ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от bojan851
|
30924 преглеждания 176 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
преди 10 месеца

Някой друг имал ли е някакви негативни преживявания освен ngam5771?

Автоматичен превод:
jwillow84
преди 10 месеца

Не мисля, че е необходимо да пиша това, което написах в темата за казино SuperBoss. Можете да направите свое собствено проучване и, разбира се, разбирам, че искате да видите опита на други играчи, надявам се да намерите това, което търсите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой друг имал ли е някакви негативни преживявания освен ngam5771?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бихме искали да отговорим директно на това запитване.


Всеки, който идва на нашия сайт, за да се забавлява и играе, ще си прекара добре, един поглед в секцията за рецензии трябва да е достатъчен, за да получите откровена представа.


ngam5771 обаче участва в изключително измамна дейност, представяйки се за човек с умствени увреждания за първи път и след това за втори път, представяйки се за мъртъв човек.


Не е имало заплахи, ние винаги осигуряваме най-добрите услуги и водим кореспонденцията си по най-професионалния начин, запазването на правата за предприемане на правни стъпки не е заплаха в никакъв случай.




Публикациите на потребителите на dmr1s също са меко казано несериозни, изглежда, че dmr1 има донякъде селективна памет/памет, ето откъс, в който той казва, че всички проблеми с Chipstars са решени по приятелски начин.


file


Често в историите има нещо повече от това, което се съобщава, и ние внимаваме да не разкриваме информация, която не би трябвало да бъде публично достояние.


Надяваме се, че това поставя нещата в перспектива и ви желаем приятно прекарване.


Вашият екип на Chipstars.

Редактиран от Radka преди 10 месеца
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
Публикация на DMR2 е изтрит от Radka
Причина: Неприемлив език
преди 10 месеца

Скъпи казино гуру

Сигурен съм, че това е много сериозно нарушение на вашите правила.

Махнете това незабавно от сайта си!!


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бихте ли обяснили малко повече случая? Използвал ли е чужди документи? Откъде знаеш, че се е преструвал на инвалид или е използвал самоличността на мъртви?


Беше ли случай на опит за възстановяване на загубите, като се каже, че акаунтът е открит, когато не е трябвало да бъде, така че всички загуби трябва да бъдат възстановени?


Не мога да кажа, че разбирам какво става тук. Може би можеш да ни разкажеш твоята история Дейв?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Скъпи казино гуру

Сигурен съм, че това е много сериозно нарушение на вашите правила.

Махнете това незабавно от сайта си!!


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Честно казано не виждам нищо лошо в това. Нямам представа кое правило е нарушено. Освен факта, че сте създали втори акаунт, за да се върнете тук, и двата акаунта вече са забранени.

Ние няма да подкрепяме хора като вас тук. Казвал съм ви много пъти преди.





Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бихте ли обяснили малко повече случая? Използвал ли е чужди документи? Откъде знаеш, че се е преструвал на инвалид или е използвал самоличността на мъртви?


Беше ли случай на опит за възстановяване на загубите, като се каже, че акаунтът е открит, когато не е трябвало да бъде, така че всички загуби трябва да бъдат възстановени?


Не мога да кажа, че разбирам какво става тук. Може би можеш да ни разкажеш твоята история Дейв?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Предполагам, че би било по-добре да използвате бутона за отговор, така че получателят да е наясно с вашия отговор.

DMR2 обаче няма да отговори; вторият му акаунт също е забранен. Съжалявам, но ние няма да приемем такъв подход.


Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 10 месеца

Всеки, който иска да се забавлява, трябва да избягва това казино. Вие се позовавате на нелепи 52 отзива, за които се предполага, че са положителни. 52 рецензии не са от значение за мен и не отразяват добро казино. Сякаш не се хвалите с това!

Моля, отговорете на въпроса ми откъде мислите, че знаете истината? Те просто класифицираха всичко като измама. Явно първия път съм се представил за инвалид, а втория - за починал. Това което пишеш е смешно и показва колко съмнителна е работата ти. Скъпа Радка, уведомих Chipstars, че данните от кредитната ми карта са били злоупотребени и при вас е регистриран починал човек! Сега ми кажете кое е измамното в това. Едно от доведените ми деца регистрира покойния си баща и използва данните на кредитната ми карта!!! Chipstars подкрепиха този подход и не ми върнаха парите. Следователно Chipstars толерира плащания от сметки на трети страни и по този начин подпомага прането на пари. Това остава да се отбележи.

Chipstars сам решава кое е измама и кое не. Това е изключително осъдително. Точно като jwillow84, бих искал да знам откъде знаеш, че е измама. И накрая, предоставих ви всички съответни документи. В крайна сметка регистрираното лице всъщност е мъртво (вижте смъртния акт) и данните за кредитната ми карта, които сте получили, са различни. Нямам нищо общо с първия случай, който Chipstars описват. Това показва колко лошо проучва Chipstars!!

Смешно е, че Chipstars смятат, че не съм бил заплашен. Подаден е сигнал в полицията за заплахи. Ако полицията установи, че това е заплаха, не зависи от Chipstars да прецени, че не е заплаха. Chipstars не е полиция. Заплашително е, когато пишете на някого чрез WhatsApp и отправяте заплахи.

Играя в онлайн казина повече от 10 години. Никога не съм срещал нещо като Chipstars. Казино като това трябва да бъде забранено!! И такива служители не трябва да работят в никакъв сектор на услугите.

Мислите ли, че ако не ме бяха заплашвали и не ми бяха върнали несправедливо парите, щях да положа толкова усилия да отговоря във форума? Не! Просто няма да допусна подобни лъжи да се разпространяват от казино, което предприема такива мерки, за да сплаши хората. За мен сте на грешен адрес с такива „мерки"!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Като някогашен член на играч на Chipstars.bet, мога да ви уверя, че те са измамници, тъй като някога съм бил играч на това казино, не ми беше казано или отказан, че това казино няма право да играе в Австрия, следователно няма австрийски лиценз, и единственият лиценз в Австрия, който е одобрен, е сайтът win2day, за който разбрах по-късно и твърде късно, от този момент, след като го разбрах и го открих, като се включих в Instagram и видях рекламата, която казва ( вземете си обратно казино загуби ) от компанията от адвокати в Австрия, които работят за играчи, които са играли в други казина, а не в win2day, и приемат обратно своите депозити минус печалбите, оттогава се свързах с VIP мениджъра на казино Chipstars на име Данило , ако това е вярно и можем ли да уредим нещо, така че да не го вземам в този сериозен въпрос с тази компания (която не е единствената компания, която прави това за играчите в Австрия), той веднага блокира акаунта ми и не отговори за дни и когато той отговори, той само каза, че имам право да го направя и аз го попитах още веднъж, при което той отговори (също след дни): „моето потребителско име" приключихме с разговора, успех.

И тук говорим за 5000 € минус печалбите и този VIP мениджър дори ме попита веднъж дали съм от Австрия, на което аз отговорих да, той нито веднъж не ми каза, че не е позволено, въпреки че те не блокират вашия IP и въпреки че признават, че им е позволено в Австрия и че имат австрийски лиценз за играчите, за да могат да играят, което сега имам доказателство в чата, че те признаха, че имат, въпреки че нямат и не могат да имат.

Автоматичен превод:
dancibilanovic
преди 9 месеца

Хей. Съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Не е лесно да се чуе, когато играч има подобни проблеми и не му се дава правилната информация. Въпреки това, когато се регистрирате, можете също да въведете вашата страна във формуляра без никакви проблеми? Като алтернатива, не се ли опитахте да проверите правилата и условията, за да видите дали вашата страна е ограничена или не?

Както и да е, ако смятате, че казиното ви е подвело и не ви е дало правилната информация, когато сте попитали, и смятате, че грешката е на тяхна страна, бих ви препоръчалда подадете жалба тук .

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

Имам добър опит в chipstars. Голямо разнообразие от игри и бях проверен много бързо.

Депозирах чрез банков превод много пъти.

Имах късмета да спечеля £800, които изтеглих на 5 април.

Знам, че беше уикенд, но когато попитах за чат на живо вчера, те казаха, че chipstars чакат портфейлите да бъдат презаредени.

Никога не ми е казвано това преди, ме кара да се чувствам малко притеснен.

Може ли агентът на chipstars да провери дали всичко е наред, моля.

Благодаря Карл

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Скъпи играч,

Бихме искали да се извиним за донякъде забавените тегления през последните няколко дни. Причината е задължителна промяна в API на доставчика, която беше съобщена чрез кратко известие, работим по това с най-висок приоритет и трябва да върнем всичко както обикновено в рамките на 2 работни дни. Благодарим ви за търпението и сме кредитирали малък подарък за неудобството във вашия акаунт.

Поздрави

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Уважаеми Chipstars

Благодаря ви за бързия отговор.

Още един положителен резултат от опита ми да играя във вашето казино. Благодаря за неочаквания подарък.

Поздрави

Карл

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

Имам добър опит в chipstars. Голямо разнообразие от игри и бях проверен много бързо.

Депозирах чрез банков превод много пъти.

Имах късмета да спечеля £800, които изтеглих на 5 април.

Знам, че беше уикенд, но когато попитах за чат на живо вчера, те казаха, че chipstars чакат портфейлите да бъдат презаредени.

Никога не ми е казвано това преди, ме кара да се чувствам малко притеснен.

Може ли агентът на chipstars да провери дали всичко е наред, моля.

Благодаря Карл

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Хм, мисля, че това е хубав жест от казиното и също благодаря за преживяването, което описахте. Когато получите парите, не се колебайте да споделите и да ни актуализирате.

Можете също така да напишете потребителско мнение и да ни кажете всичко, което сте изпитали в казиното и какви според вас са предимствата или недостатъците.

Ако решите да го направите, просто щракнете тук - потребителски отзиви .

Продължавайте в същия дух и се надявам да получите парите си възможно най-скоро. ☘️🤗😎

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Уважаеми казино Chipstars

Благодаря ти

Днес получих моите £800 теглене.

Чатът на живо и вие бяхте много полезни.

Нямам проблеми да дам положителна оценка на вашето казино.

Благодаря отново



Автоматичен превод:
Redears67
преди 5 месеца

Страхотна новина. Радвам се, че получихте оттеглянето си и накрая всичко мина добре. Колко време отне?

Относно потребителски преглед, можете също да напишете един тук -потребителски преглед . 🙂

Предполагам, че казиното ще се зарадва.

Също така, често ли играете тук?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте,

Заявявате, че Chipstars приема играчи от Кипър, но моята страна не е налична в списъка, когато се опитам да се регистрирам.

Автоматичен превод:
charisari
преди 4 месеца

Здравейте, това означава, че не е било възможно да се регистрирате за вас. Опитахте ли да напишете имейл или чат на живо, за да видите как е? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Сега имам разговор с тях. Казаха ми, че играчите от Кипър са добре дошли и ми благодариха, че им представям това. Техният ИТ отдел ще го поправи и ще ми изпрати имейл, когато съм готов, за да мога да се регистрирам. Благодаря ти Джаро.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини