НачалоФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от DiePartei
|
26 136 преглеждания 265 отговора |
|
1...7 8 9...14
преди 1 месец

Беше агент за чат на живо, да, пуснах жалба вчера, но тя беше отхвърлена, защото беше за неща, свързани с gdpr, когато всъщност всичко, което исках, беше да се свържете с Del Oro, за да попитате защо са пренебрегнали имейла ми от юли :')


Така че не, не очаквам някога да получа отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление, ние не разглеждаме жалби по този въпрос и затова беше отхвърлено.

Виждам обаче, че представителят на казиното е активен сега в тази тема, така че изглежда обещаващо.

не мислиш ли

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 1 месец

Да видим колко обещаващо е това тогава..


здрасти Аз съм Томас и подозирам, че игнорирате имейлите ми от доста време. Изпратих ви по-специално едно на 4 юли 2024 г. за това, че искам списък с тегления и депозити. Тъй като така и не ми отговорихте, подадох жалба срещу вас в местната Агенция за защита на данните. Все още мога да отменя това, ако отговорите на имейла и изпратите транзакциите, които поисках.

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 1 месец

дами и господа


Благодаря ви, че се свързахте.


Факт е, че ограничение от 10 000 евро на ден, както е посочено в Casino Guru, също трябва да важи за всички играчи или поне да бъде ясно определено. Това, което сте се договорили с други играчи, не е от значение за мен - става въпрос за общите условия.


Бяхте наясно със ситуацията ми от самото начало и знаете, че затворих и отворих отново акаунта си няколко пъти поради пристрастеността си към хазарта. Знаете също, че имах лимит за депозит, който ми препоръчахте и който наистина оцених. Трябва обаче да предположа, че това може да е било част от изчисление, защото ако бяхте изтеглили €5000, щеше да ви отнеме много повече време, за да си върнете парите.


Моля, знайте, че всичко, което съм изтеглил, е депозирано обратно при вас. Това ми се е случвало много пъти, когато казината са забавяли тегленията си. В този случай обаче съм особено разочарован, защото целият отдел за обслужване на клиенти беше наясно с проблемите ми и винаги общувахме с приятелски тон. Сега смятам, че това приятелско и учтиво поведение се прилага само докато играчът е „достатъчно глупав", за да се съсипе финансово.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравей мила Радка,


Не съм сигурен защо се обърнах към вас като към служител на казино – определено не беше умишлено.


В жалбата си съм отговорил подробно на всички въпроси, които сте ми задали. Може би наистина ми е по-лесно да засегна някои неща тук във форума. Въпреки това ви уверявам, че ще направя всичко възможно да представя този въпрос правдиво. Също така вече препратих имейл кореспонденцията.


Въпреки това, тъй като акаунтът ми беше блокиран незабавно, в момента нямам достъп до регистрационните файлове за чат. Ако Del Oro Casino се управлява професионално, данните за чат все още трябва да са налични от съображения за защита на данните.


Не знам дали сте го виждали, но Del Oro Casino оттогава публикува тук във форума.


Най-добри пожелания

Автоматичен превод:
Blerko
преди 1 месец

здравей

Изглежда, че преводът вероятно не е много добър. Английската версия на жалбата е малко двусмислена, тъй като местоименията са използвани неправилно, което може да доведе до погрешно тълкуване. Не трябва да се концентрираме върху това.

Да, видях отговора от представителя на казиното.

Позволете ми да продължа с най-важния аспект: Вие твърдите, че сте депозирали значителна сума, защото са ви били обещани по-големи лимити за теглене или може би персонализирани лимити за теглене. Честно казано, в жалбата не се споменава нищо от това. Засега нека бъда малко по-директен:

Бихте ли ми потвърдили и предоставили доказателства в жалбата, че поддръжката на казиното ви е предложила по-висок, специален лимит за теглене? Спазени ли са в крайна сметка тези нови лимити за теглене?

Определено бих предпочел да избегна евентуални недоразумения.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравей Радка,


Не, преводът наистина трябва да е лош. Не, това не беше това, което ми обещаха и не трябваше да го правят.


Вашият сайт казва, че лимитът за теглене в Deloro Casino е 10 000 евро на ден и 300 000 евро на месец. Въз основа на тази информация предположих това и играх нормално.


Депозирах общо 12 000 евро в Deloro Casino, знаейки, че ако спечеля, мога да изтегля до 10 000 евро, както е посочено в Casino Guru.


Сега имах късмета да спечеля 5000 евро наведнъж и исках да ги изтегля всичките. За мое съжаление обаче открих, че мога да тегля само по 1000 евро на ден. Това наистина ме подразни, тъй като информацията в Casino Guru е представена по различен начин.


В крайна сметка изплатих само два пъти по 1000 евро и за съжаление загубих останалите.


Ако бях в състояние да изтегля всичко, щях да имам поне още две седмици за игра, тъй като лимитът ми за депозит в Deloro беше 400 евро на ден.


Получавам информация къде мога да играя само от Casino Guru. Ако пише, че можете да теглите до 10 000 евро на ден, вярвам му. Защо това не е вярно, за мен е загадка. Чувствам се измамен от това и мисля, че и вие сте били подведени, защото вярвам на вашата информация

Автоматичен превод:
Blerko
преди 1 месец

file

Както можете да видите тук, все още пише 10 000 на ден, но това изглежда не е приложимо, както се вижда в моя случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Радка,


Не, преводът наистина трябва да е лош. Не, това не беше това, което ми обещаха и не трябваше да го правят.


Вашият сайт казва, че лимитът за теглене в Deloro Casino е 10 000 евро на ден и 300 000 евро на месец. Въз основа на тази информация предположих това и играх нормално.


Депозирах общо 12 000 евро в Deloro Casino, знаейки, че ако спечеля, мога да изтегля до 10 000 евро, както е посочено в Casino Guru.


Сега имах късмета да спечеля 5000 евро наведнъж и исках да ги изтегля всичките. За мое съжаление обаче открих, че мога да тегля само по 1000 евро на ден. Това наистина ме подразни, тъй като информацията в Casino Guru е представена по различен начин.


В крайна сметка изплатих само два пъти по 1000 евро и за съжаление загубих останалите.


Ако бях в състояние да изтегля всичко, щях да имам поне още две седмици за игра, тъй като лимитът ми за депозит в Deloro беше 400 евро на ден.


Получавам информация къде мога да играя само от Casino Guru. Ако пише, че можете да теглите до 10 000 евро на ден, вярвам му. Защо това не е вярно, за мен е загадка. Чувствам се измамен от това и мисля, че и вие сте били подведени, защото вярвам на вашата информация

Автоматичен превод:
преди 1 месец

О, така че всъщност ситуацията е съвсем различна. Благодаря много за обяснението!

Нека кажа, че получаваме тези лимити от казиното. Според прегледа „Последна актуализация: 16 юли 2024 г.". Въпреки това всеки играч трябва винаги да се консултира със специфичните за казиното правила при регистрация, за да получи представа какво да очаква. Тъй като нямаме пряк достъп до източника на информация, предлагам ви да разчитате само на правила и условия, за да избегнете подобни ситуации. Поне ще попитам нашия екип за данни за ограниченията и стойностите в прегледа. Както споменах по-рано обаче, неговият лидер е запознат с този случай.

Разумното и справедливо обяснение на казиното служи като основа за нашата стратегия за разглеждане на жалби относно намаляване на лимитите за теглене.

Сега разбирам защо жалбата съдържа много различна информация. Но въпреки това запазва своята стойност, като ни дава възможност да проучим обстоятелствата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаема Радка,


Моля, не приемайте това погрешно, но никога не бих депозирал в онлайн казино, без първо да съм го проверил. Наистина ценя Casino Guru и разчитам на информацията, която намирам там.


Разбира се, винаги чета правилата и условията внимателно, но с такива важни изявления като лимитите за теглене, никога не съм предполагал, че те може да не се прилагат, както е посочено. Надявам се, че разбирате притесненията ми, но какъв е смисълът да се съобщава едно нещо, а условията и правилата в крайна сметка да казват нещо различно? Това изглежда подвеждащо или греша?


Благодарим ви за разбирането и усилията.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Представителят на казиното изглежда ме игнорира толкова, колкото и поддръжката им, а сега опцията за чат на живо също я няма. Неща от най-високо ниво.

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 1 месец

Знаеш ли какво още ми идва на ум сега? Това, което можете да опитате, е да напишете своя потребителски отзив за това казино. По този начин всеки може да прочете за вашия опит там и по някакъв начин да бъде предупреден, че нещо подобно може да се случи там.

Напиши там всичко подробно, за да е наистина разбираемо за другите. И може би по този начин ще получите известен контакт и от казиното, защото потребителските отзиви са важна част от отзивите за онлайн казино на нашия уебсайт и казината обикновено се интересуват от тези мнения.

Ето връзката за вас, в случай че искате да го използвате.

Кажете ми, моля, каква ще бъде следващата ви стъпка.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаема Радка,


Моля, не приемайте това погрешно, но никога не бих депозирал в онлайн казино, без първо да съм го проверил. Наистина ценя Casino Guru и разчитам на информацията, която намирам там.


Разбира се, винаги чета правилата и условията внимателно, но с такива важни изявления като лимитите за теглене, никога не съм предполагал, че те може да не се прилагат, както е посочено. Надявам се, че разбирате притесненията ми, но какъв е смисълът да се съобщава едно нещо, а условията и правилата в крайна сметка да казват нещо различно? Това изглежда подвеждащо или греша?


Благодарим ви за разбирането и усилията.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Без да се обиждам, разбира се.

Точно това казвам.

Естествено, всички лимити – депозит, залог, залог, печалби и тегления – трябва да бъдат посочени изрично, за да се предотвратят подобни обстоятелства. Нека разберем това чрез жалбата.

Въпреки че оценявам отговора на представителя на казиното, смятам, че той е малко неясен предвид конкретните ви обстоятелства и предишния ви опит в това казино. Може би обаче съм само аз.


Желая ви приятен уикенд предварително! Ще се върна в понеделник за вас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Представителят на казиното изглежда ме игнорира толкова, колкото и поддръжката им, а сега опцията за чат на живо също я няма. Неща от най-високо ниво.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво да кажем? Готов съм да се обзаложа, че представителят на казиното ще помогне на всички ни да разберем подхода.

Не искам да ви игнорирам, но се надявам да осъзнаете, че съм на края на възможностите си за коментари по този въпрос. Съжалявам 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Уважаема Радка,


За мен би било изключително проблематично, ако не мога да разчитам на информацията на вашата платформа.


Казината често подценяват доколко тяхната информация може да мотивира играчите да играят там. Deloro Casino би си направило лоша услуга, като не се съобрази с предоставената ви информация - това може да струва много играчи.


Ако имаше лимит за теглене от 1000 евро на ден, нямаше да депозирам нищо там. Какъв е смисълът да инвестирате големи суми, ако тегленето е толкова ограничено?


Това може да е приемливо за обикновени играчи, но едно казино трудно може да оцелее само с обикновени потребители.


Най-добри пожелания

Приятен уикенд

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 1 месец

Хаха, те няма да отговорят. Те са нелицензирано казино, което мами играчи. Те няма да обсъждат това тук във форума, в имейл или чат.

Също така видях, че опцията ми за чат е изтрита от уебсайта на казиното.

Това е измама. Все още не мога да разбера защо casinoguru им позволява да използват логото си на уебсайта си и дори им позволява да отговарят тук, че Deloro е страхотно казино. Всичко странно.


Но бъдете сигурни, че има хора, които работят по този проблем и скоро ще получат официално писмо. 🙂 😀

Трябва само търпение.

Но авторитетът е забелязан. Холандски и правния отдел, където се преструват, че имат лиценз. Нека да кажа това те! не го прие с лека ръка за фалшифициране на документите им за лиценз.


@delorocasino до скоро 😀

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаема Радка,


За мен би било изключително проблематично, ако не мога да разчитам на информацията на вашата платформа.


Казината често подценяват доколко тяхната информация може да мотивира играчите да играят там. Deloro Casino би си направило лоша услуга, като не се съобрази с предоставената ви информация - това може да струва много играчи.


Ако имаше лимит за теглене от 1000 евро на ден, нямаше да депозирам нищо там. Какъв е смисълът да инвестирате големи суми, ако тегленето е толкова ограничено?


Това може да е приемливо за обикновени играчи, но едно казино трудно може да оцелее само с обикновени потребители.


Най-добри пожелания

Приятен уикенд

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте отново.

Както вече видяхте със собствените си очи, представителят на казиното любезно потвърди, че:

Нашият лимит не е 1k/ден - имаме много VIP, които нямат ограничение, имаме много VIP, които имат 20k/ден, всичко зависи от потребителя.


Ние сме много гъвкаво казино с нашите лимити, така че ако играч поиска да ги повиши, това може да стане в рамките на 24-48 часа.


Според широкото изявление на представителя, едва ли можем да дадем точни ограничения на играчите. Ако не греша, вие не сте били нов играч по никакъв начин, така че лимитите ви подлежат на промяна - както беше обяснено от представителя. Ето защо бих искал да видя разумна скала, например, с максимален лимит за теглене за "китове" високопоставени играчи и елитни играчи със специални VIP рангове — и лимит за играч, който току-що се е регистрирал.

Няма начин да се "предскажат" границите в такива ситуации, както се надявам е ясно. съжалявам

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравей мила Радка,


За съжаление не мога да споделя изцяло твоето мнение. При такива лимити за теглене обикновено се посочва, че изплащането зависи от VIP нивото или поне е определено по друг начин.


Също така не разбирам защо моята рецензия и оплакване не се публикуват. Описах само преживяванията си така, както ги имах. Защо не мога да оценя казиното? Изглежда малко подозрително. Разбира се, разбирам, ако искате да защитите партньорите си, но мисля, че Casino Guru може да загуби доверие, ако вече не е прозрачно и справедливо към играчите.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
Blerko
преди 1 месец

Вижте какво имам предвид 🙂. Партньорството казва всичко... без честна заплаха.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Избирателни отговори и от Делоро. Отговаря само на основни неща, които не са съществени за липсата на лиценз и т.н.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 месец

Може би трябва да се възползвате от ситуацията, че представителят на казиното е активен в тази тема, и да зададете директно въпроси, на които искате да знаете отговорите. Да видим какво можем да разберем.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
1...7 8 9...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини