ФорумКазинаJungliwin Casino - обща дискусия

Jungliwin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от sudeshkn
|
4909 преглеждания 73 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Lola1556
преди 5 месеца

Имам точно същия проблем.

Изпратен имейл във връзка с пристрастяването към хазарта, никога не получава отговор или закриване на акаунт.

Казино Гуру отказва да помогне въпреки ясни доказателства

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 5 месеца

И тук е така. Какви доказателства имахте?

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 5 месеца

Направих видеоклип за това как влизам в имейл акаунта си и показвам имейла.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е наистина сенчесто казино, те вземат пари от пристрастени към хазарта и заявиха, че никога не са получили моя имейл, където ги информирам за проблема с играта, успях да докажа с помощта на трета страна, че имейлът е изпратен до тях и доставено успешно и те получиха имейла. Те не предприеха действия (нарочно? Или поради човешка грешка) след това, когато им изпратих сериозни доказателства за естеството на моята жалба, те върнаха жалбата за обработка, изминаха 2 седмици и не получих никакъв отговор от тях ден след ден получавам отговори "въпросът се обработва, днес ще получите отговор" всеки ден една и съща песен. И отговор няма. Те ме информираха, че трябва да направя проверка, за да получа заявката си за възстановяване. Направих проверката. Направих всичко, което поискаха, но въпреки това не чувате нищо от тях. Мисля, че е наистина безотговорно.

можете да прочетете на уебсайта askgamblers и уебсайта Trustpilot, че не съм единственият, който е пострадал от техните дейности. Така че jungliwin casino ще реагирате ли?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей, със сигурност не е подходящо, ако получаваш един и същ отговор всеки ден и не стигаш до никъде в твоята ситуация.

От жалбата ви обаче прочетох, че сте се свързали с лицензиран орган. Имате ли отговор от тук?

Що се отнася до възстановяването, забелязах, че трябваше да направите проверка и сте изпълнили всичко, но досега нищо не се е случило и в този случай. Казиното не е посочило причина защо това е така и продължава да повтаря едно и също нещо?

Както и да е, ще се радвам да ни актуализирате, ако има нова информация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам точно същия проблем.

Изпратен имейл във връзка с пристрастяването към хазарта, никога не получава отговор или закриване на акаунт.

Казино Гуру отказва да помогне въпреки ясни доказателства

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, според жалбата, която отворихте при нас, намерих следното обяснение за вашия проблем:

„Тъй като казиното има процес за самоизключване (в този конкретен случай се свързва с VIP мениджъра), играчът трябва да го следва. Чатът на живо ви пренасочи към вашия мениджър, където изобщо не споменахте проблеми с хазарта. защото ограничението може да означава всичко (лимит на депозит, лимит на залагания, времеви лимит, бонус лимит) и докато не е имало конкретно искане за самоизключване, казиното не е задължено да го направи.

Не съм сигурен какво още да добавя, ако не сте следвали процедурата, която ви е предложена.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

При повторното откриване на жалбата си предоставих доказателства за имейла, съдържащ моята пристрастеност към хазарта, на VIP мениджъра точно както беше поискано.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 5 месеца

За пояснение: На 30 май 2023 г. изпратих имейл до екипа за поддръжка на казиното, който ме информира за пристрастеността ми към хазарта. Към този момент все още имах почти 6000 евро в сметката си. Казвам на казиното, че съм пристрастен към спрея, трябваше ли казиното да затвори акаунта ми и да изплати парите отделно. Също така казах на казиното, че в противен случай бих се страхувал да залагам всичко отново и помолих казиното да не залага отново печалбите ми, използвайки пристрастеността ми към хазарта.


В отговор получих имейл с личен VIP мениджър на 31 май, ден по-късно. Първото нещо, което казах на този ВИП мениджър, беше да направи моето теглене и да ограничи акаунта ми.

Никога не получих отговор на имейла си, който ме информира за пристрастеността ми към хазарта, а акаунтът ми също не беше блокиран.


Наистина не мога да направя нищо повече или да го докажа.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, изтрих отговора си, защото съдържаше много информация за случая и моите доказателства и небрежността на казиното. Първоначално уведомих казиното, че искам да уредя случая по взаимно съгласие. Току що получих отговор от тях, че разследването продължава. Не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

За пояснение: На 30 май 2023 г. изпратих имейл до екипа за поддръжка на казиното, който ме информира за пристрастеността ми към хазарта. Към този момент все още имах почти 6000 евро в сметката си. Казвам на казиното, че съм пристрастен към спрея, трябваше ли казиното да затвори акаунта ми и да изплати парите отделно. Също така казах на казиното, че в противен случай бих се страхувал да залагам всичко отново и помолих казиното да не залага отново печалбите ми, използвайки пристрастеността ми към хазарта.


В отговор получих имейл с личен VIP мениджър на 31 май, ден по-късно. Първото нещо, което казах на този ВИП мениджър, беше да направи моето теглене и да ограничи акаунта ми.

Никога не получих отговор на имейла си, който ме информира за пристрастеността ми към хазарта, а акаунтът ми също не беше блокиран.


Наистина не мога да направя нищо повече или да го докажа.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че е доста ясно описано в устава, защото намерих това и в жалбата от Ник: „Прегледах всички екранни снимки, които предоставихте на VIP мениджъра, но никъде не се споменава, че имате проблеми с хазарта или пристрастяване, така че няма начин те да знаят за това.

Чатът на живо ви даде инструкции да се свържете с мениджъра, за да се самоизключите, но всички разговори бяха за тегления и бонуси, нито едно споменаване на проблем с хазарта."

И по този начин нашият екип установи, че самоизключването не е поискано, тъй като е правилно според Общите условия на казиното. Освен това, когато говорите за повторно отвореното оплакване, поискахте ли го сега или в миналото, когато решихте този проблем?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, изтрих отговора си, защото съдържаше много информация за случая и моите доказателства и небрежността на казиното. Първоначално уведомих казиното, че искам да уредя случая по взаимно съгласие. Току що получих отговор от тях, че разследването продължава. Не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разбирам и виждам, че искате да разрешите случая по приятелски начин.

Вие обаче отговорихте на нещо, което не беше написано за вас, а за другия играч. Писах ви, че видях от жалбата ви, че се свързвате с лицензиращия орган и ви попитах дали сте получили някакъв отговор. Предполагам, че това, че разследването все още продължава, ще бъде отговорът от тяхна страна.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Добре, ще се опитам да обясня всичко отново.


Свързах се с казиното чрез имейла за поддръжка на 30 май 2023 г., съобщих за пристрастеността си към хазарта, казах, че се страхувам да не залагам парите отново и попитах казиното дали могат да закрият акаунта ми поради пристрастяване към хазарта и дали тогава изплащането ми е все още се обработват нормално.


Не получих отговор на този имейл, но ми беше назначен ВИП мениджър ден по-късно на 31 май 2023 г. Затова писах на ВИП мениджъра и попитах отново за ограниченията за моя акаунт. Предположих, че VIP мениджърът е отговорът на моя имейл, като ми предостави някой, който може да ми помогне с този проблем.


След като ми каза, че не мога да поставя никакви лимити в акаунта си, аз също помолих вицепрезидента да блокира акаунта ми. Той просто ми каза, че не е възможно да се затвори сметката с остатък.

И така, отново се свързах с Live Chat, който ми каза да се свържа с VIP Manager. Но вече го направих няколко пъти.

Въпреки това през цялото време чаках отговор на имейла си от 30 май 2023 г., в който ясно и изрично посочих пристрастяването към хазарта.

Както казах, предположих, че VIP мениджърът трябваше да ми помогне с това.

Казват, че трябва да се свържа директно с VIP управлението на моята хазартна зависимост. По време на имейла ми, на 30 май 2023 г., все още нямах VIP мениджър. Затова докладвах за пристрастеността си към игрите на имейла за поддръжка.

Също така често съм питал ВИП мениджъра как точно мога да си огранича акаунта, че ме е страх да не загубя парите си и дали може да ми помогне с това. В този момент всъщност ми беше ясно, че VIP мениджърът трябваше да помогне. Затова го попитах дали моите тегления могат да бъдат ускорени, за да мога най-накрая да затворя сметката си. Разбира се, през това време имах пълен достъп до акаунта си и също така заложих всички пари, след което ми бяха предложени бонуси.


Това, което мога да ви кажа е, че на 30 май 2013 г. законно поисках блокиране на акаунт поради пристрастяване към хазарта, което така и не беше обработено. Назначаването на VIP мениджър също не помогна, както и те не ми помогнаха с това. Направих всичко по силите си, за да предупредя казиното за пристрастеността ми към хазарта.

Също така прочетох правилата и условията и се държах коректно и кандидатствах за правно обвързващо блокиране на акаунт. Това обаче не беше изпълнено.

В резултат на това успях отново да заложа всичките си пари. Според мен трябва да ми бъдат възстановени загубите от 30 май до окончателното закриване на сметката ми, минус тегления във връзка с депозити.

Както казах, поисках блокиране на акаунт, това не беше извършено и VIP Manager също не ми помогна.

Какво друго трябваше да направя?



Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, толкова много са писали тук и със сигурност, както знаете, е почти невъзможно да се свържа с органа за curaco, тоест не успях да се свържа с органа за лицензиране на curaco въпреки многобройните опити.

и въпросът е висящ от страна на jungliw, защото им предоставих солидно доказателство, което подкрепя твърдението ми и не подкрепя тяхното твърдение, въз основа на което те първоначално отказаха искането ми за възстановяване. Обработиха повторно заявката ми и честно казано днес получих имейл, че буквално не разбирам нищо...


може да отнеме няколко седмици, докато получа следващия имейл, вече не съм сигурен, че дори ще получа отговор от тях.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро, получих имейл от казиното и имам проблеми с тълкуването и разбирането му. Все още не разбирам какво искат от мен. Изпратих на Йозеф имейл преди 2 седмици относно моя случай и жалба, но за съжаление не получих отговор.

тъй като получаването на отговори от казиното отнема много време, отнема няколко седмици и бих искал най-накрая да приключа с тази жалба. Има ли някой тук, който може да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, ще се опитам да обясня всичко отново.


Свързах се с казиното чрез имейла за поддръжка на 30 май 2023 г., съобщих за пристрастеността си към хазарта, казах, че се страхувам да не залагам парите отново и попитах казиното дали могат да закрият акаунта ми поради пристрастяване към хазарта и дали тогава изплащането ми е все още се обработват нормално.


Не получих отговор на този имейл, но ми беше назначен ВИП мениджър ден по-късно на 31 май 2023 г. Затова писах на ВИП мениджъра и попитах отново за ограниченията за моя акаунт. Предположих, че VIP мениджърът е отговорът на моя имейл, като ми предостави някой, който може да ми помогне с този проблем.


След като ми каза, че не мога да поставя никакви лимити в акаунта си, аз също помолих вицепрезидента да блокира акаунта ми. Той просто ми каза, че не е възможно да се затвори сметката с остатък.

И така, отново се свързах с Live Chat, който ми каза да се свържа с VIP Manager. Но вече го направих няколко пъти.

Въпреки това през цялото време чаках отговор на имейла си от 30 май 2023 г., в който ясно и изрично посочих пристрастяването към хазарта.

Както казах, предположих, че VIP мениджърът трябваше да ми помогне с това.

Казват, че трябва да се свържа директно с VIP управлението на моята хазартна зависимост. По време на имейла ми, на 30 май 2023 г., все още нямах VIP мениджър. Затова докладвах за пристрастеността си към игрите на имейла за поддръжка.

Също така често съм питал ВИП мениджъра как точно мога да си огранича акаунта, че ме е страх да не загубя парите си и дали може да ми помогне с това. В този момент всъщност ми беше ясно, че VIP мениджърът трябваше да помогне. Затова го попитах дали моите тегления могат да бъдат ускорени, за да мога най-накрая да затворя сметката си. Разбира се, през това време имах пълен достъп до акаунта си и също така заложих всички пари, след което ми бяха предложени бонуси.


Това, което мога да ви кажа е, че на 30 май 2013 г. законно поисках блокиране на акаунт поради пристрастяване към хазарта, което така и не беше обработено. Назначаването на VIP мениджър също не помогна, както и те не ми помогнаха с това. Направих всичко по силите си, за да предупредя казиното за пристрастеността ми към хазарта.

Също така прочетох правилата и условията и се държах коректно и кандидатствах за правно обвързващо блокиране на акаунт. Това обаче не беше изпълнено.

В резултат на това успях отново да заложа всичките си пари. Според мен трябва да ми бъдат възстановени загубите от 30 май до окончателното закриване на сметката ми, минус тегления във връзка с депозити.

Както казах, поисках блокиране на акаунт, това не беше извършено и VIP Manager също не ми помогна.

Какво друго трябваше да направя?



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей, ще говоря с Ник, който разреши тази жалба, и ще видим какво ще разбера. Засега е добре да проявите малко търпение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Джаро, получих имейл от казиното и имам проблеми с тълкуването и разбирането му. Все още не разбирам какво искат от мен. Изпратих на Йозеф имейл преди 2 седмици относно моя случай и жалба, но за съжаление не получих отговор.

тъй като получаването на отговори от казиното отнема много време, отнема няколко седмици и бих искал най-накрая да приключа с тази жалба. Има ли някой тук, който може да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Говорих с Йозеф и той ми каза, че ще ти пише обратно на имейлите ти. Чувствайте се свободни да му изпратите това, което не сте разбрали от изпратеното от казиното.

Но това, което мога да ви предложа, е да опитате да подадете жалба тук, на тази връзка: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

След това лицензиращият орган трябва да ви отговори, въпреки че може да отнеме малко повече време. ще го пробваш ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, опитах невъзможното да достигна. + това казино няма лиценз за антилефон, но притежава сублиценз. Ръцете ми са доста вързани.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Ще бъда повече от щастлив, ако Йозеф може да помогне. Очевидно казиното иска да разреши моята жалба, но комуникацията им с мен е невъзможна. В крайна сметка те отговориха на Йозеф и моята жалба.

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 5 месеца

Здравейте, Джоузеф и аз разговаряхме и стигнахме до факта, че сме посочили грешната връзка. Това трябва да е правилното място, където можете да подадете жалба: https://www.gaming-curacao.com/

В долната част на сайта им има проста форма за подаване на жалба.

Той също така ми каза, че вече ви е писал обратно, така че що се отнася до отговора, трябва да го получите досега.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, ще се опитам да обясня всичко отново.


Свързах се с казиното чрез имейла за поддръжка на 30 май 2023 г., съобщих за пристрастеността си към хазарта, казах, че се страхувам да не залагам парите отново и попитах казиното дали могат да закрият акаунта ми поради пристрастяване към хазарта и дали тогава изплащането ми е все още се обработват нормално.


Не получих отговор на този имейл, но ми беше назначен ВИП мениджър ден по-късно на 31 май 2023 г. Затова писах на ВИП мениджъра и попитах отново за ограниченията за моя акаунт. Предположих, че VIP мениджърът е отговорът на моя имейл, като ми предостави някой, който може да ми помогне с този проблем.


След като ми каза, че не мога да поставя никакви лимити в акаунта си, аз също помолих вицепрезидента да блокира акаунта ми. Той просто ми каза, че не е възможно да се затвори сметката с остатък.

И така, отново се свързах с Live Chat, който ми каза да се свържа с VIP Manager. Но вече го направих няколко пъти.

Въпреки това през цялото време чаках отговор на имейла си от 30 май 2023 г., в който ясно и изрично посочих пристрастяването към хазарта.

Както казах, предположих, че VIP мениджърът трябваше да ми помогне с това.

Казват, че трябва да се свържа директно с VIP управлението на моята хазартна зависимост. По време на имейла ми, на 30 май 2023 г., все още нямах VIP мениджър. Затова докладвах за пристрастеността си към игрите на имейла за поддръжка.

Също така често съм питал ВИП мениджъра как точно мога да си огранича акаунта, че ме е страх да не загубя парите си и дали може да ми помогне с това. В този момент всъщност ми беше ясно, че VIP мениджърът трябваше да помогне. Затова го попитах дали моите тегления могат да бъдат ускорени, за да мога най-накрая да затворя сметката си. Разбира се, през това време имах пълен достъп до акаунта си и също така заложих всички пари, след което ми бяха предложени бонуси.


Това, което мога да ви кажа е, че на 30 май 2013 г. законно поисках блокиране на акаунт поради пристрастяване към хазарта, което така и не беше обработено. Назначаването на VIP мениджър също не помогна, както и те не ми помогнаха с това. Направих всичко по силите си, за да предупредя казиното за пристрастеността ми към хазарта.

Също така прочетох правилата и условията и се държах коректно и кандидатствах за правно обвързващо блокиране на акаунт. Това обаче не беше изпълнено.

В резултат на това успях отново да заложа всичките си пари. Според мен трябва да ми бъдат възстановени загубите от 30 май до окончателното закриване на сметката ми, минус тегления във връзка с депозити.

Както казах, поисках блокиране на акаунт, това не беше извършено и VIP Manager също не ми помогна.

Какво друго трябваше да направя?



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, така че най-накрая говорих с Ник, който разгледа жалбата ви, и разгледахме доказателствата, които сте му изпратили по имейл, и затова бих искал да ви уведомя, че жалбата ви ще бъде отворена отново .

Надявам се накрая да има добър резултат. Стискам ти палци.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини