ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от C078
|
21766 преглеждания 212 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
преди 8 месеца

Е, това казино отговори на жалбата ми и твърди, че лъжа и подвеждам. Така че те могат да отговарят на хората невероятно просто.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, те са ужасни измамници, дадоха му оценка 8, когато започнах, но това беше просто фалшиво, този филиал е също толкова лош, трябва да са руснаци, мисля

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сега съм любопитен какво ще направи Томас, човекът, който се занимаваше с моя случай! Защото е ясно, че те лъжат и мамят и не трябва и нямат право да работят в Холандия.

Сега попитах дали ще ми върнат 50% от парите ми и съм любопитен да ви държа в течение. Ако са честни, всички ще ми върнат парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Е, и аз се надявам, но при мен никаква комуникация

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сега съм любопитен какво ще направи Томас, човекът, който се занимаваше с моя случай! Защото е ясно, че те лъжат и мамят и не трябва и нямат право да работят в Холандия.

Сега попитах дали ще ми върнат 50% от парите ми и съм любопитен да ви държа в течение. Ако са честни, всички ще ми върнат парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мислили ли сте да информирате Томас за вашите мисли и споразумения с казиното?

Прочетох жалбата и все още смятам, че искате депозитите си обратно просто защото сте загубили целия баланс и сега не можете да "спечелите" парите обратно поради закриването на сметката.

Моля, поправете ме, ако греша. 🙏


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, те са ужасни измамници, дадоха му оценка 8, когато започнах, но това беше просто фалшиво, този филиал е също толкова лош, трябва да са руснаци, мисля

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В името на справедливостта, моля, какво изглежда крайно грешно във вашата жалба?

Чувствам, че и двамата споделяте една и съща история.

Цитирам от отворената ви жалба :

„Наскоро попаднах на друга жалба , свързана със същото казино. В предишен случай споменахте, че казиното не държи никакви средства и салдото по сметката ви е било нула, когато е било блокирано ."

Но сега просто изчезна. Това наистина е съвпадение. Предполагам, че скоро ще видим.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

В жалбата съм отговорил какво мисля и искам и защо!

ако вземете нечии пари без причина и не отнемайте възможността, че имате шанс да възстановите загуба или печалба или дори повече загуби! Това казино няма задължителен лимит, така че не виждам проблема защо са сметнали за необходимо да блокират сметката ми, след като депозирах 6000 евро

Томас прочете това и се надявам, че е мотивиран да противоречи на казиното. То

Автоматичен превод:
helbo87
преди 8 месеца

Откъде е томасът

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

не знам

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В жалбата съм отговорил какво мисля и искам и защо!

ако вземете нечии пари без причина и не отнемайте възможността, че имате шанс да възстановите загуба или печалба или дори повече загуби! Това казино няма задължителен лимит, така че не виждам проблема защо са сметнали за необходимо да блокират сметката ми, след като депозирах 6000 евро

Томас прочете това и се надявам, че е мотивиран да противоречи на казиното. То

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още няма да изпреварвам и да прогнозирам резултата. Видях какво сте написали в жалбата си и ще видим какво ще каже Томас и как ще се развие всичко в крайна сметка.

Както и да е, радвам се, че казиното ви отговори след дълго време, в което не ви писахме.

Пожелавам ви справедливо решение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Откъде е томасът

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Томас е от екипа за оплаквания, ако имате предвид това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че Томас нищо???!!! и казиното печели. Тъжен съм

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никой не може да се справи с този измамник!!?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

няма нужда от много време

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че Томас нищо???!!! и казиното печели. Тъжен съм

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей. Можем ли да помогнем с нещо тук? Видях вашата жалба , при която нашият екип не успя да ви помогне повече, поради факта, че за съжаление сте загубили баланса си. Ако имате нужда от друга помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино продължава да ми отказва второто теглене.

Въведох един за €5000 в петък, а вторият за почти €2000 винаги се анулира. VIP мениджърът ми казва, че съм надхвърлил дневния лимит, който е €5000, след което променя версията си и казва, че трябва да изчакам първото теглене да бъде изплатено и че трябва да проверя залозите си.

В T&C е написано, че можете да имате до три висящи тегления едновременно, просто трябва да спазвате дневния и месечния лимит, което направих аз.

Така че пазете се от поредното казино, което се опитва да ви накара да загубите всичко.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Здравейте, погледнах лимита и имаме същото на нашия сайт, но също така прочетох, че сте направили всичко според нуждите. Мога да си представя, че печалбите ви все още се преглеждат и следователно, когато всички проверки приключат, тогава казиното ще ви даде актуализация и в крайна сметка можете да изтеглите парите си. Не сте имали успешни тегления в казиното преди?

Видях също, че вече сте подали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че ще видите парите си възможно най-скоро.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не съм правил тегления преди.

Сега първото теглене на €5000 премина от спряно до обработено, но все още неплатено. Но продължават да отменят второто теглене, което продължавам да се опитвам да въведа.

Стратегия за измама, която да ви накара да залагате и да губите всичко!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те няма да платят, ако напуснеш, оставиш го на баланс, той ще изчезне

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те постигнаха измамната си цел.

Вчера три пъти помолих моя VIP мениджър да спре игралната ми сметка, за да не загубя средствата, които ми отказаха да изтегля. След още един опит за теглене тази сутрин, той отново е отменен. Този син на жена ми остави активния акаунт и аз загубих всичко!

Надявам се да похарчат всичко за лекарства.

Не играйте тук, защото правят всичко възможно, за да ви прецакат!

Сега чакам Вероника да се свърже с казиното, защото искам да си върна парите!

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини