ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от LD_Loading
|
39999 преглеждания 364 отговора |
|
1...11 12 13...22
Добавете пост
преди 9 месеца

Не става въпрос само за лиценз. Те не отговарят на клиенти със седмици. Чакам си парите вече 3 месеца. И те умишлено чакат 2 седмици и отговарят в последния час в жалбата.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбирам какво казвате и ако жалбата ви не бъде разрешена и казиното не желае да отговори, то ще получи черни точки, което след това ще се отрази на рейтинга му. Така че предполагам, че ще трябва да изчакаме и да видим.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Присъединих се към тази компания през ноември 2023 г. и депозирах общо $2310 три пъти. Залагам изключително на спорт, а не в казиното. Когато балансът в моята сметка за залагания достигна $5,657, компанията наложи лимит от $1, поради което реших да поискам теглене. Поисках парите преди седмица и все още чакам. Изпратих имейл до мениджъра на акаунта и той ми каза да изпратя документи за проверка на моя акаунт. Изпратих ги и още чакам. Никой не отговаря на Live Support и вече не получавам имейли. Ситуацията е неприемлива и вече не знам накъде да се обърна.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря, че писахте и споделихте своя случай. За съжаление, трябва да кажа още от самото начало, че Casino Guru не се занимава със спортни залагания, тъй като нямаме клон или експерти и следователно не бихме имали прозрението да се справим с подобни случаи.

Въпреки това ще се опитам да ви помогна поне като ви препоръчам няколко сайта, които теоретично биха могли да ви помогнат и там можете да подадете жалбата си. Можете да намерите връзките тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако решите да подадете жалба в някой от тези сайтове, не се колебайте да ни уведомите как върви или резултата. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

"що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка."

Това е напълно проверимо:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


То е спряно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Прав си, виждам го по същия начин и изглежда, че просто съм се изказал погрешно, лицензът е спрян. Благодаря за корекцията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро,


Просто от любопитство, ако играчът прави основно спортни залагания и след това няколко казино игри, тогава Casino Guru взема ли жалбата под внимание?


Тъй като по този начин жалбата теоретично винаги може да бъде адресирана тук, което е отчасти добро, но от друга страна е заобикаляне.

🤔

Автоматичен превод:
sandydock
преди 9 месеца

Моят съвет, препратете го на Gaming Curacao, техен бивш лицензодател.


Те трябва да приемат оплаквания, възникнали по време на валидността на лиценза от казиното. Разбира се, може да отнеме още няколко седмици, за да получите отговор.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Джаро,


Просто от любопитство, ако играчът прави основно спортни залагания и след това няколко казино игри, тогава Casino Guru взема ли жалбата под внимание?


Тъй като по този начин жалбата теоретично винаги може да бъде адресирана тук, което е отчасти добро, но от друга страна е заобикаляне.

🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здрасти.

Ако имам място да отговоря, бих казал, че зависи от естеството на проблема. Убеден съм, че си спомням няколко оплаквания, при които играчите са имали проблеми с преминаването на KYC и не са взети бонуси. Виждате ли, първото потенциално усложнение при намесата на спортните залагания идва по време на играта или проверката на историята на залаганията; вторият е бонусите, свързани със спортни залагания.

Вярвам, че членовете на екипа по жалбите винаги са готови да помогнат, но способността ни да разграничим дали спортните залагания имат значение или не може да е доста ограничаваща.

Бих казал, че е по-добре да го изпробвате, описвайки честно целия контекст, защото ако има начин, мога да кажа със сигурност, че никой от екипа не обича да затваря жалба без честен опит.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моят съвет, препратете го на Gaming Curacao, техен бивш лицензодател.


Те трябва да приемат оплаквания, възникнали по време на валидността на лиценза от казиното. Разбира се, може да отнеме още няколко седмици, за да получите отговор.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това, което казвате относно приемането на жалбите, звучи разумно, само искам да попитам дали сте го прочели някъде официално, може би?

Аз самият не съм, но вие изглеждате добре информиран, така че просто съм любопитен.

Благодаря!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Говорих с някои юридически съветници относно моя проблем с това казино и те ми предложиха да направя това, което споменах в предишния си пост.


Тъй като Кюрасао е част от Нидерландия, това би означавало, че ако в крайна сметка отида в съда, това ще бъде в Холандия с холандското законодателство и тъй като това казино беше/е лицензирано от лицензодател по време на възникването на някои от нашите проблеми, лицензодателят трябва да вземе случаите под внимание.

Това също се изисква, тъй като базираните в Кюрасао лицензодатели са отговорни за поведението на своите подлицензополучатели (някои съдебни решения в Кюрасао потвърждават това благодарение на SBGOK, който започна тези дела)


Ако решението е в полза на играча, се очаква казиното да се съобрази, ако не, това ще бъде много лесен правен казус за съдия 😉.


Разбира се, това е теоретично начинът, по който трябва да върви, но може да преживея реалната ситуация в зависимост от висящата ми жалба.


Също така си струва да се спомене (което е друга дискусия), две адвокатски кантори в момента завеждат съдебни дела срещу няколко малтийски казина за незаконна дейност в Холандия , преди да бъде въведена регулация в тази страна за хазартни дейности. Докато казината, базирани в Малта, спряха работата си тук, казината, базирани в Кюрасао, продължават да популяризират и рекламират на холандския пазар, сякаш са валидни да работят тук, което според мен е жалко.

Автоматичен превод:
sandydock
преди 9 месеца

Виждам, че са отговорили точно навреме, преди да затворят жалбата, което ще доведе до отрицателна оценка за тях


Не мога да повярвам, че това казино работи по този начин, тъй като това потвърждава, че са измамници. В моя случай казиното просто излъга за оспорваната сума и Casino Guru щеше да отхвърли жалбата ми, докато не предоставя ясни доказателства, че балансът, споменат от Heybets, е неверен.


@Яро, @Радка


Прави сте, момчета, казиното отговаря тук, за да поддържа резултата си, но на каква цена, ако манипулират баланси и отговарят само на въпроси, които са подходящи за тях?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Говорих с някои юридически съветници относно моя проблем с това казино и те ми предложиха да направя това, което споменах в предишния си пост.


Тъй като Кюрасао е част от Нидерландия, това би означавало, че ако в крайна сметка отида в съда, това ще бъде в Холандия с холандското законодателство и тъй като това казино беше/е лицензирано от лицензодател по време на възникването на някои от нашите проблеми, лицензодателят трябва да вземе случаите под внимание.

Това също се изисква, тъй като базираните в Кюрасао лицензодатели са отговорни за поведението на своите подлицензополучатели (някои съдебни решения в Кюрасао потвърждават това благодарение на SBGOK, който започна тези дела)


Ако решението е в полза на играча, се очаква казиното да се съобрази, ако не, това ще бъде много лесен правен казус за съдия 😉.


Разбира се, това е теоретично начинът, по който трябва да върви, но може да преживея реалната ситуация в зависимост от висящата ми жалба.


Също така си струва да се спомене (което е друга дискусия), две адвокатски кантори в момента завеждат съдебни дела срещу няколко малтийски казина за незаконна дейност в Холандия , преди да бъде въведена регулация в тази страна за хазартни дейности. Докато казината, базирани в Малта, спряха работата си тук, казината, базирани в Кюрасао, продължават да популяризират и рекламират на холандския пазар, сякаш са валидни да работят тук, което според мен е жалко.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че вие сте по-добре информирани в този случай от нас. Мисля, че хората, които се занимават с такива случаи, знаят достатъчно за това, така че ако сте го получили от юридически съветници, тогава може да изглежда обещаващо и може да има поне някакъв шанс за решение.

Така че благодаря за информацията, която предоставихте и със сигурност, ако имате още нещо ново, не се колебайте да ни уведомите, защото съм доста заинтересован. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Виждам, че са отговорили точно навреме, преди да затворят жалбата, което ще доведе до отрицателна оценка за тях


Не мога да повярвам, че това казино работи по този начин, тъй като това потвърждава, че са измамници. В моя случай казиното просто излъга за оспорваната сума и Casino Guru щеше да отхвърли жалбата ми, докато не предоставя ясни доказателства, че балансът, споменат от Heybets, е неверен.


@Яро, @Радка


Прави сте, момчета, казиното отговаря тук, за да поддържа резултата си, но на каква цена, ако манипулират баланси и отговарят само на въпроси, които са подходящи за тях?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всеки случай зависи от преценката на нашите експерти. Радка и аз сме администратори на форума, така че възпроизвеждаме най-вече това, което нашият екип намери.

Във вашия случай беше важно да предоставите доказателство за оспорваната сума, защото беше необходимо. Ако се установи, че казиното манипулира баланса, то ще има такъв етикет и може би някои случаи в бъдеще също ще бъдат разглеждани по този начин.

Въпреки това, що се отнася до индекса на безопасност, това е ново казино и ако има неразрешени оплаквания, индексът му на безопасност ще се промени. Така че нека изчакаме резултата и тогава ще бъдем по-мъдри, защото не искам да се изпреварвам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Тази вечер забелязах, че валидаторът на уебсайта на Heybet вече се показва като проверен. 🤔



Автоматичен превод:
itninja04
преди 9 месеца

Да, и аз го виждам. Изглежда, че казиното вероятно е било на етап, в който отново е получавало лиценза си и затова е било невидимо преди няколко седмици, или казиното го е нямало. 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Стига ми толкова. Ще се присъединя към съдебно дело срещу този сайт. 5 месеца чакане. Има ли интерес от други играчи да организират това?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 9 месеца

Свързахте ли се вече с Gaming Curacao с техния лицензодател?


Те са регулаторът на казиното и отговарят за поведението на Heybets.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Следя текущите оплаквания и е невероятно как се държи това казино. Те чакат до последния момент (след като таймерът бъде удължен с последните 7 дни), за да отговорят точно навреме, за да предотвратят затварянето на жалбата като неразрешена, което определено ще им навреди.


Надяваме се, че случаите ще бъдат решени, но силно се съмнявам, тъй като заложените пари са високи и не са в интерес на казиното (като моя случай, когато започнаха да лъжат).

Автоматичен превод:
Youssf
преди 8 месеца

Е, какво наблюдение. Благодаря за бакшиша.

Ще го разгледам веднага щом намеря малко свободно време, само за да съм в крак с пистата.

Засега искам да ви пожелая страхотна и щастлива Нова година! ✨🐱‍🏍🙌

(Не съм съвсем сигурен кога ще се върна във форума.)

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Да, това е невероятно. Те чакат 2 седмици и отговарят в последния час. Вижте жалбата ми, моля, те сега твърдят, че не съм им изпратил никакви документи.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 8 месеца

Здравей Youssf. Да, поддържам връзка с Gaming Curacao.

Автоматичен превод:
sandydock
преди 8 месеца

Моят съвет е да спрете да губите повече време в казиното. Изпратете им официална жалба и им дайте седмица или две, за да отговорят. Ако не ескалира това до Gaming Curacao, те могат да санкционират казиното и да имат повече възможности да помогнат от Casino Guru.


Начинът, по който Heybets работят тук, далеч не е справедлив и в крайна сметка те ще започнат с лъжи, надявайки се да закрият случая на жалба като разрешен или отхвърлен, така че резултатът им да остане висок.


Също така е много странно защо представителят на казиното изобщо не отговаря по тази тема, за да „сподели" своята страна на историята.


Има и две други висящи жалби и се чудя как ще свършат те, но очаквам да не е добре предвид репутацията на Heybets между лятото и сега.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
1...11 12 13...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини