Нищо не се е случило. Ще поставя жалбоподателя предизвикателно
Nothing happened. I will put the complainant defiantly
Добър ден на всички, поисках теглене на 80 реала чрез pix в ice casino и беше успешно, но все още не е кацнало в банковата ми сметка. Нормално е?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Добър ден на всички, поисках теглене на 80 реала чрез pix в ice casino и беше успешно, но все още не е кацнало в банковата ми сметка. Нормално е?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Добро утро,
добре, ако прегледате тази тема и подадените преди това оплаквания , трябва да призная, че все още се случва.
Бих останал спокоен и бих изчакал няколко дни. Казиното плаща, но в момента отнема известно време.
Good morning,
well, if you browse this thread and previously submitted complaints, I must admit that it is still happening.
I would stay calm and wait a few days. The casino pays, but it currently takes some time.
Току-що прехвърлих 50 € в IceCasino със SofortKlarna и в моето онлайн банкиране се показва, че са били дебитирани, а в хронологията на плащанията показва, че са платени, но не съм получил никакъв кредит и не мога да играя
И да, wohin спечели 2100 € и не можа да ги изплати, винаги беше отменяно
мамка му
https://icecasino.com/de
Това е онлайн казино
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Първо депозита беше отменен няколко пъти, след това беше приет със Sofort, но няма проклет баланс
First the deposit was canceled several times, then it was accepted with Sofort but there is no damn balance
zuerst war mehrere mals abgebrochen die Einzahlung dann würde mit Sofort akzeptiert aber es gibt kein verdammtes Guthaben
Току-що прехвърлих 50 € в IceCasino със SofortKlarna и в моето онлайн банкиране се показва, че са били дебитирани, а в хронологията на плащанията показва, че са платени, но не съм получил никакъв кредит и не мога да играя
И да, wohin спечели 2100 € и не можа да ги изплати, винаги беше отменяно
мамка му
https://icecasino.com/de
Това е онлайн казино
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Здравейте, предполагам, че от казиното са ви казали, че ще се свържат с доставчика на плащанията и вероятно ще отнеме известно време, нали? Ако не, за съжаление това е обичайната процедура. Не искам да ви плаша, но може да отнеме няколко дни.
Що се отнася до проблемите с тегленето, акаунтът ви беше ли вече напълно верифициран?
Аз лично не разбирам защо депозирате €50, когато не успеете да изтеглите €2,1K, звучи странно. Пропуснах ли нещо?
Моля, уведомете ме.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
Здравейте, предполагам, че от казиното са ви казали, че ще се свържат с доставчика на плащанията и вероятно ще отнеме известно време, нали? Ако не, за съжаление това е обичайната процедура. Не искам да ви плаша, но може да отнеме няколко дни.
Що се отнася до проблемите с тегленето, акаунтът ви беше ли вече напълно верифициран?
Аз лично не разбирам защо депозирате €50, когато не успеете да изтеглите €2,1K, звучи странно. Пропуснах ли нещо?
Моля, уведомете ме.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
€2,1k бяха преди една седмица и те не ми позволиха да изплатя и аз все още играех. Мислех си, че може би трябва да играя повече, но вече сложих 500 € от моя акаунт и тогава загубих всичко, защото сложих 50 € отново и не беше в профила ми да играя
https://icecasino.com/de
Това е казиното, в което играя
€2,1k was before one week and they didn't let me pay out and I was still play I was think maybe I must play more but I put allready 500€ from my acc.and then I lost all because I put 50€ again and it was not on my profile to play
https://icecasino.com/de
That is casino where I play
Така че проблемът не е в липсващия депозит, а в действителното теглене, нали? Мисля, че сега разбирам.
Само бележка, не е нужно да поставяте отново връзката към уебсайта на казиното, знам къде играете, тази тема се нарича „ IceCasino – обща дискусия" 🙂.
Вместо това ме уведомете дали акаунтът ви е напълно потвърден. Ако не, първо трябва да преминете проверката, това е неизбежно. За съжаление трябва да спомена, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката, да проверят историята на игрите и да изпратят печалбите, затова ви моля да бъдете търпеливи и да сътрудничите на казиното. 🙏 Това е може би най-лесният начин.
Опитайте се да не губите парите трудно.
Ако имате съмнения относно активния бонус, който може да имате в баланса си, попитайте поддръжката, моля, все още смятам, че поради автоматичния превод не разбирам напълно всички подробности 🤔, така че отговорът ми може да звучи малко извън темата.
So the problem is not with the missing deposit, but with the actual withdrawal, right? I think I understand now.
Just a note, you do not have to paste the casino website link again, I know where you play, this thread is called "IceCasino - general discussion" 🙂.
Instead, let me know whether your account has been fully verified. If not, you have to pass the verification first, it is inevitable. Sadly I have to mention that we allow casinos 14 full days to verify the account, check the gaming history, and send the winnings, hence I ask you to be patient and cooperate with the casino. 🙏 This is probably the easiest way.
Try not to lose the money tough.
If you have doubts about the active bonus you may have on your balance, ask the support please, I still feel that because of the auto-translate, I do not fully understand all details 🤔, so my reply may sound out of the topic a bit.
Преди половин ден депозирах $100 и те все още не са кредитирани в сметката ми. Говоря с тях и те казват да чакат 96 часа. Казвам, какво казват те, ще проверим въпроса и им изпратих снимки на превода чрез криптирани валути и не намирам отговор, дори и имейлът им, не намирам отговор от тях
Half a day ago, I deposited $100 and it has not been credited to my account yet. I talk to them and they say wait 96 hours. I say, what do they say, we will verify the matter, and I sent them pictures of the transfer via encrypted currencies, and I do not find a response, even their e-mail, I do not find a response from them
ICE казино, за да депозирате в него, пада незабавно, но да теглите? Амигооо няма светец да помогне.
Вече изпратих всичките си документи за одобрение от 20.12.2022 г. и до днес те не са одобрени, нито е получен имейл, в който се твърди, че не са приели нито един от моите документи.
Морал на историята, взех средствата, които имах там, и препекох kkkk. Никога няма да се върна към този!
ICE casino for you to deposit in it drops instantly, but to withdraw? Amigooo there is no saint to help.
I have already sent all my documents for approval since 12/20/2022. and until today they have not been approved nor any e-mail received claiming that they did not accept any of my docs.
Moral of the story, I took the funds I had there and toasted kkkk. I will never go back to this one!
ICE cassino pra você depositar nele cai instaneamente, mas para sacar? Amigooo não tem santo que ajude.
Já mandei todos meus documentos para aprovação desde 20/12/2022. e até hj n foram aprovados nem nenhum e-mail recebido alegando que não aceitaram algum doc meu.
Moral da historia peguei os fundos que eu tinha lá e torrei kkkk. Nesse eu não volto nunca mais!
Здравейте, ако прегледате тази тема, сигурен съм, че ще разберете, че много играчи изпитват забавяния както при KYC, така и при тегления. Но предполагам, че вашият проблем може да е различен. 🤔
Казиното обяснявало ли е някога какво не е наред с тези отхвърлени документи? Опитахте ли да предоставите различни версии?
Вярвам, че бихте могли да се нуждаете от помощ сега, така че позволете ми да представя наличността на жалбата.
Изпратете жалбата тук , предоставете всички подробности относно проблема и нашият специализиран екип ще се опита да ви помогне.
Обикновено казиното изплаща печалбите, така че ако отговаряте на всички изисквания, мисля, че трябва да е наред.
Hello, if you browse this thread, I'm sure you'll find out that lots of players are experiencing delays with KYC and withdrawals alike. But I guess that your issue may be different. 🤔
Has the casino ever explained what is wrong with those rejected documents? Have you tried to provide different versions?
I believe that you could use some help now, so allow me to present the availability of the complaint.
Submit the complaint here, provide all details concerning the issue, and our dedicated team will try to help you.
Normally the casino pays the winnings, so if you met all the requirements, I think it should be ok.
Леденото казино е измама, стойте далеч от тях, те няма да изплатят парите ми и просто продължават да анулират и казват, че това е проблем в системата.
от това, което прочетох онлайн, те правят едно и също нещо с всички и не разбирам как им е позволено да продължат да правят това, кой ги спира???
не мога да направя нищо по въпроса, тъй като не знам кой има работа с измамници като тях, няма кой да ги докладва, така че се надявам да мога да помогна на други да не играят на сайта и да четат това и да се пазят от тях, ако не го направите искат да ти вземат парите.
Ice casino is a scam stay away from them , they won’t pay out my money and just keep cancelling and saying it was a glitch in the system.
from what I have read online they do same thing to everyone and I don’t understand how they are let to continue doing this , who stops them ???
can’t do anything about it as I don’t know who deals with scammers like them no one to report them too so I hope I can help other not play on there site and read this and keep away from them if you don’t want your money taken from you.
И преди ми се е случвало, но все пак получих парите. Тези проблеми се случват с това казино, защото те плащат средствата ръчно и използват външна платежна услуга за тях. Моят съвет е да използвате друга платежна услуга. Банковият превод обикновено работи почти 100% от времето в това казино. Същият проблем се случи 3 пъти преди, но след това използвах различна платежна система и получих средствата след няколко дни
It happened to me before but I received the money anyway. These problems happen with this casino because they pay the funds manually and use an external payment service for them. My advice is to use a different payment service. Bank transfer usually works almost 100% of time on this casino. The same problem happened 3 times before but then I used a different payment system and received the funds after a few days
Здравейте,
както можете да видите точно тук в тази тема, тегленията все още се забавят, положителното е, че казиното плаща в крайна сметка.
Чувствайте се свободни да разглеждате оплакванията, за да получите по-добър преглед🤞
Hello,
as you can see right here in this thread, the withdrawals are still in delay, the positive thing is that the casino pays eventually.
Feel free to browse complaints to get a better overview🤞
Надявам се да е така, защото изпратих всичките си документи преди месец, но те отхвърлиха всички плащания, сега се опитах да ги изтегля по различен начин, така че скоро ще видя.
I hope so because I have sent in all my documents a month ago just they rejected all payments now I tried taken out different way so I will see soon.
Е, ако се мъчите да изтеглите повече от месец, предполагам, че трябва да подадете жалбата точно сега.
Няма смисъл да чакате повече, така че не се колебайте да изпратите случая тук и ще видим какъв изглежда проблемът.
Well, if you struggle to withdraw for over a month, I guess that you should submit the complaint just now.
No point in waiting any longer, so feel free to submit the case here and we shall see what seems to be the issue.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.