НачалоФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от C078
|
29 850 преглеждания 212 отговора |
|
1...9 10 11
преди 9 месеца

Мислех, че вече съм срещал най-лошите казина на земята, но това е начело на всички.

Те съзнателно извършват поведение, за да накарат играч да загуби печалби.

Те анулират вашите тегления file

Молиш ги три пъти да спрат акаунта, за да не загубят средствата и не го правят

filefilefile

Ако закриете игралната си сметка, всички пари в игралната ви сметка ще бъдат задържани

file

Те забавят плащането на теглене след крайните срокове, определени в техните T&C (3 дни). Все още не съм получил парите за теглене, които въведох в петък!

Те не предлагат защита на играчите и правят всичко възможно, за да ви накарат да загубите това, което сте спечелили.


Казиното е в черния списък и все пак успявате да му дадете добра оценка..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Приятен ден и на теб.

Знам, че сте чували това много пъти, но все пак:

Ако искате да докажете, че казиното прави нещо нередно, просто трябва да следвате съвместимия път.

Оценяваме вашата споделена обратна връзка, просто потвърдете, че всеки път, когато кажете нещо като „ Казино в черния списък и все пак успявате да му дадете добра оценка ", докато свързаната жалба все още е в ход, ще получите същия отговор.

Все още се надявам, че един ден ще разбереш, че не сме тук, за да ти се противопоставим, и ще се въздържиш от тази пасивна агресия. Не мога да кажа, че публикациите ви са поне неутрални, ако ме разбирате.

🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Приятен ден и на теб.

Знам, че сте чували това много пъти, но все пак:

Ако искате да докажете, че казиното прави нещо нередно, просто трябва да следвате съвместимия път.

Оценяваме вашата споделена обратна връзка, просто потвърдете, че всеки път, когато кажете нещо като „ Казино в черния списък и все пак успявате да му дадете добра оценка ", докато свързаната жалба все още е в ход, ще получите същия отговор.

Все още се надявам, че един ден ще разбереш, че не сме тук, за да ти се противопоставим, и ще се въздържиш от тази пасивна агресия. Не мога да кажа, че публикациите ви са поне неутрални, ако ме разбирате.

🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Може би ще плащат кса


Автоматичен превод:
C078
преди 9 месеца

Може би. Ще видим!

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Но ако позволят на хора да се регистрират от ограничени държави с намерението да не им плащат, когато спечелят, те трябва да възстановят всички депозити от всички, които някога са депозирали от споменатите държави.


Автоматичен превод:
D-Rose
преди 8 месеца

Опитахте ли също да видите дали вашата страна е забранена за казиното? Мисля, че също е необходимо преди да депозирате някъде, за да избегнете подобни сценарии.

Освен това поискахте ли самоизключване или нещо подобно? Според жалбата видях, че искате да закриете акаунта, но не съм сигурен кой от двата процеса е включен.

Както и да е, тъй като споменах, че имате оплакване , нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо и да видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 месеца

Моля, уведомете ни за резултата от него, когато е възможно. Не мога да си представя какво би могло да бъде, честно казано, казиното работи под лиценза на Кюрасао (GC) , всъщност.

"Ако сте депозирали и с кредитна карта, можете да поискате директно от казиното възстановяване на сумата за транзакциите, тъй като те незаконно използват търговци на трети страни." - Имате ли доказателства за това, ако мога да попитам? Наистина съм любопитен.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 месеца

Хм, доста интересно какво си разбрал. Успяхте ли също да получите възстановяването? Виждам от имейла, че трябва да е така.

Също така, можете ли да ни държите в течение или да ни информирате за това, което откривате допълнително?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 7 месеца

Каква поща мога да използвам

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Защо jacktop има оценка 7,8?

Автоматичен превод:
C078
преди 5 месеца

Не разбирам напълно този въпрос, но мога да предположа, че има нещо общо с вашата жалба . Прав ли съм? Надяваме се, че нашият екип ще може да се свърже с казиното, за да може проблемът ви да бъде решен.

Случайно да знаеш каква е причината да не искат да общуват с теб?

Междувременно, ако искате да погледнете, ето индексът за безопасност на tis casino, обяснен малко по-добре. Може би ще ви помогне да разберете как правим преглед на всички онлайн казина.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Те ме държат на линия и всеки път, когато на Trust Pilot ми кажат да се свържа с поддръжката, когато го направя отново, те ги игнорират

Автоматичен превод:
C078
преди 5 месеца

Надяваме се, че нашият екип ще има повече късмет да се свърже с казиното тогава.🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма отговор след това

Автоматичен превод:
C078
преди 5 месеца

Проверих скорошните ви оплаквания, за да добия някаква представа, и открих, че имате доста богата история с това казино. Възможно ли е вашата предишна жалба срещу тях, която беше отхвърлена като неразрешена, да е причината те да избягват контакт с вас? Според подробностите сте се интересували от възстановяване на средства поради липсващ холандски лиценз.

Казината обикновено не реагират добре на това. Също така не вярваме, че сте имали право на възстановяване.

Е, искрено се надявам да бъркам тук.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Защо jacktop има оценка 7,8?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тъй като всеки измерим критерий е доста добър, бих казал, че това е причината. Не е необичайно играчите, които искат възстановяване на суми поради техните лицензи за Кюрасао, да не са съгласни. Може би това е така?

Да кажем, че имаме различни гледни точки по този въпрос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Бих искал да получа възстановяване, но тъй като това не би било възможно, те не трябва да казват на доверителния пилот да се свържат с мен, докато ако направя това, няма отговор, тогава според мен това е измама

Автоматичен превод:
C078
преди 5 месеца

Е, очевидно би било най-добре, ако стигнат до вас. Според последната актуализация, която дадохте в жалбата си, видях, че те отново го поставят в някакъв отдел, където трябва да се справят с вашата ситуация. Чудя се дали ще пишат и ще ви кажат как е и дали нещо се е променило.

Ако е така, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Какъв отдел чакам месеци, блокираха имейла ми

Автоматичен превод:
C078
преди 5 месеца

Съжалявам, но все още съм напълно убеден, че очаквате казиното да плати за проблема, описан във вашата отхвърлена преди това жалба . Изглежда, че казиното е съгласно с отказа и не желае да обсъжда допълнително въпроса, дори с вас.

Мога ли да знам какво ви кара да вярвате, че казиното все още е длъжно да продължи този въпрос, моля?

Имам предвид тази ситуация:

„Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване.

Не можем да санкционираме казина, ако нямат конкретен лиценз.

След събиране на цялата информация тази жалба ще бъде отхвърлена."

Може би първият 👈 съдържа обяснението?

„Както обясних по-рано, казината могат да затварят сметките на играчите по всяко време и по каквато и да е причина, стига да не са конфискувани средства в процеса. Ние наистина бихме искали да помогнем, но това е невъзможно за нас при тези обстоятелства.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "

При тези обстоятелства бих искал да разбера какъв отговор очаквате. Помогнете ми да разбера това, моля.



Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини