ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от surekhasuresh200
|
14852 преглеждания 193 отговора ||
1 2...10
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MostBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Имам проблем с тегленето... Изтеглих сумата от 10 000 рупии, но сумата не се кредитира, докато не знам


Автоматичен превод:
surekhasuresh200
преди 1 година

Здравейте,

позволете ми да ви задам няколко въпроса относно вашия проблем, моля:

Вашият акаунт напълно ли е потвърден?

В какъв статус е тегленето ви в момента? Кога подадохте заявката за теглене?

Теглили ли сте успешно преди? Ако е така, използвахте ли същата опция за плащане?

Имате ли връзка с казиното, моля? Какво е обяснението на казиното?

Моля, предоставете повече подробности, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, изтеглих сумата преди да, акаунтът ми е напълно потвърден, знам, че сумата е кредитирана в акаунта

Автоматичен превод:
surekhasuresh200
преди 1 година

Добре, благодаря за информацията. Колко време чакахте последното теглене? Кога подадохте заявката?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, искам да си закрия акаунта в mostbet и възможно ли е изобщо, искат да им снимам документите, затова искам да попитам безопасно ли е и мога ли да го направя

Автоматичен превод:
janusmichal68
преди 1 година

Добър ден,

Мога ли да знам по каква причина искате да закриете акаунта? За ваше разбиране, отговорните казина проверяват самоличността на играч, който затваря акаунт поради проблем с играта, така че ако такъв играч отвори отново акаунта, той може да бъде идентифициран сигурно и да бъде предотвратен от игра.

Между другото, това е обичайна процедура за проверка на играч, който иска изплащане.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката на клиентите на Mostbet е безполезна не се свързвайте с тях, когато вашият депозит не се появи, те няма да помогнат boooo на mostbet. направих депозит n все още не е дошъл изминаха 17 дни

Автоматичен превод:
tsangpo9328
преди 1 година

Здравейте, току-що преместих публикацията ви тук в общата дискусия на казино Mostbet. В този случай опитайте да се свържете с вашия доставчик на плащания, който сте използвали за депозит. Може би те внасят повече разяснения. По какъв начин се свързахте с казиното? Не е добре, ако казиното игнорира вашите запитвания. Получихте ли някакъв отговор от тях в началото?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката на клиентите на Mostbet е безполезна не се свързвайте с тях, когато вашият депозит не се появи, те няма да помогнат boooo на mostbet. направих депозит n все още не е дошъл изминаха 17 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че вече говорим за два депозита, по вашата жалба. Можете ли да отговорите на Petronela относно вашето участие в банката, моля?

Можете да го направите тук .

Добра идея е да включите вашата банка.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Как успявате да заложите бонуса си? Играл съм с истински пари, но процентът на залога винаги е 0. Не мога да играя и с бонус.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Е, звучи доста странно, предполагам, че за да дадете правилен отговор, трябва да попитате чат оператора.

Ако играете с бонус, ще се притеснявам дали играете само разрешени игри, но без никакъв бонус, бих попитал казиното.

Може би сте открили грешка, само операторът може да каже със сигурност. 🤔


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Ха-ха, вашият сайт е напълно безполезен, тъй като въпреки толкова много оплаквания за Mostbet, вие все още му давате много добра репутация.

И така, „много добра репутация" се отнася до репутацията на Mostbet за измама или плащане на клиенти, които печелят залози и са поискали теглене, но никога не са го получили?

За да дадете такава безсмислена оценка, трябва да сте Casino Guru или Casino Joker?

Consumercomplaints и Trustpilot са пълни с оплаквания от mostbet, така че какво проучване направихте от ваша страна?

Ще се отпиша от вашия бюлетин, тъй като сте загрижени само за партньорските си комисионни от казината и за нищо друго, тъй като въпреки толкова много оплаквания, вие все още давате грешна оценка на Mostbet, че има много добра репутация.

Кой ви преглежда?

Автоматичен превод:
rajeshmago
преди 1 година

Здравейте,

подавали ли сте оплаквания за някое казино тук на вашия сайт? Не, следователно смятам, че трябва да изразите лошите си чувства с такава обща критика, вместо да се фокусирате върху възможно решение или допълнително обяснение.

Мога ли да знам какво се е случило? Какво се обърка?

Ако наистина се интересувате да научите повече за рейтинга на Mostbet, вижте раздела, наречен „ обяснение на репутацията ", това е обяснението:

file

Бъдете сигурни, че всяка неразрешена жалба е наградена с черни точки - всички жалби са безплатни за разглеждане.:

file

https://casino.guru/complaints/

Ако решите да обясните историята си с казиното, ние сме тук. Ако имате нужда от безплатна помощ, изпратете своята жалба. Ако не се интересувате от нищо от споменатото, вашето решение.

И така, позволете ми същия въпрос - кой преглежда вас и вашата преценка?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не депозирайте пари в тази къща!!!! Те са крадци!!! Представиха ми само два метода за теглене (снимка) и нямам нито един от тях, винаги всичко беше по банков път. Казаха, че можете да теглите само с VISA и Mastercard. И аз нямам нито едно от тях, те ме накараха да изгубя надежда и търпение и парите си, защото знаех, че никога повече няма да ги видя. Както можете да видите на снимката, наличните пари са само в горните две опции. Или VISA ИЛИ MASTERCARD!!!

НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!!!!!!! file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ок супер много се радвам

преди 7 месеца

Ако харесвате парите си, не играйте в тази къща. Те са измамници и пълни със стратегии за избягване на набирането на пари!!! Те ви тласкат до границата на търпение при тегления и в чата.. Моля, НЕ ИГРАЙТЕ В ТАЗИ КЪЩА!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не депозирайте пари в тази къща!!!! Те са крадци!!! Представиха ми само два метода за теглене (снимка) и нямам нито един от тях, винаги всичко беше по банков път. Казаха, че можете да теглите само с VISA и Mastercard. И аз нямам нито едно от тях, те ме накараха да изгубя надежда и търпение и парите си, защото знаех, че никога повече няма да ги видя. Както можете да видите на снимката, наличните пари са само в горните две опции. Или VISA ИЛИ MASTERCARD!!!

НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!!!!!!! file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, опитахте ли да попитате казиното дали е възможно да използвате някакъв друг метод или дали имат някакъв съвет или алтернатива за вас да изтеглите парите си? Как депозирахте парите?

Не смятам, че е необходимо веднага да лепим етикета на казиното като крадци, но бих препоръчал да се опитате да разрешите този проблем разумно и със хладна глава. Ако реагирате по подобен начин, вероятно няма да стигнете далеч, въпреки че разбирам, че това не е приятна ситуация.

Както и да е, ако нищо не се промени и казиното не ви помогне, по всякакъв начин ни актуализирайте, за да можем да се опитаме да помогнем. Засега се опитайте да запазите спокойствие и хладнокръвие.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Има няколко банкови опции (3) за депозиране от Португалия, предполагам, че е използвал една от тях и за всичките 3 опции обикновено методът за теглене е банков превод. И мога да потвърдя, че казиното не предлага тази опция!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Няма начин да останем спокойни, когато ни дават 30 метода за депозит и 2 метода за теглене! Само Visa или Mastercard!! Това очевидно е стратегия за задържане на парите на клиентите, докато не ги похарчат, какъвто беше моят случай! Мисля, че наистина са измамници, не вярвам на това казино. Говорих няколко пъти в чата и ми казаха, че мога да тегля само с Visa. Дори не знам как се прави това!! Стойте далеч приятели

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини