преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Instant Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Искам само да предупредя всички, които играят в instantcasino. Имаха деца на тяхна поддръжка и не могат да решат нищо, така че ако имате технически или друг проблем със сайта, няма да получите добра помощ.
I just want to send a warning to everyone who playing at instantcasino. They had kids at their support and can’t solve anything, so if you have a technical or other problem with the site you would not get any good help.
Може ли да попитам какъв проблем имахте там? Беше ли решен в крайна сметка и има ли нещо, което бихме могли да направим, може би?
May I ask what kind of issue you had there? Was it solved at the end, and is there anything we could do, perhaps?
Те трябва да ми изпратят средства обратно и минаха повече от 4 седмици, откакто получих имейл от тях, че средствата трябва да са в портфейла ми. Все още не съм получил никакви средства, имам още актуализации. Все казват, че „съответният екип го проверява".
They should send funds back to me, and it hass gone over 4 weeks since ive got email from them that the funds should be in my wallet. Still I hasn’t get any funds I’ve more updates. They keep saying that the "relevant team is checking it".
И така, правилно ли разбирам, че сте спечелили и сте поискали теглене и все още не сте го получили?
Вашият акаунт напълно верифициран ли е там? Имали ли сте някога успешно теглене в това казино?
Предлагам ви да подадете жалба тук и нашият екип ще се заеме с разследването на случая.
Жалбата е безплатна, разбира се. какво ще кажеш
Ето връзката , в случай че сте готови.
Моля, уведомете ни цялата необходима информация. Ще чакаме вашия отговор.
So, do I understand it correctly, that you have won and requested a withdrawal and you still hasn't got it?
Is your account fully verified there? Have you ever had any successful withdrawal at this casino?
I would suggest you file a complaint here, and our team will get into the investigation of the matter.
The complaint is free of charge, of course. What do you say?
Here's the link, in case you're up to it.
Please let us know all the relevant information. We'll wait for your reply.
Добър вечер
след 11 успешни тегления, които бяха кредитирани в сметката ми веднага,
в последния, въпреки че получих имейл, че е бил успешен, парите така и не стигнаха до сметката ми.
Търся обяснения, но никой не отговаря...чатът не работи и не виждам какво точно се случва!???
Помогнете ми!!!
Good evening,
after 11 successful withdrawals, which were credited to my account immediately,
in the last one, although I received an email that it was successful, the money never reached my account.
I'm looking for explanations but no one answers...the chat doesn't work and I can't see what exactly is going on!???
Help me!!!
Καλησπερα,
μετα απο μ 11 επιτυχημενες αναληψεις ,οι οποιες πιστωνοντπυσαν στον λογαριασμο μου αμεσως,
στην τελευταια παρα οτι ελαβα mail οτι ηταν επιτυχης τα χρηματα δεν εφτασαν ποτε στον λογαριασμο μου.
αναζητω εξηγησεις αλλα κανεις δεν απανταει …το chat δεν δουλευει και δεν μπορω να δω τι ακριβως συμβαινει!;;;
βοηθηστε με!!!
Здравей, колко време чакаш тегленето си? Виждам, че от казиното не са ти казали нищо уместно, което би ме подразнило, но от друга страна казваш, че 11-те тегления преди това са били наред и така ще съм малко по-спокоен. Може би са някакви технически проблеми.
Опитахте ли да им изпратите имейл какво става?
Освен това даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако нищо не се случи през това време, ще се свържем с казиното.
Ако нещо се промени, моля, уведомете ни.
Hi, how long are you waiting for your withdrawal? I see that the casino hasn't told you anything relevant which would annoy even me, but on the other hand you say that the 11 withdrawals before were fine and so I would be a bit more calm. Maybe it's some technical problems.
Did you try to email them what's going on?
Also, we give casinos 14 days to resolve withdrawals, so if nothing happens in that time then we will contact the casino.
If anything changes, please let us know.
Това наистина е страхотна новина.
И така, колко дълго трябваше да чакате накрая? Бихте ли казали, че казиното има дълго време за изчакване за тегления?🤔
Ако се интересувате, можете да споделите опита си, като напишете потребителско мнение за това казино. Тук виждам , че ти ще си първият, който ще го направи. Какво ще кажете?😉
That is really great news.
So, how long did you need to wait at the end? Would you say that the casino has long waiting time for withdrawals?🤔
If you're interested, you could share your experience by writing a user review for this casino. I can see here that you would be the first one to do so. What do you say?😉
Плащания, маскирани за играчи от Обединеното кралство, за да се показват като разнообразие от хитри онлайн сайтове за „търговия на дребно" като BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises и други. Тези сайтове очевидно не разбират или не ги интересува - НЕЗАКОННО е да се маскират транзакции с грешен код на търговец в Обединеното кралство и е пряко нарушение на правилата на Mastercard и Visa. Компанията вече е на радара на британските власти. Всички плащания с дебитна/кредитна карта от Обединеното кралство ТРЯБВА да имат код на търговец 7995 - това е законът.
Освен това предоставената тук информация за лиценза е грешна. Те изглежда имат лиценз за Коморските острови и лиценз за Коста Рика, както е приложено. Изглежда, че е Коста Рика, когато влизате от Обединеното кралство и Коморските острови, когато влизате от където и да е другаде. ЗАЩО!
Payments masked for UK players to show as a variety of dodgy online "retail" sites such as BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises and more. These sites clearly don't understand or don't care - it is ILLEGAL to mask transactions with the wrong merchant code in the UK and is a direct breach of Mastercard and Visa rules. The company are now on the radar of UK Authorities. All debit/credit card payments from the UK MUST have a 7995 merchant code - this is the law.
Also the licence information provided here is wrong. They appear to have a Comoros licence and a licence in Costa Rica, as attached. It appears to be Costa Rica when logging in from the UK and Comoros when logging in from anywhere else. WHY!
здравей
Мога да ви уверя, че е нормално казино, което работи с няколко лиценза, да показва само един за определени държави. Това е често срещана практика и за да бъда напълно честен, няма значение дали е Коморос или Коста Рика; и двете все още се считат за слаби лицензи.
За съжаление също така е доста обичайно международните казина да използват услугите на търговци на трети страни, така че играчите се притесняват дали парите им са изпратени на правилната компания, но за казината това е начин да се позволи на играчи от ограничителни държави да депозират и теглят средства.
Забелязали ли сте тази много активна тема?
Обзалагам се, че точно това описахте, нали?
Hello,
I can assure you it is normal that a casino that operates under several licenses only shows one to specific countries. It's a common practice, and to be completely honest, it does not matter whether it is a Commoros or Costa Rica; both are still considered weak licenses.
Sadly, it is also pretty common for international casinos to use services of 3rd party merchants, so players are concerned whether their money was sent to the correct company, yet for casinos, it is a way to allow players from restrictive countries to deposit and withdraw funds.
Have you spotted this very active thread?
Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code 👈
I bet this is what you just described, isn't it?
здравей
Мога да ви уверя, че е нормално казино, което работи с няколко лиценза, да показва само един за определени държави. Това е често срещана практика и за да бъда напълно честен, няма значение дали е Коморос или Коста Рика; и двете все още се считат за слаби лицензи.
За съжаление също така е доста обичайно международните казина да използват услугите на търговци на трети страни, така че играчите се притесняват дали парите им са изпратени на правилната компания, но за казината това е начин да се позволи на играчи от ограничителни държави да депозират и теглят средства.
Забелязали ли сте тази много активна тема?
Обзалагам се, че точно това описахте, нали?
Hello,
I can assure you it is normal that a casino that operates under several licenses only shows one to specific countries. It's a common practice, and to be completely honest, it does not matter whether it is a Commoros or Costa Rica; both are still considered weak licenses.
Sadly, it is also pretty common for international casinos to use services of 3rd party merchants, so players are concerned whether their money was sent to the correct company, yet for casinos, it is a way to allow players from restrictive countries to deposit and withdraw funds.
Have you spotted this very active thread?
Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code 👈
I bet this is what you just described, isn't it?
Да, Радка, точно това е. Това се счита за измама в Обединеното кралство. Операторите на хазартни игри трябва да използват код за хазарт 7995 за всички транзакции - всичко, което не използва този код, нарушава директно правилата на Mastercard/VISA и е криминално престъпление в Обединеното кралство (ако британска компания управлява това). Ако искат да се справят с играчи от Обединеното кралство, тогава трябва да го правят чрез Crypto - те буквално нарушават законите, като го правят по този начин и рискуват връщане на плащане.
Yes Radka, it is exactly this. It is considered fraud in the UK. Gambling operators must use a code 7995 gambling code for all transactions - anything that doesn't use that code directly breaches Mastercard/VISA rules and is a criminal offence in the UK(if a UK company operated that). If they want to deal with UK players then they should be doing it through Crypto - they are literally breaking laws by doing it this way and risk chargeback.
Мога ли да ви попитам дали в Ирландия е подобно? Виждам, че това е държавата на пребиваване, нали?
Защото съм запознат с факта, че е наистина строго в Обединеното кралство, но не съм сигурен за Ирландия.🤔
May I ask you if is it similar in Ireland? I can see that it is a country of your residence, right?
Because I am familiar with the fact that it is really strict in the UK, but am not sure about Ireland.🤔
Мога ли да ви попитам дали в Ирландия е подобно? Виждам, че това е държавата на пребиваване, нали?
Защото съм запознат с факта, че е наистина строго в Обединеното кралство, но не съм сигурен за Ирландия.🤔
May I ask you if is it similar in Ireland? I can see that it is a country of your residence, right?
Because I am familiar with the fact that it is really strict in the UK, but am not sure about Ireland.🤔
Не съм в Ирландия!! Работя в Ирландия за един месец на година, което вероятно е причината да остана тук, когато се регистрирах първоначално - аз съм пълноправен жител на Обединеното кралство.
I'm not in Ireland!! I work in Ireland for a month per year which is probably why its stuck here when I signed up initially - I am a full UK resident.
Все пак може да искате да актуализирате профила си. Вижда ли се флагчето под вашето потребителско име? Погледнете това.
Роми просто възнамеряваше да научи как се правят нещата в нацията, от която изглежда, че си, сигурен съм.
Съжалявам обаче да чуя, че това е така. Играчите нямат голям успех със сторнирания от фиктивни компании въз основа на напредъка в нишката, която ви препратих. На Revolut не му пука; ако разбирам правилно, Visa или Mastercard оставят решението на платежния процесор. Може да е незаконно, но е доста често срещано. Допълнителен недостатък на играта в казино извън местните закони, бих казал.
Какво все пак възнамеряваш да правиш?
You might want to update your profile, though. Is the flang visible beneath your username? Take a look at that.
Romi merely intended to learn how things are done in the nation you appear to be from, I am sure.
I am sorry to hear that this is the case, though. Players are not having much success with chargebacks from shell companies, based on the progress in the thread I forwarded to you. Revolut does not give a damn; if I understand correctly, Visa or Mastercard leave the resolution to the payment processor. It may be illegal, but it is pretty common. An additional disadvantage of playing in a casino beyond local laws, I'd say.
What do you intend to do anyway?
Все пак може да искате да актуализирате профила си. Вижда ли се флагчето под вашето потребителско име? Погледнете това.
Роми просто възнамеряваше да научи как се правят нещата в нацията, от която изглежда, че си, сигурен съм.
Съжалявам обаче да чуя, че това е така. Играчите нямат голям успех със сторнирания от фиктивни компании въз основа на напредъка в нишката, която ви препратих. На Revolut не му пука; ако разбирам правилно, Visa или Mastercard оставят решението на платежния процесор. Може да е незаконно, но е доста често срещано. Допълнителен недостатък на играта в казино извън местните закони, бих казал.
Какво все пак възнамеряваш да правиш?
You might want to update your profile, though. Is the flang visible beneath your username? Take a look at that.
Romi merely intended to learn how things are done in the nation you appear to be from, I am sure.
I am sorry to hear that this is the case, though. Players are not having much success with chargebacks from shell companies, based on the progress in the thread I forwarded to you. Revolut does not give a damn; if I understand correctly, Visa or Mastercard leave the resolution to the payment processor. It may be illegal, but it is pretty common. An additional disadvantage of playing in a casino beyond local laws, I'd say.
What do you intend to do anyway?
Да, разбирам това. Доложих въпроса другаде, така че той ще бъде разгледан своевременно. Instantcasino.com няма да отговаря на никакви имейли. Изпрати имейл на участващите търговци и те не знаят нищо за плащанията. Учудващо е, че компаниите могат нагло да се измъкнат от това.
Възможно ли е да изпратя имейл на някой от вас с въпрос, който имам?
Yeah I understand that. I have reported the matter elsewhere so it will be dealt with in due course. Instantcasino.com won't respond to any emails. Emailed the merchants involved and they know nothing about the payments. Astonishing that companies can brazenly get away with this.
Is it possible to email one of you with a question I have?
Ако имате въпроси, които предпочитате да не пишете тук във форума, моля, препратете ги на .
Винаги искаме да помогнем, ако е възможно.
If you have any questions which you prefer not to write here on forum, please forward it to community@casino.guru.
We always like to help if possible.
Опитах се да повдигна оплакване - не за това, което тази компания е направила, а по-скоро за това, което не е направила. Те буквално не са отговорили на нищо, но знам, че са прочели имейлите, докато закриват акаунта. Ако гледате - трябва да отговорите възможно най-скоро.
I attempted to raise a complaint - not on what this company have done - but rather what they have not. They have literally not responded to anything but I know they have read the emails as they closed the account down. If you are watching - you need to respond asap.
Е, както е посъветвано и също споменато в имейла, подайте жалбата, предоставете подробно описание на ситуацията и избягвайте да я ограничавате до вашите предубеждения или мнения. Оставете екипа по жалбите да вземе това решение, тъй като жалбите по същество са свързани с несправедливост. Само, моля, нямайте нереалистични очаквания. Надявам се ситуацията да не е същата като тази, която се опитахте да опровергаете с BC. Игра например.
Well, as advised and also mentioned in the email, file the complaint, provide a thorough description of the situation, and avoid limiting it to your preconceived notions or opinions. Let the Complaint Team make that determination as complaints are essentially about unfairness. Just please do not have unrealistic expectations. I hope the situation is not the same as what you attempted to disprove with BC. Game for instance.
Е, както е посъветвано и също споменато в имейла, подайте жалбата, предоставете подробно описание на ситуацията и избягвайте да я ограничавате до вашите предубеждения или мнения. Оставете екипа по жалбите да вземе това решение, тъй като жалбите по същество са свързани с несправедливост. Само, моля, нямайте нереалистични очаквания. Надявам се ситуацията да не е същата като тази, която се опитахте да опровергаете с BC. Игра например.
Well, as advised and also mentioned in the email, file the complaint, provide a thorough description of the situation, and avoid limiting it to your preconceived notions or opinions. Let the Complaint Team make that determination as complaints are essentially about unfairness. Just please do not have unrealistic expectations. I hope the situation is not the same as what you attempted to disprove with BC. Game for instance.
Тук става въпрос просто за това, че не отговарят - другата част от спора не може да бъде разрешена на Casino Guru, разбирам това. Влязох в техния чат на живо по-рано - поисках актуализация и те веднага ме прекъснаха. Това е положението и за тях е в интерес да реагират, тъй като следващата стъпка е автоматична. Те буквално не са говорили с мен нито веднъж.
BC.Game се разглеждат извън моя контрол сега, така че отново не ме интересува, ако BC не отговарят - това ги кара да изглеждат по-зле за тях всеки ден, в който не го правят (което сега е 4 месеца, различно от произволния общ имейл ).
This is simply about them not responding - the other part of the dispute cannot be resolved on Casino Guru, I understand that. I went onto their live chat earlier - asked for an update and they immediately cut me off. This is the situation and for them it is in their interest to respond as the next step is an automatic one. They literally haven't spoken to me once.
BC.Game are being dealt with outwith my control now so again I don't care if BC don't respond - it makes it look worse for them every day they don't(which is now 4 months other than the random generic email).
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.