ФорумКазинаFairspin Casino - обща дискусия

Fairspin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Anonymized284
|
11889 преглеждания 90 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 4 месеца

Тогава не си губете времето, опитвайки се да се справите с това, ако не ви отговорят, това правят тези хора тук, те могат да се свържат с казиното, да накарат казиното да докаже, че отваряте две сметки под същия имейл.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хм, видях, че е доста по-сложен казус и в момента се чака решението на регулатора , така че ми е любопитно как ще се развие.

Както и да е, имате ли опит с това казино или не? 🙂

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Заслужава да се отбележи, че самото казино не проверява документи. Това се прави от услугата на трета страна Sumsub. А от друга страна това, че нямат достатъчно персонал ме притеснява; ако не можете да осигурите нормална обработка на личните данни на клиентите, тогава мисля, че не трябва да се занимавате със сериозни неща по принцип.






Автоматичен превод:
alterburn
преди 4 месеца

Е, бих предпочел да видя инструмент за потвърждение на трета страна като неутрален или, ако желаете, честен начин за потвърждаване на сметки по-рано и без забавяне на персонала на казиното, който може вместо това да се съсредоточи върху обработката на изплащанията 🙂.

Но това е само мое мнение и се радвам, че го споделихте.

Може би имате представа дали този недостиг на хора може да е само временен?

Повярвайте ми, това е просто честен въпрос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Е, това имах предвид. Ако възложите такава процедура като проверка на документи на трета организация, това означава, че не отделяте време за това; следователно вие правите окончателна присъда само въз основа на данните, предоставени от проверяващата организация, което не би трябвало да отнеме много време. И освен това, ако погледнете рейтинга на Fairspin на вашия уебсайт, той е доста висок и би било смешно, ако такава реномирана компания има проблеми с персонала. Не мислиш ли така?






Автоматичен превод:
alterburn
преди 4 месеца

Със сигурност е така, мисля, че това беше просто идея какво може да стои зад вашата забавена проверка, а не факт.

Въпреки това, аз също съм съгласен с казаното от вас и ако беше възложено на друга организация, казиното щеше да има повече време да се справи, например с тегления.

Въпреки това, дори според вашата жалба, вие успяхте да проверите и изтеглите парите за 2 дни. И все пак смятате, че не е било много удобно за вас и според вас можело да отнеме още повече време, ако не сте положили усилия.

Така че намирането на по-бързо казино изглежда е актуален въпрос за вас или греша?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те не теглят средства за повече от 10 дни. Мисля, че е очевидно, че това не е подходящ рейтинг за това казино

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 2 месеца

Хаха 10 дни каква шега. брато за дни вече съм похарчил тези пари 10 пъти.


Не се забърквам със сайтове, които не ме осребряват моментално.

extremecasino brangocasino yabbycasino и много други

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те не теглят средства за повече от 10 дни. Мисля, че е очевидно, че това не е подходящ рейтинг за това казино

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей, даде ли ти казиното причина, поради която не можеш да теглиш пари? Имате ли вече потвърден акаунт тук, моля? Играхте ли с бонуса?

Ние обаче даваме на казината 14 дни за решаване на процеса на теглене, така че ако нищо не се случи, можете да подадете жалба при нас.

Ще чакам отговор

Автоматичен превод:
преди 1 месец

измет! 99% губи и не само веднъж. Повече от 50 пъти съм играл тук и НУЛА ПЕЧАЛБИ!

Автоматичен превод:
Anonymized577
преди 1 месец

Здравейте, за съжаление казината винаги имат предимство пред играчите, които рано или късно губят парите си тук. Вярно е, но не бих казал, че от самото начало едно казино трябва да е измама.

Въпреки това, ако чувствате, че не се справяте толкова добре и просто губите пари през цялото време, вероятно е най-добре да си вземете почивка и да не играете, за да не губите повече пари ненужно. Или имате друго мнение?

Автоматичен превод:
JakeLazare
преди 1 месец

Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?

Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.

Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.

Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини