Не става въпрос само за лиценз. Те не отговарят на клиенти със седмици. Чакам си парите вече 3 месеца. И те умишлено чакат 2 седмици и отговарят в последния час в жалбата.
It is not only about license. They are not respondign to customers for weeks. I am waiting my money for 3 month now. And they are intentionally waiting for 2 week, and reply in last hour in complaint.
Разбирам какво казвате и ако жалбата ви не бъде разрешена и казиното не желае да отговори, то ще получи черни точки, което след това ще се отрази на рейтинга му. Така че предполагам, че ще трябва да изчакаме и да видим.
I understand what you are saying, and if your complaint is not resolved and the casino is unwilling to respond, it will receive black points, which will then affect its rating. So I guess we'll have to wait and see.
Присъединих се към тази компания през ноември 2023 г. и депозирах общо $2310 три пъти. Залагам изключително на спорт, а не в казиното. Когато балансът в моята сметка за залагания достигна $5,657, компанията наложи лимит от $1, поради което реших да поискам теглене. Поисках парите преди седмица и все още чакам. Изпратих имейл до мениджъра на акаунта и той ми каза да изпратя документи за проверка на моя акаунт. Изпратих ги и още чакам. Никой не отговаря на Live Support и вече не получавам имейли. Ситуацията е неприемлива и вече не знам накъде да се обърна.
I joined this company in November 2023 and have deposited a total of $2310 three times. I exclusively bet on sports and not in the casino. When the balance in my betting account reached $5,657, the company imposed a $1 limit, which is why I decided to request a withdrawal. I requested the money a week ago, and I am still waiting. I sent an email to the account manager, and he told me to send documents for the verification of my account. I sent them, and I am still waiting. No one responds on Live Support, and I no longer receive emails. The situation is unacceptable, and I don't know where to turn anymore.
Здравейте и благодаря, че писахте и споделихте своя случай. За съжаление, трябва да кажа още от самото начало, че Casino Guru не се занимава със спортни залагания, тъй като нямаме клон или експерти и следователно не бихме имали прозрението да се справим с подобни случаи.
Въпреки това ще се опитам да ви помогна поне като ви препоръчам няколко сайта, които теоретично биха могли да ви помогнат и там можете да подадете жалбата си. Можете да намерите връзките тук:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако решите да подадете жалба в някой от тези сайтове, не се колебайте да ни уведомите как върви или резултата. Късмет.
Hello, and thank you for writing and sharing your case. Unfortunately, I have to say right from the start that Casino Guru does not deal with sports betting as we do not have the branch or the experts and therefore would not have the insight to deal with similar cases.
However, I will try to help you at least by recommending a couple of sites that could theoretically help you and you can file your complaint there. You can find the links here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you decide to file a complaint on one of these sites, feel free to let us know how it goes or the result. Good luck.
"що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка."
Това е напълно проверимо:
https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276
То е спряно.
"as far as the license is concerned it is unverifiable. "
It is perfectly verifiable:
https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276
It is suspended.
Здравей Джаро,
Просто от любопитство, ако играчът прави основно спортни залагания и след това няколко казино игри, тогава Casino Guru взема ли жалбата под внимание?
Тъй като по този начин жалбата теоретично винаги може да бъде адресирана тук, което е отчасти добро, но от друга страна е заобикаляне.
🤔
Hi Jaro,
Just out of curiosity, if a player is doing mainly sports betting and afterwards a few casino games, does Casino Guru then take the complaint into consideration?
Because that way complaint could theoretically always be adressed here which is partially a good thing but on the other hand a bypass.
🤔
Моят съвет, препратете го на Gaming Curacao, техен бивш лицензодател.
Те трябва да приемат оплаквания, възникнали по време на валидността на лиценза от казиното. Разбира се, може да отнеме още няколко седмици, за да получите отговор.
My advise, forward it to Gaming Curacao their former licensor.
They must accepts complaints happened during the time the license was valid from the casino. However, it can take another few weeks to get a reply of course.
Здравей Джаро,
Просто от любопитство, ако играчът прави основно спортни залагания и след това няколко казино игри, тогава Casino Guru взема ли жалбата под внимание?
Тъй като по този начин жалбата теоретично винаги може да бъде адресирана тук, което е отчасти добро, но от друга страна е заобикаляне.
🤔
Hi Jaro,
Just out of curiosity, if a player is doing mainly sports betting and afterwards a few casino games, does Casino Guru then take the complaint into consideration?
Because that way complaint could theoretically always be adressed here which is partially a good thing but on the other hand a bypass.
🤔
Здрасти.
Ако имам място да отговоря, бих казал, че зависи от естеството на проблема. Убеден съм, че си спомням няколко оплаквания, при които играчите са имали проблеми с преминаването на KYC и не са взети бонуси. Виждате ли, първото потенциално усложнение при намесата на спортните залагания идва по време на играта или проверката на историята на залаганията; вторият е бонусите, свързани със спортни залагания.
Вярвам, че членовете на екипа по жалбите винаги са готови да помогнат, но способността ни да разграничим дали спортните залагания имат значение или не може да е доста ограничаваща.
Бих казал, че е по-добре да го изпробвате, описвайки честно целия контекст, защото ако има начин, мога да кажа със сигурност, че никой от екипа не обича да затваря жалба без честен опит.
Hi there.
If I may have a place to answer, I would say it depends on the nature of the issue. I'm convinced I recall a few complaints where players faced trouble passing the KYC and no bonuses were taken. You see, the first potential complication while sports betting gets involved comes during the gameplay or the betting history check; the second one is bonuses associated with sports betting.
I believe the complaint team members are always willing to help, but our ability to distinguish whether sports betting matters or not might be pretty limiting.
I'd say it is better to try it out, describing the whole context honestly, because if there is a way, I can say for sure no one from the team likes to close a complaint without a fair try.
Моят съвет, препратете го на Gaming Curacao, техен бивш лицензодател.
Те трябва да приемат оплаквания, възникнали по време на валидността на лиценза от казиното. Разбира се, може да отнеме още няколко седмици, за да получите отговор.
My advise, forward it to Gaming Curacao their former licensor.
They must accepts complaints happened during the time the license was valid from the casino. However, it can take another few weeks to get a reply of course.
Това, което казвате относно приемането на жалбите, звучи разумно, само искам да попитам дали сте го прочели някъде официално, може би?
Аз самият не съм, но вие изглеждате добре информиран, така че просто съм любопитен.
Благодаря!
What you say regarding the acceptance of the complaints sounds reasonable, I only wish to ask whether you read that somewhere official, perhaps?
I did not myself, but you seem well-informed, so I'm just being curious.
Thanks!
Говорих с някои юридически съветници относно моя проблем с това казино и те ми предложиха да направя това, което споменах в предишния си пост.
Тъй като Кюрасао е част от Нидерландия, това би означавало, че ако в крайна сметка отида в съда, това ще бъде в Холандия с холандското законодателство и тъй като това казино беше/е лицензирано от лицензодател по време на възникването на някои от нашите проблеми, лицензодателят трябва да вземе случаите под внимание.
Това също се изисква, тъй като базираните в Кюрасао лицензодатели са отговорни за поведението на своите подлицензополучатели (някои съдебни решения в Кюрасао потвърждават това благодарение на SBGOK, който започна тези дела)
Ако решението е в полза на играча, се очаква казиното да се съобрази, ако не, това ще бъде много лесен правен казус за съдия 😉.
Разбира се, това е теоретично начинът, по който трябва да върви, но може да преживея реалната ситуация в зависимост от висящата ми жалба.
Също така си струва да се спомене (което е друга дискусия), две адвокатски кантори в момента завеждат съдебни дела срещу няколко малтийски казина за незаконна дейност в Холандия , преди да бъде въведена регулация в тази страна за хазартни дейности. Докато казината, базирани в Малта, спряха работата си тук, казината, базирани в Кюрасао, продължават да популяризират и рекламират на холандския пазар, сякаш са валидни да работят тук, което според мен е жалко.
I spoke with some legal counselors about my issue with this casino and they suggested me to do what I mentioned in my previous post.
As Curacao is part of The Netherlands this would mean that if eventually I end up going to court this would be in The Netherlands with Dutch law, and as this casino was/is licensed with a licensor during the time some of our problems occurred the licensor is supposed to take the cases into consideration.
This is also required as Curacao based licensors are responsible for the behavior of their sub licensees (some court rulings in Curacao confirm this thanks to the SBGOK who started these cases)
If the ruling is in favor of the player the casino is expected to comply, if not it will be a very easy legal case for a judge 😉.
Of course this is theoretically the way it should go, but I might experience the real situation depending on my pending complaint.
Also worth the mention (which is another discussion), two law firms are currently filing court cases against several Maltese casinos for operating illegally in the Netherlands before regulation was set in this country for gambling activities. While Maltese based casinos suspended their operation here Curacao based casinos keep promoting and advertising in the Dutch market as if they are valid to operate here which is a shame I believe.
Виждам, че са отговорили точно навреме, преди да затворят жалбата, което ще доведе до отрицателна оценка за тях
Не мога да повярвам, че това казино работи по този начин, тъй като това потвърждава, че са измамници. В моя случай казиното просто излъга за оспорваната сума и Casino Guru щеше да отхвърли жалбата ми, докато не предоставя ясни доказателства, че балансът, споменат от Heybets, е неверен.
@Яро, @Радка
Прави сте, момчета, казиното отговаря тук, за да поддържа резултата си, но на каква цена, ако манипулират баланси и отговарят само на въпроси, които са подходящи за тях?
I see that they responded just on time before getting the complaint shut down which would result in negative score for them
Can't believe that this casino operates like this as this confirms they are rogue. In my case the casino just lied about the disputed amount and Casino Guru was going to reject my complaint until I provided clear evidence that the balance Heybets mention is incorrect.
@Jaro, @Radka
You guys are right the casino is responding here to maintain its score, but at what price if they manipulate balances and only answer questions that suits their side?
Говорих с някои юридически съветници относно моя проблем с това казино и те ми предложиха да направя това, което споменах в предишния си пост.
Тъй като Кюрасао е част от Нидерландия, това би означавало, че ако в крайна сметка отида в съда, това ще бъде в Холандия с холандското законодателство и тъй като това казино беше/е лицензирано от лицензодател по време на възникването на някои от нашите проблеми, лицензодателят трябва да вземе случаите под внимание.
Това също се изисква, тъй като базираните в Кюрасао лицензодатели са отговорни за поведението на своите подлицензополучатели (някои съдебни решения в Кюрасао потвърждават това благодарение на SBGOK, който започна тези дела)
Ако решението е в полза на играча, се очаква казиното да се съобрази, ако не, това ще бъде много лесен правен казус за съдия 😉.
Разбира се, това е теоретично начинът, по който трябва да върви, но може да преживея реалната ситуация в зависимост от висящата ми жалба.
Също така си струва да се спомене (което е друга дискусия), две адвокатски кантори в момента завеждат съдебни дела срещу няколко малтийски казина за незаконна дейност в Холандия , преди да бъде въведена регулация в тази страна за хазартни дейности. Докато казината, базирани в Малта, спряха работата си тук, казината, базирани в Кюрасао, продължават да популяризират и рекламират на холандския пазар, сякаш са валидни да работят тук, което според мен е жалко.
I spoke with some legal counselors about my issue with this casino and they suggested me to do what I mentioned in my previous post.
As Curacao is part of The Netherlands this would mean that if eventually I end up going to court this would be in The Netherlands with Dutch law, and as this casino was/is licensed with a licensor during the time some of our problems occurred the licensor is supposed to take the cases into consideration.
This is also required as Curacao based licensors are responsible for the behavior of their sub licensees (some court rulings in Curacao confirm this thanks to the SBGOK who started these cases)
If the ruling is in favor of the player the casino is expected to comply, if not it will be a very easy legal case for a judge 😉.
Of course this is theoretically the way it should go, but I might experience the real situation depending on my pending complaint.
Also worth the mention (which is another discussion), two law firms are currently filing court cases against several Maltese casinos for operating illegally in the Netherlands before regulation was set in this country for gambling activities. While Maltese based casinos suspended their operation here Curacao based casinos keep promoting and advertising in the Dutch market as if they are valid to operate here which is a shame I believe.
Така че вие сте по-добре информирани в този случай от нас. Мисля, че хората, които се занимават с такива случаи, знаят достатъчно за това, така че ако сте го получили от юридически съветници, тогава може да изглежда обещаващо и може да има поне някакъв шанс за решение.
Така че благодаря за информацията, която предоставихте и със сигурност, ако имате още нещо ново, не се колебайте да ни уведомите, защото съм доста заинтересован. 🙂
So you are better informed in this case than we are. I think people who deal with such cases know enough about it, so if you got it from legal counselors then it might look promising, and at least some chance for a solution might be there.
So thanks for the information you have provided and certainly if you have anything else new, don't hesitate to let us know because I am quite interested. 🙂
Виждам, че са отговорили точно навреме, преди да затворят жалбата, което ще доведе до отрицателна оценка за тях
Не мога да повярвам, че това казино работи по този начин, тъй като това потвърждава, че са измамници. В моя случай казиното просто излъга за оспорваната сума и Casino Guru щеше да отхвърли жалбата ми, докато не предоставя ясни доказателства, че балансът, споменат от Heybets, е неверен.
@Яро, @Радка
Прави сте, момчета, казиното отговаря тук, за да поддържа резултата си, но на каква цена, ако манипулират баланси и отговарят само на въпроси, които са подходящи за тях?
I see that they responded just on time before getting the complaint shut down which would result in negative score for them
Can't believe that this casino operates like this as this confirms they are rogue. In my case the casino just lied about the disputed amount and Casino Guru was going to reject my complaint until I provided clear evidence that the balance Heybets mention is incorrect.
@Jaro, @Radka
You guys are right the casino is responding here to maintain its score, but at what price if they manipulate balances and only answer questions that suits their side?
Всеки случай зависи от преценката на нашите експерти. Радка и аз сме администратори на форума, така че възпроизвеждаме най-вече това, което нашият екип намери.
Във вашия случай беше важно да предоставите доказателство за оспорваната сума, защото беше необходимо. Ако се установи, че казиното манипулира баланса, то ще има такъв етикет и може би някои случаи в бъдеще също ще бъдат разглеждани по този начин.
Въпреки това, що се отнася до индекса на безопасност, това е ново казино и ако има неразрешени оплаквания, индексът му на безопасност ще се промени. Така че нека изчакаме резултата и тогава ще бъдем по-мъдри, защото не искам да се изпреварвам.
Each case is up to the judgement of our experts. Radka and I are admins on the forum so we reproduce mostly what our team finds.
In your case it was important to provide proof of the disputed amount because it was necessary. If the casino is found to be manipulating the balance, then it will have a label like that and maybe some cases in the future will be looked at that way as well.
However, as far as the safety index is concerned, it is a fresh casino and if it has unresolved complaints, then its safety index will change. So let's wait for the result and then we will be wiser, because I don't want to get ahead of myself.
Да, и аз го виждам. Изглежда, че казиното вероятно е било на етап, в който отново е получавало лиценза си и затова е било невидимо преди няколко седмици, или казиното го е нямало. 🤔
Yes, I see it too. It looks like the casino was probably at the stage where it was getting its license again and that's why it was invisible a few weeks ago, or the casino didn't have it. 🤔
Стига ми толкова. Ще се присъединя към съдебно дело срещу този сайт. 5 месеца чакане. Има ли интерес от други играчи да организират това?
I have had enough. I will join a lawsuit towards this site. 5 months of waiting. Any interest from any other players to organize this?
Свързахте ли се вече с Gaming Curacao с техния лицензодател?
Те са регулаторът на казиното и отговарят за поведението на Heybets.
Did you already contact Gaming Curacao their licensor?
They are the regulator of the casino and responsible for the behavior of Heybets.
Следя текущите оплаквания и е невероятно как се държи това казино. Те чакат до последния момент (след като таймерът бъде удължен с последните 7 дни), за да отговорят точно навреме, за да предотвратят затварянето на жалбата като неразрешена, което определено ще им навреди.
Надяваме се, че случаите ще бъдат решени, но силно се съмнявам, тъй като заложените пари са високи и не са в интерес на казиното (като моя случай, когато започнаха да лъжат).
I am following the current ongoing complaints, and it is unbelievable how this casino behaves. They wait until the last moment (after the timer gets extended with a final 7 days) to respond just in time to prevent the complaint being closed as unresolved which will definitely harm them.
Hope the cases will get resolved but I highly doubt it since the money at stake is high and not in the interest of the casino (like my case where they started to lie).
Е, какво наблюдение. Благодаря за бакшиша.
Ще го разгледам веднага щом намеря малко свободно време, само за да съм в крак с пистата.
Засега искам да ви пожелая страхотна и щастлива Нова година! ✨🐱🏍🙌
(Не съм съвсем сигурен кога ще се върна във форума.)
Well, what an observation. Thanks for the tip.
I'll look into it as soon as I find some spare time, just to keep up with the track.
For now, I want to wish you a great and happy New Year! ✨🐱🏍🙌
(Not entirely sure when I'll be back on the forum.)
Да, това е невероятно. Те чакат 2 седмици и отговарят в последния час. Вижте жалбата ми, моля, те сега твърдят, че не съм им изпратил никакви документи.
Yes, That is unbelievable. They wait for 2 weeks and reply at the last hour. Look at my complaint please, they now claiming that i have not sent them any documents.
Моят съвет е да спрете да губите повече време в казиното. Изпратете им официална жалба и им дайте седмица или две, за да отговорят. Ако не ескалира това до Gaming Curacao, те могат да санкционират казиното и да имат повече възможности да помогнат от Casino Guru.
Начинът, по който Heybets работят тук, далеч не е справедлив и в крайна сметка те ще започнат с лъжи, надявайки се да закрият случая на жалба като разрешен или отхвърлен, така че резултатът им да остане висок.
Също така е много странно защо представителят на казиното изобщо не отговаря по тази тема, за да „сподели" своята страна на историята.
Има и две други висящи жалби и се чудя как ще свършат те, но очаквам да не е добре предвид репутацията на Heybets между лятото и сега.
My advice is to stop wasting any more time to the casino. Send them a formal complaint and give them a week or two to respond. If not escalate this to Gaming Curacao, they can sanction the casino and have more options to help then Casino Guru.
The way Heybets operate here is far from fair and eventually they will start with lies hoping to shutdown the complaint case as resolved or rejected so their score can remain high.
It is also very weird why the casino rep does not respond on this topic at all to "share" their side of the story..
There are also two other complaints pending and I wonder how those will end but expect not good given Heybets reputation between summer and now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.