преди 10 месеца
0
В жалбата съм отговорил какво мисля и искам и защо!
ако вземете нечии пари без причина и не отнемайте възможността, че имате шанс да възстановите загуба или печалба или дори повече загуби! Това казино няма задължителен лимит, така че не виждам проблема защо са сметнали за необходимо да блокират сметката ми, след като депозирах 6000 евро
Томас прочете това и се надявам, че е мотивиран да противоречи на казиното. То
I have responded in the complaint about what I think and want and why!
if you take someone's money for no reason and do not take away the possibility that you have a chance of recovering a loss or a profit or even more losses! This casino does not have a mandatory set limit so I don't see the problem why they felt it necessary to block my account after I deposited 6000 euros
Thomas read that and I hope he is motivated to contradict the casino. It
Ik heb in de klacht gereageerd wat ik vind en wil en waarom!
als je iemand geld pakt zonder reden en niet de mogelijkheid afpakt dat je kans maakt op verlies terug halen of winst of juist meer verliezen! Deze casino hanteert geen verplichte ingestelde limiet dus ik zie de probleem niet waarom hun noodzakelijk vonden om mijn account te blokkeren na dat ik 6000 euro heb gestort
de thomas lees dat en ik hoop dat hij gemotiveerd is om de casino tegen te spreken. Het
Все още няма да изпреварвам и да прогнозирам резултата. Видях какво сте написали в жалбата си и ще видим какво ще каже Томас и как ще се развие всичко в крайна сметка.
Както и да е, радвам се, че казиното ви отговори след дълго време, в което не ви писахме.
Пожелавам ви справедливо решение.
I won't get ahead of myself and predict the result yet. I saw what you wrote in your complaint and we'll see what Tomas has to say and how it all turns out in the end.
Anyway, I'm glad that the casino got back to you after a long time of not writing you back.
I wish you a fair solution.
Здравей. Можем ли да помогнем с нещо тук? Видях вашата жалба , при която нашият екип не успя да ви помогне повече, поради факта, че за съжаление сте загубили баланса си. Ако имате нужда от друга помощ, моля, уведомете ни.
Hello there. Can we be in any help here? I have seen your complaint, where our team were not able to be in your assistance any further, due to the fact, that you have, unfortunately lost your balance. If you need any other help, please let us know.
Това казино продължава да ми отказва второто теглене.
Въведох един за €5000 в петък, а вторият за почти €2000 винаги се анулира. VIP мениджърът ми казва, че съм надхвърлил дневния лимит, който е €5000, след което променя версията си и казва, че трябва да изчакам първото теглене да бъде изплатено и че трябва да проверя залозите си.
В T&C е написано, че можете да имате до три висящи тегления едновременно, просто трябва да спазвате дневния и месечния лимит, което направих аз.
Така че пазете се от поредното казино, което се опитва да ви накара да загубите всичко.
This casino keeps refusing me my second withdrawal.
I entered one for €5000 on Friday and the second one for almost €2000 is always cancelled. The VIP manager tells me that I have exceeded the daily limit which is €5000 then changes his version and says that I have to wait for the first withdrawal to be paid and that I have to check my bets.
In the T&Cs it is written that you can have up to three withdrawals pending at the same time, you just need to respect the daily and monthly limit which is what I did.
So beware of yet another casino that tries to exasperate you into losing everything.
Questo casinò continua a rifiutarmi il mio secondo prelievo.
Ho inserito uno da 5000€ venerdì e il secondo da quasi 2000€ mi viene sempre cancellato. Il VIP manager mi dice che ho superato il limite giornaliero che è di 5000€ poi cambia versione e dice che bisogna aspettare il pagamento del primo prelievo e che devono effettuare le verifiche delle giocate.
Nei T&C è scritto che si possono avere fino a tre prelievi contemporaneamente in sospeso, basta rispettare il limite giornaliero e mensile che è quello che ho fatto.
Attenzione quindi all'ennesimo casinò che cerca di esasperarti per farti perdere tutto.
Здравейте, погледнах лимита и имаме същото на нашия сайт, но също така прочетох, че сте направили всичко според нуждите. Мога да си представя, че печалбите ви все още се преглеждат и следователно, когато всички проверки приключат, тогава казиното ще ви даде актуализация и в крайна сметка можете да изтеглите парите си. Не сте имали успешни тегления в казиното преди?
Видях също, че вече сте подали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че ще видите парите си възможно най-скоро.
Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.
Hi, I looked at the limit and we have the same on our site, but I also read that you did everything as needed. I can imagine if your winnings are still being reviewed and therefore when all the checks finish, then the casino will give you an update and eventually you can withdraw your money. You didn't have any successful withdrawals in the casino before ?
I also saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you and I firmly believe that you will see your money as soon as possible.
If you have any update, let us know.
Не съм правил тегления преди.
Сега първото теглене на €5000 премина от спряно до обработено, но все още неплатено. Но продължават да отменят второто теглене, което продължавам да се опитвам да въведа.
Стратегия за измама, която да ви накара да залагате и да губите всичко!
I have not made withdrawals before.
Now the first withdrawal of €5000 has gone from suspended to being processed but not yet paid. But they keep canceling the second withdrawal that I keep trying to enter.
Scam strategy to make you gamble and lose everything!
Non ho effettuato prelievi prima.
Adesso il primo prelievo da 5000€ è passato da sospeso a in fase di processo ma non ancora pagato. Però continuano a cancellare il secondo prelievo che provo in continuazione a inserire.
Strategia truffaldina per farti giocare e perdere tutto!
Те постигнаха измамната си цел.
Вчера три пъти помолих моя VIP мениджър да спре игралната ми сметка, за да не загубя средствата, които ми отказаха да изтегля. След още един опит за теглене тази сутрин, той отново е отменен. Този син на жена ми остави активния акаунт и аз загубих всичко!
Надявам се да похарчат всичко за лекарства.
Не играйте тук, защото правят всичко възможно, за да ви прецакат!
Сега чакам Вероника да се свърже с казиното, защото искам да си върна парите!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
Преживях същия сценарий и най-лошото е, че за нула време вашият акаунт вече не работи и комуникацията вече не е възможна
I have experienced the same scenario and the worst part is that in no time your account no longer works and communication is no longer possible
ik heb de zelfde senario mee gemaakt en ergste is nog dat er binnen de kortste keren je account niet meer werkt een geen communicatie meer mogelijk is
Те постигнаха измамната си цел.
Вчера три пъти помолих моя VIP мениджър да спре игралната ми сметка, за да не загубя средствата, които ми отказаха да изтегля. След още един опит за теглене тази сутрин, той отново е отменен. Този син на жена ми остави активния акаунт и аз загубих всичко!
Надявам се да похарчат всичко за лекарства.
Не играйте тук, защото правят всичко възможно, за да ви прецакат!
Сега чакам Вероника да се свърже с казиното, защото искам да си върна парите!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
О, това не е добра ситуация. Какво ви накара да загубите парите си в крайна сметка? В такива случаи, въпреки че знам, че не е лесно, не трябва да правите нищо със средствата, защото сега се притеснявам, че няма да мога да ви помогна, когато сте загубили всичко.
Много съжалявам, че тегленето ви беше отменяно много пъти, но ако бяха доста много пари, със сигурност нямаше да играя с тях, докато всичко не бъде подредено. Ще видим какво ще каже Вероника, но не бих бил оптимист. 😕
Oh so it's not a good situation. What made you lose your money in the end ? In cases like this, even though I know it's not easy, you shouldn't do anything with the funds, because now I'm worried that it won't be possible to help you when you've lost everything.
I am very sorry that your withdrawal has been cancelled a lot of times, but if it was quite a lot of money I would certainly not play with it until everything is sorted out. We'll see what Veronica has to say, but I wouldn't be optimistic. 😕
Нека разбера смисъла на вашия отговор.
Прочете ли какво написах??
Бях искал три пъти спиране на акаунта и не беше приложено!!!!
Let me understand the meaning of your answer.
Did you read what I wrote??
I had asked for the account to be suspended three times and it was not applied!!!!
Fammi capire il senso della tua risposta.
Hai letto quello che ho scritto??
Avevo chiesto la sospensione del conto tre volte e non è stata applicata!!!!
Може би можем просто да се отбием, но главният офис, така да се каже, съществува, разбира се, бях намерил компания, от която ще работят, така че попитах дали имат пожароизвестители и спонтанно изчезна от уебсайта, може би трябва просто отбивам се
Maybe we can just drop by, but the head office, so to speak, exists, of course I had found a company from where they would operate so I asked if they had fire detectors and spontaneously it disappeared from the website, maybe we should just drop by
Mischien kunnen we gewoon langs gaan aleen het hoofd kantoor zo gezegt bestaat natuurlijk ik had een bedrijf gevonden vanaf waar ze zouden opereren dus ik had gevraagd of ze brand melders hadden en spontaan was het van de website verdwenen mischien moeten we gewoon langs gaan
Трябва да проследя търговеца трета страна, на когото направих депозита с кредитна карта, за да поискам възстановяване на плащане
Да, наречена Енигма от Будапеща
I need to track down the third-party merchant I made the credit card deposit to to request a chargeback
Yes called Enigma from Budapest
Devo scovare il commerciante di terze parti verso cui ho effettuato il deposito con la carta di credito per chiedere il chargeback
Sì chiama Enigma da Budapest
Мислех, че вече съм срещал най-лошите казина на земята, но това е начело на всички.
Те съзнателно извършват поведение, за да накарат играч да загуби печалби.
Те анулират вашите тегления
Молиш ги три пъти да спрат акаунта, за да не загубят средствата и не го правят
Ако закриете игралната си сметка, всички пари в игралната ви сметка ще бъдат задържани
Те забавят плащането на теглене след крайните срокове, определени в техните T&C (3 дни). Все още не съм получил парите за теглене, които въведох в петък!
Те не предлагат защита на играчите и правят всичко възможно, за да ви накарат да загубите това, което сте спечелили.
Казиното е в черния списък и все пак успявате да му дадете добра оценка..
I thought I had already encountered the worst casinos on the face of the earth but this one tops them all.
These knowingly carry out conduct to cause a player to lose any winnings.
They cancel your withdrawals
You ask them three times to suspend the account so as not to lose the funds and they don't
If you close your gaming account, all the money in your gaming account will be retained
They delay the payment of a withdrawal beyond the deadlines set in their T&Cs (3 days). I have yet to receive the withdrawal money I entered on Friday!
They offer no protection to players and do everything they can to make you lose what you have won.
Blacklisted casino and you still manage to give it a good rating..
Pensavo di avere incontrato già i peggiori casinò sulla faccia della terra ma questo supera tutti.
Questi attuano consapevolmente una condotta per far perdere le eventuali vincite di un giocatore.
Ti cancellano i prelievi
Gli chiedi per tre volte di sospendere il conto per non perdere i fondi e non lo fanno
Se chiudi il conto gioco si trattengono tutto il denaro presente sul conto gioco
Ritardano il pagamento di un prelievo oltre i termini stabilito nei loro T&C (3 giorni). Devo ancora ricevere i soldi del prelievo inserito venerdì!
Non offrono nessuna protezione ai giocatori e fanno di tutto per farti perdere quello che hai vinto.
Casinò da blacklist e riuscite ancora a dargli una buona valutazione..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.