Беше агент за чат на живо, да, пуснах жалба вчера, но тя беше отхвърлена, защото беше за неща, свързани с gdpr, когато всъщност всичко, което исках, беше да се свържете с Del Oro, за да попитате защо са пренебрегнали имейла ми от юли :')
Така че не, не очаквам някога да получа отговор.
It was a live chat agent, yes, I opened a complaint yesterday but it was rejected because it was about gdpr stuff when really all I wanted was you guys to contact Del Oro to ask why they ignored my email from July :’)
So no, I don’t expect I will ever receive an answer.
За съжаление, ние не разглеждаме жалби по този въпрос и затова беше отхвърлено.
Виждам обаче, че представителят на казиното е активен сега в тази тема, така че изглежда обещаващо.
не мислиш ли
Unfortunately, we don't handle complaints regarding this matter, and that is why it was rejected.
I can see though that the casino representative is active now in this thread, so it looks promising.
Don't you think?
Да видим колко обещаващо е това тогава..
здрасти Аз съм Томас и подозирам, че игнорирате имейлите ми от доста време. Изпратих ви по-специално едно на 4 юли 2024 г. за това, че искам списък с тегления и депозити. Тъй като така и не ми отговорихте, подадох жалба срещу вас в местната Агенция за защита на данните. Все още мога да отменя това, ако отговорите на имейла и изпратите транзакциите, които поисках.
Let’s see how promising this is then..
hi. I’m Thomas and you’ve been ignoring my emails for quite some time now, I suspect. I sent you one in particular on July 4th 2024 about wanting a list of withdrawals and deposits. Because you never replied, I filed a complaint against you at the local Data Protection Agency. I can still cancel that if you answer the email and send the transactions I asked for.
дами и господа
Благодаря ви, че се свързахте.
Факт е, че ограничение от 10 000 евро на ден, както е посочено в Casino Guru, също трябва да важи за всички играчи или поне да бъде ясно определено. Това, което сте се договорили с други играчи, не е от значение за мен - става въпрос за общите условия.
Бяхте наясно със ситуацията ми от самото начало и знаете, че затворих и отворих отново акаунта си няколко пъти поради пристрастеността си към хазарта. Знаете също, че имах лимит за депозит, който ми препоръчахте и който наистина оцених. Трябва обаче да предположа, че това може да е било част от изчисление, защото ако бяхте изтеглили €5000, щеше да ви отнеме много повече време, за да си върнете парите.
Моля, знайте, че всичко, което съм изтеглил, е депозирано обратно при вас. Това ми се е случвало много пъти, когато казината са забавяли тегленията си. В този случай обаче съм особено разочарован, защото целият отдел за обслужване на клиенти беше наясно с проблемите ми и винаги общувахме с приятелски тон. Сега смятам, че това приятелско и учтиво поведение се прилага само докато играчът е „достатъчно глупав", за да се съсипе финансово.
най-добри пожелания,
Ladies and Gentlemen
Thank you for getting in touch.
The fact is that a limit of 10,000 euros per day, as stated at Casino Guru, should also apply to all players or at least be clearly defined. What you have agreed with other players is not relevant to me - it's about the general terms and conditions.
You were aware of my situation from the beginning and you know that I closed and reopened my account several times due to my gambling addiction. You are also aware that I had a deposit limit, which you recommended to me and which I really appreciated. However, I have to assume that this may have been part of a calculation, because if you had withdrawn €5,000, it would have taken much longer for you to get the money back.
Please know that everything I have withdrawn has been deposited back into you. This has happened to me many times when casinos have delayed their withdrawals. However, in this case I am particularly disappointed because the entire customer service department was aware of my problems and we always communicated in a friendly tone. Now I feel that this friendly and courteous behavior only applies as long as a player is "stupid enough" to ruin themselves financially.
Best regards,
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank, dass Sie sich gemeldet haben.
Fakt ist, dass ein Limit von 10.000 Euro pro Tag, wie es bei Casino Guru angegeben ist, auch für alle Spieler gelten sollte oder zumindest klar definiert werden muss. Was Sie mit anderen Spielern vereinbart haben, ist für mich nicht relevant – es geht um die allgemeinen Bedingungen.
Sie waren von Anfang an über meine Situation informiert und wissen, dass ich aufgrund meiner Spielsucht mein Konto mehrmals schließen ließ, um es dann wieder zu eröffnen. Sie sind sich auch bewusst, dass ich ein Einzahlungslimit hatte, das Sie mir empfohlen haben und das ich sehr geschätzt habe. Ich muss jedoch annehmen, dass dies möglicherweise Teil einer Kalkulation war, denn bei einer Auszahlung von 5.000 Euro hätte es viel länger gedauert, bis Sie das Geld wieder zurückerhalten hätten.
Bitte, Sie wissen genau, dass alles, was ich ausgezahlt habe, wieder bei Ihnen eingezahlt wurde. Das ist mir bereits häufig passiert, wenn Casinos ihre Auszahlungen verzögert haben. In diesem Fall bin ich jedoch besonders enttäuscht, da der gesamte Kundenservice meine Probleme kannte, und wir stets in einem freundschaftlichen Ton kommuniziert haben. Nun habe ich das Gefühl, dass dieses freundliche und zuvorkommende Verhalten nur dann gilt, solange ein Spieler „dumm genug" ist, sich finanziell zu ruinieren.
Mit freundlichen Grüßen,
Здравей мила Радка,
Не съм сигурен защо се обърнах към вас като към служител на казино – определено не беше умишлено.
В жалбата си съм отговорил подробно на всички въпроси, които сте ми задали. Може би наистина ми е по-лесно да засегна някои неща тук във форума. Въпреки това ви уверявам, че ще направя всичко възможно да представя този въпрос правдиво. Също така вече препратих имейл кореспонденцията.
Въпреки това, тъй като акаунтът ми беше блокиран незабавно, в момента нямам достъп до регистрационните файлове за чат. Ако Del Oro Casino се управлява професионално, данните за чат все още трябва да са налични от съображения за защита на данните.
Не знам дали сте го виждали, но Del Oro Casino оттогава публикува тук във форума.
Най-добри пожелания
Hello dear Radka,
I'm not sure why I addressed you as a casino employee - it was definitely not intentional.
In my complaint I have answered all the questions you asked me in detail. Perhaps it is actually easier for me to address certain things here in the forum. Nevertheless, I assure you that I will do everything possible to present this matter truthfully. I have also already forwarded the email correspondence.
However, since my account was blocked immediately, I currently have no access to the chat logs. If Del Oro Casino is run professionally, the chat data should still be available for data protection reasons.
I don't know if you saw it, but Del Oro Casino has since posted here in the forum.
Best regards
Hallo liebe Radka,
ich bin mir nicht sicher, warum ich Sie als Casino-Mitarbeiterin angesprochen habe – das war definitiv nicht bewusst so gemeint.
In meiner Beschwerde habe ich alle Fragen, die Sie mir gestellt haben, ausführlich beantwortet. Vielleicht fällt es mir hier im Forum tatsächlich etwas leichter, bestimmte Dinge anzusprechen. Dennoch versichere ich Ihnen, dass ich alles Mögliche tun werde, um diese Angelegenheit wahrheitsgemäß darzustellen. Auch die E-Mail-Korrespondenz habe ich bereits weitergeleitet.
Da mein Konto jedoch sofort gesperrt wurde, habe ich aktuell keinen Zugriff auf die Chat-Protokolle. Sollte Del Oro Casino professionell geführt sein, sollten die Chat-Daten aufgrund des Datenschutzes noch vorhanden sein.
Ich weiß nicht, ob Sie es gesehen haben, aber Del Oro Casino hat sich inzwischen hier im Forum gemeldet.
Liebe Grüße
здравей
Изглежда, че преводът вероятно не е много добър. Английската версия на жалбата е малко двусмислена, тъй като местоименията са използвани неправилно, което може да доведе до погрешно тълкуване. Не трябва да се концентрираме върху това.
Да, видях отговора от представителя на казиното.
Позволете ми да продължа с най-важния аспект: Вие твърдите, че сте депозирали значителна сума, защото са ви били обещани по-големи лимити за теглене или може би персонализирани лимити за теглене. Честно казано, в жалбата не се споменава нищо от това. Засега нека бъда малко по-директен:
Бихте ли ми потвърдили и предоставили доказателства в жалбата, че поддръжката на казиното ви е предложила по-висок, специален лимит за теглене? Спазени ли са в крайна сметка тези нови лимити за теглене?
Определено бих предпочел да избегна евентуални недоразумения.
Hello,
It appears that the translation is probably not very good. The English version of the complaint is a little ambiguous because pronouns are used incorrectly, which could lead to a misinterpretation. We should not concentrate on that.
Yes, I did see the response from the casino representative.
Let me continue with the most crucial aspect: You claimed that you deposited a sizeable amount because you were promised greater withdrawal limits, or perhaps custom withdrawal limits. To be honest, the complaint does not mention any of this. For now, let me be a little more direct:
Could you confirm to me and provide evidence in the complaint that the casino support has suggested a higher, special withdrawal limit to you? Have these new withdrawal limits ultimately been adhered to?
I would definitely rather avoid any potential miscommunications.
Здравей Радка,
Не, преводът наистина трябва да е лош. Не, това не беше това, което ми обещаха и не трябваше да го правят.
Вашият сайт казва, че лимитът за теглене в Deloro Casino е 10 000 евро на ден и 300 000 евро на месец. Въз основа на тази информация предположих това и играх нормално.
Депозирах общо 12 000 евро в Deloro Casino, знаейки, че ако спечеля, мога да изтегля до 10 000 евро, както е посочено в Casino Guru.
Сега имах късмета да спечеля 5000 евро наведнъж и исках да ги изтегля всичките. За мое съжаление обаче открих, че мога да тегля само по 1000 евро на ден. Това наистина ме подразни, тъй като информацията в Casino Guru е представена по различен начин.
В крайна сметка изплатих само два пъти по 1000 евро и за съжаление загубих останалите.
Ако бях в състояние да изтегля всичко, щях да имам поне още две седмици за игра, тъй като лимитът ми за депозит в Deloro беше 400 евро на ден.
Получавам информация къде мога да играя само от Casino Guru. Ако пише, че можете да теглите до 10 000 евро на ден, вярвам му. Защо това не е вярно, за мен е загадка. Чувствам се измамен от това и мисля, че и вие сте били подведени, защото вярвам на вашата информация
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
Както можете да видите тук, все още пише 10 000 на ден, но това изглежда не е приложимо, както се вижда в моя случай.
As you can see here, it still says 10,000 per day but that doesn't seem to apply, as seen in my case.
Wie du hier siehst , steht es immer noch mit 10 000 täglich aber das gilt anscheinend nicht, wie siehe in meinen Fall.
Здравей Радка,
Не, преводът наистина трябва да е лош. Не, това не беше това, което ми обещаха и не трябваше да го правят.
Вашият сайт казва, че лимитът за теглене в Deloro Casino е 10 000 евро на ден и 300 000 евро на месец. Въз основа на тази информация предположих това и играх нормално.
Депозирах общо 12 000 евро в Deloro Casino, знаейки, че ако спечеля, мога да изтегля до 10 000 евро, както е посочено в Casino Guru.
Сега имах късмета да спечеля 5000 евро наведнъж и исках да ги изтегля всичките. За мое съжаление обаче открих, че мога да тегля само по 1000 евро на ден. Това наистина ме подразни, тъй като информацията в Casino Guru е представена по различен начин.
В крайна сметка изплатих само два пъти по 1000 евро и за съжаление загубих останалите.
Ако бях в състояние да изтегля всичко, щях да имам поне още две седмици за игра, тъй като лимитът ми за депозит в Deloro беше 400 евро на ден.
Получавам информация къде мога да играя само от Casino Guru. Ако пише, че можете да теглите до 10 000 евро на ден, вярвам му. Защо това не е вярно, за мен е загадка. Чувствам се измамен от това и мисля, че и вие сте били подведени, защото вярвам на вашата информация
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
О, така че всъщност ситуацията е съвсем различна. Благодаря много за обяснението!
Нека кажа, че получаваме тези лимити от казиното. Според прегледа „Последна актуализация: 16 юли 2024 г.". Въпреки това всеки играч трябва винаги да се консултира със специфичните за казиното правила при регистрация, за да получи представа какво да очаква. Тъй като нямаме пряк достъп до източника на информация, предлагам ви да разчитате само на правила и условия, за да избегнете подобни ситуации. Поне ще попитам нашия екип за данни за ограниченията и стойностите в прегледа. Както споменах по-рано обаче, неговият лидер е запознат с този случай.
Разумното и справедливо обяснение на казиното служи като основа за нашата стратегия за разглеждане на жалби относно намаляване на лимитите за теглене.
Сега разбирам защо жалбата съдържа много различна информация. Но въпреки това запазва своята стойност, като ни дава възможност да проучим обстоятелствата.
Oh, so it is actually a quite different situation. Thank you very much for the explanation!
Let me say that we get these limits from the casino. According to the review, "Last updated: 16 Jul 2024,". Despite this, each player must always consult casino-specific rules upon registration to get an idea of what to expect. Since we have no direct access to the source of information, I suggest you only rely on terms and conditions to avoid similar situations. At least, I'll ask our Data Team about the limits and the values in the review. As I mentioned earlier though, its leader is aware of this case.
The casino's reasonable and equitable explanation serves as the foundation for our strategy of considering complaints about reducing withdrawal limits.
Now I understand why the complaint contains very different information. But still, it holds its value, giving us the opportunity to investigate the circumstances.
Уважаема Радка,
Моля, не приемайте това погрешно, но никога не бих депозирал в онлайн казино, без първо да съм го проверил. Наистина ценя Casino Guru и разчитам на информацията, която намирам там.
Разбира се, винаги чета правилата и условията внимателно, но с такива важни изявления като лимитите за теглене, никога не съм предполагал, че те може да не се прилагат, както е посочено. Надявам се, че разбирате притесненията ми, но какъв е смисълът да се съобщава едно нещо, а условията и правилата в крайна сметка да казват нещо различно? Това изглежда подвеждащо или греша?
Благодарим ви за разбирането и усилията.
най-добри пожелания,
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Представителят на казиното изглежда ме игнорира толкова, колкото и поддръжката им, а сега опцията за чат на живо също я няма. Неща от най-високо ниво.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Знаеш ли какво още ми идва на ум сега? Това, което можете да опитате, е да напишете своя потребителски отзив за това казино. По този начин всеки може да прочете за вашия опит там и по някакъв начин да бъде предупреден, че нещо подобно може да се случи там.
Напиши там всичко подробно, за да е наистина разбираемо за другите. И може би по този начин ще получите известен контакт и от казиното, защото потребителските отзиви са важна част от отзивите за онлайн казино на нашия уебсайт и казината обикновено се интересуват от тези мнения.
Ето връзката за вас, в случай че искате да го използвате.
Кажете ми, моля, каква ще бъде следващата ви стъпка.
You know what else comes to mind now? What you could try as well is to write your user review for this casino. This way, everyone can read about your experience there and get somehow warned that something similar might happen there.
Write everything in detail there, though, so it is really understandable for others. And maybe this way you will get some contact from the casino as well, because user reviews are an important part of online casino reviews on our website, and casinos usually care about these opinions.
Here is the link for you in case you would like to go for it.
Tell me, please, what your next step will be.
Уважаема Радка,
Моля, не приемайте това погрешно, но никога не бих депозирал в онлайн казино, без първо да съм го проверил. Наистина ценя Casino Guru и разчитам на информацията, която намирам там.
Разбира се, винаги чета правилата и условията внимателно, но с такива важни изявления като лимитите за теглене, никога не съм предполагал, че те може да не се прилагат, както е посочено. Надявам се, че разбирате притесненията ми, но какъв е смисълът да се съобщава едно нещо, а условията и правилата в крайна сметка да казват нещо различно? Това изглежда подвеждащо или греша?
Благодарим ви за разбирането и усилията.
най-добри пожелания,
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
здравей
Без да се обиждам, разбира се.
Точно това казвам.
Естествено, всички лимити – депозит, залог, залог, печалби и тегления – трябва да бъдат посочени изрично, за да се предотвратят подобни обстоятелства. Нека разберем това чрез жалбата.
Въпреки че оценявам отговора на представителя на казиното, смятам, че той е малко неясен предвид конкретните ви обстоятелства и предишния ви опит в това казино. Може би обаче съм само аз.
Желая ви приятен уикенд предварително! Ще се върна в понеделник за вас.
Hello,
No offense taken, of course.
That is precisely what I am saying.
Naturally, all limits—deposit, wager, bet, winnings, and withdrawals—should be made explicit to prevent such circumstances. Let's figure that out through the complaint.
Although I appreciate the casino representative's response, I feel that it is a little vague considering your specific circumstances and your past experiences at this casino. Perhaps it's just me, though.
I am wishing you a pleasant weekend in advance! Will be back on Monday for you.
Представителят на казиното изглежда ме игнорира толкова, колкото и поддръжката им, а сега опцията за чат на живо също я няма. Неща от най-високо ниво.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Какво да кажем? Готов съм да се обзаложа, че представителят на казиното ще помогне на всички ни да разберем подхода.
Не искам да ви игнорирам, но се надявам да осъзнаете, че съм на края на възможностите си за коментари по този въпрос. Съжалявам 🙁
What do we say? I am willing to wager that the casino representative will help us all comprehend the approach.
I do not mean to ignore you either, but I hope you realize that I am at the end of my options for comments on this. I'm sorry 🙁
Уважаема Радка,
За мен би било изключително проблематично, ако не мога да разчитам на информацията на вашата платформа.
Казината често подценяват доколко тяхната информация може да мотивира играчите да играят там. Deloro Casino би си направило лоша услуга, като не се съобрази с предоставената ви информация - това може да струва много играчи.
Ако имаше лимит за теглене от 1000 евро на ден, нямаше да депозирам нищо там. Какъв е смисълът да инвестирате големи суми, ако тегленето е толкова ограничено?
Това може да е приемливо за обикновени играчи, но едно казино трудно може да оцелее само с обикновени потребители.
Най-добри пожелания
Приятен уикенд
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Хаха, те няма да отговорят. Те са нелицензирано казино, което мами играчи. Те няма да обсъждат това тук във форума, в имейл или чат.
Също така видях, че опцията ми за чат е изтрита от уебсайта на казиното.
Това е измама. Все още не мога да разбера защо casinoguru им позволява да използват логото си на уебсайта си и дори им позволява да отговарят тук, че Deloro е страхотно казино. Всичко странно.
Но бъдете сигурни, че има хора, които работят по този проблем и скоро ще получат официално писмо. 🙂 😀
Трябва само търпение.
Но авторитетът е забелязан. Холандски и правния отдел, където се преструват, че имат лиценз. Нека да кажа това те! не го прие с лека ръка за фалшифициране на документите им за лиценз.
@delorocasino до скоро 😀
Lol they will not respond. They are a unlicensed casino decieving players. They will not discuss that here in forum, in email or chat.
Ive also seen my chat option been deleted from the casino website.
Its a scam. Still cant understand why casinoguru let them use their logo on their website and even let them respond here like Deloro is a great casino. All weird.
But rest assure there are people working on this problem and soon they will get a official letter. 🙂 😀
Just need to be patience.
But the authority has been noticed. Dutch and the legal department of where they pretend to have a liscense. Let me say this they! did not take it lightly for faking their liscense papers.
@delorocasino see you sooon 😀
Уважаема Радка,
За мен би било изключително проблематично, ако не мога да разчитам на информацията на вашата платформа.
Казината често подценяват доколко тяхната информация може да мотивира играчите да играят там. Deloro Casino би си направило лоша услуга, като не се съобрази с предоставената ви информация - това може да струва много играчи.
Ако имаше лимит за теглене от 1000 евро на ден, нямаше да депозирам нищо там. Какъв е смисълът да инвестирате големи суми, ако тегленето е толкова ограничено?
Това може да е приемливо за обикновени играчи, но едно казино трудно може да оцелее само с обикновени потребители.
Най-добри пожелания
Приятен уикенд
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Здравейте отново.
Както вече видяхте със собствените си очи, представителят на казиното любезно потвърди, че:
Нашият лимит не е 1k/ден - имаме много VIP, които нямат ограничение, имаме много VIP, които имат 20k/ден, всичко зависи от потребителя.
Ние сме много гъвкаво казино с нашите лимити, така че ако играч поиска да ги повиши, това може да стане в рамките на 24-48 часа.
Според широкото изявление на представителя, едва ли можем да дадем точни ограничения на играчите. Ако не греша, вие не сте били нов играч по никакъв начин, така че лимитите ви подлежат на промяна - както беше обяснено от представителя. Ето защо бих искал да видя разумна скала, например, с максимален лимит за теглене за "китове" високопоставени играчи и елитни играчи със специални VIP рангове — и лимит за играч, който току-що се е регистрирал.
Няма начин да се "предскажат" границите в такива ситуации, както се надявам е ясно. съжалявам
Hi again.
As you already saw with our own eyes, the casino representative kindly confirmed that:
Our limit is not 1k/day - we have many VIPs that have no limit, we have many VIPs that have 20k/day it all depends on the user.
We are a very flexible casino with our limits so if a player requests to raise it, it can be done within 24-48 hours.
According to the representative's broad statement, we can scarcely give players exact limits. If I'm not mistaken, you were not a new player in any way, so your limits were subject to change - as explained by the rep. Therefore, I would like to see a reasonable scale, for instance, with a maximum withdrawal limit for "whales" high rollers and elite players with special VIP ranks—and a limit for a player who has just registered.
There is no way to "predict" the limits in such situations, as I hope is clear. I'm sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.