преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MostBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
позволете ми да ви задам няколко въпроса относно вашия проблем, моля:
Вашият акаунт напълно ли е потвърден?
В какъв статус е тегленето ви в момента? Кога подадохте заявката за теглене?
Теглили ли сте успешно преди? Ако е така, използвахте ли същата опция за плащане?
Имате ли връзка с казиното, моля? Какво е обяснението на казиното?
Моля, предоставете повече подробности, ако е възможно.
Hello,
allow me to ask you a few questions regarding your issue, please:
Has your account been fully verified?
In what status your withdrawal currently is? When did you submit the withdrawal request?
Have you successfully withdrawn before? If so, did you use the same payment option?
Are you in contact with the casino, please? What is the casino's explanation?
Kindly provide more details if possible.
Добре, благодаря за информацията. Колко време чакахте последното теглене? Кога подадохте заявката?
Alright, thanks for the info. How long time have you been waiting for the last withdrawal? When did you submit the request?
Здравейте, искам да си закрия акаунта в mostbet и възможно ли е изобщо, искат да им снимам документите, затова искам да попитам безопасно ли е и мога ли да го направя
Hello, I would like to cancel my account with mostbet and is it even possible, they want me to take pictures of their documents, so I want to ask if it is safe and if I can do it
Dobrý den chtěl bych u mostbetu zrušit účet a je to vůbec možné chtějí po mě abych jim vyfotit doklady tak se chci zeptat jestli je to bezpečné a jestli to mohu provést
Добър ден,
Мога ли да знам по каква причина искате да закриете акаунта? За ваше разбиране, отговорните казина проверяват самоличността на играч, който затваря акаунт поради проблем с играта, така че ако такъв играч отвори отново акаунта, той може да бъде идентифициран сигурно и да бъде предотвратен от игра.
Между другото, това е обичайна процедура за проверка на играч, който иска изплащане.
Good day,
May I know for what reason you want to close the account? For your understanding, responsible casinos verify the identity of a player who closes an account due to a gaming problem so that if such a player re-opens the account, they can be securely identified and prevented from playing.
By the way, this is a common procedure for verifying a player requesting a payout.
Dobrý den,
mohu vědět z jakého důvodu chcete ten účet uzavřít? Aby jste rozuměl, zodpovědná kasína si ověřují totožnost hráče, který zavírá účet kvůli problému s hraním proto, aby pokud takový hráč znovuzaloží účet, mohl být bezpečně identifikován a nebylo mu umožněno hrát.
Toto je mimochodem běžný postup při ověření hráče, který požádá o vyplacení výhry.
Поддръжката на клиентите на Mostbet е безполезна не се свързвайте с тях, когато вашият депозит не се появи, те няма да помогнат boooo на mostbet. направих депозит n все още не е дошъл изминаха 17 дни
Mostbet coustomer support is useless don't contact them when ur deposit haven't show up they will not help boooo to mostbet.i made a deposit n still it haven't come its been 17days
Здравейте, току-що преместих публикацията ви тук в общата дискусия на казино Mostbet. В този случай опитайте да се свържете с вашия доставчик на плащания, който сте използвали за депозит. Може би те внасят повече разяснения. По какъв начин се свързахте с казиното? Не е добре, ако казиното игнорира вашите запитвания. Получихте ли някакъв отговор от тях в началото?
Hello, I just moved your post here to Mostbet Casino general discussion. In this case try to contact your payment provider which you used for a deposit. Maybe they bring more clarification. Via which way did you contact the casino please? It is not good if casino ignores your queries. Have you received any answer from them at the beginning?
Поддръжката на клиентите на Mostbet е безполезна не се свързвайте с тях, когато вашият депозит не се появи, те няма да помогнат boooo на mostbet. направих депозит n все още не е дошъл изминаха 17 дни
Mostbet coustomer support is useless don't contact them when ur deposit haven't show up they will not help boooo to mostbet.i made a deposit n still it haven't come its been 17days
Виждам, че вече говорим за два депозита, по вашата жалба. Можете ли да отговорите на Petronela относно вашето участие в банката, моля?
Можете да го направите тук .
Добра идея е да включите вашата банка.
I can see that we are talking about two deposits now, based on your complaint. Can you reply to Petronela regarding your bank involvement, please?
You can do so here.
It's a good idea to get your bank involved.
Здравейте.
Как успявате да заложите бонуса си? Играл съм с истински пари, но процентът на залога винаги е 0. Не мога да играя и с бонус.
Hello.
How do you guys manage to wager your bonus? I've been playing real money but the wager % it's always at 0. Can't also play with bonus.
Е, звучи доста странно, предполагам, че за да дадете правилен отговор, трябва да попитате чат оператора.
Ако играете с бонус, ще се притеснявам дали играете само разрешени игри, но без никакъв бонус, бих попитал казиното.
Може би сте открили грешка, само операторът може да каже със сигурност. 🤔
Well, sounds quite weird, I guess that in order to provide a proper answer, you should ask the chat operator.
If you were playing with a bonus, I would be concerned whether you're playing only allowed games, but without any bonus, well I'd ask the casino.
Maybe you found a bug, only the operator can tell fo sure. 🤔
Ха-ха, вашият сайт е напълно безполезен, тъй като въпреки толкова много оплаквания за Mostbet, вие все още му давате много добра репутация.
И така, „много добра репутация" се отнася до репутацията на Mostbet за измама или плащане на клиенти, които печелят залози и са поискали теглене, но никога не са го получили?
За да дадете такава безсмислена оценка, трябва да сте Casino Guru или Casino Joker?
Consumercomplaints и Trustpilot са пълни с оплаквания от mostbet, така че какво проучване направихте от ваша страна?
Ще се отпиша от вашия бюлетин, тъй като сте загрижени само за партньорските си комисионни от казината и за нищо друго, тъй като въпреки толкова много оплаквания, вие все още давате грешна оценка на Mostbet, че има много добра репутация.
Кой ви преглежда?
Ha ha, your site is totally useless, as, despite so many complaints about Mostbet, you are still giving it a very good reputation.
So, the "very good reputation" refers to Mostbet's reputation for cheating or paying customers who won bets and requested a withdrawal but never got it?
To give such a nonsense rating, you must be Casino Guru or Casino Joker?
Consumercomplaints and Trustpilot are full of complaints of mostbet so what research did you do from your side?
I am going to unsubscribe from your newsletter as you are only concerned about your affiliate commissions from the casinos and nothing else, as, despite so many complaints, you are still giving the wrong rating to Mostbet of having a Very good reputation.
Who reviews you?
Здравейте,
подавали ли сте оплаквания за някое казино тук на вашия сайт? Не, следователно смятам, че трябва да изразите лошите си чувства с такава обща критика, вместо да се фокусирате върху възможно решение или допълнително обяснение.
Мога ли да знам какво се е случило? Какво се обърка?
Ако наистина се интересувате да научите повече за рейтинга на Mostbet, вижте раздела, наречен „ обяснение на репутацията ", това е обяснението:
Бъдете сигурни, че всяка неразрешена жалба е наградена с черни точки - всички жалби са безплатни за разглеждане.:
https://casino.guru/complaints/
Ако решите да обясните историята си с казиното, ние сме тук. Ако имате нужда от безплатна помощ, изпратете своята жалба. Ако не се интересувате от нищо от споменатото, вашето решение.
И така, позволете ми същия въпрос - кой преглежда вас и вашата преценка?
Hello,
have you submitted any complaints about any casino here on your site? No, hence I feel you need to express your bad feelings with such a general criticism, rather than focus on a possible solution or further explanation.
May I know what happened? What went wrong?
If you are truly interested to know more about the Mostbet rating, check out the tab called "reputation explained" this is the explanation:
Be assured that every unresolved complaint was awarded by black points - all complaints are free to browse.:
https://casino.guru/complaints/
If you decide to explain your history with the casino, we are here. If you need free help, submit your own complaint. If you are not interested in anything mentioned, well your decision.
So, allow me the same question - who reviews you and your judgment?
Не депозирайте пари в тази къща!!!! Те са крадци!!! Представиха ми само два метода за теглене (снимка) и нямам нито един от тях, винаги всичко беше по банков път. Казаха, че можете да теглите само с VISA и Mastercard. И аз нямам нито едно от тях, те ме накараха да изгубя надежда и търпение и парите си, защото знаех, че никога повече няма да ги видя. Както можете да видите на снимката, наличните пари са само в горните две опции. Или VISA ИЛИ MASTERCARD!!!
НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!!!!!!!
Do not deposit money in this house!!!! They are thieves!!! I was only presented with two withdrawal methods (photo) and I don't have any of them, everything was always by bank transfer. They said you could only withdraw with VISA and Mastercard. And I don't have any of them, they made me lose hope and patience and my money because I knew I would never see it again. As you can see in the photo, the money available is only in the top two options. Or VISA OR MASTERCARD!!!
DON'T PLAY HERE!!!!!!!
Não depositem dinheiro nesta casa!!!! Eles são ladrões!!! Só me apresentaram dois métodos de levantamento (foto) e eu nao tenho nenhum deles, sempre foi tudo por transferência bancária. Disseram que só podia levantar com VISA e mastercard. E eu nao tenho nenhum deles, fizeram me perder a esperança e paciência e o meu dinheiro pois sabia que nunca mais o ia ver. Como podem ver na foto o dinheiro disponível só está na duas opções de cima. Ou VISA OU MASTERCARD!!!
NAO JOGUEM AQUI !!!!!!!
Ако харесвате парите си, не играйте в тази къща. Те са измамници и пълни със стратегии за избягване на набирането на пари!!! Те ви тласкат до границата на търпение при тегления и в чата.. Моля, НЕ ИГРАЙТЕ В ТАЗИ КЪЩА!!!!!!!!!!!
If you like your money, don't play at this house. They are scammers and full of strategies to avoid raising money!!! They push you to the limit of patience in withdrawals and in chat.. Please DO NOT PLAY IN THIS HOUSE!!!!!!!!!!!
Se gostam do vosso dinheiro nao joguem nesta casa. Eles são burlões e cheios de estratégias para não se conseguir levantar dinheiro!!! Eles levam vocês ao limite da paciência nos levantamentos e no chat.. Por favor NÃO JOGUEM NESTA CASA!!!!!!!!!!
Не депозирайте пари в тази къща!!!! Те са крадци!!! Представиха ми само два метода за теглене (снимка) и нямам нито един от тях, винаги всичко беше по банков път. Казаха, че можете да теглите само с VISA и Mastercard. И аз нямам нито едно от тях, те ме накараха да изгубя надежда и търпение и парите си, защото знаех, че никога повече няма да ги видя. Както можете да видите на снимката, наличните пари са само в горните две опции. Или VISA ИЛИ MASTERCARD!!!
НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!!!!!!!
Do not deposit money in this house!!!! They are thieves!!! I was only presented with two withdrawal methods (photo) and I don't have any of them, everything was always by bank transfer. They said you could only withdraw with VISA and Mastercard. And I don't have any of them, they made me lose hope and patience and my money because I knew I would never see it again. As you can see in the photo, the money available is only in the top two options. Or VISA OR MASTERCARD!!!
DON'T PLAY HERE!!!!!!!
Não depositem dinheiro nesta casa!!!! Eles são ladrões!!! Só me apresentaram dois métodos de levantamento (foto) e eu nao tenho nenhum deles, sempre foi tudo por transferência bancária. Disseram que só podia levantar com VISA e mastercard. E eu nao tenho nenhum deles, fizeram me perder a esperança e paciência e o meu dinheiro pois sabia que nunca mais o ia ver. Como podem ver na foto o dinheiro disponível só está na duas opções de cima. Ou VISA OU MASTERCARD!!!
NAO JOGUEM AQUI !!!!!!!
Здравейте, опитахте ли да попитате казиното дали е възможно да използвате някакъв друг метод или дали имат някакъв съвет или алтернатива за вас да изтеглите парите си? Как депозирахте парите?
Не смятам, че е необходимо веднага да лепим етикета на казиното като крадци, но бих препоръчал да се опитате да разрешите този проблем разумно и със хладна глава. Ако реагирате по подобен начин, вероятно няма да стигнете далеч, въпреки че разбирам, че това не е приятна ситуация.
Както и да е, ако нищо не се промени и казиното не ви помогне, по всякакъв начин ни актуализирайте, за да можем да се опитаме да помогнем. Засега се опитайте да запазите спокойствие и хладнокръвие.
Hi, have you tried asking the casino if it is possible to use some other method, or if they have any advice or an alternative for you to withdraw your money? How did you deposit the money ?
I don't think it is necessary to immediately label the casino as thieves, but I would recommend trying to solve this problem sensibly and with a cool head. If you react similarly, you probably won't get far, although I understand that it's not a pleasant situation.
Anyway, If nothing changes and the casino doesn't help you, by all means update us so we can try to help. For now, try to remain calm and cool.
Има няколко банкови опции (3) за депозиране от Португалия, предполагам, че е използвал една от тях и за всичките 3 опции обикновено методът за теглене е банков превод. И мога да потвърдя, че казиното не предлага тази опция!
There is some Bank options (3) to deposit from Portugal, I assume he did use one of them and for all of the 3 options, usually the withdraw method is bank transfer. And I can confirm, the casino does not offer that option!
Няма начин да останем спокойни, когато ни дават 30 метода за депозит и 2 метода за теглене! Само Visa или Mastercard!! Това очевидно е стратегия за задържане на парите на клиентите, докато не ги похарчат, какъвто беше моят случай! Мисля, че наистина са измамници, не вярвам на това казино. Говорих няколко пъти в чата и ми казаха, че мога да тегля само с Visa. Дори не знам как се прави това!! Стойте далеч приятели
There is no way to remain calm when we are given 30 deposit methods and 2 withdrawal methods! Visa or Mastercard only!! It's clearly a strategy to retain customers' money until they spend it, which was my case! I think they are really scammers, I don't trust this casino. I spoke several times on chat and they told me that I could only withdraw with Visa. I don't even know how that's done!! Stay away friends
Não há como manter a calma quando nos dão 30 métodos de depósito e 2 métodos para levantar! Visa ou Mastercard apenas!! É claramente uma estratégia para reter o dinheiro dos clientes ate eles o gastarem que foi o meu caso! Acho que são burlões mesmo, nao confio neste casino. Falei varias vezes no chat e disseram me que so podia levantar com Visa. Nem sei como isso se faz sequer!! Fiquem longe amigos
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.