НачалоФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от LD_Loading
|
55 801 преглеждания 395 отговора |
|
1...11 12 13...20
Youssf
преди 11 месеца

О, наистина бих искал да помогна... Знам, че търсите отговори от мен, но аз не съм част от екипа за оплаквания. Дори съм в друга държава, така че честно казано, не мога да направя много.

Можете ли да споделите притесненията си чрез жалбата си, моля?

„Може ли екипът по жалбите да затвори жалбата на DutchGambler като неразрешена?"

Разбира се, да, страната на пребиваване няма влияние върху това. Има ли шанс да включите вашия KSA? Вероятно знам отговора 🙁.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравей Радка,


Не знаех, че сте в различни страни.


Имах предвид, че има отворена жалба от DutchGambler, при която казиното не е отговорило след удължаване на таймера. Тъй като удълженото време е изтекло, то трябва да бъде затворено като неразрешено, само за да се инициират празни точки. За да бъда честен, силно се съмнявам, че Heybets ще сътрудничат предвид висящите жалби и техните отговори. И като държи жалбата отворена, въпреки три часа над крайния срок, казиното е в полза.


Всичко, което знам за моя случай, е, че се разследва от лицензодателя на Heybets и очаквам техните актуализации, за да обмисля правни действия и по-нататъшни стъпки.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

здрасти

Просто го споменах, за да покажа, че съм далеч от там. Разбира се, не трябваше да знаете.

Разбирам и въпроса ви, но в този момент не мога да ви отговоря, защото играчът е в средата на KYC, така че няма смисъл да обмисляте още лицензионен орган - ако питате мен.

Говоря за това оплакване 👈

Друго нещо, което трябва да имате предвид, е, че ние се стремим да разрешим жалбата; ние нямаме за цел да затворим жалбата възможно най-скоро, за да санкционираме казиното, ако има шанс да получи парите на играча.

Освен това екипът е абсолютно претоварен и в резултат на това някои оплаквания може да бъдат разгледани със закъснение. 🤷‍♂️

Не се притеснявайте, гледната ви точка е доста очевидна и аз я разбрах.

Бихте ли споделили своя личен напредък? След като има малко,...

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря за обяснението Радка!


Всичко, което знам за текущия ми случай, е, че се разследва от лицензодателя на Heybets и очаквам техните актуализации, за да обмисля правни действия и по-нататъшни стъпки.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Разбира се, така че ако имате нова информация, уведомете ни. Ще чакаме и ще се надяваме, че в крайна сметка ще получите парите си. ☘️😊

Автоматичен превод:
itninja04
преди 11 месеца

Видях оплакването ви и се чудех възможно ли е Heybets да е върнал само последния ви депозит(и)?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички, аз съм изправен пред много подобна ситуация като повечето от вас и ще изчакам да минат пълните 2 седмици от жалбата ми и тогава ще мога да коментирам допълнително и съм сигурен, че с общи усилия можем да разрешим всички тези неприемливи въпроси веднъж завинаги

Автоматичен превод:
Banjo
преди 11 месеца

Аз съм в.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 11 месеца

Страхотен. Ще се свържа след прибл. Две седмици

Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Жалбата ми все още е в процес, все още не мога да говоря за никакви подробности. Въпреки това ще кажа, че правите всичко, което смятате за правилно, за да станете здрави.


Надявам се скоро да приключи и да мога да дам повече подробности.


Автоматичен превод:
panikos777
преди 11 месеца

получи ли някакъв отговор?




Автоматичен превод:
emanuelrpg
преди 11 месеца

най-доброто развитие е, че ми изпратиха този имейл на 9 януари 2024 г

скъпи ...,

Надяваме се, че това съобщение ви намира добре. Ние в Heybets се ангажираме да осигурим безопасна и сигурна среда за нашите членове. Като част от нашите постоянни усилия за съответствие и в съответствие с международните стандарти за борба с изпирането на пари (AML) и Know Your Customer (KYC), ние понякога изискваме от нашите потребители да предоставят допълнителна информация относно техния източник на богатство.

Защо това е необходимо?

За нас е важно да разберем естеството и произхода на средствата на нашите потребители. Това гарантира, че поддържаме отговорна и съвместима платформа и помага да защитим както нашата общност, така и по-широката финансова система от потенциална злоупотреба

.Какво трябва да предоставите?

За да завършите проверката на източника на богатство:

Стъпка №1: Моля, предоставете кратко описание на източника(ите) на вашите средства. Това може да включва печалби от работа, инвестиции, бизнес дейности, наследство или други значими източници.

Стъпка №2 – Прикачете подходяща подкрепяща документация. В зависимост от вашия източник, това може да бъде:

Заетост: Скорошен фиш за заплати, трудов договор или данъчна декларация.

Бизнес дейности: Регистрация на фирма, акционерен сертификат или последен годишен отчет.

Наследство: завещание, юридическо писмо или завещание.

Инвестиции: Отчет за портфолио, писмо за дивидент или извлечение за продажба.

Моля, уверете се, че всички качени документи са ясни и четливи. Ние ще третираме вашата информация с максимална конфиденциалност и тя ще бъде използвана само за целите на съответствието.

Как да подадете:

Можете просто да отговорите на този имейл и да предоставите документите си като прикачен файл. Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения относно този процес, моля, не се колебайте да се свържете с нашия специализиран екип за поддръжка на support@heybets.io

Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.

Автоматичен превод:
emanuelrpg
преди 11 месеца

След това им изпратих годишния си отчет, който покрива моите депозити от 2300 USD. След това отново без отговор.

Парите от 5,657 USD са не само несигурни, но и почти сигурни, че ще бъдат загубени. Хората са шайка измамници

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
panikos777
преди 11 месеца

Ако мога, трябва да се съсредоточите върху преминаването на KYC. Винаги има време да наречем някого крадец, когато ситуацията ескалира достатъчно, нали?

Може би сега казиното преглежда историята на вашия акаунт или през документите, които сте му изпратили досега.

Все пак мина доста време, така че бих казал, че подаването на безплатна жалба не е лоша идея, особено когато лицензиращият орган мълчи 🤷‍♀️.

Какво мислите, тази функция за оплакване 👈струва ли си отделеното време?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Искам първото си теглене в края на януари. След 5-6 дни поддръжката ми изпратете съобщение и поискайте от мен моя документ за самоличност за проверка. Изпратих веднага документите и ми казаха, че трябват до 7 дни за проверка. На седмия ден питам поддръжката дали имат нещо ново за документите ми. След това ми искат допълнителни документи. Селфи с документ за самоличност и хартия за оправяне на някои неща. Оттогава минаха 6 дни, изпратих 2-3 съобщения и нямам отговор.

Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 10 месеца

Geia sou. Наистина не е необичайно, че казината могат да поискат повече документи от играчите, за да потвърдят сметката. Това ли е първата ви заявка за теглене в Heybets Casino? Видях отзивите за това казино, можете да погледнете сами тук 👈, ако желаете, и виждам, че са доста добри. Някои играчи дори пишат за скоростта на теглене и изглежда са доволни. И така, кога точно сте поискали парите си, кога е започнал процесът на проверка? Моля, уведомете ни колко точно време чакате, така че може би можем да ви помогнем с този проблем. Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Да, това е първото повторение, което поисках.

Заявката за оттегляне е направена преди 20 дни.

Първият документ беше поискан преди 15 дни и го изпратих същия ден. След седмица и докато изпратих в чата и попитах за процеса на идентификация, те ми поискаха допълнителен документ. И това изпратих веднага. Оттогава мина още една седмица и всеки ден ги изпращам в чата, но не получавам отговор.

Общо 14 дни са минали в процеса на идентификация.


filefilefilefilefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 10 месеца

Това е трик, който правят някои базирани в Кюрасао казина и някои други нелицензирани/измамнически казина. Те се опитват да забавят изплащането ви възможно най-дълго с различни извинения/причини, докато в крайна сметка играчът не заложи този баланс и казиното може да задържи парите.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Странното е, че имат много положителни отзиви и малко отрицателни като фирма. Надявам се, че като бъда търпелив, най-накрая мога да получа печалбите си.

Автоматичен превод:
panikos777
преди 10 месеца

Получихте ли представа приятелю?

Автоматичен превод:
1...11 12 13...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини