НачалоФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 11)

 от nadineanders81
|
134 212 преглеждания 585 отговора |
|
1...10 11 12...30
Radka

Здравейте

Казиното не ме информира, че е възможно да се свържа с доставчика на слот машина, всъщност услугата е ужасна.

Груб и нетърпелив служител, никога повече не бих играл в това казино, те имат много по-добри казина, ако беше толкова добро, нямаше да имам много оплаквания относно процеса на плащане!

Бях изненадан от резултата, даден на това казино и по-ниските резултати, дадени на казина, много по-високи от това и с процес на незабавно плащане, като betfair например

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca

Поздравления за победата ви, но за съжаление изпратих доказателство за спечеления слот и бях напълно игнориран, не съм тук и плача и също така не отворих няколко акаунта, опитът ми беше ужасен, защото спечелих безплатна спина и слота не даде кредит, направих отпечатък и те не решиха проблема ми, но се радвам, че имахте по-добро изживяване от моето, никога повече не бих посмял да вляза в това казино

Автоматичен превод:
vitoria2143

Здравейте, съветвам ви да направите иск тук в Casino Guru, ако сте прав, гарантирам, че ще го получите.

ако имаш доказателства, не знам защо чакаш.


Автоматичен превод:
vitoria2143

Е, винаги можете да опитате това. Разбирам, че един по-добър подход би бил по-подходящ.

За да научите повече за процеса на преглед, можете да прочетете тази статия . Не можем да променим рейтинга въз основа на публикации на играчи, особено в случай на краткосрочни проблеми, съжалявам.

За да видите подробностите за конкретната репутация, винаги проверявайте раздела, наречен „ обяснение на репутацията ". в случай, че имате какво да кажете за казиното, не се колебайте да се свържете с нас:

file

Оценяваме всяка обратна връзка.

Както и да е, ако се чувствате малтретирани от някое казино, изпратете жалба - крайният резултат може да повлияе на рейтинга на репутацията. Ако сте доволни от някое казино, напишете потребителско мнение. (както вече направихте 🙂)



Автоматичен превод:
Valter_Mendonca

Благодаря за съвета, но бях толкова стресиран с тях, че предпочитам да не играя повече там.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря за обратната връзка, но според мен казино, което отнема много време с процеса на плащане и верификация на сметки, не заслужава толкова висок резултат, но уважавам мнението ви.

Автоматичен превод:
vitoria2143

Хм 🤨,

Няма за какво, но знайте, че аз също подадох иск, когато спечелих, Ice Casino има хиляди играчи, може да има забавяния, но благодарение на гуруто на казиното и грандиозното обслужване, което предоставят на играчите, за това, че е платформа за оценка на казино ( по-добър от света) Особено добре квалифицираните казина обръщат специално внимание, тъй като могат да загубят точки, което не е благоприятно за тях!

Още един въпрос, който научих (поставете рейтинга на казиното у дома) Бих искал да видя някой тук да се оплаква от репутацията на казино, когато спечели!

Всички без изключение нямат късмет да загубят!

Казиното не е създадено, за да ви дава пари, казиното е въпрос на късмет.

Ако трябваше да плащат на всички, които играят, щяха да затворят!




Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca

Играя от много години и знам много добре, че казиното не е създадено, за да ми дава пари, въпросът ми беше друг проблем с казиното.

Когато едно казино има проблем със слот, който дава безплатни завъртания по време на залог и това се показва с доказателство за заснемане на екрана, те трябва да разрешат този проблем, а не просто да го игнорират, чувствам се измамен, не за загуба, а за това, че проблемът ми не е разрешен , това ми се случи в други казина и те отстраниха проблема.

Представете си, ако бях спечелил акумулатор и поради техническа грешка машината не изплати сумата? Беше малко, но все пак добре..

Предполагам, че ако това се случи с вас и беше джакпот, например, няма да кажете, че казиното не е за правене на пари.

Много е лесно да преценим и да се възползваме от проблем, когато не ни се е случил.

Не ми пука да загубя, но да съм измамен от един и същи човек или от едно и също място два пъти, не го приемам и не давам втори шанс...


Автоматичен превод:
vitoria2143

Здравейте, продължавам да казвам и в този смисъл казах, че това е почти морален въпрос, дори бих се оплакал, за да помогна на други играчи.

Не разбирай погрешно думите ми.

Но ако си прав, защо не се бориш за него, вместо да го пренебрегваш?

Казвам по принцип и не съдя никого, просто отбелязвам факта, че много играчи се оплакват без причина.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca

Много играчи не разбират проверката на акаунта и не изпращат документи поради несигурност и дори има безсмислени оплаквания, съгласен съм с вас за това.

Мина 1 месец откакто ми се случи това по въпроса, който споменах, не съм се оплаквал, защото видях, че услугата им е ужасна и ще трябва много работа..

Автоматичен превод:
vitoria2143

Също така не разбирам високия резултат на това казино,

всеки страда, за да тегли парите,

но все още не съм сигурен дали някой го е получил

Автоматичен превод:
sebastiaox99

Здравейте, лесен отговор:

прегледайте разрешените жалби, за да видите, че на играчите се плаща:

file

Всички подадени жалби са решени досега - щракнете тук, за да прегледате жалбите .

Въпреки че трябва да кажа, че плащанията понякога се забавят. 🤔


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, трябва да кажа, че досега ми беше приятно да играя в icecasino, винаги съм получавал изплащанията си, но последния път, когато исках да изплатя €4000, изведнъж ме блокираха и не знам защо?

Автоматичен превод:
donluciano9090

Здравейте,

има много възможни причини, но само казиното може да обясни, ние всички можем само да гадаем.

Чувствам, че досега не сте получили нито един имейл, обясняващ причината, нали?

Ако това е така, мога само да препоръчам да опитате да се свържете с казиното, ние ще се опитаме да направим същото чрез вашата жалба.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, току-що спечелих 10 хиляди от слотове. Сега чакам проверка на KYC и ще видя дали всичко върви гладко или трябва да се боря за парите си, както повечето хора тук. Ще давам актуализации и доказателства за всяка стъпка.

Автоматичен превод:
martynaass

Здравейте, опитайте се да бъдете търпеливи, моля, имайте предвид, че препоръчваме на играчите да изчакат поне 14 дни, за да бъде обработена тяхната проверка/теглене, особено ако това е първата им заявка. Имаме опит, че Ice Casino изплаща печалбите, но процедурата може да отнеме повече време.

Между другото, кога поискахте тегленето?

Автоматичен превод:
martynaass

Позволете ми да изпратя най-добрите поздравления! 🙂 🎉👍

Нека обаче процедурата да е гладка 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:


Направих депозит от 25 реала, направих 256 и направих тегленето чрез pix и се показва непълно и не завършва тегленето в акаунта ми, за да направя депозита и N време за тегленето, не пада толкова глупости

Автоматичен превод:
mesposito574

Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е бил потвърден в миналото? Както можете да прочетете в тази тема, това казино забавя тегленията, но накрая плаща.

Автоматичен превод:
Magda

Все още не съм направил теглене. Все още чакам одобрение за проверка 😇

Автоматичен превод:
1...10 11 12...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини