Абсолютно да - Mastercard трябваше да се включи, защото някои от имената на търговците вече бяха маркирани в рамките на тяхната ECM програма. Казиното няма да слуша, както и търговците, така че всички са на път да бъдат поставени в черен списък от Mastercard - те не разбират това или не ги интересува.
Освен това - сигнализирайте на полицията, те също са наясно с това. Повдигнете го на Action Fraud.
Absolutely yes - Mastercard have had to get involved because some of the merchant names had already been flagged under their ECM programme. The casino won't listen and neither will the merchants so they are all about to be blacklisted by Mastercard - they don't understand this or don't care.
Also - report this to the police, they are also aware of this. Raise it on Action Fraud.
Върнахте ли си парите? Банкирам с revolut и те ще откажат връщане на плащане за хазарт. Не знам какво да им кажа, за да ми върнат парите? £600,00
Did you get ur money back? I bank with revolut and they will deny any chargeback for gambling. I am not sure what to say to them to get my money back? £600.00
Върнахте ли си парите? Банкирам с revolut и те ще откажат връщане на плащане за хазарт. Не знам какво да им кажа, за да ми върнат парите? £600,00
Did you get ur money back? I bank with revolut and they will deny any chargeback for gambling. I am not sure what to say to them to get my money back? £600.00
Това е в процес - Mastercard трябваше да се намеси. Дадох шанс на казиното и търговците да разрешат проблема, но те решиха да не отговарят и сега ще бъдат изправени пред черния списък, както беше потвърдено от Mastercard и Revolut.
Ако Revolut го откаже, изпратете жалба до тях. Изчакайте отговор и след това повдигнете въпроса пред омбудсмана, но можете да направите това само след като той е отговорил на жалбата.
Виждали ли сте темата, посветена на това за повече съвети?
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220
Its in the process - Mastercard had to get involved. I gave the casino and merchants a chance to resolve, but they have decided not to respond and now will face the blacklisting as confirmed by Mastercard and Revolut.
If Revolut deny it then send a complaint to them. Await a response and then raise it with the Ombudsman but you can only do that once they have responded to the complaint.
Have you seen the thread dedicated to this for more advice?
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220
Върнахте ли си парите? Банкирам с revolut и те ще откажат връщане на плащане за хазарт. Не знам какво да им кажа, за да ми върнат парите? £600,00
Did you get ur money back? I bank with revolut and they will deny any chargeback for gambling. I am not sure what to say to them to get my money back? £600.00
Все пак не е за хазарт - какви бяха имената на търговците, за които го взеха? Публикувайте ги тук и аз ще ви дам координати за всеки от тях. Трябва да изпратите имейли до всички тях и до казиното и да направите всичко възможно, за да ги уведомите за незаконния характер на това. Това противоречи както на правилата на Mastercard, така и на Visa - следователно е невалидно.
It isn't for gambling though - what were the merchant names they took it as? Post them here and I will give you contact details for each of them. You need to send emails to them all and the casino and do everything you can to advise them of the illegal nature of this. It is against both Mastercard and Visa rules - so is therefore void.
Но какво казахте на банката за плащанията? Тъй като ги одобрих в моята банка преди депозиране
But what did you say to the bank the payments were for? As i approved them in my bank prior to depositing
Ако сте им казали това, трябва да потвърдите, че Instantcasino.com не е лицензирано казино в Обединеното кралство и следователно не може да приема плащания с дебитни/кредитни карти от Обединеното кралство. Трябва да обясните, че те са прикрили транзакциите, използвайки различни фиктивни компании, използващи кодове за търговци без хазарт. Ако транзакцията е хазартна, тогава използваният код трябва да бъде 7995 по закон. Те използват търговци отвсякъде, като използват кодове за търговия на дребно и образование и т.н. - това е против правилата на VISA/Mastercard и 100% е налично за възстановяване на плащане. Revolut са малко известни с отхвърлянето на сторнирания на плащания - просто повдигнете всичко в жалбата и се справете с омбудсмана, би бил моят съвет. След като омбудсманът разбере, ще се произнесе правилно по него.
Моля, прегледайте връзката към темата, която ви изпратих по-рано.
If you have told them that then you need to confirm that Instantcasino.com are not a licenced casino in the UK and therefore cannot accept debit/credit card payments from the UK. You need to explain that they have disguised the transactions using a variety of shell companies using non-gambling merchant codes. If the transaction is gambling then the code used must be 7995 by law. They are using merchants from everywhere using retail and education codes etc - this is against VISA/Mastercard rules and 100% is available to chargeback. Revolut are a bit notorious for declining chargebacks - just raise all of it in the complaint and deal with the Ombudsman would be my advice. Once the Ombudsman understand they will rule correctly on it.
Please review the thread link I sent you earlier.
Момчета, реших проблема, похарчих всички пари и затворих акаунта, нямам чантата за това, във всички казина, в които играя, просто слагам pix и bag на място това с m;a вяра, аз оценявам помощта ви отсега нататък, благодаря ви много
Guys, I solved the problem, I spent all the money and closed the account, I don't have the bag for this, all the casinos I play I just put pix and bag on the spot this one with m;a faith, I appreciate your help from now on, thank you very much
pessoal, resolvi o problema, gastei todo dinheiro e encerrei a conta, nao tenho saco pra isso, todos cassinos que jogo so coloco pix e saco na hora este esta com m;a fé, agradeço ajuda de vcs desde ja, muito obrigado
Наистина е жалко, че не сте успели да получите парите си в рамките на времето, което сте чакали, за да разрешите всичко.
Може би тогава е най-добре за вас да закриете акаунта.
Ако някога имате нужда от нещо, ние сме тук за вас. нали
It really is a shame that you were not able to get your money in the time frame you waited to get everything solved.
Maybe it was for the best for you to close the account, then.
If you ever need anything, we are here for you. Right?
Виждам във вашата жалба , че проблемът, който сте имали, е решен и сега чакате оттеглянето си.
Моля, информирайте ни за ситуацията, когато имате някои актуализации, и ние ще бъдем готови да помогнем, ако е необходимо.
I can see in your complaint that the issue you had was solved and you are waiting for your withdrawal now.
Please inform us about the situation whenever you have some updates, and we'll be ready to help if needed.
Трябва да видите имейлите и чатовете на живо, които поисках с тази компания. Тази сутрин отново се опитах да се свържа с тях, но отговорът беше „Мога да отговарям само на въпроси, свързани с казино". Все още няма отговор на никакъв имейл от почти 4 седмици. Човек би си помислил, че биха искали да опитат да разрешат нещата, а не да се държат като група измамници....
Лично ще изпратя вашия екип за отзиви по цялата верига и имейли/чат и т.н. и се надявам, че можете да им дадете оценката, която заслужават!
You should see the emails and Live Chats I have requested with this company. This morning again tried to contact them but "I can only answer casino related questions" was the response. Still no response to any email of any kind in almost 4 weeks. You would think they would want to try and resolve things and not act like a bunch of scammers....
Privately I will send your reviews team all the chain and emails/chat etc and hopefully you can give them the rating they deserve!
здравейте
Е, логично е служителят на казиното да отговаря само на въпроси, свързани с казиното.
Какъв беше въпросът ти все пак?
Въпреки че може да изглежда контраинтуитивно, казината не са форуми като този и вероятно нямат много време за прекарване с тях; по този начин те ще отговорят на въпроси, свързани с пряката поддръжка, предполагам. Знаете ли какво исках да кажа?
Във всеки случай сте добре дошли да споделите всичко в този форум, което смятате, че би било полезно за други. Индексът за безопасност на казиното обаче не може да бъде променен поради проблем, описан във форума. Първо трябва да използвате жалбата, за да демонстрирате нечестното поведение на казиното. Моля, изпратете жалбата, ако смятате, че можете.
Hi there.
Well, it makes sense that the casino employee will only answer casino-related questions.
What was your question anyway?
Although it may seem counterintuitive, casinos are not forums like this one, and they probably do not have a lot of time to spend with them; thus, they will respond to matters related to the direct support, I guess. Do you know what I intended to say?
In any case, you are welcome to share anything on this forum that you think would be useful to others. The casino's safety index cannot be changed because of a problem described on the forum, however. You must first use the complaint to demonstrate the casino's unfair behaviour. Please submit the complaint if you think you can.
Момчета, реших проблема, похарчих всички пари и затворих акаунта, нямам чантата за това, във всички казина, в които играя, просто слагам pix и bag на място това с m;a вяра, аз оценявам помощта ви отсега нататък, благодаря ви много
Guys, I solved the problem, I spent all the money and closed the account, I don't have the bag for this, all the casinos I play I just put pix and bag on the spot this one with m;a faith, I appreciate your help from now on, thank you very much
pessoal, resolvi o problema, gastei todo dinheiro e encerrei a conta, nao tenho saco pra isso, todos cassinos que jogo so coloco pix e saco na hora este esta com m;a fé, agradeço ajuda de vcs desde ja, muito obrigado
О, добре. Въпреки парите, предполагам, че се чувствате облекчени. Ужасно е обаче да се мисли, че това е решението. Просто казано, надявах се на различно, по-справедливо заключение.
Ние ще бъдем тук, когато пожелаете да се върнете, разбира се!
Oh, well. Despite the money, I imagine you feel relieved. However, it is terrible to think that this is the solution. Simply put, I was hoping for a different, more equitable conclusion.
We will be here whenever you want to return, of course!
здравейте
Е, логично е служителят на казиното да отговаря само на въпроси, свързани с казиното.
Какъв беше въпросът ти все пак?
Въпреки че може да изглежда контраинтуитивно, казината не са форуми като този и вероятно нямат много време за прекарване с тях; по този начин те ще отговорят на въпроси, свързани с пряката поддръжка, предполагам. Знаете ли какво исках да кажа?
Във всеки случай сте добре дошли да споделите всичко в този форум, което смятате, че би било полезно за други. Индексът за безопасност на казиното обаче не може да бъде променен поради проблем, описан във форума. Първо трябва да използвате жалбата, за да демонстрирате нечестното поведение на казиното. Моля, изпратете жалбата, ако смятате, че можете.
Hi there.
Well, it makes sense that the casino employee will only answer casino-related questions.
What was your question anyway?
Although it may seem counterintuitive, casinos are not forums like this one, and they probably do not have a lot of time to spend with them; thus, they will respond to matters related to the direct support, I guess. Do you know what I intended to say?
In any case, you are welcome to share anything on this forum that you think would be useful to others. The casino's safety index cannot be changed because of a problem described on the forum, however. You must first use the complaint to demonstrate the casino's unfair behaviour. Please submit the complaint if you think you can.
Радка, не мога да подам жалбата, тъй като ти не можеш да помогнеш, защото същината на проблема е юридическа/финансова. Тази компания и техните търговци на черупки буквално игнорираха всеки имейл и ме прекъсваха всеки път в чата на живо. Никъде не може да се направи нищо, освен да се предупредят хората да не ги използват и това е, което правя. Ако смятате, че е приемливо поведение просто да пренебрегвате легитимни имейли, да изключвате хората от чат на живо, да таксувате повече от бонус покупките на доставчиците на игри (100X Relax покупки са 105X на този сайт, което е невъзможно, ако е законно) и има сериозни въпросителни относно игри в действителност на този сайт, както и другата измамна дейност на Mastercard/VISA, тогава това е добре - запазете оценката си за безопасност. Мога да ви изпратя 100 документа, на които пише ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ, но хей хо.
Що се отнася до отговора „свързан с казиното" – въпросът е свързан с казиното, нали? Ако действително са взели плащанията, значи това е свързано със сметка в казино? Просто те са обичайните измамници, невежи. Има толкова много от тези компании там.
Radka, I cannot submit the complaint as you can't help due to the crux of the issue being a legal/financial one. This company and their shell merchants have literally ignored every email and cut me off each time on Live Chat. There is nothing that can be done anywhere other than warn people not to use them and that is what I am doing. If you believe that it is acceptable behaviour to just ignore legitimate emails, cut people off live chat, charge more than gaming providers bonus buys (100X Relax buys are 105X on this site which is impossible if legitimate) and there are serious question marks about the games actually on this site and also the other Mastercard/VISA Fraudulent activity then that is fine - keep your safety rating. I can send you 100 documents which spell RED FLAG with them, but hey ho.
As for the "Casino related" response - the question is casino related is it not? If they actually took the payments then it is related to a casino account? This is just them being the usual scammer ignorant selves. There are so many of these companies out there.
Искам незабавно да подам оплакване, защото анулирах теглене и парите бяха загубени и те казват, че има проблем със системата, никога не отговарят на имейла, какво да правя
I want to make a complaint immediately because I canceled a withdrawal and the money was lost and they say there is a problem with the system, they never answer the email, what should I do
Θέλω να κάνω καταγγελία στο instant γιατί έκανα ακύρωση ανάληψης και τα λεφτά χάθηκαν και λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημα δεν απαντούν ποτε στο μαιλ τι να κανω
Искам незабавно да подам оплакване, защото анулирах теглене и парите бяха загубени и те казват, че има проблем със системата, никога не отговарят на имейла, какво да правя
I want to make a complaint immediately because I canceled a withdrawal and the money was lost and they say there is a problem with the system, they never answer the email, what should I do
Θέλω να κάνω καταγγελία στο instant γιατί έκανα ακύρωση ανάληψης και τα λεφτά χάθηκαν και λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημα δεν απαντούν ποτε στο μαιλ τι να κανω
Искам да подам жалба относно a.online казино, което отказва да ми даде моето обратно изкупуване, те казаха, че отнема 10 до 14 дни и аз съм от 16.09.2024 г., те продължават да искат същата информация отново и отново, моля, помогнете ми да разреша този проблем. благодаря
I want to make a complaint about a.online casino who refuses to give me my redemption they said it take 10 till 14 days and my been since 9/16/2024 they keep asking for the same information over and over again please help me resolve this issue. Thank you
Радка, не мога да подам жалбата, тъй като ти не можеш да помогнеш, защото същината на проблема е юридическа/финансова. Тази компания и техните търговци на черупки буквално игнорираха всеки имейл и ме прекъсваха всеки път в чата на живо. Никъде не може да се направи нищо, освен да се предупредят хората да не ги използват и това е, което правя. Ако смятате, че е приемливо поведение просто да пренебрегвате легитимни имейли, да изключвате хората от чат на живо, да таксувате повече от бонус покупките на доставчиците на игри (100X Relax покупки са 105X на този сайт, което е невъзможно, ако е законно) и има сериозни въпросителни относно игри в действителност на този сайт, както и другата измамна дейност на Mastercard/VISA, тогава това е добре - запазете оценката си за безопасност. Мога да ви изпратя 100 документа, на които пише ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ, но хей хо.
Що се отнася до отговора „свързан с казиното" – въпросът е свързан с казиното, нали? Ако действително са взели плащанията, значи това е свързано със сметка в казино? Просто те са обичайните измамници, невежи. Има толкова много от тези компании там.
Radka, I cannot submit the complaint as you can't help due to the crux of the issue being a legal/financial one. This company and their shell merchants have literally ignored every email and cut me off each time on Live Chat. There is nothing that can be done anywhere other than warn people not to use them and that is what I am doing. If you believe that it is acceptable behaviour to just ignore legitimate emails, cut people off live chat, charge more than gaming providers bonus buys (100X Relax buys are 105X on this site which is impossible if legitimate) and there are serious question marks about the games actually on this site and also the other Mastercard/VISA Fraudulent activity then that is fine - keep your safety rating. I can send you 100 documents which spell RED FLAG with them, but hey ho.
As for the "Casino related" response - the question is casino related is it not? If they actually took the payments then it is related to a casino account? This is just them being the usual scammer ignorant selves. There are so many of these companies out there.
Това е работата! Много съм мислил за това. Поправете ме, ако греша, моля:
Никакъв правен документ, отнасящ се до обещанието за възстановяване на разходи, компенсация или както казиното наричаше парите, не е подписан от вас. Можете обаче да докажете, че служител на казино ви е обещал парите. така ли
Знам какво ви казах за правния/финансовия аспект на проблема. Но ако го сведем до самите му основи, можем да кажем, че казиното ви е обещало нещо и обещанието никога не е било изпълнено. Тъй като са намесени пари, това очевидно е несправедливо и си струва да се разследва.
Нека се опитам да получа някои идеи от моите колеги. Ще се свържа с вас, след като намеря още какво да добавя към него.
Що се отнася до темата, свързана с казиното, не, според мен не е така.
Вече не е, според мен. Споразумението е извън нормалните възможности за чат на чат оператора или поддръжката, след като бъде зададено. Може би мениджърът би могъл да отговори: „Не съм упълномощен да обсъждам този въпрос с вас" – което означава, без адвокат. Това мисля и аз - честно.
That's the thing! I have given that a lot of thought. Correct me if I am mistaken, please:
No legal document pertaining to the promise of reimbursements, compensation, or whatever the casino called the money has been signed by you. However, you can prove that a casino employee promised you the money. Is that so?
I know what I told you about the legal/financial aspect of the problem. But if we reduce it to its very basics, we can say the casino has promised you something and the promise has never been fulfilled. Since money is involved, it is obviously unfair and worth investigating.
Let me try to get some insights from my colleagues. I'll get back to you once I find more to add to it.
As for the casino-related topic, No, in my opinion it is not.
It is not any longer, in my opinion. The agreement is outside the normal chat capabilities of the chat operator or support once it has been set. Perhaps a manager would be able to respond, "I'm not authorized to discuss this matter with you"—meaning, without a lawyer. This is what I think - honestly.
Искам незабавно да подам оплакване, защото анулирах теглене и парите бяха загубени и те казват, че има проблем със системата, никога не отговарят на имейла, какво да правя
I want to make a complaint immediately because I canceled a withdrawal and the money was lost and they say there is a problem with the system, they never answer the email, what should I do
Θέλω να κάνω καταγγελία στο instant γιατί έκανα ακύρωση ανάληψης και τα λεφτά χάθηκαν και λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημα δεν απαντούν ποτε στο μαιλ τι να κανω
здравейте!
Искате да кажете, че парите, запазени за теглене, не са се върнали обратно в нашата казино сметка, когато анулирате тегленето?
Как се борихте с това и за какво казино говорим, моля?
Казино системите винаги могат да имат неизправности, както всяка друга система, но ефективното решение и подходящата поддръжка са задължителни. Дайте ни повече информация, за да разберем с какво си имате работа. 🙏
Hi there!
Are you saying the money reserved for the withdrawal didn't make it back to aour casino account when you cancel the withdrawal?
How have you been struggling with this, and what casino are we talking about, please?
Casino systems may always experience malfunctions, like any other system, yet an effective solution and appropriate support are a must. Give us more information to find out what you're dealing with. 🙏
Искам да подам жалба относно a.online казино, което отказва да ми даде моето обратно изкупуване, те казаха, че отнема 10 до 14 дни и аз съм от 16.09.2024 г., те продължават да искат същата информация отново и отново, моля, помогнете ми да разреша този проблем. благодаря
I want to make a complaint about a.online casino who refuses to give me my redemption they said it take 10 till 14 days and my been since 9/16/2024 they keep asking for the same information over and over again please help me resolve this issue. Thank you
Е, отговорът ми ще бъде много подобен. Къде е възникнал този проблем и какви са другите обстоятелства, които можете да споделите, за да ни помогнете да разберем естеството на вашия проблем, моля?
Знаете, че не можем да помогнем много, без да разберем проблема. Колкото повече подробности предоставите, толкова по-добре.
Когато казвате "отказват да ви дадат парите", има ли конкретна причина или вие лично предполагате, че това се дължи на значително забавяне например?
Във всеки случай, преминете през създателя на жалби тук 👈👈 Подгответе пълното описание, екранни снимки, каквото имате на разположение, моля. Нашите специалисти ще имат нужда от това.
Well, my response is going to be very similar. Where has this problem occurred, and what are other circumstances you may share to help us understand the nature of your issue, please?
You know we can't help much without understanding the problem. The more details you provide, the better.
When you say "they refuse to give you the money", is there a specific reason or are you personally assuming that much due to a significant delay, for instance?
In any case, go through the complaint creator here 👈👈 Prepare the full description, screenshots, whatever you have available, please. Our specialists are going to need that.
Говорим за моментното казино, току-що го отмених, докато навсякъде, където влизат автоматично от вчера, не съм ги виждал, пращам им съобщения и те казват, че имат проблем със системата, имам чувството, че са подиграва ми се
We're talking about the instant casino, I just canceled it, while everywhere they enter automatically since yesterday, I haven't seen them, I send them messages and they say they have a problem with the system, I feel like they're making fun of me
Για το instant cazino μιλάμε ακριβώς έκανα ακύρωση ενώ παντού μπαίνουν αυτόματα από εχθές δε τα έχω δει τους στέλνω μηνύματα και λένε ότι έχουν πρόβλημα με το σύστημα νιώθω ότι κοροϊδεύουν
Може да се объркваме относно ситуацията тук. Обсъдихме това по-рано в нишката - транзакциите, за които се предполага, че са направени от Instantcasino.com, трябва да се показват в банковото извлечение като Instantcasino.com или подобно. Не го правят - показват се като книжари в Нигерия, полски производители на колбаси и т.н. При VISA/Mastercard правилното кодиране трябва да се използва за всички плащания. Тъй като Instantcasino.com (и много други) не могат законно да приемат плащания обикновено, те ги крият като други търговци и кодират транзакциите като търговия на дребно, училища и т.н. всичко друго, но не и хазарт. Те са в пряко нарушение на T&Cs или VISA/Mastercard и напоследък имаше голямо противопоставяне срещу тази незаконна практика. Буквално е против закона в Обединеното кралство те да приемат каквито и да било плащания по този метод и се счита за криминално престъпление в тази страна. Ето защо много хора, банки и полиция сега се борят срещу това, както можете да видите от темата „Въпроси относно търговците на хазарт", публикувана от някой друг.
Те не само незаконно вземат средства - те не са упълномощени по никакъв начин да приемат хазартни плащания с VISA/Mastercard. Легитимните казина са - не са.
Това е малко минно поле, но сторнираните плащания винаги ще спечелят тук, защото транзакциите са автоматично невалидни съгласно правилата на VISA/Mastercard. Дадох им шанс сами да поправят това... те са пренебрегнали и сега банката така или иначе презарежда всичко и поставя тях и техните търговци в черен списък - така че като не го обсъждат, те тотално са се объркали и ще платят цената.
We may be getting confused about the situation here. We discussed this earlier in the thread - transactions supposedly taken by Instantcasino.com should show on the bank statement as Instantcasino.com or similar. They don't - they show as booksellers in Nigeria, Polish sausage makers and so on. With VISA/Mastercard the correct coding must be used on all payments. Because Instantcasino.com(and loads of others) cannot legally take payments normally they hide these as other merchants and code the transactions as retail, schools, etc..anything but gambling. They are in direct breach of the T&Cs or VISA/Mastercard and there has been big pushback against this illegal practice recently. It is literally against the law in the UK for them to take any payments by this method and comes under a criminal offence in this country. That is why a lot of people , banks and police are now fighting back against this as you can see from the "Questions about gambling merchants" thread that someone else posted up.
Not only are they illegally taking funds - they are not authorised in any way to take gambling payments under VISA/Mastercard. Legitimate casinos are - they are not.
Its a bit of a minefield, however chargebacks will always win here because the transactions are automatically void under the VISA/Mastercard rules. I gave them a chance to fix this themselves....they have ignored and now the bank are recharging it all anyway and blacklisting them and their merchants - so by not actually discussing it they have totally messed up and will pay the price.
Говорим за моментното казино, току-що го отмених, докато навсякъде, където влизат автоматично от вчера, не съм ги виждал, пращам им съобщения и те казват, че имат проблем със системата, имам чувството, че са подиграва ми се
We're talking about the instant casino, I just canceled it, while everywhere they enter automatically since yesterday, I haven't seen them, I send them messages and they say they have a problem with the system, I feel like they're making fun of me
Για το instant cazino μιλάμε ακριβώς έκανα ακύρωση ενώ παντού μπαίνουν αυτόματα από εχθές δε τα έχω δει τους στέλνω μηνύματα και λένε ότι έχουν πρόβλημα με το σύστημα νιώθω ότι κοροϊδεύουν
здравей
Предполагам, че казиното е изправено пред проблем; следователно, докато не бъде решен, е необходимо търпение. Предполагам, че изобщо не е приятно, но това не означава, че казиното ви се подиграва. Какво те кара да мислиш така? Казвали ли са ви нещо нередно? Споделете моля. Може би ще намерим някаква логика в това.
Hi,
I would presume the casino is facing an issue; thus, until it is resolved, patience is required. I imagine it is not pleasant at all, but it does not mean the casino is making fun of you. What makes you think so? Have you been told anything out of line? Do share, please. Perhaps we can find some logic in it.
Може да се объркваме относно ситуацията тук. Обсъдихме това по-рано в нишката - транзакциите, за които се предполага, че са направени от Instantcasino.com, трябва да се показват в банковото извлечение като Instantcasino.com или подобно. Не го правят - показват се като книжари в Нигерия, полски производители на колбаси и т.н. При VISA/Mastercard правилното кодиране трябва да се използва за всички плащания. Тъй като Instantcasino.com (и много други) не могат законно да приемат плащания обикновено, те ги крият като други търговци и кодират транзакциите като търговия на дребно, училища и т.н. всичко друго, но не и хазарт. Те са в пряко нарушение на T&Cs или VISA/Mastercard и напоследък имаше голямо противопоставяне срещу тази незаконна практика. Буквално е против закона в Обединеното кралство те да приемат каквито и да било плащания по този метод и се счита за криминално престъпление в тази страна. Ето защо много хора, банки и полиция сега се борят срещу това, както можете да видите от темата „Въпроси относно търговците на хазарт", публикувана от някой друг.
Те не само незаконно вземат средства - те не са упълномощени по никакъв начин да приемат хазартни плащания с VISA/Mastercard. Легитимните казина са - не са.
Това е малко минно поле, но сторнираните плащания винаги ще спечелят тук, защото транзакциите са автоматично невалидни съгласно правилата на VISA/Mastercard. Дадох им шанс сами да поправят това... те са пренебрегнали и сега банката така или иначе презарежда всичко и поставя тях и техните търговци в черен списък - така че като не го обсъждат, те тотално са се объркали и ще платят цената.
We may be getting confused about the situation here. We discussed this earlier in the thread - transactions supposedly taken by Instantcasino.com should show on the bank statement as Instantcasino.com or similar. They don't - they show as booksellers in Nigeria, Polish sausage makers and so on. With VISA/Mastercard the correct coding must be used on all payments. Because Instantcasino.com(and loads of others) cannot legally take payments normally they hide these as other merchants and code the transactions as retail, schools, etc..anything but gambling. They are in direct breach of the T&Cs or VISA/Mastercard and there has been big pushback against this illegal practice recently. It is literally against the law in the UK for them to take any payments by this method and comes under a criminal offence in this country. That is why a lot of people , banks and police are now fighting back against this as you can see from the "Questions about gambling merchants" thread that someone else posted up.
Not only are they illegally taking funds - they are not authorised in any way to take gambling payments under VISA/Mastercard. Legitimate casinos are - they are not.
Its a bit of a minefield, however chargebacks will always win here because the transactions are automatically void under the VISA/Mastercard rules. I gave them a chance to fix this themselves....they have ignored and now the bank are recharging it all anyway and blacklisting them and their merchants - so by not actually discussing it they have totally messed up and will pay the price.
извинявам се; вината беше изцяло моя. Говорех за сценария на BCGame. Извинявам се за това. Предполагам, че е твърде много, за да се има предвид.
Относно кодовете: Видях най-новата ви публикация за търговските кодове и какво могат да направят играчите, за да намалят рейтинга.
Нека поясня, че това не е рейтинг; по-скоро се нарича Индекс на безопасност и дава обща информация за вероятността казиното да разпредели печалби. Правни съображения като този са изцяло извън нашата компетентност. Не само, че ни липсва способността да идентифицираме и санкционираме използването на неправилни кодове на търговци, но също така не сме в състояние да предоставим доказателство за целта, защото не сме нито официален орган, нито адвокат, специализиран в международни банкови транзакции и свързаните с тях закони. Призоваваме форумната общност да остане активна с фиктивните компании и да държи темата отворена, за да обхване области като тази. В миналото ние поискахме казината да се намесят в тази конкретна дискусия и директно да обърнат внимание на притесненията на играчите. Никога не се е случвало.
I apologize; it was entirely my fault. I was talking about the BCGame scenario. I apologize for that. I guess it is too much to bear in mind.
Regarding the codes: I saw your most recent post about the merchant codes and what players can do to reduce the rating.
Let me clarify that it is not a rating; rather, it is referred to as the Safety Index, and it gives general information about the likelihood that the casino will distribute winnings. Legal considerations like this one are entirely outside of our purview. Not only do we lack the ability to identify and penalize the use of incorrect merchant codes, but we are also unable to provide proof of purpose because we are neither an official authority nor a lawyer specializing in international banking transactions and related laws. We urge the forum community to remain active with the shell companies and to keep the topic open in order to cover areas like this one. In the past, we requested that casinos intervene in this particular discussion and directly address the concerns of the players. It has never occurred.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.