ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от nadineanders81
|
101563 преглеждания 554 отговора |
|
1...12 13 14...28
преди 1 година

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

има ли вече решение на проблема с грешката? 🤔

Виждам, че сте решили да не подавате жалбата.

Автоматичен превод:
fabiananohelibr
преди 1 година

И аз така си помислих, благодаря.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нищо не се е случило. Ще поставя жалбоподателя предизвикателно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден на всички, поисках теглене на 80 реала чрез pix в ice casino и беше успешно, но все още не е кацнало в банковата ми сметка. Нормално е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нищо не се е случило. Ще поставя жалбоподателя предизвикателно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

няма оплакване досега, правилно ли приемам, че сте получили парите? 🤞🤞🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден на всички, поисках теглене на 80 реала чрез pix в ice casino и беше успешно, но все още не е кацнало в банковата ми сметка. Нормално е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро,

добре, ако прегледате тази тема и подадените преди това оплаквания , трябва да призная, че все още се случва.

Бих останал спокоен и бих изчакал няколко дни. Казиното плаща, но в момента отнема известно време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що прехвърлих 50 € в IceCasino със SofortKlarna и в моето онлайн банкиране се показва, че са били дебитирани, а в хронологията на плащанията показва, че са платени, но не съм получил никакъв кредит и не мога да играя


И да, wohin спечели 2100 € и не можа да ги изплати, винаги беше отменяно

мамка му


https://icecasino.com/de

Това е онлайн казино

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file Първо депозита беше отменен няколко пъти, след това беше приет със Sofort, но няма проклет баланс

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що прехвърлих 50 € в IceCasino със SofortKlarna и в моето онлайн банкиране се показва, че са били дебитирани, а в хронологията на плащанията показва, че са платени, но не съм получил никакъв кредит и не мога да играя


И да, wohin спечели 2100 € и не можа да ги изплати, винаги беше отменяно

мамка му


https://icecasino.com/de

Това е онлайн казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, предполагам, че от казиното са ви казали, че ще се свържат с доставчика на плащанията и вероятно ще отнеме известно време, нали? Ако не, за съжаление това е обичайната процедура. Не искам да ви плаша, но може да отнеме няколко дни.

Що се отнася до проблемите с тегленето, акаунтът ви беше ли вече напълно верифициран?

Аз лично не разбирам защо депозирате €50, когато не успеете да изтеглите €2,1K, звучи странно. Пропуснах ли нещо?

Моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, предполагам, че от казиното са ви казали, че ще се свържат с доставчика на плащанията и вероятно ще отнеме известно време, нали? Ако не, за съжаление това е обичайната процедура. Не искам да ви плаша, но може да отнеме няколко дни.

Що се отнася до проблемите с тегленето, акаунтът ви беше ли вече напълно верифициран?

Аз лично не разбирам защо депозирате €50, когато не успеете да изтеглите €2,1K, звучи странно. Пропуснах ли нещо?

Моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
преди 1 година

€2,1k бяха преди една седмица и те не ми позволиха да изплатя и аз все още играех. Мислех си, че може би трябва да играя повече, но вече сложих 500 € от моя акаунт и тогава загубих всичко, защото сложих 50 € отново и не беше в профила ми да играя


https://icecasino.com/de


Това е казиното, в което играя

Автоматичен превод:
orivan2
преди 1 година

Така че проблемът не е в липсващия депозит, а в действителното теглене, нали? Мисля, че сега разбирам.

Само бележка, не е нужно да поставяте отново връзката към уебсайта на казиното, знам къде играете, тази тема се нарича „ IceCasino – обща дискусия" 🙂.

Вместо това ме уведомете дали акаунтът ви е напълно потвърден. Ако не, първо трябва да преминете проверката, това е неизбежно. За съжаление трябва да спомена, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката, да проверят историята на игрите и да изпратят печалбите, затова ви моля да бъдете търпеливи и да сътрудничите на казиното. 🙏 Това е може би най-лесният начин.

Опитайте се да не губите парите трудно.

Ако имате съмнения относно активния бонус, който може да имате в баланса си, попитайте поддръжката, моля, все още смятам, че поради автоматичния превод не разбирам напълно всички подробности 🤔, така че отговорът ми може да звучи малко извън темата.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди половин ден депозирах $100 и те все още не са кредитирани в сметката ми. Говоря с тях и те казват да чакат 96 часа. Казвам, какво казват те, ще проверим въпроса и им изпратих снимки на превода чрез криптирани валути и не намирам отговор, дори и имейлът им, не намирам отговор от тях

Автоматичен превод:
преди 1 година

ICE казино, за да депозирате в него, пада незабавно, но да теглите? Амигооо няма светец да помогне.


Вече изпратих всичките си документи за одобрение от 20.12.2022 г. и до днес те не са одобрени, нито е получен имейл, в който се твърди, че не са приели нито един от моите документи.


Морал на историята, взех средствата, които имах там, и препекох kkkk. Никога няма да се върна към този!

Автоматичен превод:
samuelrochaat
преди 1 година

Здравейте, ако прегледате тази тема, сигурен съм, че ще разберете, че много играчи изпитват забавяния както при KYC, така и при тегления. Но предполагам, че вашият проблем може да е различен. 🤔

Казиното обяснявало ли е някога какво не е наред с тези отхвърлени документи? Опитахте ли да предоставите различни версии?

Вярвам, че бихте могли да се нуждаете от помощ сега, така че позволете ми да представя наличността на жалбата.

Изпратете жалбата тук , предоставете всички подробности относно проблема и нашият специализиран екип ще се опита да ви помогне.

Обикновено казиното изплаща печалбите, така че ако отговаряте на всички изисквания, мисля, че трябва да е наред.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Леденото казино е измама, стойте далеч от тях, те няма да изплатят парите ми и просто продължават да анулират и казват, че това е проблем в системата.


от това, което прочетох онлайн, те правят едно и също нещо с всички и не разбирам как им е позволено да продължат да правят това, кой ги спира???


не мога да направя нищо по въпроса, тъй като не знам кой има работа с измамници като тях, няма кой да ги докладва, така че се надявам да мога да помогна на други да не играят на сайта и да четат това и да се пазят от тях, ако не го направите искат да ти вземат парите.


Автоматичен превод:
keithcwalsh1983
преди 1 година

И преди ми се е случвало, но все пак получих парите. Тези проблеми се случват с това казино, защото те плащат средствата ръчно и използват външна платежна услуга за тях. Моят съвет е да използвате друга платежна услуга. Банковият превод обикновено работи почти 100% от времето в това казино. Същият проблем се случи 3 пъти преди, но след това използвах различна платежна система и получих средствата след няколко дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ще опитам

Автоматичен превод:
keithcwalsh1983
преди 1 година

Здравейте,

както можете да видите точно тук в тази тема, тегленията все още се забавят, положителното е, че казиното плаща в крайна сметка.

Чувствайте се свободни да разглеждате оплакванията, за да получите по-добър преглед🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се да е така, защото изпратих всичките си документи преди месец, но те отхвърлиха всички плащания, сега се опитах да ги изтегля по различен начин, така че скоро ще видя.

Автоматичен превод:
keithcwalsh1983
преди 1 година

Е, ако се мъчите да изтеглите повече от месец, предполагам, че трябва да подадете жалбата точно сега.

Няма смисъл да чакате повече, така че не се колебайте да изпратите случая тук и ще видим какъв изглежда проблемът.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини