НачалоФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 1 година от LD_Loading
|
55 720 преглеждания 395 отговора |
|
1...12 13 14...20
gerasimoskioukas
преди 10 месеца

Фалшивите рецензии правят много, за да дадат невярна представа.


Но ако погледнете текущите оплаквания тук, ще откриете, че казиното е много бавно с разрешаването на проблеми и не отговаря често, което забавя много оплаквания.


Моят е отнесен до техния Лицензодател в очакване на отговор от него (който вече е повече от 2 месеца без резултат)

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

За съжаление едва ли ще си получим парите, доколкото разбирам. Все още съм на етапа, в който ми поискаха снимка за лична карта и селфи, на което също държа личната карта. Искали ли са ви тези?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Представителите на отдела за обслужване на клиенти са измамници и изглежда малко вероятно да се окаже, че греша. Те не отговарят на чат на живо и отговорите им по имейл идват след около 10 дни. Обикновено, когато отговорят, искат нещо различно. Въпреки че първоначално акаунтът е потвърден, те по-късно искат допълнителна проверка със селфи. Следващият етап е запитване за източника на средствата. Когато изпратите този документ, те го отхвърлят, заявявайки, че трябва да е на английски. Ако изпратите друг документ на английски, например банково извлечение, те отговарят, че ще го препратят на съответния отдел и ще ви информират. Депозирал съм общо 2300 и имам около 5700 USD в моята сметка за залагания. Първоначалното искане за теглене беше направено на 6 декември. Няма актуализация през последните 10 дни.

Честно казано, щеше да е по-честно, ако просто ми блокираха достъпа до акаунта, вместо да ме мамят и заблуждават, след като са се сдобили с толкова много лични документи, които не съм споделил с друга служба.

Те са непростими.

Автоматичен превод:
panikos777
преди 10 месеца

Не виждам никаква надежда за съжаление 🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, това е първото повторение, което поисках.

Заявката за оттегляне е направена преди 20 дни.

Първият документ беше поискан преди 15 дни и го изпратих същия ден. След седмица и докато изпратих в чата и попитах за процеса на идентификация, те ми поискаха допълнителен документ. И това изпратих веднага. Оттогава мина още една седмица и всеки ден ги изпращам в чата, но не получавам отговор.

Общо 14 дни са минали в процеса на идентификация.


filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Всъщност мога да разбера, че сега сте наистина разочаровани, особено ако не получите никакви отговори от поддръжката, какъв точно е проблемът с процеса на проверка или документите, които вече сте изпратили. Така че нека видим какво може да направи нашият екип за оплаквания с вашия случай и дали казиното желае да комуникира с тях. Само, моля, имайте малко търпение и се опитайте да оказвате пълно съдействие, когато става въпрос за предоставяне на всички подробности относно вашия случай. 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Подадох и жалба при тях тук на вашата страница. Изпратих и тях днес, четенето и естествено не дадоха никакъв отговор.


file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Фалшивите рецензии правят много, за да дадат невярна представа.


Но ако погледнете текущите оплаквания тук, ще откриете, че казиното е много бавно с разрешаването на проблеми и не отговаря често, което забавя много оплаквания.


Моят е отнесен до техния Лицензодател в очакване на отговор от него (който вече е повече от 2 месеца без резултат)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам кои рецензии, или по-добре казано, кои сайтове имате предвид, когато казвате: „Фалшивите рецензии правят много, за да дадат невярна представа"? 🤔 Например, ние, тук в Casino Guru, винаги четем внимателно всички отзиви и нашият екип внимателно „разследва", ако мога така да нарека процеса на одобрение на отзивите, всеки един от тях. По този начин се опитваме да изключим всички фалшиви, както казвате, и да не им позволим да преминат. И поради невъзможността да се разкрият всички недостатъци на потребителските отзиви, те не са включени в индекса за безопасност на казината.

Може да има известно забавяне при разрешаването на жалби, което може да възникне поради много различни „препятствия", бих могъл да кажа. По мое мнение обаче по-важният момент е, че те наистина се разрешават в повечето случаи.

Съжалявам, че трябва да изчакате толкова дълго с жалбата си и се надявам, че тя ще бъде разрешена. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Защо casino.guru няма да одобри жалбата ми? Изпратих доказателство, което показва, че те умишлено са забавили процеса на проверка с 6 месеца. Постоянното доказване на проверка на богатството никога няма да свърши.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Представителите на отдела за обслужване на клиенти са измамници и изглежда малко вероятно да се окаже, че греша. Те не отговарят на чат на живо и отговорите им по имейл идват след около 10 дни. Обикновено, когато отговорят, искат нещо различно. Въпреки че първоначално акаунтът е потвърден, те по-късно искат допълнителна проверка със селфи. Следващият етап е запитване за източника на средствата. Когато изпратите този документ, те го отхвърлят, заявявайки, че трябва да е на английски. Ако изпратите друг документ на английски, например банково извлечение, те отговарят, че ще го препратят на съответния отдел и ще ви информират. Депозирал съм общо 2300 и имам около 5700 USD в моята сметка за залагания. Първоначалното искане за теглене беше направено на 6 декември. Няма актуализация през последните 10 дни.

Честно казано, щеше да е по-честно, ако просто ми блокираха достъпа до акаунта, вместо да ме мамят и заблуждават, след като са се сдобили с толкова много лични документи, които не съм споделил с друга служба.

Те са непростими.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Ако искате да отговорите на конкретна публикация или човек, опитайте следващия път да използвате бутона "отговор", моля, така че лицето, на което отговаряте, да бъде уведомено.

Виждам от думите ви, че сте преживели не много приятно изживяване в това казино и мога да разбера, че може да бъде доста поразително. Ще стискам палци вашият случай да се разреши. 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Здравей Роми,


На тази платформа понякога се случва, че когато едно казино има лоша репутация, по някакъв начин случайни потребители публикуват 1/2 много добри отзиви, които в много случаи не съвпадат с оплакванията на други играчи и т.н.


Извън тази платформа виждате при измамни казина, че спамят определени сайтове за рецензии (като trustpilot например) със супер рейтинг, за да скрият ниските рецензии.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Подадох и жалба при тях тук на вашата страница. Изпратих и тях днес, четенето и естествено не дадоха никакъв отговор.


file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Geia sou. Справихте се много добре с подаването на жалба и съм сигурен, че нашият екип ще направи всичко по силите си, за да разреши проблема. Виждам, че чатът на живо не е много полезен, така че какво ще кажете да се свържете с поддръжката по имейл? Опитвали ли сте това, може би? Бих казал, че нямате какво да губите, да ги питате. Може би ще получите някои отговори. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Здравейте. Отговорът е, че не им е изпратил имейл. Току-що го направих сега. Ще информирам за всяко развитие, въпреки че не очаквам много от тях.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Защо casino.guru няма да одобри жалбата ми? Изпратих доказателство, което показва, че те умишлено са забавили процеса на проверка с 6 месеца. Постоянното доказване на проверка на богатството никога няма да свърши.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам, че се оказахте в тази ситуация и видях вашата жалба , която за съжаление беше отхвърлена поради спортни залагания: „Тъй като вашият случай е свързан със спортни залагания, за съжаление, ние все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания Ако все още не сте знаели това, нашият форум за оплаквания на Casino.guru се занимава само с оплаквания относно онлайн казина и онлайн казино игри. Въпреки че получихме известна информация от казиното, не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания. Не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси, затова трябва да отхвърлим жалбата ви. Благодарим ви за разбирането." Мога да предложа три уебсайта, които имат клон, занимаващ се със спортни залагания:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви. Ако някога имате проблеми с казино игрите, ще се радваме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Роми,


На тази платформа понякога се случва, че когато едно казино има лоша репутация, по някакъв начин случайни потребители публикуват 1/2 много добри отзиви, които в много случаи не съвпадат с оплакванията на други играчи и т.н.


Извън тази платформа виждате при измамни казина, че спамят определени сайтове за рецензии (като trustpilot например) със супер рейтинг, за да скрият ниските рецензии.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей. Благодаря ви, че изяснихте това. Наистина разбирам какво имате предвид, но според мен във всяко казино може да има играчи с добър и лош опит. Възможно ли е това да е причината за тези смесени отзиви, какво смятате? 🤔 Разбираемо е, че написването на положителна рецензия е трудно за играч с оплакване за дадено казино, но разбира се знаем за усилията не само на играчите, но и на казината да подобрят цялостното впечатление, например чрез награждаване на такива прегледи. Ние сме доста различни от другите сайтове, потребителската оценка няма нищо общо с изчисляването на индекса за безопасност, именно за да не се влияе индексът за безопасност от подобни опити.

Не знам много за това как другите сайтове обработват рецензиите, честно казано, затова не мога да кажа дали грешите или прав тук. Бих искал да вярвам, че те са честни и прозрачни по същия начин, както ние винаги се опитваме да бъдем тук, в Casino Guru.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Отговорът е, че не им е изпратил имейл. Току-що го направих сега. Ще информирам за всяко развитие, въпреки че не очаквам много от тях.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Супер, благодаря за информацията. Ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Направих депозит на стойност 12 000$. Направих два залога на стойност 100$, правилно. Какво ще кажете за десетките хиляди, които поставих в казиното? Предполага се, че помагате на казино играчи. В моя случай вие се проваляте. Имам екранни снимки на комуникация с heybets за 6 месеца. Спортните залагания никога не са били тема (мога да ви изпратя съобщението). Само ти, casino.guru, си фокусиран върху тези два малки спортни залога. Другите сайтове за арбитри на трети страни, които изброихте, не обработват жалби с heybets. Ти си единствената ми надежда за справедлив процес.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 10 месеца

Тъжно е, че се чувствате по този начин, но ако екипът по жалбите реши, че причината за вашия проблем е свързана със спортни залагания, приемете го като факт, моля. Видях, че се опитвате да подадете жалбата много пъти и според мен трябва да се откажете.

Romi ви предостави алтернативни мрежи/форуми, фокусирани върху спортни залагания, опитайте поне тях, моля.

Защото не мога да правя нищо друго. 🙁 Аз, съжалявам.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Но жалбата ми не е насочена към спортните залагания... Вашето твърдение е невярно. Мога да ви изпратя комуникация с оператора като доказателство, ако все още не сте съгласни с мен.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега искането от мен това.

Безопасно ли е да се предоставя информация като тази с тях?

Имат ли право да искат такова нещо?

Също така към други хора, които поискаха конкретния подкрепящ документ, какво беше продължението на дискусиите?


filefilefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Но жалбата ми не е насочена към спортните залагания... Вашето твърдение е невярно. Мога да ви изпратя комуникация с оператора като доказателство, ако все още не сте съгласни с мен.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Извинявай, но мнението ти едва ли е обективно. Помолихте ни за безплатна помощ, екипът прегледа случая и реши, че проблемът е свързан със спортни залагания. Съжалявам, но това е.

Най-добре би било да прехвърлите енергията си към сайтовете, които ви препоръчахме, вместо да настоявате за своята гледна точка. Моля, приемете, че не можем да ви помогнем тук.

Наистина ли вярвате, че казването „Вашето твърдение е невярно" ще ви помогне да промените този факт?


Автоматичен превод:
1...12 13 14...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини