ФорумКазинаFairspin Casino - обща дискусия

Fairspin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Anonymized284
|
19437 преглеждания 97 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
преди 1 година

Хей, казино гуру.... Няма решение от оператора, който не ми обясни нищо и просто затвори жалбата ми.... Не беше извършено възстановяване на средства.

Те са лъжци, както можете да видите в жалбата ми, и дори предоставят фалшив IP.

Дългът по кредита ми никога не е кредитиран, както се оплакват други хора, и те признават, че никога няма да ми бъде платено, защото съм французин (екранни снимки)... Може ли някой да помогне?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Здравей Тамера,

Не е изненада, това е Кюрасао. 🙁

Както е посочено в жалбата – чакаме да ни информирате, като предоставите решението на регулатора, така че би било най-добре да изпратите всичко, което имате от всички заинтересовани страни, и да актуализирате жалбата.

(цитирам сега: „Тъй като потвърдихте, че жалбата е подадена до лицензиращия орган, тази жалба ще бъде затворена временно, докато чакаме решение от тях.

След като стане известен резултатът от тяхното разследване, тази жалба ще бъде отворена отново и ние ще продължим по съответния начин.")

Чувствайте се свободни да го направите тук .

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей

Не разбирам, операторът не ми предостави нищо и Casino Guru знае, че казиното лъже поради предоставените доказателства и сега, когато отворих отново жалбата, те просто я затвориха, защото операторът не направи нищо ... Объркан съм и казиното, което има 50 оплаквания (като се има предвид, че това е ново казино, това е много) все още е с добра нотация от казино гуру....


Жалбата ми не беше разгледана както трябва

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Сега виждам. Е, след като органът реши в полза на казиното, не можем да направим нищо по въпроса.

Както всички знаем, такава власт е официална инстанция, въпреки нашите собствени мнения, тяхната дума е нещо като закон.

Доколкото оплакванията срещу казиното не са затворени, рейтингът остава. Прилаганият принцип остава същият.

Не бих казал, че е новинарско казино, създадено е през 2018 г., така че 50 оплаквания звучат нормално. Знаете, че сумата всъщност не е релевантна, решаването на жалбите е. Само един приключи като неразрешен през 2020 г.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

В крайна сметка имах много по-нисък баланс с токена fair spin tfs и те все още не ми позволиха да изтегля парите си... някой знае ли какво става??


Автоматичен превод:
mauricioariel40
преди 1 година

Бих казал, че казиното трябва да обясни. От друга страна, всъщност не съм запознат със системата за токени, бихте ли обяснили как работи? Възможно ли е по-ниската стойност да е причината за вашия проблем? 🤔

Със сигурност бих попитал казиното, ако бях на твое място.

Автоматичен превод:
Публикация на metashits е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Публикация на metashits е изтрит от Jaro
Причина: Спам
Radka
преди 11 месеца

уау преди 3 месеца Fiarspin имаше перфектна репутация 9/10, хаха, това е толкова bs фактът, че имат толкова много оплаквания и вие, момчета, им давате ПЕРФЕКТНА оценка е невероятно

Автоматичен превод:
Публикация на Jaro е изтрит
Публикация на Jaro е изтрит
martint818
преди 11 месеца

Здравейте, индексът (рейтинг) за безопасност на казиното не е просто отражение на неговите оплаквания. Разбира се, това е част от създаването, но ако искате да научите повече за това как оценяваме казината и защо имат индекса за безопасност, който имат, можете да разгледате това ръководство: https://casino.guru/our- казино-отзиви

Както и да е, имате ли проблем в това казино, ако нещо не ви харесва?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Попаднах в това казино случайно и не мога да се оплача... Имам пари в сметката си, преди да мога да изляза... 😄

Автоматичен превод:
kameniktomas14
преди 10 месеца

Е, обикновено не чувате това много често 😀

Благодаря за положителните отзиви!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой преживял ли е същото?

Депозираха пари и играха, спечелиха и искаха да теглят. Закриха ми акаунта, като се позоваха, че имам 2 акаунта?

Акаунтите имат един и същ имейл адрес и парола, така че реших, че влизането е в един и същи акаунт.

Не знаете как е възможно да отворите друг акаунт със същия имейл, тъй като те твърдят, че всеки имейл е уникален и може да се регистрира само веднъж?

Така че тогава разумно е трябвало да се позоват на влизане в съществуващия ми акаунт вместо това.

Сега сметката е блокирана и не мога да изтегля печалбите?

Автоматичен превод:
Taina6
преди 10 месеца

Здравей.

Това е доста странно, защото също така съм убеден, че обикновено просто не можете да създадете втори акаунт, използвайки същия имейл.

Случайно ли казиното е споменало същия адрес преди основния имейл домейн, а не същия адрес като цяло?

Например: thisisme68@gmail.com срещу thisisme68@mail.com

Е, радвам се, че подадохте жалбата без допълнително забавяне. И със сигурност се надявам да получим някои отговори много скоро!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Въпросът е, че дори не разбрах, че има 2 различни акаунта?

Обикновено дори не е възможно да се регистрира нов акаунт със същия имейл адрес, тогава обикновено се казва, че вече има акаунт с този адрес?

Нищо не разбирате?

Сега като им пиша дори не ми отговарят?

Преди това, когато се опитах да имам разумна комуникация с тях, единственият отговор, който дадоха, беше, че съм нарушил правилата, като съм имал 2 акаунта. Когато по-късно исках отговор как е възможно това, получих само отговор, че всеки играч има уникален акаунт с 1 имейл адрес?

Те не искат да ми кажат как може да се случи това и преди всичко не ми изплащат печалбите.

Автоматичен превод:
Taina6
преди 10 месеца

От това, което описвате, изглежда, че казиното всъщност не иска да говори с вас. И на мен ми е странно как е възможно един и същ имейл да се регистрира два пъти.

Все пак, както Радка спомена, добре е, че сте подали жалба, защото нашият екип ще се опита да ви помогне и да разгледа случая в дълбочина. Най-разумното нещо, което трябва да направите сега, е да изчакате казиното да ви отговори, различно от едно и също нещо отново и отново, или да видите къде отива жалбата.

Надявам се, че в крайна сметка всичко ще се реши.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден, пиша в това пространство не като оплакване, а по-скоро като избухване..... Преди време тегленията по банкови сметки бяха незабавни, от преди време отнемаха няколко дни... Аз съм постоянен играч, има повече от пълна проверка...... Смятам го за добро казино, просто мисля, че трябва да подобрят времето за теглене, ако всичко е наред. Най-накрая чакаме....

Автоматичен превод:
Joaopedrobarroso
преди 8 месеца

О, жалко...

Бихте ли казали, че някои други методи са по-добри от банковите преводи в сегашното им забавено състояние?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини