Telegram изобщо не ви помага, за щастие проблемът вече е решен (3 дни след вземането на парите ми) благодаря
Telegram doesn't help you at all, luckily the issue is already solved (3 days after claiming my money) thank you
telegram no te ayuda en nada, ya esta solucionado el tema por suerte (3 dias despues de reclamar mi dinero) gracias
Нека предполагам, че каналът му е предимно за дразнене на играчи с чисто нови предложения 🙂.
Стига проблемът ви да е решен, радвам се да го чуя. 🙌
Let me guess its channel is mostly for teasing players with brand new offers 🙂.
As long as your problem was settled, I'm happy to hear that. 🙌
Не, не подкрепям никоя къща за залагания, с няколко намерих решение бързо, да депозирам пари в сметката, много е лесно, да тегля, отнема твърде много време. Те биха могли да направят по-ефективна система за регистрация.
No, I am not in favor of any betting house, with few I found a solution quickly, to deposit money into the account, it is very easy, to withdraw, it takes too long. They could make a more efficient registration system.
No, no estoy a favor de ninguna casa de apuestas, con pocas encontré solucion rapidamente, para ingresar dinero a la cuenta, es muy fácil, para retirar, demoran demasiado. Podrían hacer un sistema de registro más eficaz.
Страхотна обратна връзка!
Сигурен съм, че някой тук ще го оцени! 🙌
Great feedback!
I'm sure someone here will appreciate that! 🙌
Вчера исках да изтегля 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC вече беше там, имах 2 тегления и много депозити.
Оттеглянето беше отхвърлено няколко пъти, но не беше изпратено известие за това. Унгарското обслужване на клиенти беше много бавно и сложно, английски не ми беше позволено. Унгарското обслужване на клиенти е еквивалентно на преводача на Google или дори по-лошо... Не мисля, че беше труден въпросът защо ми отказвате плащането, отказах се след няколко часа и умът ми беше потресен. Говорих лошо, обслужването на клиенти ме постави в черния списък за това. Те също не изпратиха чатскрипт... Няма бонус в ход, играх както на настолен компютър, така и на мобилно устройство. Имах плащане, имах kyc...
Не го препоръчвам на никого.
Yesterday, i wanted to withdraw 40,000 HUF ( ~ 100 EUR ). The KYC was already there, I have had 2 withdraw and a lot of deposits.
The withdraw was rejected several times, but no notification was sent about it. The Hungarian customer service was very slow and convoluted, english was not allowed me. Hungarian customer service is equivalent to google translator or even worse...I don't think it was a hard question why you are refusing my payment, I gave up after several hours and my mind was blown. I spoke badly, the customer service blacklisted me for that. They didn't send a chatscript either...No bonus in progress, I played both on desktop and mobile. I had payment, I had kyc...
I do not recommend it to anyone.
Използвали сте всичките си турнирни завъртания.
Ако искате да играете играта за истински пари, можете да я намерите в казина с игри от Pragmatic Play .
Ето как получих $390 безплатно завъртане чрез закупуване и игра на система за теглене
You have used all your tournament spins.
If you wish to play the game for real money, you can find it at casinos with games from Pragmatic Play.
Here's how I got $390 free spin by buying and playing withdraw system
Вчера исках да изтегля 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC вече беше там, имах 2 тегления и много депозити.
Оттеглянето беше отхвърлено няколко пъти, но не беше изпратено известие за това. Унгарското обслужване на клиенти беше много бавно и сложно, английски не ми беше позволено. Унгарското обслужване на клиенти е еквивалентно на преводача на Google или дори по-лошо... Не мисля, че беше труден въпросът защо ми отказвате плащането, отказах се след няколко часа и умът ми беше потресен. Говорих лошо, обслужването на клиенти ме постави в черния списък за това. Те също не изпратиха чатскрипт... Няма бонус в ход, играх както на настолен компютър, така и на мобилно устройство. Имах плащане, имах kyc...
Не го препоръчвам на никого.
Yesterday, i wanted to withdraw 40,000 HUF ( ~ 100 EUR ). The KYC was already there, I have had 2 withdraw and a lot of deposits.
The withdraw was rejected several times, but no notification was sent about it. The Hungarian customer service was very slow and convoluted, english was not allowed me. Hungarian customer service is equivalent to google translator or even worse...I don't think it was a hard question why you are refusing my payment, I gave up after several hours and my mind was blown. I spoke badly, the customer service blacklisted me for that. They didn't send a chatscript either...No bonus in progress, I played both on desktop and mobile. I had payment, I had kyc...
I do not recommend it to anyone.
Така че, всъщност, някой обясни ли ви каква е причината да откажете тези тегления, преди да ви блокират от чата? Чатът на живо не винаги знае причината за това и винаги е по-добре да комуникирате с поддръжката на клиенти по имейл. Те трябва да могат да отговарят на вашите въпроси, няма нужда да говорите лошо в чата на живо, според мен.
Можете ли да влезете в акаунта си засега? Моля, опитайте се да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и ако смятате, че имате нужда от помощ от наша страна, не се колебайте да ни пишете.
So have, actually, anyone explained to you what was the reason for declining those withdrawals before they blocked you from the chat? The live chat does not always know the reason for that, and it is always better to communicate with the customer support by email. They should be able to answer your questions, there is no need to talk badly to the live chat, in my opinion.
Are you able to log into your account as for now? Please try to get in contact with the customer support, and if you feel you need any help from our side, do not hesitate to write to us.
Използвали сте всичките си турнирни завъртания.
Ако искате да играете играта за истински пари, можете да я намерите в казина с игри от Pragmatic Play .
Ето как получих $390 безплатно завъртане чрез закупуване и игра на система за теглене
You have used all your tournament spins.
If you wish to play the game for real money, you can find it at casinos with games from Pragmatic Play.
Here's how I got $390 free spin by buying and playing withdraw system
Здравейте и благодаря за препоръката. Мога ли да попитам дали говорите с конкретен човек или просто описвате опита си в това казино? Както виждате, не разбирам напълно.🤷♀️
Hello and thank you for your recommendation. May I ask, if you are talking to someone specific, or just describing your experience in tis casino? As you can see, I do not fully understand.🤷♀️
моят mostbet id 70654919. когато спечеля голяма сума, отказвам тегленето си и искам потвърждение. Предоставих им всички необходими документи по пощата преди 5 дни, но не получих никаква поща от mostbet за завършена проверка
my mostbet id 70654919 . when i won a big amount the decline my withdrawal and ask for verification. i provided all the required documents to them by mail 5 days ago but i didn’t getting any mail from mostbet about verification is completed
моят mostbet id 70654919. когато спечеля голяма сума, отказвам тегленето си и искам потвърждение. Предоставих им всички необходими документи по пощата преди 5 дни, но не получих никаква поща от mostbet за завършена проверка
my mostbet id 70654919 . when i won a big amount the decline my withdrawal and ask for verification. i provided all the required documents to them by mail 5 days ago but i didn’t getting any mail from mostbet about verification is completed
Опитахте ли да попитате казиното за това, може би? Те трябва да ви кажат какво причинява забавянето. Ако имате нужда от нашата помощ, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще разгледа вашия случай.
Have you tried to ask the casino about that, perhaps? They should tell you what is causing the delay. If you need our help, please let us know, and our complaint team will have a look at your case.
да имам нужда от теб спешно. сега ми искат.... Информация за произхода на средствата, които дадено лице планира да използва, за да прави залагания.
yes i need your urgently. now they ask me for.... Information about the origin of funds that an individual plans to use to place bets.
получих писмо от днес, пощата е .......
Съгласно правилата, посочени на нашия уебсайт, службата за сигурност на Букмейкъра има право да блокира игралната сметка и ще трябва да верифицирате игралната си сметка. За проверка трябва да предоставите снимки на документи за самоличност (включително граждански паспорт), както и да отговорите на въпроси от службата за поддръжка.
Благодаря ви за разбирането!
За да ускорим проверката на първоначалните данни, трябва да ни изпратите следните документи (съгласно параграф 3.7):
1. Информация за произхода на средствата, които дадено лице планира да използва за залагане.
Цялата информация трябва да бъде предоставена в рамките на един имейл в отговор на това съобщение.
Mostbet
i received a mail from today, the mail is .......
According to the rules specified on our website, the security service of the Bookmaker has the right to freeze the gaming account and you will need to verify your gaming account. For verification, you need to provide photographs of identification documents (including a civil passport), as well as answer questions from the support service.
Thank you for understanding!
In order to accelerate the verification of the initial details, you must send us the following documents (according to Paragraph 3.7):
1. Information about the origin of funds that an individual plans to use to place bets.
All information must be provided within a single email in response to this message.
Mostbet
Не е нищо необичайно казиното да "замразява" сметката на играч по време на процеса на верификация и добре за тях, че са ви информирали за това.
Винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното, да изпращат всички необходими документи и да се уверят, че са в правилния формат. Моля, дръжте ни в течение как протича процесът на проверка.
It is nothing unusual that a casino "freezes" a player's account during the verification process, and good on them that they have informed you about it.
We always recommend that players fully cooperate with the casino, send all the documents needed, and make sure they are in the right format. Please keep us informed on how the verification process is going.
Mostbet използва лиценз от Кюрасао. Ако имате безнадеждна ситуация, можем да ви предоставим правна помощ. можете да се свържете с мен по имейл в профила ми
Mostbet uses a Curacao license. If you have a hopeless situation, we can provide you with legal assistance. you can contact me by email in my profile
Изпращам всички документи, които изискват, но досега не съм получил обаждане за проверка в скайп.
i send all the documents they required but till now I did not receive any verification call in skype.
Просто се опитайте да бъдете малко търпеливи, моля, и се надяваме, че акаунтът ви ще бъде потвърден скоро.
Just try to be a bit patient, please, and hopefully your account will be verified soon.
Братко, сметката ми също беше замразена в Mostbet, когато спечелих 10 лакх рупии,
Mostbet е доверен, отнема известно време за проверка,
bhai вашият акаунт ще бъде коригиран,
Доверете се на екипа на Mostbet или casinoguru, проблемът ви ще бъде решен,
Братко, трябва да вярваш само на CasinoGuru и Mostbet,
Отнема време, за да се случи проверката.
Mostbet е надеждно приложение, бъдете търпеливи, изпратете документите, за да коригирате акаунта си, или ще има обаждане по Skype и проверката ще приключи.
Brother, my account was also frozen in Mostbet when I had won 10 lakh rupees,
Mostbet is trusted, it takes some time for verification,
bhai your account will be corrected,
Trust the Mostbet or casinoguru team, your problem will be solved,
Brother, you should only trust CasinoGuru and Mostbet,
It takes time for verification to happen.
Mostbet is a trusted app, be patient, send the documents to correct your account, or there will be a Skype call and the verification will be completed.
Bhai Mera bhi freeze account kar diya tha mostbet jab mene 10 lakh rupees win kar liya tha ,
Mostbet trusted he thoda time lagta he verification hone me ,
bhai apka account sahi ho jayega,
Mostbet or casinoguru team pe trust Karo , aapka problem solve hogi ,
Bhai tum sirf CasinoGuru and mostbet pe trust Karo ,
Verification hone me time lagta he .
Mostbet trusted app he patience rakho , apna account sahi ke liye documents send kar dena, or Skype call hogi to verification pura ho jayega.
Братко, бързо изтрий имейла,
Вашият акаунт ще бъде блокиран, тук има много измамници, отбелязах, трябва бързо да изтриете имейла, да изтриете цялото имейл съобщение,
Вашият акаунт ще бъде блокиран и няма да получите дори една рупия завинаги
Brother, delete the email quickly,
Your account will be blocked, there are many scammers here, I noted, you should delete the email quickly, delete the complete email message,
Your account will be blocked and you will not get even a single rupee forever
Bhai Email delete kar jldi ,
Account blocked ho jayega tumara , yhaa bahut scammer he mene note krli email tum jldi delete Karo complete email wala message delete Karo ,
Account blocked ho jayega hmesha ke liye ek rupees bhi nhi milega
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.