НачалоФорумКазинаInstant Casino - обща дискусия

Instant Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от Radka
|
4 067 преглеждания 96 отговора |
|
1 2...5
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Instant Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Искам само да предупредя всички, които играят в instantcasino. Имаха деца на тяхна поддръжка и не могат да решат нищо, така че ако имате технически или друг проблем със сайта, няма да получите добра помощ.

Автоматичен превод:
Amrabat
преди 3 месеца

Може ли да попитам какъв проблем имахте там? Беше ли решен в крайна сметка и има ли нещо, което бихме могли да направим, може би?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те трябва да ми изпратят средства обратно и минаха повече от 4 седмици, откакто получих имейл от тях, че средствата трябва да са в портфейла ми. Все още не съм получил никакви средства, имам още актуализации. Все казват, че „съответният екип го проверява".

Автоматичен превод:
Amrabat
преди 3 месеца

И така, правилно ли разбирам, че сте спечелили и сте поискали теглене и все още не сте го получили?

Вашият акаунт напълно верифициран ли е там? Имали ли сте някога успешно теглене в това казино?

Предлагам ви да подадете жалба тук и нашият екип ще се заеме с разследването на случая.

Жалбата е безплатна, разбира се. какво ще кажеш

Ето връзката , в случай че сте готови.

Моля, уведомете ни цялата необходима информация. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер

след 11 успешни тегления, които бяха кредитирани в сметката ми веднага,

в последния, въпреки че получих имейл, че е бил успешен, парите така и не стигнаха до сметката ми.


Търся обяснения, но никой не отговаря...чатът не работи и не виждам какво точно се случва!???

Помогнете ми!!!

Автоматичен превод:
gpony7
преди 2 месеца

Здравей, колко време чакаш тегленето си? Виждам, че от казиното не са ти казали нищо уместно, което би ме подразнило, но от друга страна казваш, че 11-те тегления преди това са били наред и така ще съм малко по-спокоен. Може би са някакви технически проблеми.

Опитахте ли да им изпратите имейл какво става?

Освен това даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако нищо не се случи през това време, ще се свържем с казиното.

Ако нещо се промени, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добре е! проблемът е решен.


получени пари.

Автоматичен превод:
gpony7
преди 2 месеца

Това наистина е страхотна новина.

И така, колко дълго трябваше да чакате накрая? Бихте ли казали, че казиното има дълго време за изчакване за тегления?🤔

Ако се интересувате, можете да споделите опита си, като напишете потребителско мнение за това казино. Тук виждам , че ти ще си първият, който ще го направи. Какво ще кажете?😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile Плащания, маскирани за играчи от Обединеното кралство, за да се показват като разнообразие от хитри онлайн сайтове за „търговия на дребно" като BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises и други. Тези сайтове очевидно не разбират или не ги интересува - НЕЗАКОННО е да се маскират транзакции с грешен код на търговец в Обединеното кралство и е пряко нарушение на правилата на Mastercard и Visa. Компанията вече е на радара на британските власти. Всички плащания с дебитна/кредитна карта от Обединеното кралство ТРЯБВА да имат код на търговец 7995 - това е законът.


Освен това предоставената тук информация за лиценза е грешна. Те изглежда имат лиценз за Коморските острови и лиценз за Коста Рика, както е приложено. Изглежда, че е Коста Рика, когато влизате от Обединеното кралство и Коморските острови, когато влизате от където и да е другаде. ЗАЩО!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

здравей

Мога да ви уверя, че е нормално казино, което работи с няколко лиценза, да показва само един за определени държави. Това е често срещана практика и за да бъда напълно честен, няма значение дали е Коморос или Коста Рика; и двете все още се считат за слаби лицензи.

За съжаление също така е доста обичайно международните казина да използват услугите на търговци на трети страни, така че играчите се притесняват дали парите им са изпратени на правилната компания, но за казината това е начин да се позволи на играчи от ограничителни държави да депозират и теглят средства.

Забелязали ли сте тази много активна тема?

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория 👈

Обзалагам се, че точно това описахте, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Мога да ви уверя, че е нормално казино, което работи с няколко лиценза, да показва само един за определени държави. Това е често срещана практика и за да бъда напълно честен, няма значение дали е Коморос или Коста Рика; и двете все още се считат за слаби лицензи.

За съжаление също така е доста обичайно международните казина да използват услугите на търговци на трети страни, така че играчите се притесняват дали парите им са изпратени на правилната компания, но за казината това е начин да се позволи на играчи от ограничителни държави да депозират и теглят средства.

Забелязали ли сте тази много активна тема?

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория 👈

Обзалагам се, че точно това описахте, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, Радка, точно това е. Това се счита за измама в Обединеното кралство. Операторите на хазартни игри трябва да използват код за хазарт 7995 за всички транзакции - всичко, което не използва този код, нарушава директно правилата на Mastercard/VISA и е криминално престъпление в Обединеното кралство (ако британска компания управлява това). Ако искат да се справят с играчи от Обединеното кралство, тогава трябва да го правят чрез Crypto - те буквално нарушават законите, като го правят по този начин и рискуват връщане на плащане.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Мога ли да ви попитам дали в Ирландия е подобно? Виждам, че това е държавата на пребиваване, нали?

Защото съм запознат с факта, че е наистина строго в Обединеното кралство, но не съм сигурен за Ирландия.🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мога ли да ви попитам дали в Ирландия е подобно? Виждам, че това е държавата на пребиваване, нали?

Защото съм запознат с факта, че е наистина строго в Обединеното кралство, но не съм сигурен за Ирландия.🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не съм в Ирландия!! Работя в Ирландия за един месец на година, което вероятно е причината да остана тук, когато се регистрирах първоначално - аз съм пълноправен жител на Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Все пак може да искате да актуализирате профила си. Вижда ли се флагчето под вашето потребителско име? Погледнете това.

Роми просто възнамеряваше да научи как се правят нещата в нацията, от която изглежда, че си, сигурен съм.

Съжалявам обаче да чуя, че това е така. Играчите нямат голям успех със сторнирания от фиктивни компании въз основа на напредъка в нишката, която ви препратих. На Revolut не му пука; ако разбирам правилно, Visa или Mastercard оставят решението на платежния процесор. Може да е незаконно, но е доста често срещано. Допълнителен недостатък на играта в казино извън местните закони, бих казал.

Какво все пак възнамеряваш да правиш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все пак може да искате да актуализирате профила си. Вижда ли се флагчето под вашето потребителско име? Погледнете това.

Роми просто възнамеряваше да научи как се правят нещата в нацията, от която изглежда, че си, сигурен съм.

Съжалявам обаче да чуя, че това е така. Играчите нямат голям успех със сторнирания от фиктивни компании въз основа на напредъка в нишката, която ви препратих. На Revolut не му пука; ако разбирам правилно, Visa или Mastercard оставят решението на платежния процесор. Може да е незаконно, но е доста често срещано. Допълнителен недостатък на играта в казино извън местните закони, бих казал.

Какво все пак възнамеряваш да правиш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, разбирам това. Доложих въпроса другаде, така че той ще бъде разгледан своевременно. Instantcasino.com няма да отговаря на никакви имейли. Изпрати имейл на участващите търговци и те не знаят нищо за плащанията. Учудващо е, че компаниите могат нагло да се измъкнат от това.


Възможно ли е да изпратя имейл на някой от вас с въпрос, който имам?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Ако имате въпроси, които предпочитате да не пишете тук във форума, моля, препратете ги на .

Винаги искаме да помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитах се да повдигна оплакване - не за това, което тази компания е направила, а по-скоро за това, което не е направила. Те буквално не са отговорили на нищо, но знам, че са прочели имейлите, докато закриват акаунта. Ако гледате - трябва да отговорите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Е, както е посъветвано и също споменато в имейла, подайте жалбата, предоставете подробно описание на ситуацията и избягвайте да я ограничавате до вашите предубеждения или мнения. Оставете екипа по жалбите да вземе това решение, тъй като жалбите по същество са свързани с несправедливост. Само, моля, нямайте нереалистични очаквания. Надявам се ситуацията да не е същата като тази, която се опитахте да опровергаете с BC. Игра например.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, както е посъветвано и също споменато в имейла, подайте жалбата, предоставете подробно описание на ситуацията и избягвайте да я ограничавате до вашите предубеждения или мнения. Оставете екипа по жалбите да вземе това решение, тъй като жалбите по същество са свързани с несправедливост. Само, моля, нямайте нереалистични очаквания. Надявам се ситуацията да не е същата като тази, която се опитахте да опровергаете с BC. Игра например.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тук става въпрос просто за това, че не отговарят - другата част от спора не може да бъде разрешена на Casino Guru, разбирам това. Влязох в техния чат на живо по-рано - поисках актуализация и те веднага ме прекъснаха. Това е положението и за тях е в интерес да реагират, тъй като следващата стъпка е автоматична. Те буквално не са говорили с мен нито веднъж.


BC.Game се разглеждат извън моя контрол сега, така че отново не ме интересува, ако BC не отговарят - това ги кара да изглеждат по-зле за тях всеки ден, в който не го правят (което сега е 4 месеца, различно от произволния общ имейл ).

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини