате в казино.

И така, защо създадохте друг акаунт? Въведохте ли всичките си лични данни и други неща като първия акаунт?

уведомете ме

Автоматичен превод:
1...18 19 2021
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини