ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от C078
|
10637 преглеждания 192 отговора |
|
1 2...10
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackTop Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Няма отговор там, където комуникацията е мъртва

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Искам да получа възстановяване на загубите, които регистрирах в cruks и да играя от Холандия

Автоматичен превод:
C078
преди 8 месеца

Здравейте, мога ли да попитам какъв конкретен проблем срещнахте? Защо искаш възстановяване на сумата?

Можете ли да ни кажете повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравейте, регистрирах се в cruks и те работят незаконно в Холандия, също така фактът, че не регулират всякакво предотвратяване на добавяне, е причината да искам да получа възстановяване

Автоматичен превод:
C078
преди 8 месеца

здрасти

Мога ли да ви задам няколко въпроса?

Вярвате ли, че сте имали справедлив шанс да спечелите нещо?

Бихте ли поискали възстановяване на сумата, в случай че спечелите?

Ние в Casino Guru прилагаме Кодекс за справедлив хазарт , може би ще ви е интересно да прочетете за ограничените държави?

„Нашата позиция

Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

"

Същото важи и за законовите ограничения.

Позволете ми да кажа, че тук не сме юристи, затова се придържаме към справедливия подход.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, тъй като трябваше да спечеля и мога да изтегля парите, което не мога да направя, защото всеки документ, който те отказаха, не е честна игра, дори когато печелех, исках само депозита да ми върне парите, защото дори не мога да изтегля

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

и те не отговарят вече седмици на нищо

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, тъй като трябваше да спечеля и мога да изтегля парите, което не мога да направя, защото всеки документ, който те отказаха, не е честна игра, дори когато печелех, исках само депозита да ми върне парите, защото дори не мога да изтегля

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че трябва да се съсредоточим върху правилата, по-специално върху процеса KYC тук и сега:

Тъй като обикновено проверката трябва да бъде завършена първо, ако не успеете да сътрудничите, няма да имате право на теглене.

Моля, назовете документите, отхвърлени от казиното, и добавете причината за отказа.

можеш ли да се справиш с това

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

НЕ ИГРАЙТЕ В ТАЗИ КЪЩА!!!!!!!


ТЕ СА ИЗМАМНИЦИ, ЕКСПЕРТИ В КРАЖДАНЕТО НА ПАРИ ОТ КЛИЕНТИ!!!!

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че сте написали няколко публикации за кратък период от време.

Можете ли да се опитате да ни кажете повече за случилото се във вашия случай, моля, за да можем да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Може да помогне, ако сте по-честни с потребителите на тази страница. Кажи истината!! В тази къща, например, е практически невъзможно да се премине KYC процеса, те изтласкват клиентите до границата на търпението и след това идва разочарованието!!!! Няма нищо добро в тази къща, моля, стойте настрана.


НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Една голяма измама регистрираният адрес дори е правилният адрес или хората там също лъжат за това, което е възможно, те имат номер, но не знаят

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Дори афилиейт партньорите казват не, ние не си сътрудничим заедно, но плащането отиде в същата банкова сметка

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Изпратих около 50 имейла за поддръжка на vip mail и vip мениджър също изпратих 50 съобщения в Whats App без отговор, когато отида с фалшив номер и поща, те ми отговарят след една минута

Автоматичен превод:
cj4q7bykbg
преди 8 месеца

Съжалявам, но наистина не разбирам какво имаш предвид. Какъв е проблемът с казиното? Процесът на проверка?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изобщо няма комуникация

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Една голяма измама, когато имат парите, ме блокираха незабавно и без отговор с месеци, а също и за всичко

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Компанията, която са регистрирали на адреса в уебсайта, не е правилна, говоря с някой, който има фирма там почти със същото име, но собственикът каза, че са използвали неговия адрес, но той също може да излъже

Автоматичен превод:
C078
преди 8 месеца

Добре, те затвориха акаунта ви и не общуват. В такъв случай ви предлагам да създадете жалба на нашия уебсайт. Може да сме в състояние да ви помогнем: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини