Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 18)

 от DiePartei
|
46 496 преглеждания 333 отговора |
|
1...17 18 19
bp54 deleted the post

Но със сигурност бих споменал такова нещо в жалбата си, защото всичко може да се реши наведнъж, ако е възможно. Разбирам факта, че имате право на кешбек, факта, че не искат да ви го дадат, докато имате открита жалба, не толкова, но нека казиното се намеси.

Автоматичен превод:
bp54 deleted the post

Както казах, споменавам го във вашата жалба и то ще бъде адресирано и от връщането на парите. Вероятно бих оставил казиното на мира и бих изчакал да отговорят на темата. Ако продължавате да получавате подобни отговори, вероятно няма да се промени, ако им пишете отново утре или днес.

Автоматичен превод:
bp54 deleted the post

Те казват 300 000 € максимално теглене на месец в техните общи условия, ... накрая плащат 1000 € на ден. Ако искате повече, трябва да го депозирате плюс ултра агресивната подкрепа, настоявания за депозиране през цялото време, невъзможно е да се играе тихо, без те да се опитват да ми продадат повече. Нивото на отговорна игра е нула.

Автоматичен превод:
bp54 deleted the post
bp54 deleted the post
bp54 deleted the post

Те казват 300 000 € максимално теглене на месец в техните общи условия, ... накрая плащат 1000 € на ден. Ако искате повече, трябва да го депозирате плюс ултра агресивната подкрепа, настоявания за депозиране през цялото време, невъзможно е да се играе тихо, без те да се опитват да ми продадат повече. Нивото на отговорна игра е нула.

Автоматичен превод:

Наистина ли изпитахте, че ви плащат само 1000 € на ден?🤔

Каква обаче беше причината за това? Бихте ли ни казали повече, за да могат всички да бъдат нащрек, моля?

Автоматичен превод:
bp54 deleted the post

Съжалявам, но не разбрах какво бихте искали да направим с информацията. Да го променя? 🤔

Не е възможно да го промените просто така, нали знаете. Наистина трябва да знаем, че нашите потребители не са коректни, когато подадат жалба, и наистина е доказано, че казиното не плаща, както те заявяват в своите условия. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
bp54 deleted the post
bp54 deleted the post
bp54 deleted the post

Томас винаги ще обясни всичко, което трябва да знаете за жалбата. Не се занимавам с тях, но повярвайте ми, Томас, както и всеки друг, им обръща най-голямо внимание. Има някои случаи, които в крайна сметка не са в полза на играча, защото ако Томас е убеден, че всичко се основава на това, че казиното ви казва да продължите да играете, той не може да направи много по въпроса и не можете да получите възстановяване въз основа на това.

Мисля обаче, че що се отнася до връщането на пари или печалбите от турнири, трябва да се обърне внимание на това, ако не сте получили никакви печалби или ако не сте ги загубили.

Но ще разберете всичко това от Томас.

Автоматичен превод:
DelOro Casino

Да ви цитирам „ние сме достойно за много доверие и честно казино"

Попитах какъв е RTP за часове, вие ми казахте 96,23, което повярвах на думата ви и вложих много пари в тази игра, защото послушах съвета ви 😑

Да, RTP не е 96.23, а 95.49, както се информира от статистиката, когато играта се зарежда.

Имам екранна снимка, която не мога да кача тук.

Автоматичен превод:

Здравейте, имам проблем и не знам как да го реша, може би някой е бил в същата ситуация преди.. Направих първата си сметка в DEL ORO Casino, след това незабавно им изпратих моя документ за самоличност и селфи за проверка (беше през нощта на 5 срещу 6 април в 00:30), депозирах 10 € и започнах да играя на слотове. След няколко завъртания за 0,20 € ударих редкия джакпот за цялата дъска (0,20 € x 15 000 мултиплейър = 3 000 €). И проблемът е, че все още не получих потвърждението си (на уебсайта пише „потвърждение след 48 часа" и чакам вече седмица). Говорих с няколко отдела за поддръжка на клиенти, те дават празни обещания и се опитват да ме накарат да играя повече [имам снимки от разговорите. Например един поддръжник каза, че те с удоволствие ще направят проверката ми на следващия ден (беше в понеделник), след тази лъжа се опитах да говоря със същия поддръжник, но те никога повече не изпращат в моя разговор тази жена.]


Има ли нещо, което мога да направя, освен да чакам и да се моля?

Автоматичен превод:
Sqner

И така, вашият акаунт вече е потвърден?

Използвахте ли някакъв бонус, когато играехте?

Вярвам, че нашият екип за жалби би могъл да разгледа вашия случай и да се намеси, когато е възможно. Ако искате да подадете жалба, моля , направете го тук .

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi

Чакам ги да проверят личната ми карта и селфито вече повече от седмица, не мога да изтегля нищо без проверката. Вече имам 1k€ + заложени в тази сметка и ми харесва да играя там, но те не искат да ме верифицират..


Автоматичен превод:
Sqner

Информирали ли са ви за известно забавяне на проверката, може би?

Само за да имат представа какво им пречи да го завършат, разбирате ли.

Автоматичен превод:
1...17 18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини