ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
33021 преглеждания 281 отговора |
|
1...9 10 11...16
Добавете пост
преди 7 месеца

Добър ден, не мога да регистрирам телефонния си номер в акаунта си, изпращам съобщения до поддръжката на Telegram от 2 дни и не получавам никакъв отговор. Живея в Азербайджан, сим картата ми е azercell, но никога не получавам съобщения. Ситуацията ме притеснява, въпреки че приложението е много добро, не успях да тегля пари.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тогава ще се опитам да се свържа с поддръжката по имейл.

Въпреки че бих казал, че Telegram трябва да даде незабавен отговор, може би момчетата не работят през почивните дни. 🤷‍♀️

Успех ли да се свържем днес? Чатът изглежда работи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Колко смешно, мислех си да говоря високо за Mostbet днес на специализиран уебсайт и виждам, че се е издигнал в класацията на Guru за препоръчани казина. Това казино е добро, никога не съм имал проблеми и гарантира часове забавление в игрите му.


Когато казиното е добро го хваля!!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Telegram изобщо не ви помага, за щастие проблемът вече е решен (3 дни след вземането на парите ми) благодаря

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 7 месеца

Почти съм шокиран 🙂 Шегувам се!

Радвам се, че намерихте сайт, който ви подхожда най-добре. Някакви препоръки за нови "Mostbetters", може би?

Както и да е, успех на геймърите!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Telegram изобщо не ви помага, за щастие проблемът вече е решен (3 дни след вземането на парите ми) благодаря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нека предполагам, че каналът му е предимно за дразнене на играчи с чисто нови предложения 🙂.

Стига проблемът ви да е решен, радвам се да го чуя. 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Не, не подкрепям никоя къща за залагания, с няколко намерих решение бързо, да депозирам пари в сметката, много е лесно, да тегля, отнема твърде много време. Те биха могли да направят по-ефективна система за регистрация.

Автоматичен превод:
Nachoib05
преди 7 месеца

Страхотна обратна връзка!

Сигурен съм, че някой тук ще го оцени! 🙌

Автоматичен превод:
Публикация на Andreia2024 е изтрит от Radka
преди 6 месеца

Вчера исках да изтегля 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC вече беше там, имах 2 тегления и много депозити.

filefile

Оттеглянето беше отхвърлено няколко пъти, но не беше изпратено известие за това. Унгарското обслужване на клиенти беше много бавно и сложно, английски не ми беше позволено. Унгарското обслужване на клиенти е еквивалентно на преводача на Google или дори по-лошо... Не мисля, че беше труден въпросът защо ми отказвате плащането, отказах се след няколко часа и умът ми беше потресен. Говорих лошо, обслужването на клиенти ме постави в черния списък за това. Те също не изпратиха чатскрипт... Няма бонус в ход, играх както на настолен компютър, така и на мобилно устройство. Имах плащане, имах kyc...

Не го препоръчвам на никого.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Използвали сте всичките си турнирни завъртания.

Ако искате да играете играта за истински пари, можете да я намерите в казина с игри от Pragmatic Play .

Ето как получих $390 безплатно завъртане чрез закупуване и игра на система за теглене

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вчера исках да изтегля 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC вече беше там, имах 2 тегления и много депозити.

filefile

Оттеглянето беше отхвърлено няколко пъти, но не беше изпратено известие за това. Унгарското обслужване на клиенти беше много бавно и сложно, английски не ми беше позволено. Унгарското обслужване на клиенти е еквивалентно на преводача на Google или дори по-лошо... Не мисля, че беше труден въпросът защо ми отказвате плащането, отказах се след няколко часа и умът ми беше потресен. Говорих лошо, обслужването на клиенти ме постави в черния списък за това. Те също не изпратиха чатскрипт... Няма бонус в ход, играх както на настолен компютър, така и на мобилно устройство. Имах плащане, имах kyc...

Не го препоръчвам на никого.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че, всъщност, някой обясни ли ви каква е причината да откажете тези тегления, преди да ви блокират от чата? Чатът на живо не винаги знае причината за това и винаги е по-добре да комуникирате с поддръжката на клиенти по имейл. Те трябва да могат да отговарят на вашите въпроси, няма нужда да говорите лошо в чата на живо, според мен.

Можете ли да влезете в акаунта си засега? Моля, опитайте се да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и ако смятате, че имате нужда от помощ от наша страна, не се колебайте да ни пишете.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Използвали сте всичките си турнирни завъртания.

Ако искате да играете играта за истински пари, можете да я намерите в казина с игри от Pragmatic Play .

Ето как получих $390 безплатно завъртане чрез закупуване и игра на система за теглене

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте и благодаря за препоръката. Мога ли да попитам дали говорите с конкретен човек или просто описвате опита си в това казино? Както виждате, не разбирам напълно.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

моят mostbet id 70654919. когато спечеля голяма сума, отказвам тегленето си и искам потвърждение. Предоставих им всички необходими документи по пощата преди 5 дни, но не получих никаква поща от mostbet за завършена проверка

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

моят mostbet id 70654919. когато спечеля голяма сума, отказвам тегленето си и искам потвърждение. Предоставих им всички необходими документи по пощата преди 5 дни, но не получих никаква поща от mostbet за завършена проверка

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитахте ли да попитате казиното за това, може би? Те трябва да ви кажат какво причинява забавянето. Ако имате нужда от нашата помощ, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще разгледа вашия случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

да, имам нужда от вашата помощ

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

да имам нужда от теб спешно. сега ми искат.... Информация за произхода на средствата, които дадено лице планира да използва, за да прави залагания.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

получих писмо от днес, пощата е .......

Съгласно правилата, посочени на нашия уебсайт, службата за сигурност на Букмейкъра има право да блокира игралната сметка и ще трябва да верифицирате игралната си сметка. За проверка трябва да предоставите снимки на документи за самоличност (включително граждански паспорт), както и да отговорите на въпроси от службата за поддръжка.


Благодаря ви за разбирането!


За да ускорим проверката на първоначалните данни, трябва да ни изпратите следните документи (съгласно параграф 3.7):

1. Информация за произхода на средствата, които дадено лице планира да използва за залагане.


Цялата информация трябва да бъде предоставена в рамките на един имейл в отговор на това съобщение.



Mostbet




Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 4 месеца

какво трябва да направя сега ? Моля помогнете

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 4 месеца

Не е нищо необичайно казиното да "замразява" сметката на играч по време на процеса на верификация и добре за тях, че са ви информирали за това.

Винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното, да изпращат всички необходими документи и да се уверят, че са в правилния формат. Моля, дръжте ни в течение как протича процесът на проверка.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 4 месеца

Mostbet използва лиценз от Кюрасао. Ако имате безнадеждна ситуация, можем да ви предоставим правна помощ. можете да се свържете с мен по имейл в профила ми

Автоматичен превод:
1...9 10 11...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини