ФорумКазинаInstant Casino - обща дискусия

Instant Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от Radka
|
2544 преглеждания 66 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
CryptoG82
преди 4 седмици

Ние винаги обичаме да помагаме и винаги, когато е възможно, даваме всичко от себе си. За съжаление във вашия случай не можем да направим нищо особено, както обяснихме преди.

Жалко е, че казиното не ви отговаря и ние разбираме какво е чувството.

Просто, моля, изчакайте и ако има нещо в рамките на нашите възможности, с което бихме могли да ви помогнем, елате напред, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Ние винаги обичаме да помагаме и винаги, когато е възможно, даваме всичко от себе си. За съжаление във вашия случай не можем да направим нищо особено, както обяснихме преди.

Жалко е, че казиното не ви отговаря и ние разбираме какво е чувството.

Просто, моля, изчакайте и ако има нещо в рамките на нашите възможности, с което бихме могли да ви помогнем, елате напред, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Само те могат да си помогнат в тази ситуация - многократно им е обяснявано (с придружаващи доказателства от властите) какво ще се случи автоматично, ако не се оправят сами. Ако не отговорят, ще трябва да се справят с черния списък от Mastercard, след което няма да могат да приемат никакви плащания по този метод от никого. Те имат шанс да поправят това, но ако не го направят, то ще бъде сортирано независимо (от властите).

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 седмици

Дано рискуват и го поправят тогава.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

някой, моля, помогнете ми, направих 3 заявки за теглене и всичките 3 се върнаха, въвеждам банковия си номер, сметката и името си и все още се връща, казват, че трябва да поискам от банката file номер, но какъв номер? някой знае ли как се попълва тази заявка?

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
gpony7
преди 3 седмици

приятелю, помогни ми как да попълня тази заявка, въвеждам банковия си номер и сметка и те ми го връщат, file благодаря

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Много късмет да получите нещо от тях! Никакъв отговор от тях за 3 седмици и ме прекъсваха техния чат на живо всеки път, когато се опитах да се свържа - напълно законна компания, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

някой, моля, помогнете ми, направих 3 заявки за теглене и всичките 3 се върнаха, въвеждам банковия си номер, сметката и името си и все още се връща, казват, че трябва да поискам от банката file номер, но какъв номер? някой знае ли как се попълва тази заявка?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Предполагам, че трябва да се опитате да обясните на поддръжката, че не разбирате същността на проблема и се нуждаете от пълно обяснение относно „номера", който непрекъснато повтаряте. Чувствайте се свободни да публикувате отговора на казиното, за да можем да се опитаме да разберем дали има добър смисъл.

Или ако вече знаете отговора, какво число трябва да е това, моля? Някакъв идентификатор, но кой, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Много късмет да получите нещо от тях! Никакъв отговор от тях за 3 седмици и ме прекъсваха техния чат на живо всеки път, когато се опитах да се свържа - напълно законна компания, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Въпреки че съм наясно, че сте много изнервен играч, опитайте се да помислите как подобен отговор може да е от полза за другия играч, който изпитва силен стрес. Вярвате ли, че този отговор ще помогне?

Може би сте запознати с проблема, който спомена? Това би било удобно. благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Въпреки че съм наясно, че сте много изнервен играч, опитайте се да помислите как подобен отговор може да е от полза за другия играч, който изпитва силен стрес. Вярвате ли, че този отговор ще помогне?

Може би сте запознати с проблема, който спомена? Това би било удобно. благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Радка - просто ще го кажа така. Това е предупреждение към играчите. Те буквално не отговарят и ви прекъсват чата на живо веднага - единственото нещо, което всъщност направиха, беше да закрият акаунта ми. Даваха им шанс след шанс дори да дадат отговор, но те дори не можаха да направят това.


Въпреки че разбирам мнението ви - въз основа на моя опит тук - изглежда трудно да получа отговор от тях. Просто съветвам този играч (и други) въз основа на моя опит. Може би казиното може да се включи и да изясни нещата за играча и всички останали.....

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 седмици

моя също го прерязаха, след това сложих vpn и мога да вляза в чата, проблема е, че според тях го попълвам грешно,

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Вече изпратих имейл с кадрите, които поискаха, направих снимка, искат IBAN, дори не знам какво е това, обадих се в банката и ми казаха, че IBAN е на кого плащаш, единственото нещо, което трябва да е грешно, е номерът на банката от 0260 до 260, друго не знам

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вече изпратих имейл с кадрите, които поискаха, направих снимка, искат IBAN, дори не знам какво е това, обадих се в банката и ми казаха, че IBAN е на кого плащаш, единственото нещо, което трябва да е грешно, е номерът на банката от 0260 до 260, друго не знам

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

IBAN е 16-20-цифрен код, свързан с вашата банкова сметка. Всяка банкова сметка, която може да приема международни плащания, има такава. Трябва да можете да намерите това в банково извлечение или можете да попитате банката си какво е то. Ще започне с PT (ако акаунтът ви е в Португалия).


Автоматичен превод:
joannis
преди 3 седмици

IBAN (International Bank Account Number) е код, който идентифицира банковата сметка на клиента за международни преводи. Състои се от 29 цифри в Бразилия и се използва, за да се гарантира, че парите са получени правилно. Във вашия случай Nubank няма собствен IBAN код. Сметката в Nubank не получава или изпраща пари във валути, различни от реалната, така че няма IBAN, SWIFT, ABA или ACH кодове. Ще ви е необходима сметка в друга банка или ще използвате различен метод на получаване.

Автоматичен превод:
joannis
преди 3 седмици

За международни казина препоръчвам използването на криптовалути. Тегленията чрез парични преводи обикновено имат високи такси и са по-бюрократични. Има и възможност сумата да бъде удържана от данъчните власти в зависимост от това откъде идва. И тъй като повечето казина възлагат тези операции на външни изпълнители, е по-трудно да се контролират тези ситуации.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Радка - просто ще го кажа така. Това е предупреждение към играчите. Те буквално не отговарят и ви прекъсват чата на живо веднага - единственото нещо, което всъщност направиха, беше да закрият акаунта ми. Даваха им шанс след шанс дори да дадат отговор, но те дори не можаха да направят това.


Въпреки че разбирам мнението ви - въз основа на моя опит тук - изглежда трудно да получа отговор от тях. Просто съветвам този играч (и други) въз основа на моя опит. Може би казиното може да се включи и да изясни нещата за играча и всички останали.....

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здрасти

Честно, разбирам намеренията ви.

Не исках да обезсърчавам другия играч да се опитва да се свърже с казиното, защото дори и с нашия обхват, директната линия за комуникация винаги е за предпочитане. Освен това, бих искал да мисля, че има полза да опитате, вместо да се откажете, защото някой твърди, че казиното игнорира всички.

Извинявам се обаче, ако съм прекалил.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вече изпратих имейл с кадрите, които поискаха, направих снимка, искат IBAN, дори не знам какво е това, обадих се в банката и ми казаха, че IBAN е на кого плащаш, единственото нещо, което трябва да е грешно, е номерът на банката от 0260 до 260, друго не знам

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Сега виждам проблема. Е, тъй като другите вече обясняват въпроса много добре. Обзалагам се, че сега няма нужда да добавям от моя страна.

Може би една подробност: ако продължавате да се мъчите да разберете дали IBAN се намира в документите или в интернет банкирането, обадете се бързо на банковия служител. След като разберете дали IBAN трябва да бъде намерен, можете да продължите.

Честно казано, бих очаквал да участва PIX. Начинът, по който го разбирам, е най-често срещаният вариант в Бразилия - нали?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здрасти

Честно, разбирам намеренията ви.

Не исках да обезсърчавам другия играч да се опитва да се свърже с казиното, защото дори и с нашия обхват, директната линия за комуникация винаги е за предпочитане. Освен това, бих искал да мисля, че има полза да опитате, вместо да се откажете, защото някой твърди, че казиното игнорира всички.

Извинявам се обаче, ако съм прекалил.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Трябва да видите имейлите и чатовете на живо, които поисках с тази компания. Тази сутрин отново се опитах да се свържа с тях, но отговорът беше „Мога да отговарям само на въпроси, свързани с казино". Все още няма отговор на никакъв имейл от почти 4 седмици. Човек би си помислил, че биха искали да опитат да разрешат нещата, а не да се държат като група измамници....

Лично ще изпратя вашия екип за отзиви по цялата верига и имейли/чат и т.н. и се надявам, че можете да им дадете оценката, която заслужават!



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Момчета, реших проблема, похарчих всички пари и затворих акаунта, нямам чантата за това, във всички казина, в които играя, просто слагам pix и bag на място това с m;a вяра, аз оценявам помощта ви отсега нататък, благодаря ви много

Автоматичен превод:
joannis
преди 3 седмици

Леле, какъв срам. Жалко е, че някои платежни оператори начисляват злоупотреба с такси за използване на Pix в казина, като се възползват от липсата на ясна регулация. В резултат на това много казина деактивират опцията за плащане Pix, за да избегнат тези прекомерни такси, което ограничава опциите за плащане, достъпни за играчите. Алтернатива, която трябва да разгледате, са криптовалутите, но е важно да проучите задълбочено различните опции и свързаните рискове, като нестабилност и сигурност, преди да изберете цифров портфейл.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 седмици

Аз също имам проблеми с незабавното казино. Докладвахте ли вашите транзакции на вашата банка? Искам депозитите си обратно. Те са измамници!

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини