НачалоФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от C078
|
29 927 преглеждания 212 отговора |
|
1...8 9 1011
helbo87
преди 11 месеца

Откъде е томасът

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

не знам

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

В жалбата съм отговорил какво мисля и искам и защо!

ако вземете нечии пари без причина и не отнемайте възможността, че имате шанс да възстановите загуба или печалба или дори повече загуби! Това казино няма задължителен лимит, така че не виждам проблема защо са сметнали за необходимо да блокират сметката ми, след като депозирах 6000 евро

Томас прочете това и се надявам, че е мотивиран да противоречи на казиното. То

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Все още няма да изпреварвам и да прогнозирам резултата. Видях какво сте написали в жалбата си и ще видим какво ще каже Томас и как ще се развие всичко в крайна сметка.

Както и да е, радвам се, че казиното ви отговори след дълго време, в което не ви писахме.

Пожелавам ви справедливо решение.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Откъде е томасът

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Томас е от екипа за оплаквания, ако имате предвид това.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че Томас нищо???!!! и казиното печели. Тъжен съм

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Никой не може да се справи с този измамник!!?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

няма нужда от много време

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че Томас нищо???!!! и казиното печели. Тъжен съм

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Можем ли да помогнем с нещо тук? Видях вашата жалба , при която нашият екип не успя да ви помогне повече, поради факта, че за съжаление сте загубили баланса си. Ако имате нужда от друга помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това казино продължава да ми отказва второто теглене.

Въведох един за €5000 в петък, а вторият за почти €2000 винаги се анулира. VIP мениджърът ми казва, че съм надхвърлил дневния лимит, който е €5000, след което променя версията си и казва, че трябва да изчакам първото теглене да бъде изплатено и че трябва да проверя залозите си.

В T&C е написано, че можете да имате до три висящи тегления едновременно, просто трябва да спазвате дневния и месечния лимит, което направих аз.

Така че пазете се от поредното казино, което се опитва да ви накара да загубите всичко.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 9 месеца

Здравейте, погледнах лимита и имаме същото на нашия сайт, но също така прочетох, че сте направили всичко според нуждите. Мога да си представя, че печалбите ви все още се преглеждат и следователно, когато всички проверки приключат, тогава казиното ще ви даде актуализация и в крайна сметка можете да изтеглите парите си. Не сте имали успешни тегления в казиното преди?

Видях също, че вече сте подали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че ще видите парите си възможно най-скоро.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Не съм правил тегления преди.

Сега първото теглене на €5000 премина от спряно до обработено, но все още неплатено. Но продължават да отменят второто теглене, което продължавам да се опитвам да въведа.

Стратегия за измама, която да ви накара да залагате и да губите всичко!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те няма да платят, ако напуснеш, оставиш го на баланс, той ще изчезне

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те постигнаха измамната си цел.

Вчера три пъти помолих моя VIP мениджър да спре игралната ми сметка, за да не загубя средствата, които ми отказаха да изтегля. След още един опит за теглене тази сутрин, той отново е отменен. Този син на жена ми остави активния акаунт и аз загубих всичко!

Надявам се да похарчат всичко за лекарства.

Не играйте тук, защото правят всичко възможно, за да ви прецакат!

Сега чакам Вероника да се свърже с казиното, защото искам да си върна парите!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Преживях същия сценарий и най-лошото е, че за нула време вашият акаунт вече не работи и комуникацията вече не е възможна

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те постигнаха измамната си цел.

Вчера три пъти помолих моя VIP мениджър да спре игралната ми сметка, за да не загубя средствата, които ми отказаха да изтегля. След още един опит за теглене тази сутрин, той отново е отменен. Този син на жена ми остави активния акаунт и аз загубих всичко!

Надявам се да похарчат всичко за лекарства.

Не играйте тук, защото правят всичко възможно, за да ви прецакат!

Сега чакам Вероника да се свърже с казиното, защото искам да си върна парите!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

О, това не е добра ситуация. Какво ви накара да загубите парите си в крайна сметка? В такива случаи, въпреки че знам, че не е лесно, не трябва да правите нищо със средствата, защото сега се притеснявам, че няма да мога да ви помогна, когато сте загубили всичко.

Много съжалявам, че тегленето ви беше отменяно много пъти, но ако бяха доста много пари, със сигурност нямаше да играя с тях, докато всичко не бъде подредено. Ще видим какво ще каже Вероника, но не бих бил оптимист. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Нека разбера смисъла на вашия отговор.

Прочете ли какво написах??

Бях искал три пъти спиране на акаунта и не беше приложено!!!!

Автоматичен превод:
C078
преди 9 месеца

Дано имат бавен и мъчителен край, проклети крадци!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Дано имат бавен и мъчителен край, проклети крадци!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Може би можем просто да се отбием, но главният офис, така да се каже, съществува, разбира се, бях намерил компания, от която ще работят, така че попитах дали имат пожароизвестители и спонтанно изчезна от уебсайта, може би трябва просто отбивам се

Автоматичен превод:
C078
преди 9 месеца

Трябва да проследя търговеца трета страна, на когото направих депозита с кредитна карта, за да поискам възстановяване на плащане

Да, наречена Енигма от Будапеща


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мислех, че вече съм срещал най-лошите казина на земята, но това е начело на всички.

Те съзнателно извършват поведение, за да накарат играч да загуби печалби.

Те анулират вашите тегления file

Молиш ги три пъти да спрат акаунта, за да не загубят средствата и не го правят

filefilefile

Ако закриете игралната си сметка, всички пари в игралната ви сметка ще бъдат задържани

file

Те забавят плащането на теглене след крайните срокове, определени в техните T&C (3 дни). Все още не съм получил парите за теглене, които въведох в петък!

Те не предлагат защита на играчите и правят всичко възможно, за да ви накарат да загубите това, което сте спечелили.


Казиното е в черния списък и все пак успявате да му дадете добра оценка..

Автоматичен превод:
1...8 9 1011
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини