преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с IceCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, питали ли сте казиното какъв изглежда проблемът?
Какъв метод на депозит използвахте?
Hello, have you asked the casino what seems to be the problem?
What deposit method did you use?
Да, аз също писах директно на сервиза и до днес не получих отговор. Платих и с незабавно превод
Yes, I also wrote directly to the service and have not received an answer until today. I also paid by immediate transfer
Ja ich gabe auch am Service direkt geschrieben und keine Antwort erhalten bis heute nicht.Ich habe auch per Sofort Überweisung bezahlt
Здравейте, значи имате някои отговори сега? Проблемът решен ли е?
Hello, so you have some answers now? Has the problem been solved?
Не, за съжаление не, защото не мога да получа отговор нито от чата на живо, нито от обслужването на клиенти
No, unfortunately not, because I can't get an answer from either the live chat or customer service
Nein leider nicht da ich weder vom Livechat noch vom Kundendienst Antwort bekomme
О, разбрах, че получихте някаква информация вчера. Е, може би междувременно можете да опитате поддръжката на доставчика на плащане. Можете ли да видите и двете транзакции, изброени във вашата банкова сметка, моля?
Понякога има проблем с удостоверяването и транзакцията се анулира незабавно (случвало ми се е няколко пъти, така че накрая се озовах в банката си)
Oh, I understood you received some information yesterday. Well, maybe you can try the payment provider support in the meantime. Can you see both transactions listed in your bank account, please?
Sometimes there is a problem with authentification and the transaction is canceled instantly (it happened to me a few times, so I ended up in my bank in the end)
Добре, така че не би трябвало да има проблем и с двете транзакции от ваша страна. Току-що опитах техния чат на живо, също изглежда неактивен 🙁.
Ok, so there should be no problem with both transactions on your side. I just tried their live chat, seems inactive too 🙁.
Получих някакъв отговор:
Бихте ли опитали отново техния чат на живо, моля?
I got some sort of answer:
Would you mind trying their live chat again, please?
Това е толкова странно, моля, опитайте го малко по-късно. Надявам се да решите това, защото изглежда, че чатът понякога работи.
That's so strange, please, try it a bit later. I hope you get this resolved, because it seems the chat works sometimes.
Екипът ни работи по вашата жалба в момента, ако има начин, ще го намерят. Нетърпелив съм да видя какво се обърка във вашия случай.
Our team is working on your complaint at the moment, if there is a way, they will find it. I'm eager to see what went wrong in your case.
Да, и аз съм любопитен, вече съм писал толкова пъти и служителят е видял, че парите идват, но не ги е кредитирал
Yes, I'm curious too, I've written so many times now and the employee had seen the money come in but hadn't credited it
Ja da bin ich auch gespannt ich habe jetzt so oft geschrieben und der Mitarbeiter hatte ja auch den Eingang des Geldes gesehen aber nicht gut geschrieben
Това ме прави още по-любопитна. От друга страна, сега знаем, че вашите депозити наистина са пристигнали.
That makes me even more curious. On the other now we know that your deposits have truly arrived.
Да, и аз исках да потърся запазения чат, където ми го написа, но не мога да го намеря в момента, но ще продължа да търся, когато свърша с моя LZK
Yes, I also wanted to look for the saved chat where he wrote me that, but I can't find it right now, but I'll keep looking when I'm done with my LZK
Ja wollte auch den gespeicherten Chat suchen wo er mir das geschrieben hat nur finde ich ihn gerade nicht aber ich suche weiter wenn ich mit meiner LZK fertig bin
Би било страхотно доказателство, ако успеете да го намерите.
It would be a great piece of evidence if you manage to find it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.