Здравейте,
Не виждам неадекватни реакции в сайта на чат оператора, честно казано.
Транзакцията е в процес на разследване, следователно никой друг "човек" не може да ви каже повече, докато това разследване не приключи, страхувам се. За да проучат по-нататък, казината обикновено препращат проблема към своя доставчик на плащания трета страна, до второ нареждане казината могат само да чакат резултатите, в този момент вие сте буквално в една и съща лодка.
Предлагам ви да изчакате актуализация, не можете да направите нищо друго, съжалявам.
Все пак проверих жалбата ви и разбрах, че преди 12 часа казиното е информирало, че са поискали от доставчика актуализация и са я получили.
Предполагам, че това е добър завой.🤞
Hello,
I do not see any inappropriate reactions on the chat operator's site, to be honest.
The transaction is under investigation, hence no other "guy" can tell you more until this investigation is over, I'm afraid. To investigate further, the casinos usually forward the issue to their 3rd party payment provider, until further notice, the casinos can only wait for the results, at that moment you are literally in the same boat.
I suggest you wait for an update, there is nothing else you can do, I'm sorry.
I checked your complaint though, and find out that 12 hours ago the casino informed, that they had asked the provider for an update and received it.
I guess that this is a good turn.🤞