ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от nadineanders81
|
97733 преглеждания 554 отговора |
|
1...11 12 13...28
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Взеха ми парите и останаха само 34 евро, дори аз започнах да играя със 134 евро и разговарях с поддръжката на живо, казаха, че този ден е бил бъг и парите ми просто са изчезнали.

Автоматичен превод:
martynaass
преди 1 година

Здравей, добре, разбрах 🙂. Нека изчакаме сега и ни дръжте в течение, моля. Благодаря ти

Автоматичен превод:
martynaass
преди 1 година

Виждам и как върви? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих в ледено казино и не ми платиха. Така че внимавай!

Автоматичен превод:
martynaass
преди 1 година

Добре и какъв беше отговорът на казиното на това изявление?

Върнаха ли ви вече парите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих в ледено казино и не ми платиха. Така че внимавай!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

както можете да прочетете в тази тема, казиното е доста забавено с плащанията, но играчите съобщават, че в крайна сметка им се плаща.

Колко време чакате, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Значи това означава, че печалбата ми е изчезнала? 🙈

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Те казаха, че има грешка с една игра и след това казаха, че съм спечелил и с други игри и пак казаха, че не е платено.

Преди няколко месеца спечелих до 1000 евро и беше платено, но сега спечелих повече и не искаха да изплатят. file

Чаках 5 дни за CC и им писах 4 пъти и на четвъртия път казаха не, няма да се изплати

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
martynaass
преди 1 година

О, съжалявам, че го казвам, но това правило е доста често срещано и защитава казиното, особено в такива случаи.

Изглежда, че сега имаме втори играч с такъв проблем. 🙁

Е, можете да подадете жалба, но не бих таил големи надежди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Те казаха, че има грешка с една игра и след това казаха, че съм спечелил и с други игри и пак казаха, че не е платено.

Преди няколко месеца спечелих до 1000 евро и беше платено, но сега спечелих повече и не искаха да изплатят. file

Чаках 5 дни за CC и им писах 4 пъти и на четвъртия път казаха не, няма да се изплати

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забелязахте ли, че martynaass е изправен пред същия проблем? Опасявам се, че отговорът ми ще бъде същият.

Казиното предоставило ли ви е доказателство, че е имало грешка в някои игри? Ако има доказателство. Опасявам се, че точка 16.3 също ще бъде приложена. 🙁 Печалбите, засегнати от бъгове или грешки, няма да бъдат изплатени.


Чувствайте се свободни да подадете жалба, но честно казано смятам, че няма да помогне много.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
martynaass
преди 1 година

и съм на път да заложа и намирам това


Автоматичен превод:
fabiananohelibr
преди 1 година

Здравей, имаш предвид залога в това казино като цяло или говориш за играта Cash&Spins?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, регистрирах се през уебсайта на гуруто и от 31.12.2022 г. не успях да изтегля баланса си от уебсайта на леденото казино, винаги с незавършен статус, направих проверката на kyc и нищо не беше завършено

Автоматичен превод:
vanessinhazn27
преди 1 година

Здравейте,

съжалявам, че го казвам, но трябва да изчакате малко. Добре, че KYC е направен, може финансовият отдел още да закъснява с плащанията. Ако прегледате предишните разговори, ще видите същите проблеми.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, видях други хора да се оплакват от същия проблем, но това е пренебрежение към нас клиентите, в крайна сметка ние играем, за да спечелим и да можем да теглим дори за определена нужда, понякога разчитаме на спечелените пари и тогава се случват тези неща, така или иначе. Надявам се наистина да плащат, защото в противен случай сайтът би бил измамник. Но благодаря

Автоматичен превод:
vanessinhazn27
преди 1 година

Здравейте, наистина станахме свидетели на известно забавяне на тегленето през последния период от време, но мога да ви уверя, че ако сте наясно, че не сте нарушили нищо от T&C на казиното, тогава ще ви бъде платено. Като пример можете да разгледате този случай с щастлив край, който беше за доста висока печалба. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

в казиното като цяло!!!

Автоматичен превод:
1...11 12 13...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини