ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
40817 преглеждания 291 отговора |
|
1...10 11 12...15
a44334
преди 7 месеца

Моля те да представиш поне едно доказателство за думите си. Никога не съм имал работа с теб и те виждам за първи път 🤡

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 7 месеца

Здравейте господине,

Измамил си с приятелите ми, добре,

Той ми каза, че тази потребителска измама иска пари

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ти блокира приятелския ми акаунт,


Знам, че сте измама, вие също правите измама в Twitter.com

Автоматичен превод:
a44334
преди 7 месеца

Уважаема администрация. Моля, блокирайте този човек, той е неподходящ или пиян. Човека говори пълни глупости без нито едно доказателство, празни приказки. измамил братовчед на майка си...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми екип на casinoguru,


Просто предупреждавам моя приятел да не изпраща съобщения на никого, защото има много измамници,


Автоматичен превод:
a44334
преди 7 месеца

Предоставяме правна помощ с помощта на адвокати. не приемаме авансово плащане. Преценката на вашия случай от адвокат е напълно безплатна. спри да пишеш глупости и лошите си фантазии

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Млъкни измамник,


Моля, екипът на casinoguru да блокира този @Vurtnex

Той прави измама с имената на адвокати,


Моля, никой да не хваща капан в тази измама, този @Vurtnex човек е измама,


Моля, екипът на Casinoguru блокира този човек, той е измамник @ Vurtnex




Автоматичен превод:
a44334
преди 7 месеца

Повече няма да си губя времето с празните ви обиди, които не се потвърждават от нищо друго освен от думите на човек, загубил $20 и обвинява Вселената за това

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Измамното казино ме помоли да блокирам акаунта си...

Помолих измамното казино да блокира акаунта ми и да ме самоизключи завинаги и те отговориха на неуместни въпроси. Спестете време и пари и избягвайте това казино. Едно от най-лошите казина на всички времена. Без опция за ограничение на депозита, без опция за самоизключване, без връзка за потвърждение навсякъде за документи за качване на потвърждение на акаунта. I ID 63566869


И не приемат самоизключване завинаги!!!! срам и на всичко отгоре представя положителна нотка!!!!!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаема администрация. Моля, блокирайте този човек, той е неподходящ или пиян. Човека говори пълни глупости без нито едно доказателство, празни приказки. измамил братовчед на майка си...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Нямаме причина да блокираме човек, който не е нарушил правилата на този форум. Моля, не приемайте личните си проблеми тук и имайте уважение към другите потребители. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми екип на casinoguru,


Просто предупреждавам моя приятел да не изпраща съобщения на никого, защото има много измамници,


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодарим ви и се надяваме, че ще помогне и на други.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Млъкни измамник,


Моля, екипът на casinoguru да блокира този @Vurtnex

Той прави измама с имената на адвокати,


Моля, никой да не хваща капан в тази измама, този @Vurtnex човек е измама,


Моля, екипът на Casinoguru блокира този човек, той е измамник @ Vurtnex




Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, внимавайте с езика си, не бихме искали акаунтът ви да бъде затворен. Няма нужда да се обвиняват хора без никакви доказателства. Ако условията на този форум не са нарушени, няма причина да блокирате който и да е потребител.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Измамното казино ме помоли да блокирам акаунта си...

Помолих измамното казино да блокира акаунта ми и да ме самоизключи завинаги и те отговориха на неуместни въпроси. Спестете време и пари и избягвайте това казино. Едно от най-лошите казина на всички времена. Без опция за ограничение на депозита, без опция за самоизключване, без връзка за потвърждение навсякъде за документи за качване на потвърждение на акаунта. I ID 63566869


И не приемат самоизключване завинаги!!!! срам и на всичко отгоре представя положителна нотка!!!!!


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжалявам за този вид ситуация. Посочихте ли причината за искането си за самоизключване, ако мога да попитам? Винаги е важно да ги напишете, ако желаете да закриете акаунта си поради пристрастяване към хазарта и в този случай поддръжката трябва да се съобрази с вашето искане. Надявам се, че ще можете да затворите акаунта си, както желаете.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

когато отговори на въпроса ми, мамо, моля те

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Мога ли да попитам за кого е този въпрос? Опитайте следващия път да използвате бутона "отговори".😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

не успях да изтегля спечеления си фонд от 15 дни... твърде късно е за забавяне на проверката

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Виждам оплакването ви; нашият екип вече започна разследването и ще се свърже с вас възможно най-скоро. Те работят по много оплаквания и за съжаление не могат да отговорят веднага. Ето защо таймерът се настройва на всяка жалба. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и ако излезе нещо ново относно вашия проблем, не забравяйте да ни информирате.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

добре, мамо... още чакам

Автоматичен превод:
daario
преди 6 месеца

не разбрах какво съобщение казваш

Автоматичен превод:
daario
преди 6 месеца

банковото извлечение няма парола..


Автоматичен превод:
1...10 11 12...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини