Като на уебсайта им е посочено, че не приемат събития между играчи и казиното??
Това, което изпрати на.me?
With it being stated on their website that they do not accept events between players and the casino??
That you sent to.me?
Med det står på deras hemsida att de tar inte emot händelser mellan spelare och casinot??
Som du skickade till.mej?
За съжаление, доколкото мога да преценя, освен ако новите разпоредби за хазарта не бъдат уредени в Кюрасао, шансовете дори да подадете жалба на играч до някои власти са деактивирани.
Опитваме се да наблюдаваме ситуацията постоянно, но засега изглежда, че притесненията на играчите не са основен приоритет за новата система. 🙁 Както Питър вече спомена:
" За щастие, поради промени в законодателната власт в Кюрасао в началото на следващата година, ще има нов единствен регулаторен орган, управляван от правителството на Кюрасао вместо от трети страни. Бих препоръчал да се свържете с този регулатор, след като казиното премине към този нов лиценз и се свържете с тях там. Ще затворя тази жалба още веднъж и след като новият формуляр за жалба на лиценза бъде наличен, той ще бъде отворен отново и аз ще ви помогна да се свържете с тях."
Във всеки случай "GCB" не е конкретен лицензиращ орган; това просто показва, че казиното притежава един от лицензите на Кюрасаос без подробности. Опасявам се, че днес няма много какво да се направи.
Sadly, as far as I can tell, unless the new gambling regulations are settled in Curacao, the chances of even submitting a player's complaint to some athorities are disabled.
We're trying to monitor the situation constantly, but for now it seems player concerns are not the top priority for the newly brought system. 🙁 As Peter has mentioned already:
" Fortunately, due to changes in the legislature in Curacao beginning the next year, there will be a new singular regulatory body operated by the government of Curacao instead of third parties. I would recommend contacting this regulator once the casino moves over to this new license and contact them there. I will close this complaint once again for now and once the new license's complaint form is available it will be reopened and I will assist you in contacting them."
In any case, "GCB" is not a concrete licensing authority; it just represents that the casino possesses one of the Curacaos licenses without specifics. I fear there is not much to be done for today.
Благодаря ви много за информацията. Тогава чакам да ми пратиш, ако можеш, когато отвори новото правителство.
Отворете моята кутия.
Thank you so much for the information. Then I'm waiting for you to send me if you can when the new government opens up.
Open my case.
Tack så mycket för informationen. Då väntar jag du skickar mej om du kan när nya regeringen öppnar upp.
Öppna mitt ärende.
Ще изчакаме и когато това се случи, вярвам, че Питър ще се свърже с вас.
Засега се пазете. ☘️
We'll wait and when that happens I believe Peter will get back to you.
For now, take care. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.