преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jungliwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Г-н Даниел, изминаха 10 дни, моят печеливш залог тенис на маса на живо 3500 изведнъж изчезна.
Това е 26 февруари 2023 г
Все още не го решават
Прикачих последния отговор, който получих
Mr Daniel it's 10 days now my winning bet live table tennis 3500 suddenly disappeared.
It's on 26 Feb 2023
They still not resolving it
I have attached latest reply I got
Jungliwin ми позволи да открия сметка и да депозирам пари. След някои печалби е невъзможно да направите теглене поради грешка в раздела за теглене през цялото време. Така че не мога да направя заявка за теглене!
Поисках помощ в чата на живо повече от 10 пъти и всеки път ми дават различен отговор. Отговори като: технически проблеми, залагане на бонус (не получих бонус) и т.н.
Наистина искам да изтегля парите си от това казино възможно най-скоро. A също помоли органите за игри в Кюрасао да се намесят в този случай, оттам идва техният лиценз!
Jungliwin had let me opened an account and deposit money. After some winnings it’s impossible to make a withdrawal because of an error on the withdraw section all the times. So I can’t make a withdrawal request!
I asked for help in the live chat for more than 10 times now and they’re giving me a different answer every time. Answers such as: technical issues, bonus wagering ( I didn’t receive any bonus ) and so on.
I really want to withdraw my money from this casino as soon as possible. A also asked the curaçao gaming autorities to step in this case, that’s where their license is coming from!
Уморих се да се оплаквам от това казино
Все още манипулират и получават нови..
Моето уреждане на залог от 26 февруари все още.
Не просто не им пука
Моли ме да се свържа с tallashakunthala@gmail.com техния индийски собственик
I am tired complaining about this casino
Still they manipulate and getting new..
My 26th Feb bet settlement Still.
Not they just don't care
Asking me to contact tallashakunthala@gmail.com their indian owner
Уважаеми Boyke123 ,
От името на целия екип на Jungliwin, бих искал да ви се извиня, че се сблъсках с такава неприятна ситуация. Нашите специалисти работят по този случай, ние ще се свържем с вас с актуализации възможно най-скоро.
Бъдете сигурни, че думите ви са чути, а ние ще направим всичко възможно и невъзможно подобни неща да не се случват в бъдеще.
Благодаря ви още веднъж и хубав ден!
На Ваше разположение,
Екипът на JungliWin
Dear Boyke123,
On behalf of all Jungliwin team, I would like to apologize to you for facing such unpleasant situation. Our specialists are working on this case, we will contact you with updates as soon as possible.
Be sure that your words has been heard, and we will do everything - possible and impossible to avoid similar things of happening in the future.
Thank you once again and have a nice day!
Sincerely,
JungliWin Team
Уморих се да се оплаквам от това казино
Все още манипулират и получават нови..
Моето уреждане на залог от 26 февруари все още.
Не просто не им пука
Моли ме да се свържа с tallashakunthala@gmail.com техния индийски собственик
I am tired complaining about this casino
Still they manipulate and getting new..
My 26th Feb bet settlement Still.
Not they just don't care
Asking me to contact tallashakunthala@gmail.com their indian owner
Здравей sudeshkn,
благодаря ти за твоя пост. Виждам, че казиното се опитва да отговори на публикацията на играча. Въпреки това, ако искате да ескалирате проблема си, тук можете да намерите тази много полезна статия: Информация и инструкции за разрешаване на жалби . Можете да подадете жалба на този линк .
Приятен ден! 🙂
Hello sudeshkn,
thank you for your post. I see the casino trying to answer the player's post. However, If you want to escalate your problem, here you can find this very useful article: Complaint Resolution Information and Instructions. You can start a complaint on this link.
Have a nice day! 🙂
Здравейте,
кога решавате този проблем? Все още не мога да поискам теглене. Ако се опитам да изтегля пари, получавам грешка през цялото време. След тази грешка получавам имейл с потвърждение за теглене, но сумата все още е в моето казино портфейл, а не в моя AstroPay акаунт!
какъв е проблемът? И как да си взема парите?
Йоханес
Hello,
when are you solving this problem? It is still unable for me to request a withdrawal. If I try to withdraw money I get an error all the time. After that error I receive an email with a withdrawal confirmation, but the amount is still in my casino wallet and not on my AstroPay account!
what is the problem? And how do I get my money?
Johannes
Само исках да добавя, докато жалбата е активна, нашият екип е нащрек, така че ако не получите отговор от казиното тук във форума, не е краят на света. 🙏
Поддържайте връзка с жалбата.
Just wanted to add, as long as the complaint is active our team is on the watch, so if you do not get a reply from the casino here on the forum, it's not the end of the world. 🙏
Stay in touch with the complaint.
Уважаеми Boyke123 ,
От името на целия екип на Jungliwin, бих искал да ви се извиня, че се сблъсках с такава неприятна ситуация. Нашите специалисти работят по този случай, ние ще се свържем с вас с актуализации възможно най-скоро.
Бъдете сигурни, че думите ви са чути, а ние ще направим всичко възможно и невъзможно подобни неща да не се случват в бъдеще.
Благодаря ви още веднъж и хубав ден!
На Ваше разположение,
Екипът на JungliWin
Dear Boyke123,
On behalf of all Jungliwin team, I would like to apologize to you for facing such unpleasant situation. Our specialists are working on this case, we will contact you with updates as soon as possible.
Be sure that your words has been heard, and we will do everything - possible and impossible to avoid similar things of happening in the future.
Thank you once again and have a nice day!
Sincerely,
JungliWin Team
Здравей,
Открих, че Питър ви помоли да се присъедините към жалбата на Boyke123 преди 3 дни. Така че, в случай че сте пропуснали това, вашето сътрудничество ще бъде оценено.
Hello there,
I found Peter asked you to join Boyke123's complaint 3 days ago. So, in case you have missed that, your cooperation would be appreciated.
Относно неуредения ми залог от 3500irs
Вече са почти 28 дни
Те дават копипаст отговор и обвиняват доставчика на залагания. но виждам, че залогът ми никога не е направен и те приспаднаха пари.
Изпратих всички доказателства и екранна снимка, които те просто игнорират.
It's regarding my unsettled bet for 3500irs
It's almost 28 days now
They are giving copypaste reply.and blaming betting provider.but I can see my bet never placed and they deducted money.
I have sent all proofs and screenshot they just ignore.
Както виждам, жалбата ви е отхвърлена. Съжалявам за това, ще намерите подходящо обяснение в имейла си.
As I can see, your complaint has been rejected. I'm sorry for that, you'll find a proper explanation in your email.
Вчера се регистрирах и платих там. От първо впечатление много хубаво казино.
Вече поисках 4-цифрено изплащане и чакам обработка. Предполага се, че това трябва да стане до края на деня.
Ще докладвам дали съм получил парите си.
I signed up and paid in there yesterday. From the first impression a very nice casino.
Have now requested a 4-digit payout and am waiting for processing. Supposedly this should be done by the end of the day.
Will report if I have received my money.
Habe mich dort gestern angemeldet und eingezahlt. Vom ersten Eindruck her ein sehr schönes Casino.
Habt jetzt eine Auszahlung im 4-stelligen Bereich angefordert und warte auf die Bearbeitung. Angeblich soll diese bis Ende des Tages durch sein.
Werde mich melden, ob ich mein Geld erhalten habe.
Според имейла изплащането ми беше прието и изплатено в 9 сутринта днес. Избрах банков превод като начин на плащане.
Казиното казва, че отнема 1-7 работни дни. В моя преглед на транзакцията статусът е „Предстоящ". Надявам се утре парите да са в сметката ми.
Някой има ли опит с това? Изплащането вече не може да бъде изтеглено.
According to the email, my payout was accepted and paid out at 9 a.m. today. I have selected bank transfer as the payment method.
Casino says it takes 1-7 business days. In my transaction overview the status is 'Pending'. I hope the money will be in my account tomorrow.
Does anyone have experience with this ? The payout can no longer be withdrawn.
Meine Auszahlung wurde laut email heute um 9 Uhr morgens akzeptiert und ausgezahlt. Als Zahlungsmethoden habe ich Banküberweisung ausgewählt.
Laut Casino dauert es 1-7 Werktage. In meiner Transaktionsübersicht ist der Status ‚Pending‘. Ich hoffe morgen is das Geld auf meinem Konto.
Hat jemand damit Erfahrung ? Zurückziehen lässt sich die Auszahlung schon mal nichtmehr.
Здравейте,
Бих казал, че е съвсем нормално за банкови преводи, имайте предвид, че тези 7 дни трябва да са максимумът. Бих казал, че има голям шанс парите да дойдат по-рано.
Що се отнася до състоянието, все още ли е в очакване, моля? Тъй като тегленето не може да бъде отменено, ако разбрах добре, това е, защото по-вероятно плащането е в ход. 🤔
Ще изчакам друг ъпдейт, за да съм сигурен.
Hello,
I'd say it is quite normal for bank transfers, mind those 7 days should be the maximum. There's a fair chance money comes sooner, I'd say.
As goes for the status, is it still pending, please? Since the withdrawal can't be canceled, if I understood well, it's because the payment is more likely in progress. 🤔
I'll wait for another update, to be sure.
Здравей Радка,
статусът все още е "в изчакване". Според Casino: „Имам удоволствието да ви информирам, че вашето теглене е одобрено успешно от нашето казино. Точно сега трябва да изчакаме, докато доставчикът на плащания обработи вашата заявка, надяваме се, че ще го направят възможно най-скоро. Благодаря за разбирането!'
Казаха, че веднага щом парите пристигнат в банковата ми сметка, статусът също ще се промени на „Завършено".
Всъщност не знам кой доставчик на плащания има предвид. Може би казиното вече е прехвърлило парите и те все още се обработват, преди да са в моята сметка?
Hey Radka,
the status is still 'pending'. According to Casino: 'I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!'
They said that as soon as the money arrives in my bank account, the status will also change to 'Completed'.
I don't really know which payment provider is meant. Maybe the casino has already transferred the money and it's still being processed before it's in my account?
Hey Radka,
der status ist noch immer ‚pending‘. Laut Casino: ‚I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!‘
Sie meinten, sobald das Geld auf meinem Bankkonto angekommen ist, wird sich auch der Status auf ‚Completed‘ ändern.
Ich weiß zwar nicht wirklich, welcher payment provider gemeint ist. Vielleicht ist es so, dass das Casino das Geld schon überwiesen hat und es jetzt noch bearbeitet wird und dann erst auf meinem Konto ist?
Здравейте.
Не се притеснявайте, това е доста често срещан процес.
Позволете ми да обясня:
Тези дни казината са склонни да наемат трета компания, която да обработва всички входящи или изходящи транзакции. Тази компания се нарича доставчик на плащания. По този начин казиното одобрява тегленето, докато този доставчик на плащания е технически отговорен за превода. Ако всичко работи добре, е по-лесно за казиното, ако не, обаче, това е болка за играчите. 😀
Дайте му още няколко дни, не е на платежния доставчик...
Hello.
Don't worry this is a pretty common process.
Allow me to explain:
These days casinos tend to hire a 3rd party company to handle all incoming or outcoming transactions. This company is called the payment provider. Thus the casino approves the withdrawal, while this payment provider is technically responsible for the transfer. If all works well, it's easier for the casino, if not, however, it's a pain for players. 😀
Give it a few more days, not it is on the payment provider...
Благодаря за просветлението!
Означава ли това, че не трябва да се притеснявам, тъй като казиното вероятно вече е изпратило парите по пътя си и сега те просто трябва да бъдат обработени от процесора за обработка на плащанията, след което трябва да са в моя акаунт?
Thanks for the enlightenment!
So does that mean I shouldn't worry as the casino has probably already sent the money on its way and now it just needs to be processed by the payment processor, then it should be in my account?
Danke für die Aufklärung!
Also heißt das, ich solle mir keine Sorgen machen, da das Casino das Geld dann wohl schon auf den Weg gebracht hat und es jetzt nur noch vom Zahlungsdienstleister bearbeitet werden muss, dann sollte es auf meinem Konto sein?
Няма проблем 😎
Ако всичко работи както трябва, бих казал, че е горе-долу както казахте. 🤞🤞🤞
Само една подробност - казиното вероятно не изпраща парите, те само упълномощават доставчика на плащанията да ви изпрати парите.😉
No problem 😎
If everything works as it should, I'd say it's more or less like you said. 🤞🤞🤞
Just a detail - the casino probably does not send the money, they only authorize the payment provider to send the money to you.😉
Страхотен!
В крайна сметка не беше толкова зле, нали? 🙂
Great!
Wasn't so bad in the end, was it? 🙂
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.