НачалоФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 11)

 от surekhasuresh200
|
64 681 преглеждания 335 отговора |
|
1...10 11 12...17

Моля те да представиш поне едно доказателство за думите си. Никога не съм имал работа с теб и те виждам за първи път 🤡

Автоматичен превод:
Vurtnex

Здравейте господине,

Измамил си с приятелите ми, добре,

Той ми каза, че тази потребителска измама иска пари

Автоматичен превод:

Ти блокира приятелския ми акаунт,


Знам, че сте измама, вие също правите измама в Twitter.com

Автоматичен превод:
a44334

Уважаема администрация. Моля, блокирайте този човек, той е неподходящ или пиян. Човека говори пълни глупости без нито едно доказателство, празни приказки. измамил братовчед на майка си...

Автоматичен превод:

Уважаеми екип на casinoguru,


Просто предупреждавам моя приятел да не изпраща съобщения на никого, защото има много измамници,


Автоматичен превод:
a44334

Предоставяме правна помощ с помощта на адвокати. не приемаме авансово плащане. Преценката на вашия случай от адвокат е напълно безплатна. спри да пишеш глупости и лошите си фантазии

Автоматичен превод:

Млъкни измамник,


Моля, екипът на casinoguru да блокира този @Vurtnex

Той прави измама с имената на адвокати,


Моля, никой да не хваща капан в тази измама, този @Vurtnex човек е измама,


Моля, екипът на Casinoguru блокира този човек, той е измамник @ Vurtnex




Автоматичен превод:
a44334

Повече няма да си губя времето с празните ви обиди, които не се потвърждават от нищо друго освен от думите на човек, загубил $20 и обвинява Вселената за това

Автоматичен превод:

Измамното казино ме помоли да блокирам акаунта си...

Помолих измамното казино да блокира акаунта ми и да ме самоизключи завинаги и те отговориха на неуместни въпроси. Спестете време и пари и избягвайте това казино. Едно от най-лошите казина на всички времена. Без опция за ограничение на депозита, без опция за самоизключване, без връзка за потвърждение навсякъде за документи за качване на потвърждение на акаунта. I ID 63566869


И не приемат самоизключване завинаги!!!! срам и на всичко отгоре представя положителна нотка!!!!!


Автоматичен превод:

Уважаема администрация. Моля, блокирайте този човек, той е неподходящ или пиян. Човека говори пълни глупости без нито едно доказателство, празни приказки. измамил братовчед на майка си...

Автоматичен превод:

Здравейте. Нямаме причина да блокираме човек, който не е нарушил правилата на този форум. Моля, не приемайте личните си проблеми тук и имайте уважение към другите потребители. Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Уважаеми екип на casinoguru,


Просто предупреждавам моя приятел да не изпраща съобщения на никого, защото има много измамници,


Автоматичен превод:

Благодарим ви и се надяваме, че ще помогне и на други.

Автоматичен превод:

Млъкни измамник,


Моля, екипът на casinoguru да блокира този @Vurtnex

Той прави измама с имената на адвокати,


Моля, никой да не хваща капан в тази измама, този @Vurtnex човек е измама,


Моля, екипът на Casinoguru блокира този човек, той е измамник @ Vurtnex




Автоматичен превод:

Моля, внимавайте с езика си, не бихме искали акаунтът ви да бъде затворен. Няма нужда да се обвиняват хора без никакви доказателства. Ако условията на този форум не са нарушени, няма причина да блокирате който и да е потребител.

Автоматичен превод:

Измамното казино ме помоли да блокирам акаунта си...

Помолих измамното казино да блокира акаунта ми и да ме самоизключи завинаги и те отговориха на неуместни въпроси. Спестете време и пари и избягвайте това казино. Едно от най-лошите казина на всички времена. Без опция за ограничение на депозита, без опция за самоизключване, без връзка за потвърждение навсякъде за документи за качване на потвърждение на акаунта. I ID 63566869


И не приемат самоизключване завинаги!!!! срам и на всичко отгоре представя положителна нотка!!!!!


Автоматичен превод:

Съжалявам за този вид ситуация. Посочихте ли причината за искането си за самоизключване, ако мога да попитам? Винаги е важно да ги напишете, ако желаете да закриете акаунта си поради пристрастяване към хазарта и в този случай поддръжката трябва да се съобрази с вашето искане. Надявам се, че ще можете да затворите акаунта си, както желаете.

Автоматичен превод:

когато отговори на въпроса ми, мамо, моля те

Автоматичен превод:
mohitt0583

Мога ли да попитам за кого е този въпрос? Опитайте следващия път да използвате бутона "отговори".😉

Автоматичен превод:
Romi

не успях да изтегля спечеления си фонд от 15 дни... твърде късно е за забавяне на проверката

Автоматичен превод:
mohitt0583

Виждам оплакването ви; нашият екип вече започна разследването и ще се свърже с вас възможно най-скоро. Те работят по много оплаквания и за съжаление не могат да отговорят веднага. Ето защо таймерът се настройва на всяка жалба. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и ако излезе нещо ново относно вашия проблем, не забравяйте да ни информирате.

Автоматичен превод:
Romi

добре, мамо... още чакам

Автоматичен превод:

не разбрах какво съобщение казваш

Автоматичен превод:

банковото извлечение няма парола..


Автоматичен превод:
1...10 11 12...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини