ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от surekhasuresh200
|
17207 преглеждания 228 отговора ||
1...9 10 1112
Добавете пост
преди 3 месеца

Telegram изобщо не ви помага, за щастие проблемът вече е решен (3 дни след вземането на парите ми) благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Нека предполагам, че каналът му е предимно за дразнене на играчи с чисто нови предложения 🙂.

Стига проблемът ви да е решен, радвам се да го чуя. 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Не, не подкрепям никоя къща за залагания, с няколко намерих решение бързо, да депозирам пари в сметката, много е лесно, да тегля, отнема твърде много време. Те биха могли да направят по-ефективна система за регистрация.

Автоматичен превод:
Nachoib05
преди 3 месеца

Страхотна обратна връзка!

Сигурен съм, че някой тук ще го оцени! 🙌

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вчера исках да изтегля 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC вече беше там, имах 2 тегления и много депозити.

filefile

Оттеглянето беше отхвърлено няколко пъти, но не беше изпратено известие за това. Унгарското обслужване на клиенти беше много бавно и сложно, английски не ми беше позволено. Унгарското обслужване на клиенти е еквивалентно на преводача на Google или дори по-лошо... Не мисля, че беше труден въпросът защо ми отказвате плащането, отказах се след няколко часа и умът ми беше потресен. Говорих лошо, обслужването на клиенти ме постави в черния списък за това. Те също не изпратиха чатскрипт... Няма бонус в ход, играх както на настолен компютър, така и на мобилно устройство. Имах плащане, имах kyc...

Не го препоръчвам на никого.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Използвали сте всичките си турнирни завъртания.

Ако искате да играете играта за истински пари, можете да я намерите в казина с игри от Pragmatic Play .

Ето как получих $390 безплатно завъртане чрез закупуване и игра на система за теглене

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вчера исках да изтегля 40 000 HUF (~ 100 EUR). KYC вече беше там, имах 2 тегления и много депозити.

filefile

Оттеглянето беше отхвърлено няколко пъти, но не беше изпратено известие за това. Унгарското обслужване на клиенти беше много бавно и сложно, английски не ми беше позволено. Унгарското обслужване на клиенти е еквивалентно на преводача на Google или дори по-лошо... Не мисля, че беше труден въпросът защо ми отказвате плащането, отказах се след няколко часа и умът ми беше потресен. Говорих лошо, обслужването на клиенти ме постави в черния списък за това. Те също не изпратиха чатскрипт... Няма бонус в ход, играх както на настолен компютър, така и на мобилно устройство. Имах плащане, имах kyc...

Не го препоръчвам на никого.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че, всъщност, някой обясни ли ви каква е причината да откажете тези тегления, преди да ви блокират от чата? Чатът на живо не винаги знае причината за това и винаги е по-добре да комуникирате с поддръжката на клиенти по имейл. Те трябва да могат да отговарят на вашите въпроси, няма нужда да говорите лошо в чата на живо, според мен.

Можете ли да влезете в акаунта си засега? Моля, опитайте се да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и ако смятате, че имате нужда от помощ от наша страна, не се колебайте да ни пишете.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Използвали сте всичките си турнирни завъртания.

Ако искате да играете играта за истински пари, можете да я намерите в казина с игри от Pragmatic Play .

Ето как получих $390 безплатно завъртане чрез закупуване и игра на система за теглене

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте и благодаря за препоръката. Мога ли да попитам дали говорите с конкретен човек или просто описвате опита си в това казино? Както виждате, не разбирам напълно.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

моят mostbet id 70654919. когато спечеля голяма сума, отказвам тегленето си и искам потвърждение. Предоставих им всички необходими документи по пощата преди 5 дни, но не получих никаква поща от mostbet за завършена проверка

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

моят mostbet id 70654919. когато спечеля голяма сума, отказвам тегленето си и искам потвърждение. Предоставих им всички необходими документи по пощата преди 5 дни, но не получих никаква поща от mostbet за завършена проверка

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Опитахте ли да попитате казиното за това, може би? Те трябва да ви кажат какво причинява забавянето. Ако имате нужда от нашата помощ, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще разгледа вашия случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

да, имам нужда от вашата помощ

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

да имам нужда от теб спешно. сега ми искат.... Информация за произхода на средствата, които дадено лице планира да използва, за да прави залагания.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

получих писмо от днес, пощата е .......

Съгласно правилата, посочени на нашия уебсайт, службата за сигурност на Букмейкъра има право да блокира игралната сметка и ще трябва да верифицирате игралната си сметка. За проверка трябва да предоставите снимки на документи за самоличност (включително граждански паспорт), както и да отговорите на въпроси от службата за поддръжка.


Благодаря ви за разбирането!


За да ускорим проверката на първоначалните данни, трябва да ни изпратите следните документи (съгласно параграф 3.7):

1. Информация за произхода на средствата, които дадено лице планира да използва за залагане.


Цялата информация трябва да бъде предоставена в рамките на един имейл в отговор на това съобщение.



Mostbet




Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 1 седмица

какво трябва да направя сега ? Моля помогнете

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 1 седмица

Не е нищо необичайно казиното да "замразява" сметката на играч по време на процеса на верификация и добре за тях, че са ви информирали за това.

Винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното, да изпращат всички необходими документи и да се уверят, че са в правилния формат. Моля, дръжте ни в течение как протича процесът на проверка.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 1 седмица

Mostbet използва лиценз от Кюрасао. Ако имате безнадеждна ситуация, можем да ви предоставим правна помощ. можете да се свържете с мен по имейл в профила ми

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Изпращам всички документи, които изискват, но досега не съм получил обаждане за проверка в скайп.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 1 седмица

Просто се опитайте да бъдете малко търпеливи, моля, и се надяваме, че акаунтът ви ще бъде потвърден скоро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

добре, мамо..чакам това

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Братко, сметката ми също беше замразена в Mostbet, когато спечелих 10 лакх рупии,


Mostbet е доверен, отнема известно време за проверка,

bhai вашият акаунт ще бъде коригиран,


Доверете се на екипа на Mostbet или casinoguru, проблемът ви ще бъде решен,


Братко, трябва да вярваш само на CasinoGuru и Mostbet,

Отнема време, за да се случи проверката.


Mostbet е надеждно приложение, бъдете търпеливи, изпратете документите, за да коригирате акаунта си, или ще има обаждане по Skype и проверката ще приключи.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 1 седмица

Братко, бързо изтрий имейла,

Вашият акаунт ще бъде блокиран, тук има много измамници, отбелязах, трябва бързо да изтриете имейла, да изтриете цялото имейл съобщение,


Вашият акаунт ще бъде блокиран и няма да получите дори една рупия завинаги

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини