ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от bojan851
|
42010 преглеждания 316 отговора |
|
1...11 12 13...17
vladan4053
преди 2 седмици

Разбирам, че сте тъжни от цялата ситуация, но видях, че имате открита жалба и чакаме отговора на казиното. Ако те не се опитат да разрешат вашата ситуация, тогава индексът на безопасност и неговото намаляване ще бъдат разгледани.

Но се надяваме, че това няма да се наложи да се случи и ще получите парите си. Както и да е, засега трябва да изчакаме и да видим дали ще се чуем с тях или не, видях, че таймерът не е дълъг сега.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Ще изчакаме отговор от Chipstars.


Споменах, че са били справедливи в миналото. Пиша всичко това със свито сърце, защото те самите не са успели да ми помогнат до сега.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Струва ми се много подозрително, че никой от това казино не отговаря. Доскоро всеки път, когато се споменаваше казино chipstars, един от мениджърите винаги отговаряше на публикацията.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 2 седмици

Това изразява съмнение..


Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ще изчакаме отговор от Chipstars.


Споменах, че са били справедливи в миналото. Пиша всичко това със свито сърце, защото те самите не са успели да ми помогнат до сега.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Напълно разбирам защо се чувстваш така и вярвам, че в крайна сметка ще постъпят правилно и нещата ще се оправят или поне ще получиш отговор. Просто се уверете, че е честно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

file Вече дори не мога да вляза в уебсайта. В момента имам над 4000 евро, чакащи за теглене...


Ето как изглежда казино с „най-висок рейтинг на сигурност" от април 2024 г.

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 2 седмици

Уеб сайтът отново работи

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Така че момчетата, с които говорих от chipstars, казаха, че имат лоши технически проблеми. Надяват се да бъдат подредени този следобед. Привидно е хаос там, защото не могат да плащат на никого ☹️ Давам им предимството на съмнението. Ще ви уведомя какво ще се случи днес, ако ми платят или не, но засега съм склонен да им повярвам, тъй като агентът, с когото говорих, изглеждаше искрен.

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 2 седмици

Имахме някои технически проблеми с уебсайта, но те вече са разрешени. Трябва да имате достъп до сайта и да продължите да играете както обикновено. Ако имате чакащи транзакции, бъдете сигурни, че те са в безопасност в нашата система и ще бъдат обработени по съответния начин. Благодаря ви за търпението.

Автоматичен превод:
boswelkimbo
преди 2 седмици

Оценяваме вашето разбиране, докато работим по тези технически проблеми. Нашият екип се е ангажирал да разрешава всичко възможно най-бързо и сме фокусирани върху това да гарантираме, че всички плащания се обработват гладко. Търпението ви означава много за нас и ще ви информираме за напредъка през целия ден. Благодарим ви отново за подкрепата и доверието в нас през това време.

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 2 седмици

Оценявам вашата актуализация. Не мога да виня екипа ви 🙌, че винаги ми отговаряте, когато изпращам съобщения, и че ме карате да се чувствам уверена, че накрая всичко ще се нареди добре 😊

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 2 седмици

Хубаво е, че отговорихте тук...

Сега просто трябва публично да обясните причините за забавянето. Чакам нужните ми пари повече от 30 дни...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Първо, съжалявам, че не отговарях на някои съобщения за известно време. Това не е видът връзка, която Chipstars иска да има с нашите играчи, така че дължим извинение на играчите, които не са получили техните отговори, ще проверим това вътрешно. Както и да е, виждам, че някои играчи, които задаваха въпроси тук, също са отворили оплаквания и ние ще отговорим на всички въпроси там.

Сега, за да отговоря на някои често срещани въпроси, които виждам в последните съобщения (конкретните играчи ще получат отговорите си отделно в имейли или в оплаквания).

  • Първият въпрос, който видях, е относно изчакване на изплащания:

Честната игра и възможно най-доброто потребителско изживяване са най-висок приоритет за екипа на Chipstars. Нашата основна цел е да сме сигурни, че всички наши играчи ще се насладят на играта на нашата платформа. Знаем също, че бързите тегления са едно от най-важните неща, за да направим платформата приятна за играчите и през повечето време тегленията се приемат за нула време. Въпреки това, поради различни причини, тегленията могат да бъдат по-бавни от някои играчи (процедура KYC, банкови протоколи и т.н.), но можете да сте сигурни, че печалбите ви са в безопасност и че нашият екип прави всичко възможно, за да направи този процес възможно най-бърз възможно. Всеки играч, който има забавяне в оттеглянето си (трябва да се спомене, че това може да бъде по-малко от 0,1% от потребителите), се свързва от нашия екип и проблемът винаги се разрешава във възможно най-кратък срок. Така че, не се притеснявайте за това, най-вероятно процесът на теглене ще бъде плавен и бърз, в редки случаи може да отнеме малко повече (стандартни процедури), но всичко винаги ще бъде решено възможно най-скоро. Радвам се да видя, че дори играчи, които имат някои оплаквания, имаха страхотно изживяване на нашата платформа по-рано. Можем да ви уверим, че Chipstars ще продължи да бъде вашето любимо място за игра!


  • Второто притеснение е свързано с нашия RTP

Тъжно ми е да видя, че някои от вас нямат късмет за сега, докато играят на Chipstars. Въпреки това, едно важно нещо, което вярвам, че мога да потвърдя с всеки от екипа на Casino Guru или с някой с опит в индустрията, е, че ние или което и да е друго казино няма никакво влияние върху вашите печалби. Така че, ако спечелите много, това не означава, че ние сме добро казино, или ако не спечелите нищо, това не означава, че сме лоши, ние не можем да повлияем на вашите печалби по никакъв начин. Едно нещо, което добрите казина могат да направят, е да осигурят възможно най-добрата поддръжка и най-добрите възможни промоции за нашите играчи и ние правим всичко възможно да ви предоставяме това всеки ден.


  • Третият проблем беше свързан с техническите проблеми, които сте имали

Както нашите играчи вероятно знаят, платформата Chipstars е изцяло разработена от нашия екип (ние не използваме доставчик на трета страна освен API за игри, разбира се). Тъй като все още сме сравнително млад проект, нашите играчи също могат да видят много подобрения в платформата, които предоставяме на всеки няколко дни. Разбира се, това не е нещо, от което играчите трябва да се интересуват и 99,999% от времето платформата е активна и работи нормално. Но понякога (както беше снощи и днес, имаме непланирана поддръжка) могат да възникнат проблеми. За да се извиня за това, реших да ви подаря няколко безплатни завъртания за всички вас, които сте имали проблеми днес. За да получите своите безплатни завъртания, просто се свържете с нашата поддръжка и кажете, че днес сте имали проблем със страницата и че представителят на форума на Casino Guru ви е казал да ги помолите за безплатни завъртания и акаунтът ви ще бъде кредитиран. 🙂


Най-добри пожелания на всички вас и успех в играта!

Автоматичен превод:
Публикация на boswelkimbo е изтрит
boswelkimbo
преди 2 седмици

Платиха ли ти парите?

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 2 седмици

Да, получих плащане 🎉🎉 Посъветваха ме да анулирам транзакцията и да опитам отново с крипто. Направих го и ми беше платено в рамките на един час. Дано и на вас ви е платено 🤞

Автоматичен превод:
boswelkimbo
преди 2 седмици

За съжаление не ми платиха парите.

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 2 седмици

О, не 😢 Много съжалявам да чуя това. Опитвали ли сте да промените методите?

Автоматичен превод:
Chipstars Casino
преди 2 седмици

Просто те коригирам за RTP слотовете. Някои казина имат различни конфигурации на слотове от други. Добре е понякога да имате „мъртви завъртания", но не е добре да се случват постоянно.

Автоматичен превод:
boswelkimbo
преди 2 седмици

Опитах всичко; за съжаление те ме бойкотират.

Нека моят случай бъде добър пример за вас, за да не ви се случва това в бъдеще.

Моят опит показва какво може да се случи, ако играете в това казино.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини