преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackTop Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, мога ли да попитам какъв конкретен проблем срещнахте? Защо искаш възстановяване на сумата?
Можете ли да ни кажете повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем?
Hi, can I ask what specific problem you encountered ? Why are you asking for a refund ?
Can you please tell us more so we can try to help you ?
Здравейте, регистрирах се в cruks и те работят незаконно в Холандия, също така фактът, че не регулират всякакво предотвратяване на добавяне, е причината да искам да получа възстановяване
Hi im registered in cruks and they operate ilegal in The Netherlands also the fact they do not regulate anny addition prevention is the reason i want to get a refund
здрасти
Мога ли да ви задам няколко въпроса?
Вярвате ли, че сте имали справедлив шанс да спечелите нещо?
Бихте ли поискали възстановяване на сумата, в случай че спечелите?
Ние в Casino Guru прилагаме Кодекс за справедлив хазарт , може би ще ви е интересно да прочетете за ограничените държави?
„Нашата позиция
Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.
"
Същото важи и за законовите ограничения.
Позволете ми да кажа, че тук не сме юристи, затова се придържаме към справедливия подход.
Hi!
May I ask you a few questions?
Do you believe you had a fair chance to win something?
Would you ask for the refund in case you would win?
We in Casino Guru apply a Fair Gambling Codex, care to read about restricted countries, perhaps?
"Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
"
The same goes for law restrictions.
Allow me to say we are not lawyers here, thus we stick with the fair approach instead.
Да, тъй като трябваше да спечеля и мога да изтегля парите, което не мога да направя, защото всеки документ, който те отказаха, не е честна игра, дори когато печелех, исках само депозита да ми върне парите, защото дори не мога да изтегля
Yes as i schould win and can cash out what i can t do because every document they denied is it not a fair game even when i was winning i wanted only the deposit money back cruks because i can t even cash out
Да, тъй като трябваше да спечеля и мога да изтегля парите, което не мога да направя, защото всеки документ, който те отказаха, не е честна игра, дори когато печелех, исках само депозита да ми върне парите, защото дори не мога да изтегля
Yes as i schould win and can cash out what i can t do because every document they denied is it not a fair game even when i was winning i wanted only the deposit money back cruks because i can t even cash out
Мисля, че трябва да се съсредоточим върху правилата, по-специално върху процеса KYC тук и сега:
Тъй като обикновено проверката трябва да бъде завършена първо, ако не успеете да сътрудничите, няма да имате право на теглене.
Моля, назовете документите, отхвърлени от казиното, и добавете причината за отказа.
можеш ли да се справиш с това
I think we should focus on the rules, specifically the KYC process here and now:
Because usually the verification must be completed first, if you fail to cooperate, you won't be entitled to any withdrawal.
Kindly name the documents rejected by the casino and add the reason for the rejection.
Can you handle that?
НЕ ИГРАЙТЕ В ТАЗИ КЪЩА!!!!!!!
ТЕ СА ИЗМАМНИЦИ, ЕКСПЕРТИ В КРАЖДАНЕТО НА ПАРИ ОТ КЛИЕНТИ!!!!
DON'T PLAY IN THIS HOUSE!!!!!!!
THEY ARE SCAMMERS, EXPERTS IN STEALING MONEY FROM CUSTOMERS!!!!
NÃO JOGUEM NESTA CASA!!!!!!!
ELES SÃO BURLÕES, PERITOS EM ROUBAR DINHEIRO AOS CLIENTES!!!!
Здравейте, виждам, че сте написали няколко публикации за кратък период от време.
Можете ли да се опитате да ни кажете повече за случилото се във вашия случай, моля, за да можем да се опитаме да ви помогнем?
Hi, I see you've written multiple posts in a short period of time.
Can you try to tell us more about what happened in your case please, so we can try to help you ?
Може да помогне, ако сте по-честни с потребителите на тази страница. Кажи истината!! В тази къща, например, е практически невъзможно да се премине KYC процеса, те изтласкват клиентите до границата на търпението и след това идва разочарованието!!!! Няма нищо добро в тази къща, моля, стойте настрана.
НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!!!!!!!
It can help if you are more honest with the users of this page. Tell the truth!! In this house, for example, it is practically impossible to pass the KYC process, they push customers to the limit of patience and after that comes frustration!!!! There is nothing good in this house, please stay away.
DON'T PLAY HERE!!!!!!!
Podem ajudar se for mais sinceros com os usuários desta página. Digam a verdade!! Nesta casa por exemplo é praticamente impossível passar no processo KYC eles levam os clientes ao limite da paciência e depois disso vem a frustração!!!! Não há nada de bom nesta casa, fiquem longe por favor.
NAO JOGUEM AQUI !!!!!!!
Една голяма измама регистрираният адрес дори е правилният адрес или хората там също лъжат за това, което е възможно, те имат номер, но не знаят
One big scam the registered address is even the right adress or the persons there lie also about it what is possible they have a tell number but they dont know
Изпратих около 50 имейла за поддръжка на vip mail и vip мениджър също изпратих 50 съобщения в Whats App без отговор, когато отида с фалшив номер и поща, те ми отговарят след една минута
Ive send about 50 mails to support vip mail and vip manager also send 50 messages on whats app no reply when i go with fake number and mail they reply at me in one minute
Съжалявам, но наистина не разбирам какво имаш предвид. Какъв е проблемът с казиното? Процесът на проверка?
Sorry, but I really don't understand what you mean. What's the problem with the casino? The verification process?
Компанията, която са регистрирали на адреса в уебсайта, не е правилна, говоря с някой, който има фирма там почти със същото име, но собственикът каза, че са използвали неговия адрес, но той също може да излъже
The company they registered on the adress on the website isnt right i talk to some one whos have a company there almos same name but the owner said they used his adress but he can lie also
Добре, те затвориха акаунта ви и не общуват. В такъв случай ви предлагам да създадете жалба на нашия уебсайт. Може да сме в състояние да ви помогнем: https://casino.guru/complaints
Alright so they closed your account and they don't communicate. In that case, I suggest you to create a complaint on our website. We might be able to help you: https://casino.guru/complaints
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.