ФорумКазинаJungliwin Casino - обща дискусия

Jungliwin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от sudeshkn
|
4907 преглеждания 73 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря!!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 5 месеца

Заповядайте и се чувствайте свободни да ме актуализирате с развитието на ситуацията. Късмет. 😊

Автоматичен превод:
Lolna123
преди 4 месеца

Досега казиното е искало само доказателство... да видим :)

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

надявам се да получите депозита си обратно!

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 4 месеца

Аз също.

Но за съжаление казиното изобщо спря да ми отговаря, след като предоставих доказателствата. Надяваме се, че CasinoGuru може да промени нещата тук.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Да, те направиха същото с мен. Вече дори не отговарят в чата, оставят чата отворен, четат съобщенията ми и не отговарят, след което затварят чата.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Здравейте, има ли нещо ново във вашия случай? Аз лично се свързах с адвокат, работещ в Кюрасао, въпреки че той ме уведоми, че оспорваната ми сума е малка, той пое моя случай, тъй като има друг висящ подобен случай от същото казино.

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам, че трябваше да се стигне дотук, но мисля, че трябва да опитате всички възможности. Бихте ли ни казали как върви и как успяхте да подредите нещата?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро, можеш ли да говориш с Йозеф, за да подновя жалбата си срещу Jungliwin?


Поради сплашване от страна на казиното, жалбата ми приключи преждевременно. Вярвам обаче, че доказателствата са на моя страна и имам право на възстановяване на сумата.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Здравейте, когато проверявате жалбата си , не виждате ли опция да отворите отново жалбата сами?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Както можете да си представите, подадох жалба относно казино jungliwi до лицензиращия орган на Кюрасао, без изобщо да получа отговор на жалбата си, вече минаха почти 6 месеца.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Все още смятам, че жалбата ми е затворена неоснователно.


някой ще говори с jungliw за обслужване на клиенти? Продължават да те пращат при vip мениджър. Техните условия за ползване ЯСНО казват, свържете се с нас по имейл и ние ще ви помогнем. Когато се свържете с тях по имейл, получавате отговор „вашият vip мениджър ще се свърже с вас", без изобщо да отговаряте.

Изпратих им няколко имейла със заявка за блокиране и последният, който получих, беше „вашият VIP мениджър ще се свърже с вас", нали? РАЗБИРА СЕ, ЧЕ НЕ. Междувременно играчът в крайна сметка губи, но добавя още пари, както в моя случай. Съгласно лицензионните условия на Curaco, на искане за самоблокиране трябва да се отговори незабавно, а не да се изпраща до вашия vip мениджър. Но това е хитър трик, който кара играча да губи повече и губи време. Ако играчът наистина не може да комуникира, използвайки имейла си и да получи помощ, препоръчвам на jungliw casino да актуализира вашите условия за ползване, че единственият помощен канал и имейл е вашият VIP мениджър, а не имейлът, който се чете на техния уебсайт.

Друг важен момент jungliwin каза, че не са получили имейла ми. Доказах това, което твърдяха, че не е наред с НЯКОЛКО доказателства, техният доставчик на имейл услуги официално ми потвърди, че jungliwin е получил имейла успешно, имейлът имаше други казина като копие и те изпратиха получих искане от gdpr за това в блокиращ имейл, който включваше jungliwin casino, всички казина го получиха. Органът, работещ под MGA, даде собствена позиция „в подобни случаи трябва да сте обективни и да проучите задълбочено доказателствата на играча и казиното, ако имаше други казина в списъка, можете лесно да проведете разследването, като ги попитате дали те получиха имейла", защото всеки знае, че е лесно да се скрие зад "не получихме вашия имейл" в действителност съм 100% на този имейл jungliwin отговори "вашият VIP мениджър ще се свърже с вас", без изобщо да вдигне. Отговорът на следващия ми блокиращ имейл беше „вашият VIP мениджър ще се свърже с вас" добре, познахте, той никога не го направи и загубите растат. Да минем на темата кой по дяволите е VIP мениджър, аз дори не притежавах такъв. Когато разберете за проблем с играта на играч, трябва незабавно да се регистрирате, а не да го изпращате при vip мениджъра, за да чака контакта му.


след това стигаме до факта, че чакам 6 месеца за моята информация за GDPR от това казино, можете ли да познаете защо? Тъй като продължават да отговарят на имейла ми „вашият VIP мениджър ще се свърже с вас", нали? Без изненада. Защо моят VIP мениджър изобщо ще се свързва с мен, когато акаунтът ми в играта е затворен от месеци. Безотговорно. Имам нужда от моята информация за GDPR, за да придвижа това напред.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Отговорих ви как върви делото. 🙂

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 1 седмица

Здравейте. Наистина съжалявам за цялата ситуация. За съжаление решението е взето от нашия екип за разглеждане на жалби и ние не можем да ви помогнем повече. Йозеф е обяснил подробно всичко във вашата жалба , всъщност:

„Скъпа Lola1556, много съжалявам за ситуацията, но вярвам, че нямате право да получите възстановяване на сумата. Процесът на самоизключване варира от едно казино до друго. Въпреки че клиниката препоръча да изпратите заявката си като групов имейл (скрито копие ), моля, имайте предвид, че това не е 100% надежден метод. Изпращането на един и същ имейл до твърде много адреси може потенциално да задейства филтри за нежелана поща при техния доставчик на имейл, според доказателствата, предоставени от екипа на казиното, те твърдят, че не са получили имейла Въз основа на нашия минал опит, JungliWin има история на незабавно решаване на проблеми с проблемни комарджии и блокиране на такива акаунти възможно най-скоро.

Важно е да разберете, че самоизключването влиза в сила само след получаване на потвърждение от екипа на казиното. Признаваме, че свързването и информирането на казиното може да не е лесна стъпка и оценяваме вашето проактивно решение. За съжаление, поради липсата на какъвто и да е отговор от страна на оператора, смятаме, че може да са необходими допълнителни действия от ваша страна, за да отговаряте на условията за възстановяване на сумата."

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини