ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от LD_Loading
|
39949 преглеждания 364 отговора |
|
1...10 11 12...22
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро, можеш ли да ми помогнеш да подам жалба до Gaming Curacao?

Защото виждам, че оплакването в Casino.guru няма смисъл. Ти, колега Томас, не виждаш, че те умишлено не искат да ми платят печалбата. И Casino сега ще чака 2 седмици за преглед на документите ми. И Томас ми каза, че изпращам документ, който не е в списъка, предоставен от казиното. Но мисля, че това е техен проблем, че не познават всички източници на богатство.

Автоматичен превод:
sandydock
преди 9 месеца

Здравейте, мисля, че тъй като Томас е специалист по оплаквания, той знае какво прави най-добре. Бих ви посъветвал да проявите търпение известно време, защото виждам, че всички се опитвате да разрешите тази ситуация и Томас сега пита казиното дали могат да го проверят. Ако това не работи и жалбата не може да бъде разрешена, тогава бих препоръчал да се свържете с властите, въпреки че от това, което виждам, казиното няма лиценз. Възможно ли е да се изчака развитието на оплакването?

Автоматичен превод:
sandydock
преди 9 месеца

Знаете ли, въз основа на последната актуализация, мисля, че си струва да изчакате отговора на казиното:

„Разбирам мисълта ти, sandydock. Сега предлагам да попиташ казиното дали предоставеният от теб документ е достатъчен, за да завършиш проверката.

Уважаеми казино Heybets,

Можете ли да потвърдите дали вече можете да потвърдите играча?"

Просто защото лицензиращият орган на Кюрасао обикновено не ни пречи. Освен това, само си представете, че процесът ще започне отначало; на всички въпроси ще трябва да се отговори отново и представителите на казиното ще трябва да се съсредоточат върху двете оплаквания.

Освен това, мога ли да знам къде намерихте лицензираното казино? Доколкото виждам, няма лиценз. Виж това .

И на валидатора липсва зелената дебелина, вероятно защото не е активен.

" За да проверите валидността на лиценз за Gaming Curacao (365 / JAZ) , най-лесният начин е да щракнете върху валидатора на уебсайта. Това обикновено се показва като малко лого, което може да се кликне."

За съжаление не може да се направи:

file

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Добро утро, снабдих казиното с всичко, което поискаха, но все още няма изплащане. Казиното също не отговори на жалбата, освен в първия ден, когато ме помоли за повече информация, на която им изпратих това, което директно поискаха, заедно с допълнителни (благодарение на този форум научих, че могат/ще поискат тези) документи като банкови извлечения и разплащателни корита.


Стискам палци за скорошно решение...тези средства биха ни били полезни с предстоящия празничен сезон.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Радка, случайно имам по-стара версия на тяхната страница, държа я отворена от моята заявка за теглене... така че беше готова, когато трябваше да отговоря.


Така че между 11/14 (когато за първи път посетих страницата) и сега връзката е изчезнала от това лого. Преди това ви насочваше тук: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Което е връзката към техния лиценз, който беше спрян. Фактът, че премахнаха връзката, но запазиха логото, е малко обезпокоителен и съм сигурен, че е 100% против указанията на Gaming Curacao... Мисля, че може да им се стори интересно, че спрян лицензодател работи под техен флаг без подходящите идентификационни данни. .

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро, снабдих казиното с всичко, което поискаха, но все още няма изплащане. Казиното също не отговори на жалбата, освен в първия ден, когато ме помоли за повече информация, на която им изпратих това, което директно поискаха, заедно с допълнителни (благодарение на този форум научих, че могат/ще поискат тези) документи като банкови извлечения и разплащателни корита.


Стискам палци за скорошно решение...тези средства биха ни били полезни с предстоящия празничен сезон.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Според това, което видях, документите трябва да са наред и да, сега чакате оттеглянето си. Любопитно ми е как ще стане накрая и твърдо вярвам, че ще е добре. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни със сигурност. Ще чакам и стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Радка, случайно имам по-стара версия на тяхната страница, държа я отворена от моята заявка за теглене... така че беше готова, когато трябваше да отговоря.


Така че между 11/14 (когато за първи път посетих страницата) и сега връзката е изчезнала от това лого. Преди това ви насочваше тук: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Което е връзката към техния лиценз, който беше спрян. Фактът, че премахнаха връзката, но запазиха логото, е малко обезпокоителен и съм сигурен, че е 100% против указанията на Gaming Curacao... Мисля, че може да им се стори интересно, че спрян лицензодател работи под техен флаг без подходящите идентификационни данни. .

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

О, да, ние също го забелязахме и затова Радка написа публикация, в която по принцип също говори за това, че казиното няма лиценз.

Според това, което всички виждаме, то е спряно и тъй като не ви пренасочва никъде или ви изхвърля, че валидаторът е спрян, казиното е загубило лиценза си. Браво, че забелязахте това. 👍

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Странно е, че в промоционалните си имейли, които продължават да ми изпращат, споменават Antillephone като техен лицензодател. Така че се чудя дали това беше предишният им лицензодател или новият?


Джаро и Радка,


Бихте ли позволили на екипа на казиното да разгледа това с представителите на казиното/притежателите на лиценз?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Здравейте,

Опитах, въпреки че не съм част от нашия специализиран екип за данни, затова преди това попитах играча.

Може би можете да ми помогнете малко. Този лиценз за Антилефнон истинският валидатор ли е - този върху който може да се щракне със зелена дебелина, моля?

Е, според мен най-доброто нещо, което можем да опитаме, е да препратим една от тези промоции тук: data@casino.guru

Мисля, че е безсмислено да питате казиното директно без него. 😉 Надявам се, че ме разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Така че текущото лого на уебсайта (което не работи) е от Gaming Curacao (365/JAZ), което е текущият им лицензодател, мисля? Или спрян, което няма да ме изненада, като се има предвид техният опит да отговарят на играчите.


Но в имейлите, изпратени от казиното за бонуси и други сделки, те споменават, че Antillephone (8048/JAZ) е техният лицензодател, което е доста странно.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Съгласен съм, че ситуацията не е съвсем ясна.

Но това е първият път, когато чувам, че промоционалните имейли съдържат лицензна маркировка на Antillephone. Можете ли да поставите екранната снимка на такъв имейл? Ще го препратя на колегата от екипа.

Според мен казиното не е лицензирано; в противен случай валидаторът ще работи. Надявам се, че казиното е в процес на получаване на лиценз, вместо да се преструва, че вече има такъв. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

file


Те споменават тук Antillephone като лицензодател.


Но ако едно казино лъже за своя лиценз, то не е нищо друго освен мошеник и трябва да се избягва на всяка цена.


По-рано имаха лиценз, мисля, но не знам какво е положението сега.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Не се чувствам много уверен, че данните (паспорт, селфи с лична карта, доказателство за адрес и доказателство за средства) са сигурни в ръцете на тези момчета в момента. Правилно е това, което казва Youssf. Те нямат работещ лиценз на сайта си. Този, който имат, е спрян. Стойте далеч от този сайт, докато не изплатят предстоящите си тегления и не покажат валиден лиценз.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file


Те споменават тук Antillephone като лицензодател.


Но ако едно казино лъже за своя лиценз, то не е нищо друго освен мошеник и трябва да се избягва на всяка цена.


По-рано имаха лиценз, мисля, но не знам какво е положението сега.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря за екранната снимка. Предадох го на колегата от екипа, да видим какво ще разбере. Виждам обаче, че има игра на екранната снимка и намерих Gaming Curacao на страницата. Струва ми се странно. Както и да е, бих проследил какво имат в мрежата, там всичко е правилно и ще го проверим директно с органа и съответно ще актуализираме рецензията.

Твърдо вярвам, че казиното не подвежда, но ще разберем. Благодаря отново за информацията.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не се чувствам много уверен, че данните (паспорт, селфи с лична карта, доказателство за адрес и доказателство за средства) са сигурни в ръцете на тези момчета в момента. Правилно е това, което казва Youssf. Те нямат работещ лиценз на сайта си. Този, който имат, е спрян. Стойте далеч от този сайт, докато не изплатят предстоящите си тегления и не покажат валиден лиценз.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мисля, че няма нужда да бъдете скептични, че нещо може да бъде злоупотребено веднага. Съгласен съм обаче, че от съображения за сигурност би било най-добре да изчакате и да видите дали те са в процес на завършване на нов лиценз или лицензът току-що е спрян и няма да има такъв. Това ще се установи във времето. Така че моята препоръка определено е да бъдете внимателни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, може ли рейтингът на това казино да бъде актуализиран, за да отразява факта, че то няма валиден лиценз?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 9 месеца

Хей, индексът на безопасност (рейтинг) се основава на различни неща, така че ако искате да видите как нашият екип преглежда казината, можете да го направите тук . Това е ново казино, така че засега ще трябва да се придържаме към факта, че що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Не става въпрос само за лиценз. Те не отговарят на клиенти със седмици. Чакам си парите вече 3 месеца. И те умишлено чакат 2 седмици и отговарят в последния час в жалбата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Присъединих се към тази компания през ноември 2023 г. и депозирах общо $2310 три пъти. Залагам изключително на спорт, а не в казиното. Когато балансът в моята сметка за залагания достигна $5,657, компанията наложи лимит от $1, поради което реших да поискам теглене. Поисках парите преди седмица и все още чакам. Изпратих имейл до мениджъра на акаунта и той ми каза да изпратя документи за проверка на моя акаунт. Изпратих ги и още чакам. Никой не отговаря на Live Support и вече не получавам имейли. Ситуацията е неприемлива и вече не знам накъде да се обърна.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

"що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка."

Това е напълно проверимо:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


То е спряно.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1...10 11 12...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини