Добър ден и на теб.
Виждам, че си мислиш, добре, и аз.
Спомняте ли си, че ви казах да включите цялата необходима информация в жалбата? За съжаление изглежда, че специално сте пропуснали да споменете окончателното закриване на сметката си в казиното и повторното отваряне.
Не бих се поколебал да поискам жалбата да бъде отворена отново, защото, както споменах по-рано, обстоятелствата около повторното отваряне и закриването на акаунта са значителни, въпреки че не мога да добавя тази информация към ничия жалба и не твърдя, че ще да не бъде отхвърлен отново. Това зависи единствено от начина и причината, поради която вашият акаунт е бил повторно отворен. Така че, ако решите да използвате трей отново, при поискване, моля, обяснете конкретно самоизключването и след това събитията, довели до повторното отваряне на акаунта.
По отношение на ограниченията и позволете ми да поставя отговора в една публикация тук:
Както казах, ние предоставяме лимитите по начина, по който казината ни ги потвърждават; ние също проверяваме условията и молим поддръжката за обяснение. Всеки играч, който не е сигурен какъв лимит всъщност има в казиното, трябва винаги да попита поддръжката и да улови отговора, само в случай, че по-късно потвърдените лимити за теглене няма да отговарят на реалността. Иска ми се и ти да направиш същото. 🙁
Ще разгледаме всички предложения, направени от играча по време на жалбата, и всички доказателства, че казиното е намалило лимитите, за да ги постави в неизгодно положение. Бих казал обаче, че постоянното самоизключване и начинът, по който казиното отвори отново акаунта ви, са най-важните аспекти на цялата тази ситуация.
Ще подновявате ли жалбата?
Good day to you.
I see you have been thinking, well, me too.
Do you recall that I told you to include all relevant information in the complaint? Regretfully, it appears that you have specifically neglected to mention your permanent casino account closure and the reopening.
I would not hesitate to ask that the complaint be reopened because, as I mentioned earlier, the circumstances surrounding the reopen and the account closure are significant, even though I am unable to add this information to anyone's complaint and I am not asserting that it will not be rejected again. That solely depends on the way and the reason why your account was reopened. So, if you decide to tray again, upon the request, please specifically explain the self-exclusion and then the events that led to the account reopening.
Regarding the limits, and allow me to put the answer into one post here:
As I said, we provide the limits the way casinos confirm these to us; we also check the terms and ask the support for explanation. Every player who is not sure which limit he actually has in the casino should always ask the support and capture the response, just in case later on the confirmed withdrawal limits won't match the reality. I wish you did the same. 🙁
We will look into any suggestions made by the player during the complaint and any evidence that the casino reduced the limits to disadvantage them. However, the permanent self-exclusion and the manner in which the casino reopened your account are now the most significant aspects of this entire situation, I'd say.
Are you going to reopen the complaint?
Автоматичен превод: