Заповядайте и се чувствайте свободни да ме актуализирате с развитието на ситуацията. Късмет. 😊
You're welcome and feel free to update me as the situation develops. Good luck. 😊
Досега казиното е искало само доказателство... да видим :)
So far the casino has only asked for proof... let's see :)
Das Casino hat bisher nur die Nachweise verlangt.. mal schauen 🙂
надявам се да получите депозита си обратно!
hope you get your deposit back!
toivotaan että saat talletuksesi takaisin!
Аз също.
Но за съжаление казиното изобщо спря да ми отговаря, след като предоставих доказателствата. Надяваме се, че CasinoGuru може да промени нещата тук.
Me too.
But unfortunately the casino stopped responding to me at all after I provided the evidence. Hope CasinoGuru can make a difference here.
Ich auch.
Aber leider antwortet mir das Casino überhaupt nichtmehr, nachdem ich die Beweise bereitgestellt habe. Hoffe hier kann CasinoGuru etwas bewegen.
Да, те направиха същото с мен. Вече дори не отговарят в чата, оставят чата отворен, четат съобщенията ми и не отговарят, след което затварят чата.
Yeah, they did the same to me. They don't even respond in chat anymore, they leave the chat open read my messages and don't respond and then close the chat.
Joo saman tekivät minulle. He eivät enään edes vastaa chatissa, he jättävät chatin auki lukevat minun viestit ja eivät vastaa ja sitten sulkevat chatin.
Здравейте, има ли нещо ново във вашия случай? Аз лично се свързах с адвокат, работещ в Кюрасао, въпреки че той ме уведоми, че оспорваната ми сума е малка, той пое моя случай, тъй като има друг висящ подобен случай от същото казино.
Hi, is there anything new in your case? I personally contacted a lawyer working in Curacao, even though he informed me that my disputed amount is small, he took over my case because he has another similar case pending from the same casino.
Hei, onko mitään uutta sinun tapauksessasi? Itse otin yhteyttä curacossa toimivaan lakimieheen vaikka hän ilmoittikin että kiistan alainen summani on pieni niin hän otti tapaukseni hoitaakseen koska hänellä on toinen samanlainen tapaus vireillä samasta kasinosta.
Здравейте, съжалявам, че трябваше да се стигне дотук, но мисля, че трябва да опитате всички възможности. Бихте ли ни казали как върви и как успяхте да подредите нещата?
Hi, I'm sorry it had to go this far, but I think you have to try all possibilities. Could you let us know how it goes and how you managed to sort things out ?
Здравей Джаро, можеш ли да говориш с Йозеф, за да подновя жалбата си срещу Jungliwin?
Поради сплашване от страна на казиното, жалбата ми приключи преждевременно. Вярвам обаче, че доказателствата са на моя страна и имам право на възстановяване на сумата.
Hello Jaro, can you please speak to Jozef to reopen my complaint against Jungliwin?
Due to intimidation from the casino, I had the complaint closed prematurely. However, I believe that the evidence is on my side and I am entitled to a refund.
Hallo Jaro, kannst du bitte mit Jozef sprechen, mein complaint gegen Jungliwin wiederzueroffnen?
durch eine Einschüchterung des Casinos habe ich den complaint vorschnell schließen lassen. Bin aber der Meinung, dass die Beweise auf meiner Seite sind und mir eine Rückerstattung zusteht.
Здравейте, когато проверявате жалбата си , не виждате ли опция да отворите отново жалбата сами?
Hi, when you check your complaint, don't you see an option to reopen the complaint on your own?
Както можете да си представите, подадох жалба относно казино jungliwi до лицензиращия орган на Кюрасао, без изобщо да получа отговор на жалбата си, вече минаха почти 6 месеца.
As you can imagine, I filed a complaint about the jungliwi casino to the curacao licensing authority without ever getting an answer to my complaint, it's been almost 6 months already.
Kuten voi arvata tein valituksen jungliwin kasinosta curacon lupaviranomaiselle saamatta koskaan vastausta valitukseeni on kulunut jo lähes 6kuukautta.
Все още смятам, че жалбата ми е затворена неоснователно.
някой ще говори с jungliw за обслужване на клиенти? Продължават да те пращат при vip мениджър. Техните условия за ползване ЯСНО казват, свържете се с нас по имейл и ние ще ви помогнем. Когато се свържете с тях по имейл, получавате отговор „вашият vip мениджър ще се свърже с вас", без изобщо да отговаряте.
Изпратих им няколко имейла със заявка за блокиране и последният, който получих, беше „вашият VIP мениджър ще се свърже с вас", нали? РАЗБИРА СЕ, ЧЕ НЕ. Междувременно играчът в крайна сметка губи, но добавя още пари, както в моя случай. Съгласно лицензионните условия на Curaco, на искане за самоблокиране трябва да се отговори незабавно, а не да се изпраща до вашия vip мениджър. Но това е хитър трик, който кара играча да губи повече и губи време. Ако играчът наистина не може да комуникира, използвайки имейла си и да получи помощ, препоръчвам на jungliw casino да актуализира вашите условия за ползване, че единственият помощен канал и имейл е вашият VIP мениджър, а не имейлът, който се чете на техния уебсайт.
Друг важен момент jungliwin каза, че не са получили имейла ми. Доказах това, което твърдяха, че не е наред с НЯКОЛКО доказателства, техният доставчик на имейл услуги официално ми потвърди, че jungliwin е получил имейла успешно, имейлът имаше други казина като копие и те изпратиха получих искане от gdpr за това в блокиращ имейл, който включваше jungliwin casino, всички казина го получиха. Органът, работещ под MGA, даде собствена позиция „в подобни случаи трябва да сте обективни и да проучите задълбочено доказателствата на играча и казиното, ако имаше други казина в списъка, можете лесно да проведете разследването, като ги попитате дали те получиха имейла", защото всеки знае, че е лесно да се скрие зад "не получихме вашия имейл" в действителност съм 100% на този имейл jungliwin отговори "вашият VIP мениджър ще се свърже с вас", без изобщо да вдигне. Отговорът на следващия ми блокиращ имейл беше „вашият VIP мениджър ще се свърже с вас" добре, познахте, той никога не го направи и загубите растат. Да минем на темата кой по дяволите е VIP мениджър, аз дори не притежавах такъв. Когато разберете за проблем с играта на играч, трябва незабавно да се регистрирате, а не да го изпращате при vip мениджъра, за да чака контакта му.
след това стигаме до факта, че чакам 6 месеца за моята информация за GDPR от това казино, можете ли да познаете защо? Тъй като продължават да отговарят на имейла ми „вашият VIP мениджър ще се свърже с вас", нали? Без изненада. Защо моят VIP мениджър изобщо ще се свързва с мен, когато акаунтът ми в играта е затворен от месеци. Безотговорно. Имам нужда от моята информация за GDPR, за да придвижа това напред.
I still think that my complaint was closed unjustifiably.
anyone going to talk to jungliw customer service? They keep sending you to vip manager. Their terms of use CLEARLY say contact us by email and we will help you. When you contact them by email, you get the answer "your vip manager will contact you" without ever answering.
I sent them several blocking request emails and the last one I got was "your vip manager will contact you" did you? OF COURSE NOT. In the meantime, the player ends up losing but adds more money, like in my case. According to the Curaco license terms, a self-blocking request must be responded to immediately, not sent to your vip manager. But this is a clever gimmick, to make the player lose more and wastes time. If the player really can't communicate using their email and get help, I recommend jungliw casino to update your terms of use that the only help channel and email is your vip manager and not the email that reads on their website.
Another important point jungliwin said they didn't receive my email I proved what they claimed to be wrong with SEVERAL proofs, their email service provider officially confirmed to me that jungliwin received the email successfully, the email had other casinos as a copy and they sent me a gdpr request for this in a blocking email that included jungliwin casino, all casinos received it . The authority working under MGA gave its own position "in similar cases, you have to be objective and thoroughly investigate the evidence of the player and the casino, if there were other casinos on the list, you can easily conduct the investigation by asking them if they received the email" because everyone knows it's easy to hide behind "we didn't receive your email" in reality I am 100% to this email jungliwin replied "your vip manager will contact you" without ever picking up. The answer to my next blocking email was "your vip manager will contact you" well you guessed it, he never did and the losses grow. Let's get to the topic of who the heck is a VIP manager, I didn't even own one. When you become aware of a player's game problem, you must immediately registra not send him to the vip manager to wait for his contact.
next we come to the fact that I have been waiting 6 months for my GDPR information from this casino, can you guess why? Because they keep replying to my email "your vip manager will contact you" has he? No, surprise. Why would my vip manager even contact me when my game account has been closed for months. Irresponsible. I need my gdpr information to move this forward.
olen edelleen sitä mieltä että valitukseni suljettiin perusteettomasti.
aikooko kukaan puhua jungliwin asiakaspalvelusta? He jatkuvasti lähettävät sinut vip managerille. Heidän käyttöehdoissaan lukee SELKEÄSTI ota meihin yhteyttä sähköpostilla niin autamme sinua. Kun otat heihin yhteyttä sähköpostilla saat vastauksen "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" koskaan ottamatta.
lähetin heille useita estopyyntösähköposteja ja viimeisempään sain vastauksen "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" ottiko? EI TIETENKÄÄN. Tässä välissä pelaaja kerkiää häviämään vaan lisää rahaa niinkuin minun tapauksessani. Curaco lisenssiehtojen mukaan itsesulkupyyntöön on reagoitava heti, ei lähettää sinua vip managerillesi. Mutta tämä on ovela kikka, saada pelaaja häviämään vaan lisää ja kuluttaa aikaa. Jos tosiaan pelaaja ei voi kommunikoida heidän sähköpostinsa avulla ja saada apua niin suosittelen jungliwin kasinoa päivittämään käyttöehtoihinne että ainoa apukanava ja sähköposti on vip managerisi eikä se sähköposti mikä heidän verkkosivuillaan lukee.
Toinen tärkeä seikka jungliwin kertoi että ei saanut sähköpostiani todistin väittämän virheelliseksi USEILLA todisteilla, heidän sähköpostipalvelun tarjoaja vahvisti minulle virallisesti että jungliwin vastaanotti sähköpostin onnistuneesti, sähköpostissa oli kopiona muita kasinoita ja he lähettivät minulle gdpr pyynnön tästä estosähköpostissa jossa oli jungliwin kasino mukana, kaikki kasinot vastaanottivat sen. Mga alaisuudessa toimiva viranomainen antoi oman kantansa "vastaavissa tapauksissa pitää olla objektiivinen ja tutkia perusteellisesti pelaajan todisteet sekä kasinon, jos listalla oli muita kasinoita tutkinnan pystyy suorittamaan helposti kysymällä heiltä vastaanottivatko he sähköpostin" koska jokainen tietää on helppo piiloutua sen taakse "emme saaneet sähköpostiasi" todellisuudessa olen 100% tähän sähköpostiin jungliwin vastasi "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" koskaan ottamatta. Seuraava estosähköpostini vastaukseksi sain "vip managerisi ottaa yhteyttä" no arvata voi, ei koskaan ottanut ja tappiot sen kun kasvaa. Mennään aiheeseen kuka ihmeen VIP manageri, en edes omistanut vastaavaa. Kun saat tietoosi pelaajan peliongelmasta sinun on regoitava heti ei lähetettävä häntä vip managerin luo odottamaan hänen yhteydenottoaan.
seuraavaksi tulemme siihen että olen 6kk odottanut tältä kasinolta gdpr tietojani, voitko arvata miksi? Koska he vastaavat sähköpostiini jatkuvasti "vip managerisi ottaa sinuun yhteyttä" onko ottanut? Ei, yllätys. Mikä vip managerini edes ottaisi minuun yhteyttä kun pelitilini on ollut kiinni jo kuukausia. Vastuutonta. Tarvitsen gdpr tietoni asian eteenpäin viemiseksi.
Отговорих ви как върви делото. 🙂
I answered you how the case is progressing. 🙂
Vastasin sinulle miten tapaus etenee. 🙂
Здравейте. Наистина съжалявам за цялата ситуация. За съжаление решението е взето от нашия екип за разглеждане на жалби и ние не можем да ви помогнем повече. Йозеф е обяснил подробно всичко във вашата жалба , всъщност:
„Скъпа Lola1556, много съжалявам за ситуацията, но вярвам, че нямате право да получите възстановяване на сумата. Процесът на самоизключване варира от едно казино до друго. Въпреки че клиниката препоръча да изпратите заявката си като групов имейл (скрито копие ), моля, имайте предвид, че това не е 100% надежден метод. Изпращането на един и същ имейл до твърде много адреси може потенциално да задейства филтри за нежелана поща при техния доставчик на имейл, според доказателствата, предоставени от екипа на казиното, те твърдят, че не са получили имейла Въз основа на нашия минал опит, JungliWin има история на незабавно решаване на проблеми с проблемни комарджии и блокиране на такива акаунти възможно най-скоро.
Важно е да разберете, че самоизключването влиза в сила само след получаване на потвърждение от екипа на казиното. Признаваме, че свързването и информирането на казиното може да не е лесна стъпка и оценяваме вашето проактивно решение. За съжаление, поради липсата на какъвто и да е отговор от страна на оператора, смятаме, че може да са необходими допълнителни действия от ваша страна, за да отговаряте на условията за възстановяване на сумата."
Hello. I am really sorry about the whole situation. Unfortunately the decision has been made by our complaint team and we are unable to help you any further. Jozef has explained everything in your complaint in details, actually:
"Dear Lola1556, I am very sorry about the situation, but I believe you are not entitled to receive a refund. The self-exclusion process varies from one casino to another. While the clinic recommended sending your request as a bulk email (hidden copy), please be aware that it's not a 100% reliable method. Sending the same email to too many addresses could potentially trigger spam filters with their email provider. According to the evidence provided by the casino team, they claim not to have received the email you mentioned. Based on our past experiences, JungliWin has a history of promptly addressing issues with problem gamblers and blocking such accounts as soon as possible.
It's essential to understand that self-exclusion becomes effective only after receiving confirmation from the casino team. We acknowledge that reaching out and informing the casino may not be an easy step, and we appreciate your proactive decision. Unfortunately, due to the lack of any response from the operator, we believe that further action on your part may be necessary to become eligible for a refund."
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.