Форум Казина IceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия

преди 10 месеца nadineanders81
|
9400 преглеждания 189 отговора |
1 2 3 ... 9 10
Добавете пост
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с IceCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Вчера депозирах 2 х 60 евро и тази сума все още не ми е кредитирана

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Здравейте, питали ли сте казиното какъв изглежда проблемът?

Какъв метод на депозит използвахте?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, аз също писах директно на сервиза и до днес не получих отговор. Платих и с незабавно превод

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Здравейте, значи имате някои отговори сега? Проблемът решен ли е?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, за съжаление не, защото не мога да получа отговор нито от чата на живо, нито от обслужването на клиенти

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

О, разбрах, че получихте някаква информация вчера. Е, може би междувременно можете да опитате поддръжката на доставчика на плащане. Можете ли да видите и двете транзакции, изброени във вашата банкова сметка, моля?

Понякога има проблем с удостоверяването и транзакцията се анулира незабавно (случвало ми се е няколко пъти, така че накрая се озовах в банката си)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, беше резервирано обратно, защото не гледах, парите ги няма

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Добре, така че не би трябвало да има проблем и с двете транзакции от ваша страна. Току-що опитах техния чат на живо, също изглежда неактивен 🙁.

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Получих някакъв отговор:

file

Бихте ли опитали отново техния чат на живо, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, ще опитам отново чата на живо

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Писах в чата на живо, но не получих отговор

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Това е толкова странно, моля, опитайте го малко по-късно. Надявам се да решите това, защото изглежда, че чатът понякога работи.

Автоматичен превод:

Писах в чата на живо, но не получих отговор

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имате ли късмет с чата на живо или с депозитите, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

не

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Екипът ни работи по вашата жалба в момента, ако има начин, ще го намерят. Нетърпелив съм да видя какво се обърка във вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, и аз съм любопитен, вече съм писал толкова пъти и служителят е видял, че парите идват, но не ги е кредитирал

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Това ме прави още по-любопитна. От друга страна, сега знаем, че вашите депозити наистина са пристигнали.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, и аз исках да потърся запазения чат, където ми го написа, но не мога да го намеря в момента, но ще продължа да търся, когато свърша с моя LZK

Автоматичен превод:
nadineanders81 преди 10 месеца

Би било страхотно доказателство, ако успеете да го намерите.

Автоматичен превод:
1 2 3 ... 9 10

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
flash_Amazon_christmas_competition_alt
Гласувайте за най-добрия коледен слот и грабнете възможността да спечелите ваучер за Amazon на стойност $100!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини