ФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 11 месеца от DiePartei
|
15528 преглеждания 169 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
преди 3 дни

Вижте какво имам предвид 🙂. Партньорството казва всичко... без честна заплаха.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Скъпа Сабине, ще забележиш значителна разлика между начина, по който представителят на казиното и аз се справяме с лимитите, ако прочетеш внимателно всяка публикация, която съм написал в тази тема през последните няколко седмици.

Така че, според мен, не са необходими бързи съдии. Бихте ли го взели предвид? В противен случай не съм сигурен защо продължаваш да се обръщаш към нас, честно казано.

Нека просто го приемем като възрастни личности, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравей мила Радка,


За съжаление не мога да споделя изцяло твоето мнение. При такива лимити за теглене обикновено се посочва, че изплащането зависи от VIP нивото или поне е определено по друг начин.


Също така не разбирам защо моята рецензия и оплакване не се публикуват. Описах само преживяванията си така, както ги имах. Защо не мога да оценя казиното? Изглежда малко подозрително. Разбира се, разбирам, ако искате да защитите партньорите си, но мисля, че Casino Guru може да загуби доверие, ако вече не е прозрачно и справедливо към играчите.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
преди 2 дни

здравейте

Това наистина ме обърква. Английската версия започва с „За съжаление, не мога да споделя напълно вашето мнение", въпреки факта, че ние ясно сме съгласни относно ограниченията и как те трябва да бъдат посочени. Изгубен съм, предполагам.

Казах ти да не губиш равновесие. тъй като наистина го направихте, жалбата беше отхвърлена. Както е обяснено в темата за оплакване:

„Скъпи Блерко, тъй като загубихте останалите средства и няма останали средства в сметката ви в казиното, не можем да направим нищо."

Честно казано, в определени ситуации това също може да окаже влияние върху това доколко обективно гледаме на прегледа. В този случай, със съжаление трябва да кажа, че е допусната грешка: почти 90% от неблагоприятните потребителски отзиви, свързани с жалби, които са отхвърлени като неоснователни, също се отхвърлят, тъй като основните точки в жалбата се оказаха неверни. Във вашия случай обаче обстоятелствата бяха различни, така че одобрих вашия потребителски преглед със задна дата.

Поне се извинявам за потребителския преглед и съжалявам, че жалбата няма шанс да стигне до финалния етап.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Опитах няколко пъти, но както казах deloro реагира само избирателно. Игнорират други коментари като моя.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Връщам се тук, защото тук са хората, които също имат оплаквания от казиното. И тъй като мислех, че Делоро отговаря тук (но за съжаление само избирателно), реших да опитам тук.


Но както посочих преди... ,използвайте вашата икона на техния сайт, рецензиите се премахват от вашия сайт, само оплакванията се обработват от deloro, които нямат нищо общо с тяхната цялост.. това също ме кара да подозирам, че има сътрудничество. Няма нищо общо с това дали се справям зряло. Просто отговарям зряло. Това е моето заключение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Уважаема Радка,


Знам, че не мога да си върна нищо, което съм загубил и заложил.


Но фактът е: ако парите бяха изплатени, нямаше да мога да ги похарча толкова бързо поради лимита на депозита ми.


Сега положението е каквото е. Нямам интерес да навредя на казиното, но мисля, че е важно новите играчи в Deloro Casino да са наясно с ограниченията за теглене, преди да правят големи залози.


Много благодаря за вашата подкрепа.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Връщам се тук, защото тук са хората, които също имат оплаквания от казиното. И тъй като мислех, че Делоро отговаря тук (но за съжаление само избирателно), реших да опитам тук.


Но както посочих преди... ,използвайте вашата икона на техния сайт, рецензиите се премахват от вашия сайт, само оплакванията се обработват от deloro, които нямат нищо общо с тяхната цялост.. това също ме кара да подозирам, че има сътрудничество. Няма нищо общо с това дали се справям зряло. Просто отговарям зряло. Това е моето заключение.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, наистина оценявам вашата честност и ви благодаря за подробностите.

От време на време – и ще призная, понякога погрешно – отхвърляме рецензии, но само защото имаме добро усещане, че са част от модел от трети страни или дори казина. В случаите на играчи, от друга страна, най-вероятно смятаме, че информацията е двусмислена или евентуално пристрастна. Въпреки това никога не е имало злонамерени намерения и всички играчи са добре дошли да се върнат, за да обсъдят въпроса. Разбирам, че имате съмнения и също така разбирам, че всяко обяснение от член на Casino Guru няма голямо значение. Въпреки това, не е в наш най-добър интерес да залагаме с вашето доверие, докато зависим от играчи.

Ако успеете да прочетете някои от нашите вътрешни имейли, изразяващи нашата позиция срещу казината, казвайки ни как трябва да „си сътрудничим", може да се стреснете.

Е, както и да е. Щастлив съм, че сега разбирам по-добре притеснението ви и се надявам, че в крайна сметка можем да го разрешим с течение на времето.


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Уважаема Радка,


Знам, че не мога да си върна нищо, което съм загубил и заложил.


Но фактът е: ако парите бяха изплатени, нямаше да мога да ги похарча толкова бързо поради лимита на депозита ми.


Сега положението е каквото е. Нямам интерес да навредя на казиното, но мисля, че е важно новите играчи в Deloro Casino да са наясно с ограниченията за теглене, преди да правят големи залози.


Много благодаря за вашата подкрепа.


най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
преди 2 дни

здравейте

Знам, че това не е това, което очаквахме, уверявам ви; поне аз не го очаквах.

Никой тук, вярвам, не се опитва да нарани никого. Възникват дискусии и гледните точки може дори да се променят. Мисля, че е фантастично, че сте се опитали толкова много да образовате хората за значението на лимитите за теглене.

Всичко, на което мога да се надявам, е, че в крайна сметка ще откриете по-безопасно забавление. Сигурно сте подложени на голям стрес поради това преживяване и съжалявам да го чуя.

пазете се!

Автоматичен превод:
Radka
преди 13 часове

Уважаема Радка,


Смятам, че жалбата ми не беше приета достатъчно сериозно. Също така изясних, че акаунтът ми вече е бил отварян отново два пъти, въпреки че го бях затворил поради пристрастеността си към хазарта.


Справедливо ли е да поискате пари обратно в ситуация като тази, когато сте се изключили поради пристрастеност към хазарта, но въпреки това акаунтът отново е достъпен? Мисля, че да. Като пристрастен към хазарта е трудно да контролирате импулсите и е тъжно, когато тези моменти се използват от казината.


Пристрастяването ми към хазарта ме съсипа финансово и в момента се лекувам. Жалко е, че казината не предлагат опция за постоянно и обвързващо изключване поради такива причини с обикновен бутон. Изглежда, че някои казина наистина печелят от тежкото положение на болни хора - поне се надявам, че не!


В момента се опитвам да разбера дали имам доказателство, че Делоро е отворил отново акаунта ми въпреки пристрастеността ми към хазарта и многократните затваряния.


Най-добри пожелания

Редактиран от автора преди 13 часове
Автоматичен превод:
Radka
преди 13 часове

Виждам също, че лимитът за теглене в Deloro все още е 10 000 евро на ден. В моя случай обаче това не е правилно, както знаете.


Не би трябвало да има значение какво се съгласява едно казино с играч поотделно – трябва да е ясно кой лимит се прилага за всички.


И има лимит от 1000 евро на ден за всеки!


Автоматичен превод:
преди 13 часове

Уважаема Радка,


Смятам, че жалбата ми не беше приета достатъчно сериозно. Също така изясних, че акаунтът ми вече е бил отварян отново два пъти, въпреки че го бях затворил поради пристрастеността си към хазарта.


Справедливо ли е да поискате пари обратно в ситуация като тази, когато сте се изключили поради пристрастеност към хазарта, но въпреки това акаунтът отново е достъпен? Мисля, че да. Като пристрастен към хазарта е трудно да контролирате импулсите и е тъжно, когато тези моменти се използват от казината.


Пристрастяването ми към хазарта ме съсипа финансово и в момента се лекувам. Жалко е, че казината не предлагат опция за постоянно и обвързващо изключване поради такива причини с обикновен бутон. Изглежда, че някои казина наистина печелят от тежкото положение на болни хора - поне се надявам, че не!


В момента се опитвам да разбера дали имам доказателство, че Делоро е отворил отново акаунта ми въпреки пристрастеността ми към хазарта и многократните затваряния.


Най-добри пожелания

Автоматичен превод:
преди 11 часове

Добър ден и на теб.

Виждам, че си мислиш, добре, и аз.

Спомняте ли си, че ви казах да включите цялата необходима информация в жалбата? За съжаление изглежда, че специално сте пропуснали да споменете окончателното закриване на сметката си в казиното и повторното отваряне.

Не бих се поколебал да поискам жалбата да бъде отворена отново, защото, както споменах по-рано, обстоятелствата около повторното отваряне и закриването на акаунта са значителни, въпреки че не мога да добавя тази информация към ничия жалба и не твърдя, че ще да не бъде отхвърлен отново. Това зависи единствено от начина и причината, поради която вашият акаунт е бил повторно отворен. Така че, ако решите да използвате трей отново, при поискване, моля, обяснете конкретно самоизключването и след това събитията, довели до повторното отваряне на акаунта.

По отношение на ограниченията и позволете ми да поставя отговора в една публикация тук:

Както казах, ние предоставяме лимитите по начина, по който казината ни ги потвърждават; ние също проверяваме условията и молим поддръжката за обяснение. Всеки играч, който не е сигурен какъв лимит всъщност има в казиното, трябва винаги да попита поддръжката и да улови отговора, само в случай, че по-късно потвърдените лимити за теглене няма да отговарят на реалността. Иска ми се и ти да направиш същото. 🙁

Ще разгледаме всички предложения, направени от играча по време на жалбата, и всички доказателства, че казиното е намалило лимитите, за да ги постави в неизгодно положение. Бих казал обаче, че постоянното самоизключване и начинът, по който казиното отвори отново акаунта ви, са най-важните аспекти на цялата тази ситуация.

Ще подновявате ли жалбата?

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини