Бих искал да поясня, че нямах намерение да злословя Делоро, а по-скоро да споделя личния си опит. Всеки може да си изгради собствено мнение.
Предположих, че ограниченията, изброени в Casino Guru за Deloro, действително се отнасят за играчите в Deloro. Сега обаче разбрах, че това не е така. Явно трябва да кандидатствате за нови лимити индивидуално.
Това повдига въпроси за мен: Защо случаен играч, който депозира 100 евро, няма същите права за теглене като редовен играч? Каква е логиката зад факта, че трябва да приемете големи загуби, преди да можете да теглите по-големи суми?
Обслужването на клиентите е много любезно, но оставам с впечатлението, че не винаги са напълно прозрачни. Тази дружелюбност изглежда се простира до точката, в която нещата стават сериозни - например, когато правите теглене - когато след това възникват забавяния, както беше в моя случай.
Също така намирам софтуера за малко бавен. Изглежда, че Делоро използва следните тактики: нисък RTP (Return to Player), бързи изплащания до лимит от 1000 евро на ден и приятелско обслужване на клиентите, което обаче не винаги е надеждно в критични ситуации.
Мисля, че честният преглед е важен, защото много хора играят под фалшив претекст и потенциално претърпяват тежки загуби.
I would like to make it clear that I did not mean to badmouth Deloro, but rather to share my personal experiences. Everyone can form their own opinion.
I assumed that the limits listed on Casino Guru for Deloro actually apply to players at Deloro. However, I have now found out that this is not the case. Apparently you have to apply for new limits individually.
This raises questions for me: Why does a casual player who deposits 100 euros not have the same withdrawal rights as a frequent player? What is the logic behind the fact that you have to accept high losses before you can withdraw larger amounts?
The customer service is very friendly, but I get the impression that they are not always completely transparent. This friendliness seems to extend to the point where things get serious - for example, when making a withdrawal - where delays then occur, as was the case in my case.
I also find the software a bit slow. It seems that Deloro uses the following tactics: low RTP (Return to Player), fast payouts up to a limit of 1,000 euros per day, and friendly customer service, which, however, is not always reliable in critical situations.
I think an honest review is important because many people play under false pretenses and potentially suffer heavy losses.
Ich möchte klarstellen, dass ich Deloro nicht schlechtreden wollte, sondern lediglich meine persönlichen Erfahrungen geteilt habe. Jeder kann sich ein eigenes Bild machen.
Ich bin davon ausgegangen, dass die Limits, die auf Casino Guru für Deloro angegeben sind, auch tatsächlich für Spieler bei Deloro gelten. Nun habe ich jedoch herausgefunden, dass dies nicht der Fall ist. Man muss sich offenbar individuell um neue Limits bemühen.
Das wirft für mich Fragen auf: Warum gilt für einen Gelegenheitsspieler, der 100 Euro einzahlt, nicht das gleiche Auszahlungsrecht wie für einen Vielspieler? Wo ist die Logik dahinter, dass man erst hohe Verluste hinnehmen muss, um größere Beträge auszahlen zu dürfen?
Der Kundendienst ist zwar sehr freundlich, aber ich habe den Eindruck, dass nicht immer vollständig transparent gehandelt wird. Diese Freundlichkeit scheint bis zu dem Punkt zu reichen, an dem es ernst wird – etwa bei einer Auszahlung – wo dann Verzögerungen auftreten, wie es in meinem Fall der Fall war.
Zudem finde ich die Software etwas langsam. Es entsteht der Eindruck, dass Deloro gezielt mit folgenden Taktiken arbeitet: niedrige RTP (Return to Player), schnelle Auszahlungen bis zu einem Limit von 1.000 Euro pro Tag, und ein freundlicher Kundendienst, der jedoch in kritischen Situationen nicht immer zuverlässig agiert.
Ich denke, eine ehrliche Bewertung ist wichtig, da viele Menschen unter falschen Voraussetzungen spielen und dabei möglicherweise hohe Verluste erleiden.
Автоматичен превод: