ФорумКазинаFairspin Casino - обща дискусия

Fairspin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Anonymized284
|
22776 преглеждания 97 отговора |
|
1...3 4 5
Tamera
преди 1 година

Сега виждам. Е, след като органът реши в полза на казиното, не можем да направим нищо по въпроса.

Както всички знаем, такава власт е официална инстанция, въпреки нашите собствени мнения, тяхната дума е нещо като закон.

Доколкото оплакванията срещу казиното не са затворени, рейтингът остава. Прилаганият принцип остава същият.

Не бих казал, че е новинарско казино, създадено е през 2018 г., така че 50 оплаквания звучат нормално. Знаете, че сумата всъщност не е релевантна, решаването на жалбите е. Само един приключи като неразрешен през 2020 г.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

В крайна сметка имах много по-нисък баланс с токена fair spin tfs и те все още не ми позволиха да изтегля парите си... някой знае ли какво става??


Автоматичен превод:
mauricioariel40
преди 1 година

Бих казал, че казиното трябва да обясни. От друга страна, всъщност не съм запознат със системата за токени, бихте ли обяснили как работи? Възможно ли е по-ниската стойност да е причината за вашия проблем? 🤔

Със сигурност бих попитал казиното, ако бях на твое място.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

уау преди 3 месеца Fiarspin имаше перфектна репутация 9/10, хаха, това е толкова bs фактът, че имат толкова много оплаквания и вие, момчета, им давате ПЕРФЕКТНА оценка е невероятно

Автоматичен превод:
martint818
преди 1 година

Здравейте, индексът (рейтинг) за безопасност на казиното не е просто отражение на неговите оплаквания. Разбира се, това е част от създаването, но ако искате да научите повече за това как оценяваме казината и защо имат индекса за безопасност, който имат, можете да разгледате това ръководство: https://casino.guru/our- казино-отзиви

Както и да е, имате ли проблем в това казино, ако нещо не ви харесва?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попаднах в това казино случайно и не мога да се оплача... Имам пари в сметката си, преди да мога да изляза... 😄

Автоматичен превод:
kameniktomas14
преди 1 година

Е, обикновено не чувате това много често 😀

Благодаря за положителните отзиви!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой преживял ли е същото?

Депозираха пари и играха, спечелиха и искаха да теглят. Закриха ми акаунта, като се позоваха, че имам 2 акаунта?

Акаунтите имат един и същ имейл адрес и парола, така че реших, че влизането е в един и същи акаунт.

Не знаете как е възможно да отворите друг акаунт със същия имейл, тъй като те твърдят, че всеки имейл е уникален и може да се регистрира само веднъж?

Така че тогава разумно е трябвало да се позоват на влизане в съществуващия ми акаунт вместо това.

Сега сметката е блокирана и не мога да изтегля печалбите?

Автоматичен превод:
Taina6
преди 1 година

Здравей.

Това е доста странно, защото също така съм убеден, че обикновено просто не можете да създадете втори акаунт, използвайки същия имейл.

Случайно ли казиното е споменало същия адрес преди основния имейл домейн, а не същия адрес като цяло?

Например: thisisme68@gmail.com срещу thisisme68@mail.com

Е, радвам се, че подадохте жалбата без допълнително забавяне. И със сигурност се надявам да получим някои отговори много скоро!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпросът е, че дори не разбрах, че има 2 различни акаунта?

Обикновено дори не е възможно да се регистрира нов акаунт със същия имейл адрес, тогава обикновено се казва, че вече има акаунт с този адрес?

Нищо не разбирате?

Сега като им пиша дори не ми отговарят?

Преди това, когато се опитах да имам разумна комуникация с тях, единственият отговор, който дадоха, беше, че съм нарушил правилата, като съм имал 2 акаунта. Когато по-късно исках отговор как е възможно това, получих само отговор, че всеки играч има уникален акаунт с 1 имейл адрес?

Те не искат да ми кажат как може да се случи това и преди всичко не ми изплащат печалбите.

Автоматичен превод:
Taina6
преди 1 година

От това, което описвате, изглежда, че казиното всъщност не иска да говори с вас. И на мен ми е странно как е възможно един и същ имейл да се регистрира два пъти.

Все пак, както Радка спомена, добре е, че сте подали жалба, защото нашият екип ще се опита да ви помогне и да разгледа случая в дълбочина. Най-разумното нещо, което трябва да направите сега, е да изчакате казиното да ви отговори, различно от едно и също нещо отново и отново, или да видите къде отива жалбата.

Надявам се, че в крайна сметка всичко ще се реши.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден, пиша в това пространство не като оплакване, а по-скоро като избухване..... Преди време тегленията по банкови сметки бяха незабавни, от преди време отнемаха няколко дни... Аз съм постоянен играч, има повече от пълна проверка...... Смятам го за добро казино, просто мисля, че трябва да подобрят времето за теглене, ако всичко е наред. Най-накрая чакаме....

Автоматичен превод:
Joaopedrobarroso
преди 10 месеца

О, жалко...

Бихте ли казали, че някои други методи са по-добри от банковите преводи в сегашното им забавено състояние?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те не могат да решат проблема с проверката. Качих документи няколко пъти, както в профила си, така и чрез специална връзка, която поддръжката ми изпрати по имейл. В чата на казиното казват, че профилът е потвърден, след което ви принуждават да преминете през всичко отново. Изпратен паспорт селфи потвърден адрес телефон имейл. Поради това не мога да изтегля средствата си. Изпращах документи поне 4 пъти. Прекарах цял ден в това без резултат. В чата винаги има нов оператор, който всеки път трябва да обяснява всичко наново.


Актуализация 14.01.2024 г

Успях да реша проблема. След 2 дни парите ми бяха изтеглени и проверката беше потвърдена след 2 дни комуникация с чата и техническата поддръжка.


В резултат на това изтеглих документи около 5-6 пъти. Прекарах много часове в комуникация с техническа поддръжка и чат. Така че все още не ви препоръчвам да харчите твърде много нерви и ще отнеме време, за да подредите всичко.



Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Това беше проблем

Казино Феърспин

• ПРЕДИ 8 МЕСЕЦА

Здравей!


Много съжаляваме да научим, че сте се натъкнали на тези неудобства, докато използвате нашата платформа.


Разгледахме вашия случай и можем да видим, че последната ви транзакция за теглене, както и първата, която сте направили, са били отхвърлени от нашия финансов отдел.

Първата заявка за теглене беше отхвърлена поради техническа грешка, която нашият финансов отдел не можа да разбере източника на, така че след като представителите на отдела за поддръжка ви помолиха да направите друго запитване за теглене, те установиха, че грешката се е случила поради факта, че че сте въвели невалидния адрес на портфейла на Bitcoin Cash в натрупванията за теглене.


Наистина е вярно, че транзакциите с криптовалута се обработват най-бързо, така че ако искате да направите друга заявка за теглене, моля, въведете правилно адреса на портфейла си и транзакцията ви ще бъде обработена моментално в същия ден.


Надяваме се, че можем да ви помогнем по този въпрос!

В противен случай, моля, свържете се с нашата служба за поддръжка на клиенти за всички инструкции, ако имате въпроси или притеснения.


с уважение,

Феърспин.




да, имах голям проблем с тях. Най-накрая бях спечелил малко пари, мижавите $500, поисках теглене, те ме накараха да чакам 4-5 дни за теглене на btc, след 4-5 дни ми казаха, че има нещо нередно с нашата страна по отношение на грешка в адреса на портфейла, казвайки, моля, моля, поискайте оттеглянето. Това е чист нечестен начин за правене на бизнес. Както можете да си представите, през цялото това време чаках и изиграх победата и ехххх, загубих всичко обратно от тях. Те знаят точно какво правят, знаят дяволски добре, че ако оставят баланса в сметката си, ще загубите, това е факт, така че колкото повече забавят, шансът играчът да загуби е по-висок.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те не могат да решат проблема с проверката. Качих документи няколко пъти, както в профила си, така и чрез специална връзка, която поддръжката ми изпрати по имейл. В чата на казиното казват, че профилът е потвърден, след което ви принуждават да преминете през всичко отново. Изпратен паспорт селфи потвърден адрес телефон имейл. Поради това не мога да изтегля средствата си. Изпращах документи поне 4 пъти. Прекарах цял ден в това без резултат. В чата винаги има нов оператор, който всеки път трябва да обяснява всичко наново.


Актуализация 14.01.2024 г

Успях да реша проблема. След 2 дни парите ми бяха изтеглени и проверката беше потвърдена след 2 дни комуникация с чата и техническата поддръжка.


В резултат на това изтеглих документи около 5-6 пъти. Прекарах много часове в комуникация с техническа поддръжка и чат. Така че все още не ви препоръчвам да харчите твърде много нерви и ще отнеме време, за да подредите всичко.



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, радвам се, че проблемът с потвърждаването на акаунта ви най-накрая е разрешен. Виждам, че отне около два дни, което не мисля, че е много дълго.

Въпреки това, ако трябва да изпратите документите няколко пъти, какъв е проблемът?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това беше проблем

Казино Феърспин

• ПРЕДИ 8 МЕСЕЦА

Здравей!


Много съжаляваме да научим, че сте се натъкнали на тези неудобства, докато използвате нашата платформа.


Разгледахме вашия случай и можем да видим, че последната ви транзакция за теглене, както и първата, която сте направили, са били отхвърлени от нашия финансов отдел.

Първата заявка за теглене беше отхвърлена поради техническа грешка, която нашият финансов отдел не можа да разбере източника на, така че след като представителите на отдела за поддръжка ви помолиха да направите друго запитване за теглене, те установиха, че грешката се е случила поради факта, че че сте въвели невалидния адрес на портфейла на Bitcoin Cash в натрупванията за теглене.


Наистина е вярно, че транзакциите с криптовалута се обработват най-бързо, така че ако искате да направите друга заявка за теглене, моля, въведете правилно адреса на портфейла си и транзакцията ви ще бъде обработена моментално в същия ден.


Надяваме се, че можем да ви помогнем по този въпрос!

В противен случай, моля, свържете се с нашата служба за поддръжка на клиенти за всички инструкции, ако имате въпроси или притеснения.


с уважение,

Феърспин.




да, имах голям проблем с тях. Най-накрая бях спечелил малко пари, мижавите $500, поисках теглене, те ме накараха да чакам 4-5 дни за теглене на btc, след 4-5 дни ми казаха, че има нещо нередно с нашата страна по отношение на грешка в адреса на портфейла, казвайки, моля, моля, поискайте оттеглянето. Това е чист нечестен начин за правене на бизнес. Както можете да си представите, през цялото това време чаках и изиграх победата и ехххх, загубих всичко обратно от тях. Те знаят точно какво правят, знаят дяволски добре, че ако оставят баланса в сметката си, ще загубите, това е факт, така че колкото повече забавят, шансът играчът да загуби е по-висок.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, успяхте ли да извадите парите в крайна сметка и влезете ли отново в тегленето или в крайна сметка загубихте парите си? Със сигурност не е приятно, когато казиното има технически проблеми или възникне някакъв друг проблем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте. За съжаление смятам, че ако не бях седял толкова усърдно и не бях се опитал да реша проблема, той пак щеше да си остане нерешен. Никой не ми каза и причината, просто ми казаха да изчакам. Имам доста голям опит в използването на различни платформи и мога да кажа, че независимо от решението на вашия случай, те винаги дават най-неясни формулировки.


И по някаква причина в конкретния случай с Fairspin операторът, който проверява документите, не може веднага да ги прегледа ръчно, поради което трябваше да заредя толкова много пъти подред. Мисля, че това е така, защото поддръжката на Fairspin просто е твърде мързелива, за да направи заявка за ръчна обработка и ви принуждават да качвате документи толкова много пъти, докато грешката изчезне. Но мисля, че в моя случай, след толкова много пъти, все още трябваше да направя проверката ръчно.


По един или друг начин, въпреки решаването на проблема. Никой няма да ми върне времето, което загубих. Дори самите Fairspin дори не дадоха бонус за такъв инцидент, което според мен не е много лоялно от тяхна страна. Не че го искам, просто би означавало, че те не се интересуват от това как се чувстват клиентите им. Затова моят съвет ще остане непроменен: не препоръчвам тази платформа.


Редактиран от Jaro преди 10 месеца
Причина: Премахване на празно място
Автоматичен превод:
Taina6
преди 10 месеца

Тогава не си губете времето, опитвайки се да се справите с това, ако не ви отговорят, това правят тези хора тук, те могат да се свържат с казиното, да накарат казиното да докаже, че отваряте две сметки под същия имейл.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. За съжаление смятам, че ако не бях седял толкова усърдно и не бях се опитал да реша проблема, той пак щеше да си остане нерешен. Никой не ми каза и причината, просто ми казаха да изчакам. Имам доста голям опит в използването на различни платформи и мога да кажа, че независимо от решението на вашия случай, те винаги дават най-неясни формулировки.


И по някаква причина в конкретния случай с Fairspin операторът, който проверява документите, не може веднага да ги прегледа ръчно, поради което трябваше да заредя толкова много пъти подред. Мисля, че това е така, защото поддръжката на Fairspin просто е твърде мързелива, за да направи заявка за ръчна обработка и ви принуждават да качвате документи толкова много пъти, докато грешката изчезне. Но мисля, че в моя случай, след толкова много пъти, все още трябваше да направя проверката ръчно.


По един или друг начин, въпреки решаването на проблема. Никой няма да ми върне времето, което загубих. Дори самите Fairspin дори не дадоха бонус за такъв инцидент, което според мен не е много лоялно от тяхна страна. Не че го искам, просто би означавало, че те не се интересуват от това как се чувстват клиентите им. Затова моят съвет ще остане непроменен: не препоръчвам тази платформа.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбирам мисълта ви, но стига да не е отнело прекалено дълго време, не мисля, че е толкова лошо, въпреки че от друга страна, ако трябва да преследвате казиното, за да видите дали всичко е наред с документите ви, това е също не е хубаво. Мислех си, че може би казиното няма достатъчно персонал и затова може да отнеме повече време, или може би просто имат много заявки за KYC и затова не могат да проверят всичко веднага.

Освен това казината отделят време и трябва да проверят всичко, за да се уверят, че е наред и затова казах, че два дни ще са добре за мен, защото даваме на казината 14 дни да се справят с този вид процес.

Що се отнася до бонуса, разбирам какво имате предвид, но разбира се, ако бонусите се раздават във всяка ситуация като тази, това няма да е от полза за казината.

Въпреки това, всички ние имаме избор къде да играем и къде не и вие вече сте взели своето решение.

Надявам се, че някъде другаде ще се справите по-добре и ще имате по-положителен опит. 🙂

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини