ФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 11 месеца от DiePartei
|
15003 преглеждания 155 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
Sabine1984
преди 3 седмици

Добре, покажете ми едно казино, което има нашата честна значка и мами играчи. Това казино DelOro не е пример за такава значка, просто дадох пример, че в някои случаи едно казино може да има нещо на уебсайта си, за което знаем.

Не всяко казино може да бъде проверявано през цялото време, за да се види дали са добавили нещо и ние имаме толкова много от тях в нашата база данни, че просто не е в нашата власт да убедим казината да не го имат там. Също така, когато казах, че ако ни игнорират, не можем да направим нищо по въпроса.

Както и да е, смятате ли, че имаме връзка с всяко казино, което имаме на сайта? Вероятно ще изкопаем собствения си гроб.

Все още не знам за лиценза, но ще ви уведомя, когато разбера. Казвате също, че имате проблем с казиното, но не виждам никъде да сте се опитали да го разрешите с нашия екип. Вече ви дадох предложение и ако не подадете жалба, какво искате да направим? Ако просто казиното има фалшив лиценз според вашите думи, тогава очевидно няма да стигнете много далеч с това.

Така че трябва да го погледнете и от тази гледна точка, а не просто да казвате общи неща.

Благодаря и на вас.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това казино е измамници, затворете казиното няма лицензи и rtp е ограден, това са измамници....

Автоматичен превод:
Tsaka
преди 2 седмици

Да 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Имам нужда от помощ от казино гуру. Това казино deloro трябва да се контролира от някой, това не може да се направи, те са измамници, шибани крадци, направете нещо, моля, незаконният му rtp, те го контролират.

Автоматичен превод:
Tsaka
преди 2 седмици

Внимавайте с тона си, моля. Дори несъгласието може да бъде изразено прилично, не мислите ли?

Опитайте се да се успокоите и да помислите малко за дейността си тук.

От една страна казвате, че се нуждаете от наша помощ, но досега сте подали 6 жалби и всяка от тях е затворена поради вашата липса на отговор. Знаете, че е наистина трудно да се помогне на някого при такива обстоятелства. Преди около година вие написахте: „Може ли някой да предприеме действия, за да затвори това казино spinbetter, те са измамници. Най-накрая затворете казината, твърде много от тях са направени с единствената цел измама".

Отново, загрижен за RTP и цялостното „измамване".

С цялото ми уважение, обикновен играч със здравословни навици със сигурност не комуникира по този начин и това със сигурност не повишава доверието ви - ако ме разбирате.

Ако възнамерявате да продължавате да повтаряте, че казината мамят играчи като това, почти изглежда, че сте загубили контрол над загубите си. Ако все пак има нещо за доказване: адресирайте жалбите правилно, въздържайте се от празни думи. Наистина е толкова просто.



Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте всички


Някой някога свързвал ли се е с DelOro по имейл, след като акаунтът му е бил затворен поради пристрастяване и след това е получил отговор?


Питам, защото през юли поисках пълен списък с моите депозити и тегления и не получих отговор. Изпратих им още два имейла в неделя (единият отново относно списък с моите транзакции, другият с искане за цялата комуникация, която съм имал с тях чрез чат и имейл) и, разбира се, все още не съм получил отговор, но минаха само два дни - достатъчно справедливо. Но когато попитам за имейла през юли, те не отговарят. Заслужава ли си да отворите жалба?

Автоматичен превод:
SecondComingOfDuck
преди 1 седмица

Нито едно казино няма да отговаря изобщо на имейли. Също така нелегално казино без никакъв лиценз.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, отворих жалба. Те казват, че „те (поддръжката) не игнорират играчите, те просто следват реда, в който са изпратени имейлите"


буквално казвайки, че имат изоставане, което надхвърля 4 юли, когато изпратих пощата си lmao


редактиране: вчера също ми казаха да продължа да играя поради техния grrrrrreat RTP, въпреки че съм самоизключен.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Хаха аз имам същото. От месеци съм в този "списък на чакащи". И тогава те казват „да", изпратете още един имейл, само за да чуят, че отново ще се окажете в края на опашката, ха-ха

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте всички


Някой някога свързвал ли се е с DelOro по имейл, след като акаунтът му е бил затворен поради пристрастяване и след това е получил отговор?


Питам, защото през юли поисках пълен списък с моите депозити и тегления и не получих отговор. Изпратих им още два имейла в неделя (единият отново относно списък с моите транзакции, другият с искане за цялата комуникация, която съм имал с тях чрез чат и имейл) и, разбира се, все още не съм получил отговор, но минаха само два дни - достатъчно справедливо. Но когато попитам за имейла през юли, те не отговарят. Заслужава ли си да отворите жалба?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

здравей

Мога ли да попитам, ако имате някакъв друг проблем с това казино, можем да ви помогнем?

Или просто чакате списъка, който сте поискали?

Наистина е жалко, че са ви предложили да играете, ако сте се самоизключили и това изобщо не трябва да се случва в нито едно онлайн казино.

Може ли само да те попитам кой ти го предложи? Може би беше агент за чат на живо?

Надявам се да останеш силен и да избегнеш всякакви предложения от тях.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 дни

Беше агент за чат на живо, да, пуснах жалба вчера, но тя беше отхвърлена, защото беше за неща, свързани с gdpr, когато всъщност всичко, което исках, беше да се свържете с Del Oro, за да попитате защо са пренебрегнали имейла ми от юли :')


Така че не, не очаквам някога да получа отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравей Радка,


въпрос относно подхода на казиното

Става въпрос за Deloro Casiono, на вашата платформа има лимити за теглене

10 000 на ден и 300 000 на месец.

Вашето мнение е важно за мен в случая.


Защо тези казина правят това, което искат? Оставиха ме да се разоря финансово под фалшив претекст!



въпрос относно подхода на казиното


Наскоро се сблъсках с онлайн казино, където лимитите ми за теглене бяха значително по-ниски от сумите, които ми бяха казали. Въпреки че първоначално ми беше обещано ежедневно теглене от €10 000, се оказа, че всъщност мога да тегля само €1000 на ден. Това означаваше, че загубих около 70% от печалбите си, които не можах да изтегля веднага.


Казиното изглежда доста гъвкаво по отношение на депозитите, тъй като тези увеличения на лимита се обработват в рамките на минути. За разлика от това увеличението на лимита за теглене все още не е одобрено дори след 48 часа. Дори предполагаемите щедри лимити за теглене, които се представят като удобни за клиентите, всъщност изглеждат създадени за забавяния. Платформи като Casino Guru препоръчват бързо и прозрачно теглене, което очевидно не е приложено тук.


Сега обмислям да споделя това преживяване публично, за да информирам другите и да ги спася от същата съдба. Какво мислите за поведението на казиното?


Става дума за Deloro Casino!

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Blerko
преди 6 дни

здравей

Това е изключително интригуващо, защото въпросното казино положи съгласувани усилия да ни убеди, че тяхното обслужване и поддръжка за играчи са несравними, отдадени, лични и единствени по рода си.

Ако бъдат обещани определени условия, считам, че е доста лесно да се изпълни подобно споразумение и то трябва да бъде спазено. Същото важи и за всички ограничения, споменати в условията.

Не знам подробности за вашия опит, но ако смятате, че казиното е нарушило думата си и имате екранна снимка в подкрепа на твърдението си, подаването на жалба може да е начин да го разрешите.

Лимитите са важна характеристика, защото, както споменахте, ако спечелите много, сумата ще окаже влияние върху събитията. Например казината с по-ниски лимити за теглене получават черни точки от нас, защото възпрепятстват ежедневните възможности на играчите за теглене.

Автоматичен превод:
преди 6 дни


Здравей Радка,


Любопитно ми е дали Доминика го вижда по същия начин, по който го виждаме ние.


Винаги съм оценявал персонала, той беше приятелски настроен и точно затова останах в това казино. Но честно казано, подходът на казиното е разочароващ. Много съм наранена от отношението към мен и сега първоначалната "милост" ми изглежда като чиста тактика.


Никога не бих депозирал толкова много от трудно спечелените си пари, ако не бях предполагал, че ако спечеля, ще мога да ги изтегля без никакви проблеми. Дори се отказах от почивка и инвестирах всичко тук.


Начинът, по който казиното се отнася с клиентите, е просто ужасен.


най-добри пожелания,



Автоматичен превод:
Blerko
преди 6 дни

Надявам се, че прекарвате хубав следобед въпреки този разговор и неговия характер.

Мисля, че такъв сложен, но чувствителен въпрос трябва да се разглежда отделно, внимателно обмислен в съответствие със специфичните подробности, които са възникнали и от двете страни.

Например, когато случаен играч може да няма проблеми с по-нисък лимит за теглене, със сигурност един натрапчив играч би бил в много рискова позиция. Да не говорим за това, което вече казах, разбира се.

Моля, не забравяйте да обясните целия въпрос на Доминика с всички включени подробности. Това е много важно; Не мога да подчертая това достатъчно. Ако имаш нужда от мен по пътя, ще бъда тук.

Редактиран от автора преди 6 дни
Автоматичен превод:
преди 6 дни


Мила Радка, много мило от твоя страна.


Точно така го виждам аз: За някой, който плаща малка сума веднъж месечно, това може да не е голям проблем. Но в моя случай е много болезнено.


Въпреки това не трябва да се дават обещания, ако не могат да бъдат спазени. Виждам Casino Guru като платформа, която помага на играчите, защото е трудно да се бориш сам с подобни машинации. Дори бих го подкрепил, ако играчите подкрепят финансово Casino Guru, но тогава трябва да се препоръчват само казина, които предлагат услугите си отговорно.


Разбирам, че хазартът включва загуби, и осъзнавам, че не винаги печелите. Но когато спечелите, не би трябвало да има проблеми с тегленето. Тези пари принадлежат на играча, а не на казиното - спечелени са честно и са в сметката на играча. Казиното не трябва просто да решава какво да прави с него.

Автоматичен превод:
Blerko
преди 6 дни

Здравейте 🙂!

Благодаря ви много за вашата подкрепа. Вярвам, че започването с доброволно даряване не би било толкова полезно, колкото може да изглежда на пръв поглед, но разбира се, оценявам настроението.

Прочетох жалбата и мисля, че би било полезно да обърнете повече внимание на дискусията, която сте имали с обслужващия персонал, тъй като персонализираните лимити за теглене, които сте получили, са това, което има почти най-голямо значение.

Затова съветвам да изпратите на Доминика екранни снимки на разговора заедно с подробно обяснение на случилото се. На този етап почти изглежда, че най-важната информация не е в жалбата, а по-скоро в този форум.

Бихте ли го прегледали?

Освен това, когато описвате събитията на Доминика, би било разумно да не се обръщате към нея като към персонал на казино. Честно казано, не мога да кажа дали това е просто лош автоматичен преводач, използван на нашия уебсайт, но може да причини недоразумения - това би било по-добре да се избягва.

Разбирате ли какво имам предвид, моля?


Автоматичен превод:
преди 6 дни

Скъпи Блерим,


Нашият лимит не е 1k/ден - имаме много VIP, които нямат ограничение, имаме много VIP, които имат 20k/ден, всичко зависи от потребителя.


Ние сме много гъвкаво казино с нашите лимити, така че ако играч поиска да ги повиши, това може да стане в рамките на 24-48 часа.


Когато за първи път стартирахме казиното, лимитите ни бяха ниски (около 1 000), но се увеличиха извънредно с израстването.


Създадохте акаунта си преди много месеци, така че ще трябва да разгледаме лимитите на вашия играч, но тегленията никога не са проблем в това казино.


Виждаме, че имате среден депозит от около 50 EUR по сметката си.


Вие сте изтеглили $5,500 незабавно през цялото време.


И за мнението на Радка - да, имаме много активни играчи и никой от тях няма проблеми с тегления, което изглежда е основното оплакване на casinoguru.


Ние не обработваме тегления с надеждата играчите да продължат да играят със средствата – нашите тегления са незабавни.


Очевидно има неща, за които можем да работим, за да ги подобрим, към които се стремим всеки ден, но моменталните тегления са голяма атракция за нашия сайт.


Ето цитат на препоръка от един от нашите играчи, който спечели $27 000 в бонус покупка от $1 000 при прагматична игра


„Казино Del/Oro— Сладко богатство $1000 бонус покупка. Казино МИ ПЛАТИ ЗА 30 секунди. Чрез INTERAC!"


Просто исках да дам част от нашата страна в тази дискусия


с уважение,

Казино Дел Оро

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 6 дни

Хей, докато си тук, не се колебай да провериш защо имейлите ми се игнорират 🙁

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 6 дни

Така че отговаряте. Така че защо имейлите се игнорират с месеци!?

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини