Тогава не си губете времето, опитвайки се да се справите с това, ако не ви отговорят, това правят тези хора тук, те могат да се свържат с казиното, да накарат казиното да докаже, че отваряте две сметки под същия имейл.
Then don't waste your time trying to deal with if they won't respond to you, thats what these people do here, they can get in touch with the casino, get the casino to prove it that you open up two accounts under the same email.
Хм, видях, че е доста по-сложен казус и в момента се чака решението на регулатора , така че ми е любопитно как ще се развие.
Както и да е, имате ли опит с това казино или не? 🙂
Hm I saw that it is quite a more complex case and currently waiting for the decision of the regulator, so I'm curious how it will develop.
Anyway, do you have any experience with this casino or not ? 🙂
Заслужава да се отбележи, че самото казино не проверява документи. Това се прави от услугата на трета страна Sumsub. А от друга страна това, че нямат достатъчно персонал ме притеснява; ако не можете да осигурите нормална обработка на личните данни на клиентите, тогава мисля, че не трябва да се занимавате със сериозни неща по принцип.
It is worth noting that the casino itself does not verify documents. This is done by the third-party service Sumsub. And on the other hand, the fact that they don’t have enough staff worries me; if you can’t ensure normal handling of clients’ personal data, then I think you shouldn’t deal with serious things in principle.
Е, бих предпочел да видя инструмент за потвърждение на трета страна като неутрален или, ако желаете, честен начин за потвърждаване на сметки по-рано и без забавяне на персонала на казиното, който може вместо това да се съсредоточи върху обработката на изплащанията 🙂.
Но това е само мое мнение и се радвам, че го споделихте.
Може би имате представа дали този недостиг на хора може да е само временен?
Повярвайте ми, това е просто честен въпрос.
Well, I'd prefer to see a third-party verification tool as a neutral or, if you like, a fair way to verify accounts sooner and without delaying casino staff, which may focus on handling payouts instead 🙂.
But this is just my opinion, and I'm glad you shared yours.
Do you perhaps have any idea whether this people shortage might be just temporary?
Believe me, it's just an honest question.
Е, това имах предвид. Ако възложите такава процедура като проверка на документи на трета организация, това означава, че не отделяте време за това; следователно вие правите окончателна присъда само въз основа на данните, предоставени от проверяващата организация, което не би трябвало да отнеме много време. И освен това, ако погледнете рейтинга на Fairspin на вашия уебсайт, той е доста висок и би било смешно, ако такава реномирана компания има проблеми с персонала. Не мислиш ли така?
Well, that's what I meant. If you outsource such a procedure as checking documents to a third-party organization, this means that you do not spend time on this; therefore, you only make a final verdict based on the data that the verification organization provided you, which should not take much time. And besides, if you look at Fairspin’s rating on your website, it is quite high and it would be funny if such a reputable company has problems with staff. Don't you think so?
Със сигурност е така, мисля, че това беше просто идея какво може да стои зад вашата забавена проверка, а не факт.
Въпреки това, аз също съм съгласен с казаното от вас и ако беше възложено на друга организация, казиното щеше да има повече време да се справи, например с тегления.
Въпреки това, дори според вашата жалба, вие успяхте да проверите и изтеглите парите за 2 дни. И все пак смятате, че не е било много удобно за вас и според вас можело да отнеме още повече време, ако не сте положили усилия.
Така че намирането на по-бързо казино изглежда е актуален въпрос за вас или греша?
It certainly is, I think it was just an idea of what might be behind your delayed verification and not a fact.
However, I also agree with what you said and if it was outsourced to some other organization, the casino would have more time to deal with, for example, withdrawals.
Nevertheless, even according to your complaint, you managed to verify and withdraw the money in 2 days. Yet, you also think that it was not very convenient for you and according to you it could have taken even longer if you had not made the effort.
So finding a faster casino seems to be a topical issue for you, or am I wrong ?
Те не теглят средства за повече от 10 дни. Мисля, че е очевидно, че това не е подходящ рейтинг за това казино
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Хаха 10 дни каква шега. брато за дни вече съм похарчил тези пари 10 пъти.
Не се забърквам със сайтове, които не ме осребряват моментално.
extremecasino brangocasino yabbycasino и много други
Haha 10 days what a joke. bro in days id spend that money 10x already.
I don't mess with sites that don't cash me out instantly.
extremecasino brangocasino yabbycasino and alot more
Те не теглят средства за повече от 10 дни. Мисля, че е очевидно, че това не е подходящ рейтинг за това казино
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Здравей, даде ли ти казиното причина, поради която не можеш да теглиш пари? Имате ли вече потвърден акаунт тук, моля? Играхте ли с бонуса?
Ние обаче даваме на казината 14 дни за решаване на процеса на теглене, така че ако нищо не се случи, можете да подадете жалба при нас.
Ще чакам отговор
Hi, did the casino give you a reason why you can't withdraw money ? Do you already have an account verified here, please ? Did you play with the bonus ?
However we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if nothing happens, you can file a complaint with us.
I'll wait for a reply
Здравейте, за съжаление казината винаги имат предимство пред играчите, които рано или късно губят парите си тук. Вярно е, но не бих казал, че от самото начало едно казино трябва да е измама.
Въпреки това, ако чувствате, че не се справяте толкова добре и просто губите пари през цялото време, вероятно е най-добре да си вземете почивка и да не играете, за да не губите повече пари ненужно. Или имате друго мнение?
Hi, unfortunately casinos always have an advantage over players who lose their money here sooner or later. It's true, but I wouldn't say right from the start a casino has to be a scam.
Nevertheless, if you feel like you're not doing so well and you're just losing money all the time, it's probably best to take a break and not play, so you don't lose any more money unnecessarily. Or do you have another opinion ?
Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?
Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.
Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.
Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏
I noticed you addressed about ten players with this friendly recommendation. Pardon my manners, but could you support it with a screenshot showing your successful withdrawals?
You know, gambling is a very competitive industry, and even though I have no reason not to believe you, I prefer to be straight. Players usually don't act like this, so your cooperation is appreciated.
The last time I saw such a high level of quite similar engagement, no screenshots were provided.
I appreciate your understanding and upholding transparency. 🙏
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.