Трябва да видите имейлите и чатовете на живо, които поисках с тази компания. Тази сутрин отново се опитах да се свържа с тях, но отговорът беше „Мога да отговарям само на въпроси, свързани с казино". Все още няма отговор на никакъв имейл от почти 4 седмици. Човек би си помислил, че биха искали да опитат да разрешат нещата, а не да се държат като група измамници....
Лично ще изпратя вашия екип за отзиви по цялата верига и имейли/чат и т.н. и се надявам, че можете да им дадете оценката, която заслужават!
здравейте
Е, логично е служителят на казиното да отговаря само на въпроси, свързани с казиното.
Какъв беше въпросът ти все пак?
Въпреки че може да изглежда контраинтуитивно, казината не са форуми като този и вероятно нямат много време за прекарване с тях; по този начин те ще отговорят на въпроси, свързани с пряката поддръжка, предполагам. Знаете ли какво исках да кажа?
Във всеки случай сте добре дошли да споделите всичко в този форум, което смятате, че би било полезно за други. Индексът за безопасност на казиното обаче не може да бъде променен поради проблем, описан във форума. Първо трябва да използвате жалбата, за да демонстрирате нечестното поведение на казиното. Моля, изпратете жалбата, ако смятате, че можете.
Радка, не мога да подам жалбата, тъй като ти не можеш да помогнеш, защото същината на проблема е юридическа/финансова. Тази компания и техните търговци на черупки буквално игнорираха всеки имейл и ме прекъсваха всеки път в чата на живо. Никъде не може да се направи нищо, освен да се предупредят хората да не ги използват и това е, което правя. Ако смятате, че е приемливо поведение просто да пренебрегвате легитимни имейли, да изключвате хората от чат на живо, да таксувате повече от бонус покупките на доставчиците на игри (100X Relax покупки са 105X на този сайт, което е невъзможно, ако е законно) и има сериозни въпросителни относно игри в действителност на този сайт, както и другата измамна дейност на Mastercard/VISA, тогава това е добре - запазете оценката си за безопасност. Мога да ви изпратя 100 документа, на които пише ЧЕРВЕНО ЗНАМЕ, но хей хо.
Що се отнася до отговора „свързан с казиното" – въпросът е свързан с казиното, нали? Ако действително са взели плащанията, значи това е свързано със сметка в казино? Просто те са обичайните измамници, невежи. Има толкова много от тези компании там.
Може да се объркваме относно ситуацията тук. Обсъдихме това по-рано в нишката - транзакциите, за които се предполага, че са направени от Instantcasino.com, трябва да се показват в банковото извлечение като Instantcasino.com или подобно. Не го правят - показват се като книжари в Нигерия, полски производители на колбаси и т.н. При VISA/Mastercard правилното кодиране трябва да се използва за всички плащания. Тъй като Instantcasino.com (и много други) не могат законно да приемат плащания обикновено, те ги крият като други търговци и кодират транзакциите като търговия на дребно, училища и т.н. всичко друго, но не и хазарт. Те са в пряко нарушение на T&Cs или VISA/Mastercard и напоследък имаше голямо противопоставяне срещу тази незаконна практика. Буквално е против закона в Обединеното кралство те да приемат каквито и да било плащания по този метод и се счита за криминално престъпление в тази страна. Ето защо много хора, банки и полиция сега се борят срещу това, както можете да видите от темата „Въпроси относно търговците на хазарт", публикувана от някой друг.
Те не само незаконно вземат средства - те не са упълномощени по никакъв начин да приемат хазартни плащания с VISA/Mastercard. Легитимните казина са - не са.
Това е малко минно поле, но сторнираните плащания винаги ще спечелят тук, защото транзакциите са автоматично невалидни съгласно правилата на VISA/Mastercard. Дадох им шанс сами да поправят това... те са пренебрегнали и сега банката така или иначе презарежда всичко и поставя тях и техните търговци в черен списък - така че като не го обсъждат, те тотално са се объркали и ще платят цената.