ФорумКазинаJungliwin Casino - обща дискусия

Jungliwin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от sudeshkn
|
4090 преглеждания 69 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
Radka
преди 10 месеца

Не, всичко е наред 🙂 просто беше ново за мен.

Имам и 2 нови заявки за теглене, сега съм по-спокоен.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Много добре! Трябваше ли да KYC? Аз също спечелих 4 цифри, но те продължават да ми дават много странни отговори за тегленето (вече 24 часа).

Опитвам се да направя KYC, но те не ми позволяват и не съм уверен в процеса.

Какъв беше процесът, за да получите парите си?

Автоматичен превод:
Jg941430
преди 10 месеца

Не трябваше да правя KYC. Тегленето ми беше одобрено след няколко часа и 2 дни по-късно парите бяха в сметката ми.

Какви смешни отговори дават?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Екипът по плащанията ще го прегледа възможно най-скоро. Че са много заети. След това някой друг ще каже, че не работи днес (петък)… след това някой друг ще каже, че скоро е в моята банка, но нямам имейл, за да кажа, че е одобрено (показва в очакване).


Сега е ден 3 и над 48 часа и го виждам в очакване без имейл или нещо подобно.


значи след няколко часа имахте одобрен имейл? Сега съм на около 50 часа и нищо.


благодаря все пак, просто ще изчакам още малко и ще пусна оплакване по-късно, ако нищо...

Автоматичен превод:
Jg941430
преди 10 месеца

Можете ли все пак да се върнете назад? Така че все още можете да анулирате изплащането си?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Да, мога, ще преследвам отново чрез чат на живо и ще видим.

Сигурен съм, че ще кажат, че отборът не работи през почивните дни

Автоматичен превод:
Jg941430
преди 10 месеца

Кажи ми!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Депозирах €25 в понеделник, няма проблеми. Във вторник депозирах €50 и това все още не е кредитирано... Свързвам се с чата на живо, но те ми дават същите отговори на бота



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

той

Автоматичен превод:
pangpang
преди 9 месеца

Депозитът появи ли се междувременно? 🤔

Коя опция за плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, аз също играх с този доставчик и направих страхотни печалби. Попълних заявка за теглене и завърших своя KYC процес. Надявам се скоро да го обработя!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Играх тук от няколко дни, така че скоро ще напиша рецензия. Имам 2 чакащи тегления (1 от вече 48 часа) в зависимост от това как върви, ще напиша отзива си, но вече мога да кажа, че плащането на €20 за банково теглене е абсурдно. (така че 40 евро отиват за тегления, които отнемат години)

Автоматичен превод:
RS200
преди 7 месеца

Това е огромно! Предполагам, че казиното се опитва да мотивира играчите да теглят по-рядко, но да искат по-високи суми, може би.

Какво мислиш?

Очакваме вашето ревю!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

по-добро решение би било да направите 1 теглене безплатно на ден и да начислите такса за останалите.

Както и да е, те казват, че доставчикът на плащания начислява тази такса, но мисля, че това е BS, защото играх много казина със същия доставчик на плащания и никой от тях не иска такса за теглене.

Нямам нищо против да платя такса, но след това очаквам парите да са в банковата ми сметка до часове. (още по-добре оставете клиентите да изберат, платете такса и тегленето става много бързо или не плащайте и чакайте по-дълго)

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми всички!


Оценяваме вашата дискусия и мисли, бъдете сигурни, че вашите предложения ще бъдат взети под внимание и ние ще направим всичко възможно да подобрим услугата и да отстраним недостатъците.

Благодарение на вас, нашите скъпи играчи, ставаме все по-добри в предоставянето на правилната услуга!


На Ваше разположение,

Екипът на Jungliwin

Автоматичен превод:
Jungliwin Casino
преди 7 месеца

Здравей и добре дошъл!

Може ли да се обърнете директно към играчите? Предполагам, че последната публикация за таксите и тегленията може да използва обратна връзка. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

по-добро решение би било да направите 1 теглене безплатно на ден и да начислите такса за останалите.

Както и да е, те казват, че доставчикът на плащания начислява тази такса, но мисля, че това е BS, защото играх много казина със същия доставчик на плащания и никой от тях не иска такса за теглене.

Нямам нищо против да платя такса, но след това очаквам парите да са в банковата ми сметка до часове. (още по-добре оставете клиентите да изберат, платете такса и тегленето става много бързо или не плащайте и чакайте по-дълго)

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съгласен съм. И за моя честна изненада, сред нас има официален представител на казиното. Приемам това като възможност да получа някои прозрения.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Изпратих рецензията си.

Докато пиша в рецензията си, ако променят чакащото време за тегления и смешната такса, сигурен съм, че печелят много повече клиенти (ако видите всички отзиви и реакции тук, повечето от тях са за чакащото време и таксата)

Автоматичен превод:
RS200
преди 7 месеца

Това е най-добрата стъпка, която можете да предприемете, за да разпространите опита. Благодаря ви, че го правите.

Надявах се представителят на казиното да сподели конкретен отговор по темата откровено, изглежда, че трябва да продължим с предишния много общ коментар.🤔

Автоматичен превод:
Jungliwin Casino
преди 4 месеца

Това е наистина сенчесто казино, те вземат пари от пристрастени към хазарта и заявиха, че никога не са получили моя имейл, където ги информирам за проблема с играта, успях да докажа с помощта на трета страна, че имейлът е изпратен до тях и доставено успешно и те получиха имейла. Те не предприеха действия (нарочно? Или поради човешка грешка) след това, когато им изпратих сериозни доказателства за естеството на моята жалба, те върнаха жалбата за обработка, изминаха 2 седмици и не получих никакъв отговор от тях ден след ден получавам отговори "въпросът се обработва, днес ще получите отговор" всеки ден една и съща песен. И отговор няма. Те ме информираха, че трябва да направя проверка, за да получа заявката си за възстановяване. Направих проверката. Направих всичко, което поискаха, но въпреки това не чувате нищо от тях. Мисля, че е наистина безотговорно.

можете да прочетете на уебсайта askgamblers и уебсайта Trustpilot, че не съм единственият, който е пострадал от техните дейности. Така че jungliwin casino ще реагирате ли?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини