ФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от DiePartei
|
14929 преглеждания 155 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DelOro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
DiePartei
преди 11 месеца

Хей. Според нашия уебсайт, това казино е лицензирано в Кюрасао. Можете също да го разгледате в прегледа тук . Но защо питаш? Срещали ли сте някакви проблеми?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Получих второ предложение за бонус мач от това казино и се възползвах от него.

По време на процеса казиното ме помоли да отменя офертата, защото е направена по погрешка.

Казах им, че не мога да се откажа безусловно, защото вече бях заложил малко пари и че искам някаква компенсация в замяна, но казиното не се съгласи с това и преговорите се провалиха.


В крайна сметка завърших бонуса, но казиното го накара да изчезне, твърдейки, че е нарушение на техните правила и условия.

Ако това беше нарушение на Правилата и условията, те трябваше да анулират бонуса, без да искат от мен да го направя на първо място.

Ядосан съм, че постфактум го третираха като нарушение на Общите условия.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

Намирам за доста странно, че казиното пише, че е било грешка при изпълнението на бонуса. Имате ли екранни снимки, на които играете с бонуса и след това е изчезнал? Мисля, че такъв случай би бил подходящ за подаване на жалба. Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

В такива случаи обикновено се опитваме да обясним на представителите на казиното, че след като бонусът е достъпен за играча, печалбите и самото изиграване също трябва да бъдат разрешени.

Има обаче някои точки, които бих искал да разбера напълно.

Как точно взехте бонуса, без депозит ли беше или депозит, моля?

Когато казвате, че казиното ви е помолило да го отмените, как е трябвало да го направите? Искам да кажа, че обикновено казиното може да направи това без помощта на играча.

И аз не мога да разбера как изчезна бонусът в крайна сметка?

Искате ли да ми помогнете с това?



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бонусът на това казино е типът пари, които получавате, когато заложите определена сума.

Получих това предложение за бонус за мач при втория си депозит и залагах по средата.


След това казиното се свърза с мен, за да отменя доброволно офертата, тъй като самата оферта беше предоставена по погрешка.

Въпреки това, тъй като вече бяхме направили някои залози и щяхме да получим парите си, безусловното анулиране беше неприемливо.


Затова предложих да се откажа, ако ме компенсират въз основа на напредъка на залога, но казиното нямаше намерение да ме компенсира, така че преговорите се провалиха и аз получих парите си.


След това казиното унищожи моите вече заверени KYC документи и премахна парите от баланса ми, твърдейки, че това е нарушение на техните условия за обслужване.


Изглежда странно първоначално да поискате доброволно анулиране, а след това да твърдите, че това е нарушение на Условията за ползване.


Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

Жалко, защото цялата тази ситуация се случи само когато бонусът беше в процес на залагане и не е съвсем честно. Особено ако кажете, че вече сте изпълнили някаква част и казиното не иска да преговаря с вас и просто анулира бонуса. Мисля, че ако беше грешка, трябваше да бъде посочена веднага или казиното трябваше да изтегли бонуса и да ви информира.

Намирам цялата работа за странна. Мислите ли, че ще последвате жалбата?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Първо казиното ми изпрати този имейл


『Забелязах, че можете да отключите два бонуса за депозит за мач, въпреки че разрешавате само един бонус за депозит за мач на потребителя.

Пред завършване сме и искаме да ви уведомим сега.

Ние сме международно казино и грешки могат да се случат дори от наша страна.

Моля, разберете и ни уведомете, ако възнамерявате да отмените бонуса от ваша страна.

Щастливи сме, че сте част от нашето семейство. Вместо това можете да използвате бонуса с промоционален код.

Очакваме да се чуем!"


Въпреки това, когато преговорите се провалиха, казиното внезапно изпрати следния имейл, критикувайки ме, че съм нарушил техните условия за обслужване


『Това беше против нашите условия за използване да използваме един и същ бонус за депозит два пъти, ние се опитваме да сключим сделка с вас, защото това беше неприятна ситуация. 』


Ако казиното смяташе, че това е нарушение на Условията за ползване, когато изпрати първоначалния имейл, те биха принудили казиното да анулира бонуса.


Ако казиното види това и се извини и ме обезщети, няма да подам жалба, но ако казиното продължи да се държи грубо, ще обмисля жалба.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички,

Надяваме се, че можем да се включим и да дадем различна гледна точка на ситуацията. Този потребител успя да получи първия бонус за депозит от $250, което е страхотно. Нашата бонус структура е, че щом отключите бонус веднъж, бонусът изчезва. Така че всеки бонус може да бъде осребрен еднократно, това важи за съвпадащи депозити, безплатни завъртания и т.н.


Не само, че имаме изрично посочено в нашите Условия за ползване, които регулират съгласно нашия лиценз и нашата европейска компания, че може да се използва само един бонус за депозит на потребител, но също така му казахме това, когато той дори не беше близо до изпълнение на изискването за залагане .


Причината, поради която той успя да отключи този бонус, беше, че го дадохме на друг потребител, който имаше проблем с бонуса и за краткото време, през което го имахме на страницата, той успя да го отключи.


Този потребител депозира $498 в нашето казино и той изтегли около $1500, което ние насърчаваме и виждаме често поради високия ни RTP.


Ние сме изключително честно казино и също така сме регулирани, така че следваме указанията, така че имахме дълъг имейл с него, когато той не беше близо до завършването на залога, казвайки му, че този бонус няма да се брои, но той продължи да играе. Казахме му, че ако загуби пари, докато се опитваше да завърши залога, ще го компенсираме поради неприятната ситуация, но той спечели пари, докато завърши залога, така че нямаше нужда от компенсация.


Нечестно е към другите членове на нашата общност, които имат възможността да отключат само 1 бонус за депозит, за да може той да отключи два, и когато му казахме това, отговорът беше „Нямам намерение да анулирам бонуса".


Отново, ако загуби пари при завършване на залога, ние му казахме, че ще го компенсираме, но той спечели пари. Той изтегли парите си незабавно и нямаше никакви проблеми, единственият проблем тук беше отключването на бонуса за депозит за мач „Добре дошли" два пъти, което е предназначено да приветства хората за първи път.


Ако погледнем по-задълбочено в неговия акаунт, изглежда, че той е подал много жалби и е трудно като бизнес, който се грижи за хиляди, да намери най-доброто решение всеки път, но нашето решение, според нас, беше извън справедливостта.


Смятаме, че трябва да направим крачка назад и да разберем каква е ситуацията? Той иска да има бонуса, който не би трябвало да може да отключи на първо място, защото вече го е изпълнил и е спечелил $250, и когато му казахме, че не може да отключи този бонус, той продължава да го отключва.


Можехме да го премахнем от акаунта му в момента, в който го отключи, но му казахме да го направи, защото не обичаме да пипаме акаунтите на хората, защото вярваме, че те трябва да контролират.


Надяваме се това да помогне за изясняване на ситуацията. Имаме доказателство за история на транзакциите, бонуси, имейли, каквото и да имате нужда, сигурни сме, че можем да стигнем до заключение.


Този аргумент не е за парите, а за справедливостта в нашата общност и това я нарушава. Ако искахме нашите членове да имат 2 бонуса за депозит, щяхме да го покажем на страницата за промоции.


Очакваме с нетърпение да чуем всички вас по-нататък.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не си спомням да съм използвал повече от един бонус като начало.

Използвах го, защото предложиха бонус за втори депозит.

Не е необичайно офертата за добре дошли да бъде приложена към втори или трети депозит.

Разбира се, без да знаете, е невъзможно да разберете, че това е бонус за първи депозит, който е предоставен отново поради грешка на казиното.



Ако са искрени в отговора си, нямаме намерение да се оплакваме.

Фактът, че печелех като резултат, не е причина да не компенсирам.

Трябва да бъдете компенсирани за небрежността си, като ме накарахте да правя ненужни залози.


Ядосваме се от отношението на компанията, която първоначално отговори с неизпълнимо искане за доброволно прекратяване на бонуса, а след това заяви, че това е нарушение на Общите условия.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Скъпи andandjonnyx,


С ваше разрешение можем да споделим екранна снимка на бонусите, които сте отключили. Тази екранна снимка ще покаже 2 бонуса за депозит при мач. Ако не, можем също да ви го изпратим по имейл. Ние регистрираме в нашия бекофис какво отключва всеки потребител и имаме специален екип, който го наблюдава 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, поради което успяхме да ви предупредим в момента, в който отключихте бонуса, с надеждата за анулиране.


Ние не сме казино, което ще взема бонуси от нашите потребители без комуникация и просто ще им каже, че това противоречи на условията. Причината да се свържем с вас не е, че не можахме да го направим, а защото това не е начинът, по който една добра компания трябва да работи.


Ние сме много честно и честно казино и знам, че има много бедни, така че съм сигурен, че сте имали някои негативни преживявания преди. Когато предложихме компенсация, ако бихте загубили пари по време на залагането, това не е защото не можем просто да анулираме бонуса, а защото ако се поставим на мястото на играча, ще се разстроим, ако загубим пари и по време на залагането.


Не искахме да подходим към тази ситуация, като просто обясним правилата и условията, а по-скоро говорим с вас и заедно обсъдим най-доброто решение. Това е записано в нашите условия за ползване, но имаме невероятни взаимоотношения с нашите членове и се опитахме да постигнем споразумение помежду си. Разбираме, че не беше възможно да постигнем споразумение и затова трябваше да анулираме бонуса от вашия акаунт.


Надяваме се, че разбирате и винаги сте добре дошли да бъдете част от тази общност, ако решите да го направите. Имаме хубава общност от Япония.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Екранните снимки не означават нищо.

Ако бонус за съвпадение се появи след първия депозит, естествено е да се предположи, че това е бонус за съвпадение за втория депозит.


От самото начало предложих да бъдете компенсирани според заложената сума, когато поискате отмяна, а не загубената сума.


Това е така, защото казино игрите обикновено имат самоучастие и ако направите залог, ще загубите пари.


Както съм казвал много пъти, казиното първоначално ме помоли да отменя.

По това време не беше споменато понятие за срокове и условия.

Следователно имах право да продължа с условията на залагане без анулиране.

Казиното, от всички останали, е това, което отхвърли всички предложения за компенсация.

Разбирате ли, че вашето искане не е правно обвързващо?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

спечелих 5600 €, опитах се да изтегля, но бях подканен да кача документи за проверка, така че качих документите си на сайта, изглеждаше така (екранна снимка) и също поисках акаунтът ми да бъде затворен, така че не мога да играя баланса си. На следващия ден няма отговор. Бях разочарован и бях много нервен от това и в разочарованието си започнах да играя поради предишния ми опит със същите тактики, прилагани от казината за забавяне на плащания. Загубих всичко 99% губещи завъртания. Невъзможно е да се постигне печалба на рулетка. Свързах се с чат защо ми отне толкова време проверката на документите, тя ми каза, че никога не съм подавал документи. аз я уверих, че го направих, но накрая тя ми каза, че трябва да натисна отметката, за да кача документите като потвърждение. това е първият път, когато виждам това на сайт на казино, трябва да потвърдите качването. обикновено, когато качвате от телефонът трябва да натиснете качване и работата е свършена .може ли някой да изясни тук чия е отговорността това .много съм разстроен за моята загуба, която нямаше да се случи, ако казиното току-що съобщи.

още една голяма победа направо в канализацията за глупави правила, срещу които се противопоставя законът, така наречен да защитава играча.

filefilefile

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 10 месеца

Здравейте!

Благодаря ви много за този удобен преглед.

Бих искал да добавя само две точки, ако мога:

1) Силно съм убеден, че трябва да се опитате да намерите различно техническо решение, когато става въпрос за отключване на бонуси. Доколкото разбирам, цялата тази ситуация вероятно е била причинена от факта, че сте решили по някакъв начин да отключите бонуса за всички играчи, само за да помогнете на някой друг.

2) Когато се стремите да отмените бонуса, бих казал, че би било по-разумно просто да го отмените. Разбира се, преди пълното обяснение. Според мен решението ви да помолите играча да отмени бонуса доброволно звучи като още един източник на недоразумение.

Просто се опитвам да добавя допълнителна гледна точка. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Екранните снимки не означават нищо.

Ако бонус за съвпадение се появи след първия депозит, естествено е да се предположи, че това е бонус за съвпадение за втория депозит.


От самото начало предложих да бъдете компенсирани според заложената сума, когато поискате отмяна, а не загубената сума.


Това е така, защото казино игрите обикновено имат самоучастие и ако направите залог, ще загубите пари.


Както съм казвал много пъти, казиното първоначално ме помоли да отменя.

По това време не беше споменато понятие за срокове и условия.

Следователно имах право да продължа с условията на залагане без анулиране.

Казиното, от всички останали, е това, което отхвърли всички предложения за компенсация.

Разбирате ли, че вашето искане не е правно обвързващо?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Честно казано не разбирам подхода ти. Тъй като вече спечелихте, изтеглихте парите, не мога да разбера какво се опитвате да постигнете сега.

Само един допълнителен въпрос: Включени ли са по някакъв начин спортни залагания?

Благодаря!


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Казиното премахна $250, които спечелих, когато постигнах бонуса за мач, от моя баланс без мое разрешение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Уважаема Радка,


Напълно сме съгласни и вече имаме различно техническо решение. Мислехме и все още смятаме, че най-доброто решение, когато става въпрос за нашите членове, е да говорим с тях и да ги уведомим за ситуацията, така че да се чувстват комфортно, но предполагаме, че в този случай отмяната на бонуса би направила ситуацията много по-добра.


„Именно казиното е това, което отхвърли всички предложения за компенсация. Разбирате ли, че искането ви не е правно обвързващо?"


Не сме сигурни какво обезщетение иска. Ако загуби пари, докато залага, щяхме да го компенсираме, което повечето казина не биха направили, но той спечели пари. Причината, поради която $250 бяха премахнати, защото това бяха бонус парите, завършени по време на залога, който той вече завърши и получи веднъж. Това щеше да е вторият му бонус от $250, който получи.


Не е въпрос на пари, а въпрос на справедливост към останалата част от общността и въпрос на принцип.


„Казиното премахна $250, които спечелих, когато постигнах бонуса за мач, от моя баланс без мое разрешение."


Около 5 дни преди да изпълни изискването за залог, ние му казахме, че ще направим това. Не беше изненада, но го помолихме сам да го отмени, вместо ние да го правим вместо него. Обяснихме също, че ще го компенсираме, ако загуби пари, което не беше. Тегленията му бяха незабавни и той спечели много пари в нашето казино и успя да изтегли $1500. Сигурен съм, че много казина биха се затруднили за това в началото.


Имаме членове, които идват в нашето казино с $10 и си тръгват с $1000 и са шокирани, че са успели да изтеглят тези пари поради предишен лош опит, който са имали. Ние сме изключително честно казино и имаме членове, които са посещавали 1000 други казина, но те идват в нашето казино всеки ден.


Обезщетението, което се иска за andandjonnyx, не е разбрано от нас.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казиното ме моли да се откажа доброволно.

Предложих компенсация като условие за анулирането ми, което казиното отказа.


Разговорът трябваше да приключи дотук.


Проблемът е, че казиното промени първоначалния си иск и внезапно започна да казва, че това е нарушение на техните условия за обслужване.


Проучвал съм стотици казина и рядко се натъквам на казино, което променя позицията си за кратък период от време.

Такива казина ще продължат да създават проблеми с други потребители.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

Уважаеми Сардапур,


Имаме хиляди потребители и стандартната процедура за подаване на kyc е подаване на документите и натискане на отметката, след като изпратите документи. Депозирахте $100 и се покачихте с $5000, което е страхотно и насърчено и казахте на нашата поддръжка „Ще изчакам проверката и това, което сте изпратили", но нямаше документи, които сте изпратили.


Към днешна дата все още няма подадени документи, което е задължително. Не можем да позволим тегления без KYC. 99% от времето искаме само документ за самоличност и селфи, което е напълно стандартно, когато знаем, че други оператори изискват доказателство за адрес и други документи. Това е необходима информация не само за нас, но главно за нашите доставчици на плащания. Много от нашите доставчици на плащания ИЗИСКВАТ тази информация, защото ако има някакъв вид измама, те трябва да могат да идентифицират потребителя.


След като загубите парите, вие се обърнахте към нашия екип за поддръжка с расови, антисеметични, гротескни и сексистки обиди, че не ви позволяваме да теглите дори когато не сте изпратили KYC. Обяснихме ви, че не можем да променим нашата политика за KYC за един потребител и че трябваше да изпратите KYC, за да се оттеглите. Имаме много потребители, които изпращат KYC дори преди да депозират, за да теглят безпроблемно, което също е напълно добре.


И така, този потребител депозира $100, покачи $5000, продължи да играе и ги загуби, след което дойде при нас изключително агресивно и ни попита защо никога не сме приели неговите тегления, когато не е изпратил KYC.


С разрешението на Сардапур бих искал да прикача екранна снимка на нашия разговор, за да хвърля малко светлина върху това как всъщност протече разговорът между него и нашия екип за поддръжка.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

Наистина съжалявам, че не можахте да устоите на страстта да играете.

Но съм сигурен, че знаете, че процесът на проверка може да отнеме няколко дни; същото важи и за замразяването или закриването на акаунта. Моля, имайте това предвид.

Мога да ви уверя, че когато става въпрос за оплаквания на играч, ние даваме на казиното 72 часа, за да затвори сметката.

Ако не се лъжа, загубихте равновесие почти моментално.

Е, ако не успеете да устоите само за един ден, бих казал, че трябва да спрете да играете. 🙏

Защото рискът подобна ситуация да се повтори е доста голям.

Що се отнася до системата за качване, разбирам, че вероятно не е най-доброто потребителско изживяване, но все пак, според мен, сте направили лош избор единствено въз основа на предишния си опит. Предлагам ви да прочетете условията, за да разберете как работи функцията и ако това не помогне, попитайте в чата . Не чакайте, особено ако сте уязвими.

Намирам за разбираемо, че трябва да потвърдите качването, а ако искате да изтриете файла, натиснете иконата на кошчето. Точно както предполага вашият печатен екран.

По един или друг начин, моля, прегледайте този по-безопасен хазартен раздел на нашия уебсайт. Надявам се, че ще го намерите за полезно.

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини