НачалоФорумКазинаInstant Casino - обща дискусия

Instant Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Radka
|
13 340 преглеждания 179 отговора |
|
12 3 4...9

Аз също имам проблеми с незабавното казино. Докладвахте ли вашите транзакции на вашата банка? Искам депозитите си обратно. Те са измамници!

Автоматичен превод:

Абсолютно да - Mastercard трябваше да се включи, защото някои от имената на търговците вече бяха маркирани в рамките на тяхната ECM програма. Казиното няма да слуша, както и търговците, така че всички са на път да бъдат поставени в черен списък от Mastercard - те не разбират това или не ги интересува.


Освен това - сигнализирайте на полицията, те също са наясно с това. Повдигнете го на Action Fraud.

Edited
Автоматичен превод:
CryptoG82

Върнахте ли си парите? Банкирам с revolut и те ще откажат връщане на плащане за хазарт. Не знам какво да им кажа, за да ми върнат парите? £600,00

Автоматичен превод:

Върнахте ли си парите? Банкирам с revolut и те ще откажат връщане на плащане за хазарт. Не знам какво да им кажа, за да ми върнат парите? £600,00

Автоматичен превод:

Това е в процес - Mastercard трябваше да се намеси. Дадох шанс на казиното и търговците да разрешат проблема, но те решиха да не отговарят и сега ще бъдат изправени пред черния списък, както беше потвърдено от Mastercard и Revolut.


Ако Revolut го откаже, изпратете жалба до тях. Изчакайте отговор и след това повдигнете въпроса пред омбудсмана, но можете да направите това само след като той е отговорил на жалбата.

Виждали ли сте темата, посветена на това за повече съвети?


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220



Edited
Автоматичен превод:

Върнахте ли си парите? Банкирам с revolut и те ще откажат връщане на плащане за хазарт. Не знам какво да им кажа, за да ми върнат парите? £600,00

Автоматичен превод:

Все пак не е за хазарт - какви бяха имената на търговците, за които го взеха? Публикувайте ги тук и аз ще ви дам координати за всеки от тях. Трябва да изпратите имейли до всички тях и до казиното и да направите всичко възможно, за да ги уведомите за незаконния характер на това. Това противоречи както на правилата на Mastercard, така и на Visa - следователно е невалидно.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Но какво казахте на банката за плащанията? Тъй като ги одобрих в моята банка преди депозиране

Автоматичен превод:

Но какво казахте на банката за плащанията? Тъй като ги одобрих в моята банка преди депозиране

Автоматичен превод:

Ако сте им казали това, трябва да потвърдите, че Instantcasino.com не е лицензирано казино в Обединеното кралство и следователно не може да приема плащания с дебитни/кредитни карти от Обединеното кралство. Трябва да обясните, че те са прикрили транзакциите, използвайки различни фиктивни компании, използващи кодове за търговци без хазарт. Ако транзакцията е хазартна, тогава използваният код трябва да бъде 7995 по закон. Те използват търговци отвсякъде, като използват кодове за търговия на дребно и образование и т.н. - това е против правилата на VISA/Mastercard и 100% е налично за възстановяване на плащане. Revolut са малко известни с отхвърлянето на сторнирания на плащания - просто повдигнете всичко в жалбата и се справете с омбудсмана, би бил моят съвет. След като омбудсманът разбере, ще се произнесе правилно по него.


Моля, прегледайте връзката към темата, която ви изпратих по-рано.

Edited
Автоматичен превод:

Момчета, реших проблема, похарчих всички пари и затворих акаунта, нямам чантата за това, във всички казина, в които играя, просто слагам pix и bag на място това с m;a вяра, аз оценявам помощта ви отсега нататък, благодаря ви много

Автоматичен превод:

Наистина е жалко, че не сте успели да получите парите си в рамките на времето, което сте чакали, за да разрешите всичко.

Може би тогава е най-добре за вас да закриете акаунта.

Ако някога имате нужда от нещо, ние сме тук за вас. нали

Автоматичен превод:

Аз също имам проблеми с незабавното казино. Докладвахте ли вашите транзакции на вашата банка? Искам депозитите си обратно. Те са измамници!

Автоматичен превод:

Виждам във вашата жалба , че проблемът, който сте имали, е решен и сега чакате оттеглянето си.

Моля, информирайте ни за ситуацията, когато имате някои актуализации, и ние ще бъдем готови да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:

Трябва да видите имейлите и чатовете на живо, които поисках с тази компания. Тази сутрин отново се опитах да се свържа с тях, но отговорът беше „Мога да отговарям само на въпроси, свързани с казино". Все още няма отговор на никакъв имейл от почти 4 седмици. Човек би си помислил, че биха искали да опитат да разрешат нещата, а не да се държат като група измамници....

Лично ще изпратя вашия екип за отзиви по цялата верига и имейли/чат и т.н. и се надявам, че можете да им дадете оценката, която заслужават!



Автоматичен превод:

здравейте

Е, логично е служителят на казиното да отговаря само на въпроси, свързани с казиното.

Какъв беше въпросът ти все пак?

Въпреки че може да изглежда контраинтуитивно, казината не са форуми като този и вероятно нямат много време за прекарване с тях; по този начин те ще отговорят на въпроси, свързани с пряката поддръжка, предполагам. Знаете ли какво исках да кажа?

Във всеки случай сте добре дошли да споделите всичко в този форум, което смятате, че би било полезно за други. Индексът за безопасност на казиното обаче не може да бъде променен поради проблем, описан във форума. Първо трябва да използвате жалбата, за да демонстрирате нечестното поведение на казиното. Моля, изпратете жалбата, ако смятате, че можете.


Edited
Автоматичен превод:

Момчета, реших проблема, похарчих всички пари и затворих акаунта, нямам чантата за това, във всички казина, в които играя, просто слагам pix и bag на място това с m;a вяра, аз оценявам помощта ви отсега нататък, благодаря ви много

Автоматичен превод:

О, добре. Въпреки парите, предполагам, че се чувствате облекчени. Ужасно е обаче да се мисли, че това е решението. Просто казано, надявах се на различно, по-справедливо заключение.

Ние ще бъдем тук, когато пожелаете да се върнете, разбира се!

Автоматичен превод:

здравейте

Е, логично е служителят на казиното да отговаря само на въпроси, свързани с казиното.

Какъв беше въпросът ти все пак?

Въпреки че може да изглежда контраинтуитивно, казината не са форуми като този и вероятно нямат много време за прекарване с тях; по този начин те ще отговорят на въпроси, свързани с пряката поддръжка, предполагам. Знаете ли какво исках да кажа?

Във всеки случай сте добре дошли да споделите всичко в този форум, което смятате, че би било полезно за други. Индексът за безопасност на казиното обаче не може да бъде променен поради проблем, описан във форума. Първо трябва да използвате жалбата, за да демонстрирате нечестното поведение на казиното. Моля, изпратете жалбата, ако смятате, че можете.


Автоматичен превод:

Радка, не мога да подам жалбата, тъй като ти не можеш да помогнеш, защото същината на проблема е юридическа/финансова. Тази компания и техните търговци на черупки буквално игнорираха всеки имейл и ме прекъсваха всеки път в чата на живо. Никъде не може да се направи нищо, освен да се предупредят хората да не ги използват и това е, което правя. Ако смятате, че е приемливо поведение просто да пренебрегвате легитимни имейли, да изключвате хората от чат на живо, да таксувате повече от бонус покупките на доставчиците на игри (100X Relax покупки са 105X на този сайт, което е невъзможно, ако е законно) и има сериозни въпросителни относно игри в действителност на този сайт, както и другата измамна дейност на Mastercard/VISA, тогава това е добре - запазете оценката си за безопасност. Мога да ви изпратя 100 документа, на които пише ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ, но хей хо.


Що се отнася до отговора „свързан с казиното" – въпросът е свързан с казиното, нали? Ако действително са взели плащанията, значи това е свързано със сметка в казино? Просто те са обичайните измамници, невежи. Има толкова много от тези компании там.

Edited
Автоматичен превод:

Искам незабавно да подам оплакване, защото анулирах теглене и парите бяха загубени и те казват, че има проблем със системата, никога не отговарят на имейла, какво да правя

Автоматичен превод:

Искам незабавно да подам оплакване, защото анулирах теглене и парите бяха загубени и те казват, че има проблем със системата, никога не отговарят на имейла, какво да правя

Автоматичен превод:

Искам да подам жалба относно a.online казино, което отказва да ми даде моето обратно изкупуване, те казаха, че отнема 10 до 14 дни и аз съм от 16.09.2024 г., те продължават да искат същата информация отново и отново, моля, помогнете ми да разреша този проблем. благодаря

Автоматичен превод:

Радка, не мога да подам жалбата, тъй като ти не можеш да помогнеш, защото същината на проблема е юридическа/финансова. Тази компания и техните търговци на черупки буквално игнорираха всеки имейл и ме прекъсваха всеки път в чата на живо. Никъде не може да се направи нищо, освен да се предупредят хората да не ги използват и това е, което правя. Ако смятате, че е приемливо поведение просто да пренебрегвате легитимни имейли, да изключвате хората от чат на живо, да таксувате повече от бонус покупките на доставчиците на игри (100X Relax покупки са 105X на този сайт, което е невъзможно, ако е законно) и има сериозни въпросителни относно игри в действителност на този сайт, както и другата измамна дейност на Mastercard/VISA, тогава това е добре - запазете оценката си за безопасност. Мога да ви изпратя 100 документа, на които пише ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ, но хей хо.


Що се отнася до отговора „свързан с казиното" – въпросът е свързан с казиното, нали? Ако действително са взели плащанията, значи това е свързано със сметка в казино? Просто те са обичайните измамници, невежи. Има толкова много от тези компании там.

Автоматичен превод:

Това е работата! Много съм мислил за това. Поправете ме, ако греша, моля:

Никакъв правен документ, отнасящ се до обещанието за възстановяване на разходи, компенсация или както казиното наричаше парите, не е подписан от вас. Можете обаче да докажете, че служител на казино ви е обещал парите. така ли


Знам какво ви казах за правния/финансовия аспект на проблема. Но ако го сведем до самите му основи, можем да кажем, че казиното ви е обещало нещо и обещанието никога не е било изпълнено. Тъй като са намесени пари, това очевидно е несправедливо и си струва да се разследва.


Нека се опитам да получа някои идеи от моите колеги. Ще се свържа с вас, след като намеря още какво да добавя към него.

Що се отнася до темата, свързана с казиното, не, според мен не е така.

Вече не е, според мен. Споразумението е извън нормалните възможности за чат на чат оператора или поддръжката, след като бъде зададено. Може би мениджърът би могъл да отговори: „Не съм упълномощен да обсъждам този въпрос с вас" – което означава, без адвокат. Това мисля и аз - честно.


Автоматичен превод:

Искам незабавно да подам оплакване, защото анулирах теглене и парите бяха загубени и те казват, че има проблем със системата, никога не отговарят на имейла, какво да правя

Автоматичен превод:

здравейте!

Искате да кажете, че парите, запазени за теглене, не са се върнали обратно в нашата казино сметка, когато анулирате тегленето?

Как се борихте с това и за какво казино говорим, моля?

Казино системите винаги могат да имат неизправности, както всяка друга система, но ефективното решение и подходящата поддръжка са задължителни. Дайте ни повече информация, за да разберем с какво си имате работа. 🙏

Автоматичен превод:

Искам да подам жалба относно a.online казино, което отказва да ми даде моето обратно изкупуване, те казаха, че отнема 10 до 14 дни и аз съм от 16.09.2024 г., те продължават да искат същата информация отново и отново, моля, помогнете ми да разреша този проблем. благодаря

Автоматичен превод:

Е, отговорът ми ще бъде много подобен. Къде е възникнал този проблем и какви са другите обстоятелства, които можете да споделите, за да ни помогнете да разберем естеството на вашия проблем, моля?

Знаете, че не можем да помогнем много, без да разберем проблема. Колкото повече подробности предоставите, толкова по-добре.

Когато казвате "отказват да ви дадат парите", има ли конкретна причина или вие лично предполагате, че това се дължи на значително забавяне например?

Във всеки случай, преминете през създателя на жалби тук 👈👈 Подгответе пълното описание, екранни снимки, каквото имате на разположение, моля. Нашите специалисти ще имат нужда от това.

Автоматичен превод:

Говорим за моментното казино, току-що го отмених, докато навсякъде, където влизат автоматично от вчера, не съм ги виждал, пращам им съобщения и те казват, че имат проблем със системата, имам чувството, че са подиграва ми се

Автоматичен превод:

Може да се объркваме относно ситуацията тук. Обсъдихме това по-рано в нишката - транзакциите, за които се предполага, че са направени от Instantcasino.com, трябва да се показват в банковото извлечение като Instantcasino.com или подобно. Не го правят - показват се като книжари в Нигерия, полски производители на колбаси и т.н. При VISA/Mastercard правилното кодиране трябва да се използва за всички плащания. Тъй като Instantcasino.com (и много други) не могат законно да приемат плащания обикновено, те ги крият като други търговци и кодират транзакциите като търговия на дребно, училища и т.н. всичко друго, но не и хазарт. Те са в пряко нарушение на T&Cs или VISA/Mastercard и напоследък имаше голямо противопоставяне срещу тази незаконна практика. Буквално е против закона в Обединеното кралство те да приемат каквито и да било плащания по този метод и се счита за криминално престъпление в тази страна. Ето защо много хора, банки и полиция сега се борят срещу това, както можете да видите от темата „Въпроси относно търговците на хазарт", публикувана от някой друг.


Те не само незаконно вземат средства - те не са упълномощени по никакъв начин да приемат хазартни плащания с VISA/Mastercard. Легитимните казина са - не са.


Това е малко минно поле, но сторнираните плащания винаги ще спечелят тук, защото транзакциите са автоматично невалидни съгласно правилата на VISA/Mastercard. Дадох им шанс сами да поправят това... те са пренебрегнали и сега банката така или иначе презарежда всичко и поставя тях и техните търговци в черен списък - така че като не го обсъждат, те тотално са се объркали и ще платят цената.

Автоматичен превод:

Говорим за моментното казино, току-що го отмених, докато навсякъде, където влизат автоматично от вчера, не съм ги виждал, пращам им съобщения и те казват, че имат проблем със системата, имам чувството, че са подиграва ми се

Автоматичен превод:

здравей

Предполагам, че казиното е изправено пред проблем; следователно, докато не бъде решен, е необходимо търпение. Предполагам, че изобщо не е приятно, но това не означава, че казиното ви се подиграва. Какво те кара да мислиш така? Казвали ли са ви нещо нередно? Споделете моля. Може би ще намерим някаква логика в това.


Автоматичен превод:

Може да се объркваме относно ситуацията тук. Обсъдихме това по-рано в нишката - транзакциите, за които се предполага, че са направени от Instantcasino.com, трябва да се показват в банковото извлечение като Instantcasino.com или подобно. Не го правят - показват се като книжари в Нигерия, полски производители на колбаси и т.н. При VISA/Mastercard правилното кодиране трябва да се използва за всички плащания. Тъй като Instantcasino.com (и много други) не могат законно да приемат плащания обикновено, те ги крият като други търговци и кодират транзакциите като търговия на дребно, училища и т.н. всичко друго, но не и хазарт. Те са в пряко нарушение на T&Cs или VISA/Mastercard и напоследък имаше голямо противопоставяне срещу тази незаконна практика. Буквално е против закона в Обединеното кралство те да приемат каквито и да било плащания по този метод и се счита за криминално престъпление в тази страна. Ето защо много хора, банки и полиция сега се борят срещу това, както можете да видите от темата „Въпроси относно търговците на хазарт", публикувана от някой друг.


Те не само незаконно вземат средства - те не са упълномощени по никакъв начин да приемат хазартни плащания с VISA/Mastercard. Легитимните казина са - не са.


Това е малко минно поле, но сторнираните плащания винаги ще спечелят тук, защото транзакциите са автоматично невалидни съгласно правилата на VISA/Mastercard. Дадох им шанс сами да поправят това... те са пренебрегнали и сега банката така или иначе презарежда всичко и поставя тях и техните търговци в черен списък - така че като не го обсъждат, те тотално са се объркали и ще платят цената.

Автоматичен превод:

извинявам се; вината беше изцяло моя. Говорех за сценария на BCGame. Извинявам се за това. Предполагам, че е твърде много, за да се има предвид.

Относно кодовете: Видях най-новата ви публикация за търговските кодове и какво могат да направят играчите, за да намалят рейтинга.

Нека поясня, че това не е рейтинг; по-скоро се нарича Индекс на безопасност и дава обща информация за вероятността казиното да разпредели печалби. Правни съображения като този са изцяло извън нашата компетентност. Не само, че ни липсва способността да идентифицираме и санкционираме използването на неправилни кодове на търговци, но също така не сме в състояние да предоставим доказателство за целта, защото не сме нито официален орган, нито адвокат, специализиран в международни банкови транзакции и свързаните с тях закони. Призоваваме форумната общност да остане активна с фиктивните компании и да държи темата отворена, за да обхване области като тази. В миналото ние поискахме казината да се намесят в тази конкретна дискусия и директно да обърнат внимание на притесненията на играчите. Никога не се е случвало.


Автоматичен превод:
12 3 4...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини