ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от C078
|
26162 преглеждания 212 отговора |
|
1...7 8 9...11
Добавете пост
преди 10 месеца

Същото и за мен, те не реагират на нищо! Тази седмица получих съобщение от моя така наречен Оливър, моят ВИП мениджър и какво да получа? Стандартна реклама: не сме те виждали отдавна и бла-бла. Но той не отговаря на съобщенията ми, а всъщност казват свържете се с мен, игнорират ме навсякъде. Може би някой може да намери собственика чрез Indeed и да изпрати съобщение, защото аз самият нямам акаунт!

Трябва да измислим интелигентен начин да им се отвърнем, например чрез социалните медии, защото вярвам, че има повече хора, които са били измамени. Защото не намирах тази платформа лесно, когато бях стресиран

Автоматичен превод:
helbo87
преди 10 месеца

Здравейте. Ако мога, мислех, че сте загубили парите точно преди сметката да бъде закрита без причина. Също така съм сигурен, че попитах за това по-рано, но от гледна точка на жалбата, изглежда, че сега казиното задържа печалбите ви - което означава активен баланс.

И така, за да поддържам този разговор напълно актуализиран, можете ли да ми изясните тази част, моля?

Мисля, че е наистина важно да се вземе предвид само точната информация. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Но вашият акаунт също ли е блокиран? И вече няма да получавате отговор от поддръжката

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако се окажете в подобна ситуация, наистина смятам, че и вие трябва да подадете жалбата. Безплатно е, така че единствената инвестиция е вашето време. Звучи ми като добра сделка:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

здрасти


не, правилно си разбрала и това се случи!

Автоматичен превод:
helbo87
преди 10 месеца

здрасти

Благодаря за бързия отговор. Значи наистина сте загубили салдото точно преди сметката да бъде закрита? О, виждам.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няколко души ни оставят съобщения в Trustpilot с подобни истории и те наистина отговарят с молба да се свържат с нас, въпреки че това е невъзможно. След това след всяка лоша реакция те добавят още няколко положителни с 5 звезди и продължават да го правят, това е просто измама. Някой трябва да ги спре. Вие помагате на хората тук! Но тъй като това казино блокира всеки, който депозира много пари или иска да изплати печалби без причина, трябва да се направи нещо по въпроса. Искрено се надявам, че някой ще подаде групова жалба и ще потърси собственика на това глупаво казино и различни акаунти в социалните медии с тяхното име, така че хората да могат бързо да бъдат предупредени, когато търсят имената им в Google.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

да

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няколко души ни оставят съобщения в Trustpilot с подобни истории и те наистина отговарят с молба да се свържат с нас, въпреки че това е невъзможно. След това след всяка лоша реакция те добавят още няколко положителни с 5 звезди и продължават да го правят, това е просто измама. Някой трябва да ги спре. Вие помагате на хората тук! Но тъй като това казино блокира всеки, който депозира много пари или иска да изплати печалби без причина, трябва да се направи нещо по въпроса. Искрено се надявам, че някой ще подаде групова жалба и ще потърси собственика на това глупаво казино и различни акаунти в социалните медии с тяхното име, така че хората да могат бързо да бъдат предупредени, когато търсят имената им в Google.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбирам разочарованието ви, но нека да видим как ще се развие оплакването и дали казиното ще успее да отговори и да изясни ситуацията от своя страна.

Това със сигурност би било добре дошло.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Обръщам се и към техните афилиейт партньори

Автоматичен превод:
cj4q7bykbg
преди 10 месеца

Получихте ли отговор или още чакате?

Освен това видях вашата открита жалба и мисля, че би било добре да отговорите на всички въпроси, които бяха зададени, защото Petronela изглежда не прави много с това, което написахте последния път. Така че не се колебайте да го направите тук, на тази връзка .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Добре, лошо ще направя


Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Изпратих й имейл

Автоматичен превод:
cj4q7bykbg
преди 10 месеца

Чудесно е да видя, че сте разменили някои отговори в жалбата, така че твърдо вярвам, че всичко ще продължи напред.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да актуализирате жалбата си и не се колебайте да ме актуализирате и във форума. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, това казино отговори на жалбата ми и твърди, че лъжа и подвеждам. Така че те могат да отговарят на хората невероятно просто.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, те са ужасни измамници, дадоха му оценка 8, когато започнах, но това беше просто фалшиво, този филиал е също толкова лош, трябва да са руснаци, мисля

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега съм любопитен какво ще направи Томас, човекът, който се занимаваше с моя случай! Защото е ясно, че те лъжат и мамят и не трябва и нямат право да работят в Холандия.

Сега попитах дали ще ми върнат 50% от парите ми и съм любопитен да ви държа в течение. Ако са честни, всички ще ми върнат парите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, и аз се надявам, но при мен никаква комуникация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега съм любопитен какво ще направи Томас, човекът, който се занимаваше с моя случай! Защото е ясно, че те лъжат и мамят и не трябва и нямат право да работят в Холандия.

Сега попитах дали ще ми върнат 50% от парите ми и съм любопитен да ви държа в течение. Ако са честни, всички ще ми върнат парите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мислили ли сте да информирате Томас за вашите мисли и споразумения с казиното?

Прочетох жалбата и все още смятам, че искате депозитите си обратно просто защото сте загубили целия баланс и сега не можете да "спечелите" парите обратно поради закриването на сметката.

Моля, поправете ме, ако греша. 🙏


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, те са ужасни измамници, дадоха му оценка 8, когато започнах, но това беше просто фалшиво, този филиал е също толкова лош, трябва да са руснаци, мисля

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

В името на справедливостта, моля, какво изглежда крайно грешно във вашата жалба?

Чувствам, че и двамата споделяте една и съща история.

Цитирам от отворената ви жалба :

„Наскоро попаднах на друга жалба , свързана със същото казино. В предишен случай споменахте, че казиното не държи никакви средства и салдото по сметката ви е било нула, когато е било блокирано ."

Но сега просто изчезна. Това наистина е съвпадение. Предполагам, че скоро ще видим.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

В жалбата съм отговорил какво мисля и искам и защо!

ако вземете нечии пари без причина и не отнемайте възможността, че имате шанс да възстановите загуба или печалба или дори повече загуби! Това казино няма задължителен лимит, така че не виждам проблема защо са сметнали за необходимо да блокират сметката ми, след като депозирах 6000 евро

Томас прочете това и се надявам, че е мотивиран да противоречи на казиното. То

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини