ФорумКазинаJungliwin Casino - обща дискусия

Jungliwin Casino - обща дискусия

преди 1 година от sudeshkn
|
4803 преглеждания 73 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jungliwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Г-н Даниел, изминаха 10 дни, моят печеливш залог тенис на маса на живо 3500 изведнъж изчезна.

Това е 26 февруари 2023 г

Все още не го решават

Прикачих последния отговор, който получих file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Jungliwin ми позволи да открия сметка и да депозирам пари. След някои печалби е невъзможно да направите теглене поради грешка в раздела за теглене през цялото време. Така че не мога да направя заявка за теглене!


Поисках помощ в чата на живо повече от 10 пъти и всеки път ми дават различен отговор. Отговори като: технически проблеми, залагане на бонус (не получих бонус) и т.н.

Наистина искам да изтегля парите си от това казино възможно най-скоро. A също помоли органите за игри в Кюрасао да се намесят в този случай, оттам идва техният лиценз!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уморих се да се оплаквам от това казино

Все още манипулират и получават нови..

Моето уреждане на залог от 26 февруари все още.

Не просто не им пука

Моли ме да се свържа с tallashakunthala@gmail.com техния индийски собственик file

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Уважаеми Boyke123 ,

От името на целия екип на Jungliwin, бих искал да ви се извиня, че се сблъсках с такава неприятна ситуация. Нашите специалисти работят по този случай, ние ще се свържем с вас с актуализации възможно най-скоро.

Бъдете сигурни, че думите ви са чути, а ние ще направим всичко възможно и невъзможно подобни неща да не се случват в бъдеще.


Благодаря ви още веднъж и хубав ден!


На Ваше разположение,

Екипът на JungliWin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уморих се да се оплаквам от това казино

Все още манипулират и получават нови..

Моето уреждане на залог от 26 февруари все още.

Не просто не им пука

Моли ме да се свържа с tallashakunthala@gmail.com техния индийски собственик file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей sudeshkn,

благодаря ти за твоя пост. Виждам, че казиното се опитва да отговори на публикацията на играча. Въпреки това, ако искате да ескалирате проблема си, тук можете да намерите тази много полезна статия: Информация и инструкции за разрешаване на жалби . Можете да подадете жалба на този линк .

Приятен ден! 🙂

Автоматичен превод:
Jungliwin Casino
преди 1 година

Здравейте,


кога решавате този проблем? Все още не мога да поискам теглене. Ако се опитам да изтегля пари, получавам грешка през цялото време. След тази грешка получавам имейл с потвърждение за теглене, но сумата все още е в моето казино портфейл, а не в моя AstroPay акаунт!


какъв е проблемът? И как да си взема парите?


Йоханес

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Само исках да добавя, докато жалбата е активна, нашият екип е нащрек, така че ако не получите отговор от казиното тук във форума, не е краят на света. 🙏

Поддържайте връзка с жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Boyke123 ,

От името на целия екип на Jungliwin, бих искал да ви се извиня, че се сблъсках с такава неприятна ситуация. Нашите специалисти работят по този случай, ние ще се свържем с вас с актуализации възможно най-скоро.

Бъдете сигурни, че думите ви са чути, а ние ще направим всичко възможно и невъзможно подобни неща да не се случват в бъдеще.


Благодаря ви още веднъж и хубав ден!


На Ваше разположение,

Екипът на JungliWin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

Открих, че Питър ви помоли да се присъедините към жалбата на Boyke123 преди 3 дни. Така че, в случай че сте пропуснали това, вашето сътрудничество ще бъде оценено.

Проверете жалбата точно тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Относно неуредения ми залог от 3500irs

Вече са почти 28 дни

Те дават копипаст отговор и обвиняват доставчика на залагания. но виждам, че залогът ми никога не е направен и те приспаднаха пари.

Изпратих всички доказателства и екранна снимка, които те просто игнорират.

Автоматичен превод:
sudeshkn
преди 1 година

Както виждам, жалбата ви е отхвърлена. Съжалявам за това, ще намерите подходящо обяснение в имейла си.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вчера се регистрирах и платих там. От първо впечатление много хубаво казино.

Вече поисках 4-цифрено изплащане и чакам обработка. Предполага се, че това трябва да стане до края на деня.

Ще докладвам дали съм получил парите си.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Според имейла изплащането ми беше прието и изплатено в 9 сутринта днес. Избрах банков превод като начин на плащане.

Казиното казва, че отнема 1-7 работни дни. В моя преглед на транзакцията статусът е „Предстоящ". Надявам се утре парите да са в сметката ми.

Някой има ли опит с това? Изплащането вече не може да бъде изтеглено.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Здравейте,

Бих казал, че е съвсем нормално за банкови преводи, имайте предвид, че тези 7 дни трябва да са максимумът. Бих казал, че има голям шанс парите да дойдат по-рано.

Що се отнася до състоянието, все още ли е в очакване, моля? Тъй като тегленето не може да бъде отменено, ако разбрах добре, това е, защото по-вероятно плащането е в ход. 🤔

Ще изчакам друг ъпдейт, за да съм сигурен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка,

статусът все още е "в изчакване". Според Casino: „Имам удоволствието да ви информирам, че вашето теглене е одобрено успешно от нашето казино. Точно сега трябва да изчакаме, докато доставчикът на плащания обработи вашата заявка, надяваме се, че ще го направят възможно най-скоро. Благодаря за разбирането!'

Казаха, че веднага щом парите пристигнат в банковата ми сметка, статусът също ще се промени на „Завършено".


Всъщност не знам кой доставчик на плащания има предвид. Може би казиното вече е прехвърлило парите и те все още се обработват, преди да са в моята сметка?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Здравейте.

Не се притеснявайте, това е доста често срещан процес.

Позволете ми да обясня:

Тези дни казината са склонни да наемат трета компания, която да обработва всички входящи или изходящи транзакции. Тази компания се нарича доставчик на плащания. По този начин казиното одобрява тегленето, докато този доставчик на плащания е технически отговорен за превода. Ако всичко работи добре, е по-лесно за казиното, ако не, обаче, това е болка за играчите. 😀

Дайте му още няколко дни, не е на платежния доставчик...

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря за просветлението!

Означава ли това, че не трябва да се притеснявам, тъй като казиното вероятно вече е изпратило парите по пътя си и сега те просто трябва да бъдат обработени от процесора за обработка на плащанията, след което трябва да са в моя акаунт?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Няма проблем 😎

Ако всичко работи както трябва, бих казал, че е горе-долу както казахте. 🤞🤞🤞

Само една подробност - казиното вероятно не изпраща парите, те само упълномощават доставчика на плащанията да ви изпрати парите.😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Парите пристигнаха днес 👍

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Страхотен!

В крайна сметка не беше толкова зле, нали? 🙂

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини